Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    5.1А Бөлім Сандарға амалдар қолдану

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалім аты-жөні:

    Сынып: 5

    Қатысқан оқушылар саны :

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Өзара кері сандар

    Оқу бағдарламасына сілтеме:

    5.1.2.22 берілген санға кері санды табу.

    Сабақтың мақсаты

    Жай бөлшектерді көбейте алады;

    Жай бөлшектерді натурал санға көбейте алады;

    Аралас сандарды көбейте біледі;

    Кері сандарды таба біледі.

    Бағалау критерийлері

    • Бөлшектерді дұрыс көбейте алады ;

    • Натурал санды бөлшекке көбейте алады;

    • Аралас сандарды көбейте алады ;

    • Кері сандар туралы түсінік қалыптасады.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар :

    Пәнге қатысты лексика мен терминалогия

    Қазақ

    Орыс

    Ағылшын

    Бөлшек

    Дроб

    Fraction

    Бөлшектің алымы

    Числитель

    Numerator

    Бөлшектің бөлімі

    Знаменатель

    Denominator

    Аралас сан

    Смешаное число

    Mixed number

    Көбейту

    Умножение

    Multiplication

    Бөлшек сызығы

    Линия дроб

    Fractional line

    Қатынас

    Отношение

    quotient

    Бөлшекті қысқарту

    Сократить дроби

    Reduce fractions

    Бөлшекті көбейту

    Умножение дробей

    Multiplying fractions

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    Бөлшектерді көбейту үшін...

    Аралас сандарды көбейту үшін...

    Бөлшекті қысқарту үшін...

    Құндылықтарды дарыту

    Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту амалын орындай білу біліктілігін қалыптастыру. Оқушыға бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушыны өмір бойы білім алуға үйрету, сонымен қатар өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізуге мүмкіндік беру.

    Топтарға біріктіре отырып бір-бірімен ой бөлісуге , бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға, сыныпта ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру.

    Пән аралық байланыстар

    Анықтамаларды дұрыс, нақты айту арқылы қазақ тілі пәнімен жәнеде сабақтың мазмұнын ашу мақсатында физика пәнімен байланыс орнатамын.

    АКТ қолдану дағдылары

    Жаңа тақырыпқа қатысты материалдарды слайд арқылы көрсетіп, интербелсенді тақтаны пайдалана отырып есептер шығарту арқылы оқушыларды АКТ қолдануды үйретемін.

    Күтілетін нәтиже

    Жай бөлшек пен аралас сандарды көбейтуді біледі, кері сандарды анықтай алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Сабақ жоспары

    Оқыту ресурстары

    Ұйымдастыру кезеңі


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру


    Мотевациялық кезең :

    І. Оқушыларды сабаққа ынталандыру

    ІІ. Сабаққа қатысушы оқушыларды түгендеу

    ІІІ. Жағымды оқу ортасын қалыптастыру мақсатында ▲ O фигураларын таңдау арқылы адамдардың белгілі бір көрінбейтін қасиеттерін анықтап тануға болады.


    ▲ - таңдаған адам көшбасшы, өз-өзіне сенімді, шешімшіл, батыл, керемет саясаткер, ұшқыр ойлы, қарым-қатынас ортасы үлкен.


    O - таңдаған адам жылы жүзді, өзгеге қамқор, кішіпейіл, қоршағанның пікіріне сүйенеді, қарым-қатынаста үлкен қажеттілік сезінеді.

    ІҮ. Жұпқа бөлу

    Оқушыларды жұпқа бөліп алу үшін үлестірмелерді таратамын10,90,60,40 ,екі санның қосындысы 100 тең болуы крек, нәтижелері бойынша жұпқа бөлінеді.

    Ү. Бағалау парақшасын тарату

    оқушының аты

    Математ. диктант


    «ФИШБОУН» қайталау

    Оқулықпен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма

    Ұпай

    Амир

    жақсы

    жақсы

    нашар

    жақсы

    жақсы


    Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу

    Математикалық диктант

    1.a/b түрінде жазылған сан (бөлшек)
    2. Бөлу амалының белгіленуі
    (сызық)
    3. 1 мен сол санның өзінен басқа санға бөлінбейтін сан
    (жай сан)
    4. Бүтін және бөлшек бөлігі бар сан
    (аралас)
    5. 6/13 бөлшегінің алымы
    (6)
    6. 2 3/4 бөлшегінің бүтін бөлігі
    (2)
    7. Берілген санға қалдықсыз бөлінетін санды қалай атайды? (
    еселік)
    8. Санауда қолданылатын сан
    (натурал сан)
    9. Бөлшек сызығының астында жазылатын сан
    (бөлімі)
    10. Бөлшектің алымы мен бөлімін бірдей натурал санға бөлуді не деп атайды?
    (қысқарту)
    11. Бөлшек сызығының үстіндегі сан
    (алымы)
    12. Бөлшекті нөлге көбейткенде қандай сан шығады?
    (нөл)
    13. Алымы бөлімінен кіші бөлшек
    (дұрыс )
    14. 5/6 бөлшегінің бөлімі неге тең? (6)
    15. Алымы бөлімінен үлкен бөлшек
    (бұрыс)

