Материалдар / Математика біздің өмірімізде
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика біздің өмірімізде

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикадан алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білуге үйретеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2024
266
3 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының

Орал қаласының білім беру бөлімінің

«Оқушылар сарайы» МКҚК
















«Күнделікті өмірдегі математика»

интеллектуалдық ойыны












Қосымша білім беру педагогі:

Ауелбаева Н.Ж.















Орал, 2023 жыл

"Күнделікті өмірдегі математика" интеллектуалдық ойыны

Педагогтің аты-жөні:

Ауелбаева Нургуль Жаксыбековна

Күні:

20.12.2023

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

"Күнделікті өмірдегі математика" интеллектуалдық ойыны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

оқушылардың математиканы оқытуға мотивациясын, зияткерлік мүмкіндіктерін дамыту

Сабақтың мақсаты:

оқушылардың үйірме сабақтарында алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білуге практикалық тұрғыда үйрету

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

Тақтаға амандасудың түрлерін көрсететін суреттер ілінген: құшақтау, қол беру, жұдырықпен амандасу, «Әкел, бесті», т.б.


Оқушылар суреттердің бірін көрсетіп, амандасады.












Педагогтін кері байланысы: «Сәлеметсің бе?! Амансың ба? деп қол алысып жылы амандасуы

/Бұл сабақта психологиялық жағымды көңіл күй орнығуына, оқушылардың сабаққа көтеріңкі көңіл күймен белсене қатысуына септігін тигізеді/.

Суреттер:

амандасу түрлері. Заманауи музыка


Безендіруге: түрлі түсті шарлар.











Топтастыру.

«Аяқ іздері» әдісі

Педагог оқушы санына байланысты 2 немесе 3 түсті аяқ іздерін еденге айналдыра жапсырады.

Қажет уақытта музыканы тоқтатып, оқушылардың тоқтаған түстері бойынша топтасуын сұрайды.

Оқушылар табан іздері бойынша айналып жүреді. Музыка тоқтаған кезде, қозғалмай тұрып қалады.


Педагогтін кері байланысы: “Керемет! Жарайсыңдар!”

Суреттер:

Аяқ іздері. Заманауи музыка.

Сабақ ортасы




  1. «Бургер», «Lays», «Печенье» әдістерін пайдаланып, валюталарды (доллар, евро, рубль) айырбастау, сауда, кәсіпкерлік, жалақы, отбасы бюджеті, мемлекет бюджеті тақырыптарыбойынша есептер шығару тапсырмасын береді.

  2. «Коммуналдық төлемдер». Квитанциялар бойынша суға, жарыққа, жылуға, тұрмыстық қалдықтарды шығаруға, газға төленетін төлемдерді есептеуді ұсынады.

Ережемен мұқият танысады.


Алдымен жеке немесе жұп, одан кейін топ болып бірігіп есептер шығарады.


Әр топтан бір оқушыдан кезекпен тақтаға есеп шығарып, көрсетеді.


Оқушылардың кезек ретін «Wordwall» бағдарламасының «Кездейсоқ дөңгелек» әдісі арқылы анықтайды.


Шығарылған әрбір есепке балл беріледі.


Балл қоюда «Basketball» әдісі қолданылады.

Интерактивті тақта, «Wordwall» бағдарламасы, маркерлік тақта, маркерлер, қағаздан жасалған бургерлер, чипсылар, печеньелер.


«Баскетбол кәрзеңкесі», баскетбол добының суреттері, плакат, пластик стакандар, ағаш таяқшалар.



Квитанциялар, магниттер.

Сергіту сәті: “Нейрожаттығу”.

Әр оқушының алдына нейрожаттығу сызықтары бар қағаздар қойылады.

Музыка қосулы тұрады.













Оқушылар партаның қасында тұрып, 2 қолының сұқ саусақтарын бір мезгілде пайдалана отырып, алдымен өз алдындағы сызықты сызып шығып, сағат тілімен айналып бір-бірлерімен орын ауысып, топ мүшелері бір-бірінің жаттығуларын жасайды. Әр топ 1 айналым жасайды.

Педагогтін кері байланысы: “Тамаша! Жарайсыңдар!”




Нейрожаттығуға арналған суреттер.

Ритмдік музыка

  1. «Балық аулау» әдісі арқылы логикалық тапсырмалар орындатылады.

Оқушылар қармақпен балықтарды аулайды және балыққа жапсырылған қағаздағы логикалық сұраққа жауап береді.

Әрбір дұрыс жауапқа балл беріледі.

Аквариум, ойыншық балықтар, шелек.

Сабақтың соңы



Қорытындылау. Ұпайлар есептеледі.









Кері байланыс:

Оқушыларға каспий голд карталары таратылады.

Тақтаға банкоматтың суреті ілінеді.


Оқушылар марапатталынады.








Оқушылар каспий голд карталарына сабақ туралы өз пікірлерін жазып, тақтадағы банкоматтың ішіне салып кетеді.

