Сабақ
жоспары
Пәні: математика 6
сынып
Сабақтың
тақырыбы: Рационал сандарға амалдар қолдану,
деңгейлік
тапсырмалар.
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік:
оқушылардың рационал
сандарға амалдар қолдану жөніндегі білімдерін тиянақтау, толықтыру
және бағалау.
Дамытушылық:
оқушылардың ой-өрісін
кеңейту, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік:
оқушыларды ұқыптылыққа,
ынтымақтастыққа, жауапкершілікке, еңбек ете білуге
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:
бекіту сабағы
Сабақтың
әдісі: жеке
жұмыс, топтық жұмыс.
Сабақтың
көрнекілігі: интерактивті тақта, таратпа
материалдар.
Сабақтың
барысы:
1. Ұйымдастыру (оқушыларды түгендеу, сабаққа
дайындығын тексеру, сабақтың мақсатын айту)
Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз
– «қайталау- оқу анасы» деген қағидаға сүйене отырып, алған
білімдерімізді есеп шығаруда пайдалана алу.
2.
Үй жұмысын тексеру. (тақта
арқылы) №572
1) 0,5 * = - 6,5 Жауабы : х = 4; х = 1.
2) | 9 – 4х| : 8 +
0,875 =1 Жауабы: х = 2; х = 2,5.
3) 6,8 : | 5х -24| + 2,3 =
4 Жауабы: х = 4; х =
5,3.
4) | 3х - 16| * 2,6 + 3,8 сұрақтары
- Таңбалар ережесін
жаз
4.
Ауызша
жаттығулар (есептеулердің жауабында, жақын арада елімізде
өтетін елеулі оқиғалар жөнінде мәліметтер жасырулы)
1) – 168 : (-3) (қауіпсіздік
мәселелерімен айналысатын СолтүстікАмериканың
және Орталық Азияның
56 елін біріктіретін әлемдегі аса
ірі
өңірлік құрылымның ЕҚЫҰ- ның
Саммит-і басталады.)
2) | -2010 | -11 ( Саммит жоғары деңгейдегі
кездесу десек, бұл 11 рет өтіп
отырған бас қосу.
1999
жылы соңғы кездесу
Ыстамбұлда өткен.)
4) х- (-5) =18; = ? ( 2011
жылдың 30 қаңтарында басталып Астана мен
Алматы қалаларында өткен
7-ші Азия ойындарына
169
қазақстандық спортшы
қатысты.)
5) -2 * (- 5,5) ( бұл додада
спортшылар спорттық 11 түрінен бәсекег
түспек)
5
Деңгейлік
тапсырмалар
деңгей
|
есептер
|
1 топ
|
2 топ
|
3 топ
|
А
2
ұпай
|
№581
|
2) (0,25-1): (-5)
|
4)
1,4:(-7)+(-
0,8)
|
6) 5,6:(-4)+0,4
|
№582
|
2) -6(1,5+а)
|
4)
|
6)
|
В
4 ұпай
|
№586
|
1)
|
2)
|
3) :
|
№589
|
4)9,1х+2-х-6
= -52,6
|
3)12х-5,9-7,5х+3,2
=-4,05
|
2)4,8х-5,5-х=
-18,8
|
С
6 ұпай
|
№592
|
2)
|
3)
|
4)
|
Жауаптары интерактивті
тақтада біртіндеп ашу арқылы тексеріледі
6
«Жауабы кімде?» ойынын
ойнаймыз.
1. Санақ басынан санды
кескіндейтін нүктеге дейін қашықтық ____
(санның модулі) деп
аталады.
2. Кез келген теріс сан
нөлден _____ (кіші).
3. Екі теріс санның
қайсысының модулі үлкен болса, сол сан _____ (кіші).
4. -25 пен -18-дің
қосындысының модулі неге тең? (-43)
5. -4 · (-8,5) көбейтіндісін
есепте. (34)
6. -0,25х=5 теңдеуін шеш.
(х=-20)
7. -4·38,7 · (-2,5) тиімді
тәсілмен есепте. (387)
8. -8+х+(-22) өрнегін
ықщамда.(-30+х)
(интерактивті тақтада
жауаптарды жылжыту арқылы тексеріледі)
Бүгінгі сабағымызды
қорытындылайық. Натурал сан, бүтін сан, рационал сандарды Эйлер –
Венн дөңгелектерімен көрсетейік. Рационал сандарды оқып-үйрену
қажет пе? Өмірде кездесетін мысалдарға назар аударайық. (сурет
бойынша)
7. Үйге тапсырма: № 581 (тақ) № 582 (тақ); №586
(1).
8. Оқушыларды бағалау.