    Бағалау шкаласы:

    15-13ұпай – «өте жақсы»

    12-10 ұпай – «жақсы»

    9-6 ұпай – «орташа»

    ҚБ: «Ауызша мадақтау»

    Презентация

















    Қосымша №1









    Қосымша №2

    Өткен тақырыпты қайталау






























































    Сыныппен жұмыс

    Ойлау дағдыларының деңгейлері: жинақтау, бағалау «ФИШБОУН» әдісі

    Ереже 1 : Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін , олардың алымдарын көбейтіп алым етіп,бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп жазу керек.


    Мұндағы - натурал сандар немесе нөл саны , -натурал сандар

    Мысалы

    Ереже 2: Бөлшекті натурал санға көбейту үшін , бөлшектің алымын натурал санға көбейтіп , нәтижесін алым етіп , бөлімінің өзін қалдыру керек.

    Мұндағы - натурал сан.

    Мысалы

    1. .


    Ереже 3: Аралас санды көбейту үшін :

    1. оларды бұрыс бөлшек түрінде жазу керек:

    2. бөлшектерді көбейту ережесін қолдану керек.

    Мысалы

    Ереже 4: Егер көбейткіштердің бірі нөлге тең болса, онда көбейтіндіде нөлге тең.

    Мысалы


    Ойлау дағдыларының деңгейлері: түсіну

    Ереже 5: Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды өзара кері сандар деп атайды.

    1. Жай бөлшекке кері санды табу үшін , оның алымы мен бөлімінің орындарын ауыстыру керек.

    2. Аралас санға кері санды табу үшін, оны бұрыс бөлшекке айналдырып , сол бұрыс бөлшектің кері санын табу керек.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мусталдинова Бейбитгул Зайнолдановна
    17 Мамыр 2021
    501
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    математика 5 сынып ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    математика 5 сынып ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Өзара кері сандар тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    5.1А Бөлім Сандарға амалдар қолдану

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалім аты-жөні:

    Сынып: 5

    Қатысқан оқушылар саны :

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Өзара кері сандар

    Оқу бағдарламасына сілтеме:

    5.1.2.22 берілген санға кері санды табу.

    Сабақтың мақсаты

    Жай бөлшектерді көбейте алады;

    Жай бөлшектерді натурал санға көбейте алады;

    Аралас сандарды көбейте біледі;

    Кері сандарды таба біледі.

    Бағалау критерийлері

    • Бөлшектерді дұрыс көбейте алады ;

    • Натурал санды бөлшекке көбейте алады;

    • Аралас сандарды көбейте алады ;

    • Кері сандар туралы түсінік қалыптасады.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар :

    Пәнге қатысты лексика мен терминалогия

    Қазақ

    Орыс

    Ағылшын

    Бөлшек

    Дроб

    Fraction

    Бөлшектің алымы

    Числитель

    Numerator

    Бөлшектің бөлімі

    Знаменатель

    Denominator

    Аралас сан

    Смешаное число

    Mixed number

    Көбейту

    Умножение

    Multiplication

    Бөлшек сызығы

    Линия дроб

    Fractional line

    Қатынас

    Отношение

    quotient

    Бөлшекті қысқарту

    Сократить дроби

    Reduce fractions

    Бөлшекті көбейту

    Умножение дробей

    Multiplying fractions

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    Бөлшектерді көбейту үшін...

    Аралас сандарды көбейту үшін...

    Бөлшекті қысқарту үшін...

    Құндылықтарды дарыту

    Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту амалын орындай білу біліктілігін қалыптастыру. Оқушыға бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушыны өмір бойы білім алуға үйрету, сонымен қатар өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізуге мүмкіндік беру.

    Топтарға біріктіре отырып бір-бірімен ой бөлісуге , бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға, сыныпта ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру.

    Пән аралық байланыстар

    Анықтамаларды дұрыс, нақты айту арқылы қазақ тілі пәнімен жәнеде сабақтың мазмұнын ашу мақсатында физика пәнімен байланыс орнатамын.

    АКТ қолдану дағдылары

    Жаңа тақырыпқа қатысты материалдарды слайд арқылы көрсетіп, интербелсенді тақтаны пайдалана отырып есептер шығарту арқылы оқушыларды АКТ қолдануды үйретемін.