Алғысхаттар мен сыйлықтар беріледі.








Оқушы сабақты бағалайды: не ұнады, не ұнамады, нені түсінбеді, т.б.






Алғысхаттар, сыйлықтар: қаламдар, қарындаштар, алтын кесек және ақшалар бейнеленген қаптамадағы шоколад кәмпиттер.



Банкоматтың суреті, қағаздан жасалған каспий голд карталары.











Қосымша

  1. Сауда, кәсіпкерлік, валюта айырбастау, жалақы, отбасы бюджеті, мемлекет бюджеті тақырыптары бойынша есептер:

  1. Бір адам базардан 100 мың теңгеге жылқы сатып алды, аздан кейін ол жылқының қымбаттағанын көріп 200 мың теңгеге сатты. Сосын ол жаяу қайтқысы келмей, 300 мың тг-ге сатып алды. «Жылқыны қымбат сатып алдың!» деп әйелім ұрысады деп ойлап 400 мың теңгеге сатып жіберді. Нәтижесінде ол қандай табыс тапты?

  2. Шұлық – 240 тг, дәптер – 30 тг тұрады. 5 шұлық сатып алу үшін неше дәптер сату керек?

  3. Марат евроның бағамы 1 евро - 495 тг болғанда шетелде демалды. 90 евро тұратын күртешені сатып алу үшін қанша теңгені евроға айырбастау керек?

  4. Доллардың бағамы – 460 теңге. Bulgari әтірі (духи) - 40$. Аталған тауарды сатып алу үшін қанша теңге қажет?

  5. Кәсіпорынның жобалау бөлімінде – 2 инженер, 1 дизайнер, 1 техник бар. Олардың жалақыларын қосқанда - 1000 000 тг болады. Инженер 300 000 тг, ал техник одан 2 есе аз алса, дизайнер қанша алады?

  6. Мектепте 40 кабинет бар. Тоқсан сайын оқушылар әр кабинеттегі жиһаздан орта есеппен 7 бұрандаманы бұрап алады. 1 бұрандама – 40 тг тұрады. Бір оқу жылында мектепке қанша шығын келеді?

  7. Мектеп асханасында күн сайын оқушылар 80 бөлік тістелген нан қалдырады. Осы бөліктерді қосса 1 батон шығады. Егер батон 180 тг тұратын болса, 1 айда мектепке қанша шығын келеді?

  8. Қанаттың отбасысы 400 000 тг тұратын теледидарға ақша жинап жатыр.

Әкесі мен анасының жалақыларын бірге қосқанда – 250 000 тг, әжесінің зейнетақысы – 100 000 тг. Отбасының тұрмыстық шығындары – 300 000 тг. Теледидар алу үшін неше ай ақша жинау керек?

  1. Электр энергиясының бағасы: 19 тг (айына бір адамға 90 кВт-тан аспаса), 26 тг (бір адамға шаққанда 90кВт-тан - 140 кВт-қа дейін), 32 тг (бір адамға шаққанда 140кВт-тан жоғары болса).

Бір айда 219 кВт электр энергиясын тұтынсаңыз: А) үйіңізде 2 адам болса,

  1. Ә) үйіңізде 4 адам болса қай тариф бойынша төлейсіз және қанша ақша шығады?


  1. «Коммуналдық төлемдер» бойынша практикалық тапсырмалар:

Электр энергиясына төлем («Батыс Энергоресурсы» ЖШС)

Соңғы көрсеткіш

Алдыңғы көрсеткіш

Шығын

Тариф (баға)

1 кВт

Сомасы

  1. 810

00 580


* 19 тг



Суға төлем («Батыс су арнасы» ЖШС)

Соңғы көрсеткіш

Алдыңғы көрсеткіш

Шығын

Тариф (баға)

1 куб.м

Сомасы

Салқын-240

235






*32 тг


Ыстық-245

238


Барлық шығын:


Жылуға және суды ысытқаны үшін төлем («Жайықжылуқуат» АҚ)

Көрсеткіш

Тариф (баға)

Сомасы

Жылуға төлем = пәтердің ауданы 72 м2

*145 тг


Ы.с=соңғы

(көрсеткіш)

245

- алдыңғы

(көрсеткіш)

238

= м3


*244 тг





Барлық сомасы:



Газға төлем («ҚазТрансГаз Аймақ» АҚ)

Соңғы көрсеткіш

Алдыңғы көрсеткіш

Шығын

Тариф (баға)

Сомасы

1593

1577


*20 тг



«Орал Таза Сервис» ЖШС:

Қатты тұрмыстық қалдықтарды шығаруға айына 1 адамға – 496 тг-ден, сіздің үйде 5 адам бар, 1 айда отбасыңыз қоқыс шығаруға қанша төлейді?


Коммуналдық төлемдерді есепте:

Электр энергиясына төлем («Батыс Энергоресурсы» ЖШС)

Соңғы көрсеткіш

Алдыңғы көрсеткіш

Шығын

Тариф (баға)

1 кВт

Сомасы

450 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!