Материалдар / математика 5 сынып ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

математика 5 сынып ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзара кері сандар тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2021
422
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5.1А Бөлім Сандарға амалдар қолдану

Мектеп:

Күні:

Мұғалім аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар саны :

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өзара кері сандар

Оқу бағдарламасына сілтеме:

5.1.2.22 берілген санға кері санды табу.

Сабақтың мақсаты

Жай бөлшектерді көбейте алады;

Жай бөлшектерді натурал санға көбейте алады;

Аралас сандарды көбейте біледі;

Кері сандарды таба біледі.

Бағалау критерийлері

  • Бөлшектерді дұрыс көбейте алады ;

  • Натурал санды бөлшекке көбейте алады;

  • Аралас сандарды көбейте алады ;

  • Кері сандар туралы түсінік қалыптасады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар :

Пәнге қатысты лексика мен терминалогия

Қазақ

Орыс

Ағылшын

Бөлшек

Дроб

Fraction

Бөлшектің алымы

Числитель

Numerator

Бөлшектің бөлімі

Знаменатель

Denominator

Аралас сан

Смешаное число

Mixed number

Көбейту

Умножение

Multiplication

Бөлшек сызығы

Линия дроб

Fractional line

Қатынас

Отношение

quotient

Бөлшекті қысқарту

Сократить дроби

Reduce fractions

Бөлшекті көбейту

Умножение дробей

Multiplying fractions

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Бөлшектерді көбейту үшін...

Аралас сандарды көбейту үшін...

Бөлшекті қысқарту үшін...

Құндылықтарды дарыту

Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту амалын орындай білу біліктілігін қалыптастыру. Оқушыға бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушыны өмір бойы білім алуға үйрету, сонымен қатар өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізуге мүмкіндік беру.

Топтарға біріктіре отырып бір-бірімен ой бөлісуге , бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға, сыныпта ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру.

Пән аралық байланыстар

Анықтамаларды дұрыс, нақты айту арқылы қазақ тілі пәнімен жәнеде сабақтың мазмұнын ашу мақсатында физика пәнімен байланыс орнатамын.

АКТ қолдану дағдылары

Жаңа тақырыпқа қатысты материалдарды слайд арқылы көрсетіп, интербелсенді тақтаны пайдалана отырып есептер шығарту арқылы оқушыларды АКТ қолдануды үйретемін.

Күтілетін нәтиже

Жай бөлшек пен аралас сандарды көбейтуді біледі, кері сандарды анықтай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақ жоспары

Оқыту ресурстары

Ұйымдастыру кезеңі


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру


Мотевациялық кезең :

І. Оқушыларды сабаққа ынталандыру

ІІ. Сабаққа қатысушы оқушыларды түгендеу

ІІІ. Жағымды оқу ортасын қалыптастыру мақсатында O фигураларын таңдау арқылы адамдардың белгілі бір көрінбейтін қасиеттерін анықтап тануға болады.


- таңдаған адам көшбасшы, өз-өзіне сенімді, шешімшіл, батыл, керемет саясаткер, ұшқыр ойлы, қарым-қатынас ортасы үлкен.


O - таңдаған адам жылы жүзді, өзгеге қамқор, кішіпейіл, қоршағанның пікіріне сүйенеді, қарым-қатынаста үлкен қажеттілік сезінеді.

ІҮ. Жұпқа бөлу

Оқушыларды жұпқа бөліп алу үшін үлестірмелерді таратамын10,90,60,40 ,екі санның қосындысы 100 тең болуы крек, нәтижелері бойынша жұпқа бөлінеді.

Ү. Бағалау парақшасын тарату

оқушының аты

Математ. диктант


«ФИШБОУН» қайталау

Оқулықпен жұмыс

Деңгейлік тапсырма

Ұпай

Амир

жақсы

жақсы

нашар

жақсы

жақсы


Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу

Математикалық диктант

1.a/b түрінде жазылған сан (бөлшек)
2. Бөлу амалының белгіленуі
(сызық)
3. 1 мен сол санның өзінен басқа санға бөлінбейтін сан
(жай сан)
4. Бүтін және бөлшек бөлігі бар сан
(аралас)
5. 6/13 бөлшегінің алымы
(6)
6. 2 3/4 бөлшегінің бүтін бөлігі
(2)
7. Берілген санға қалдықсыз бөлінетін санды қалай атайды? (
еселік)
8. Санауда қолданылатын сан
(натурал сан)
9. Бөлшек сызығының астында жазылатын сан
(бөлімі)
10. Бөлшектің алымы мен бөлімін бірдей натурал санға бөлуді не деп атайды?
(қысқарту)
11. Бөлшек сызығының үстіндегі сан
(алымы)
12. Бөлшекті нөлге көбейткенде қандай сан шығады?
(нөл)
13. Алымы бөлімінен кіші бөлшек
(дұрыс )
14. 5/6 бөлшегінің бөлімі неге тең? (6)
15. Алымы бөлімінен үлкен бөлшек
(бұрыс)

Бағалау шкаласы:

15-13ұпай – «өте жақсы»

12-10 ұпай – «жақсы»

9-6 ұпай – «орташа»

ҚБ: «Ауызша мадақтау»

Презентация

















Қосымша №1









Қосымша №2

Өткен тақырыпты қайталау






























































Сыныппен жұмыс

Ойлау дағдыларының деңгейлері: жинақтау, бағалау «ФИШБОУН» әдісі

Ереже 1 : Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін , олардың алымдарын көбейтіп алым етіп,бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп жазу керек.


Мұндағы - натурал сандар немесе нөл саны , -натурал сандар

Мысалы

Ереже 2: Бөлшекті натурал санға көбейту үшін , бөлшектің алымын натурал санға көбейтіп , нәтижесін алым етіп , бөлімінің өзін қалдыру керек.

Мұндағы - натурал сан.

Мысалы

  1. .


Ереже 3: Аралас санды көбейту үшін :

  1. оларды бұрыс бөлшек түрінде жазу керек:

  2. бөлшектерді көбейту ережесін қолдану керек.

Мысалы

Ереже 4: Егер көбейткіштердің бірі нөлге тең болса, онда көбейтіндіде нөлге тең.

Мысалы


Ойлау дағдыларының деңгейлері: түсіну

Ереже 5: Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды өзара кері сандар деп атайды.

  1. Жай бөлшекке кері санды табу үшін , оның алымы мен бөлімінің орындарын ауыстыру керек.

  2. Аралас санға кері санды табу үшін, оны бұрыс бөлшекке айналдырып , сол бұрыс бөлшектің кері санын табу керек.


770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!