    Күтілетін нәтиже

    Жай бөлшек пен аралас сандарды көбейтуді біледі, кері сандарды анықтай алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Сабақ жоспары

    Оқыту ресурстары

    Ұйымдастыру кезеңі


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру


    Мотевациялық кезең :

    І. Оқушыларды сабаққа ынталандыру

    ІІ. Сабаққа қатысушы оқушыларды түгендеу

    ІІІ. Жағымды оқу ортасын қалыптастыру мақсатында ▲ O фигураларын таңдау арқылы адамдардың белгілі бір көрінбейтін қасиеттерін анықтап тануға болады.


    ▲ - таңдаған адам көшбасшы, өз-өзіне сенімді, шешімшіл, батыл, керемет саясаткер, ұшқыр ойлы, қарым-қатынас ортасы үлкен.


    O - таңдаған адам жылы жүзді, өзгеге қамқор, кішіпейіл, қоршағанның пікіріне сүйенеді, қарым-қатынаста үлкен қажеттілік сезінеді.

    ІҮ. Жұпқа бөлу

    Оқушыларды жұпқа бөліп алу үшін үлестірмелерді таратамын10,90,60,40 ,екі санның қосындысы 100 тең болуы крек, нәтижелері бойынша жұпқа бөлінеді.

    Ү. Бағалау парақшасын тарату

    оқушының аты

    Математ. диктант


    «ФИШБОУН» қайталау

    Оқулықпен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма

    Ұпай

    Амир

    жақсы

    жақсы

    нашар

    жақсы

    жақсы


    Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу

    Математикалық диктант

    1.a/b түрінде жазылған сан (бөлшек)
    2. Бөлу амалының белгіленуі
    (сызық)
    3. 1 мен сол санның өзінен басқа санға бөлінбейтін сан
    (жай сан)
    4. Бүтін және бөлшек бөлігі бар сан
    (аралас)
    5. 6/13 бөлшегінің алымы
    (6)
    6. 2 3/4 бөлшегінің бүтін бөлігі
    (2)
    7. Берілген санға қалдықсыз бөлінетін санды қалай атайды? (
    еселік)
    8. Санауда қолданылатын сан
    (натурал сан)
    9. Бөлшек сызығының астында жазылатын сан
    (бөлімі)
    10. Бөлшектің алымы мен бөлімін бірдей натурал санға бөлуді не деп атайды?
    (қысқарту)
    11. Бөлшек сызығының үстіндегі сан
    (алымы)
    12. Бөлшекті нөлге көбейткенде қандай сан шығады?
    (нөл)
    13. Алымы бөлімінен кіші бөлшек
    (дұрыс )
    14. 5/6 бөлшегінің бөлімі неге тең? (6)
    15. Алымы бөлімінен үлкен бөлшек
    (бұрыс)

    Бағалау шкаласы:

    15-13ұпай – «өте жақсы»

    12-10 ұпай – «жақсы»

    9-6 ұпай – «орташа»

    ҚБ: «Ауызша мадақтау»

    Презентация

















    Қосымша №1









    Қосымша №2

    Өткен тақырыпты қайталау






























































    Сыныппен жұмыс

    Ойлау дағдыларының деңгейлері: жинақтау, бағалау «ФИШБОУН» әдісі

    Ереже 1 : Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін , олардың алымдарын көбейтіп алым етіп,бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп жазу керек.


    Мұндағы - натурал сандар немесе нөл саны , -натурал сандар

    Мысалы

    Ереже 2: Бөлшекті натурал санға көбейту үшін , бөлшектің алымын натурал санға көбейтіп , нәтижесін алым етіп , бөлімінің өзін қалдыру керек.

    Мұндағы - натурал сан.

    Мысалы

    1. .


    Ереже 3: Аралас санды көбейту үшін :

    1. оларды бұрыс бөлшек түрінде жазу керек:

    2. бөлшектерді көбейту ережесін қолдану керек.

    Мысалы

    Ереже 4: Егер көбейткіштердің бірі нөлге тең болса, онда көбейтіндіде нөлге тең.

    Мысалы


    Ойлау дағдыларының деңгейлері: түсіну

    Ереже 5: Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды өзара кері сандар деп атайды.

    1. Жай бөлшекке кері санды табу үшін , оның алымы мен бөлімінің орындарын ауыстыру керек.

    2. Аралас санға кері санды табу үшін, оны бұрыс бөлшекке айналдырып , сол бұрыс бөлшектің кері санын табу керек.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    17.05.2021
    501
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мусталдинова Бейбитгул Зайнолдановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации