Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының

    Орал қаласының білім беру бөлімінің

    «Оқушылар сарайы» МКҚК
















    «Күнделікті өмірдегі математика»

    интеллектуалдық ойыны












    Қосымша білім беру педагогі:

    Ауелбаева Н.Ж.















    Орал, 2023 жыл

    "Күнделікті өмірдегі математика" интеллектуалдық ойыны

    Педагогтің аты-жөні:

    Ауелбаева Нургуль Жаксыбековна

    Күні:

    20.12.2023

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    "Күнделікті өмірдегі математика" интеллектуалдық ойыны

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    оқушылардың математиканы оқытуға мотивациясын, зияткерлік мүмкіндіктерін дамыту

    Сабақтың мақсаты:

    оқушылардың үйірме сабақтарында алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білуге практикалық тұрғыда үйрету

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

    Тақтаға амандасудың түрлерін көрсететін суреттер ілінген: құшақтау, қол беру, жұдырықпен амандасу, «Әкел, бесті», т.б.


    Оқушылар суреттердің бірін көрсетіп, амандасады.












    Педагогтін кері байланысы: «Сәлеметсің бе?! Амансың ба? деп қол алысып жылы амандасуы

    /Бұл сабақта психологиялық жағымды көңіл күй орнығуына, оқушылардың сабаққа көтеріңкі көңіл күймен белсене қатысуына септігін тигізеді/.

    Суреттер:

    амандасу түрлері. Заманауи музыка


    Безендіруге: түрлі түсті шарлар.











    Топтастыру.

    «Аяқ іздері» әдісі

    Педагог оқушы санына байланысты 2 немесе 3 түсті аяқ іздерін еденге айналдыра жапсырады.

    Қажет уақытта музыканы тоқтатып, оқушылардың тоқтаған түстері бойынша топтасуын сұрайды.

    Оқушылар табан іздері бойынша айналып жүреді. Музыка тоқтаған кезде, қозғалмай тұрып қалады.


    Педагогтін кері байланысы: “Керемет! Жарайсыңдар!”

    Суреттер:

    Аяқ іздері. Заманауи музыка.

    Сабақ ортасы




    1. «Бургер», «Lays», «Печенье» әдістерін пайдаланып, валюталарды (доллар, евро, рубль) айырбастау, сауда, кәсіпкерлік, жалақы, отбасы бюджеті, мемлекет бюджеті тақырыптарыбойынша есептер шығару тапсырмасын береді.

    2. «Коммуналдық төлемдер». Квитанциялар бойынша суға, жарыққа, жылуға, тұрмыстық қалдықтарды шығаруға, газға төленетін төлемдерді есептеуді ұсынады.

    Ережемен мұқият танысады.


    Алдымен жеке немесе жұп, одан кейін топ болып бірігіп есептер шығарады.


    Әр топтан бір оқушыдан кезекпен тақтаға есеп шығарып, көрсетеді.


    Оқушылардың кезек ретін «Wordwall» бағдарламасының «Кездейсоқ дөңгелек» әдісі арқылы анықтайды.


    Шығарылған әрбір есепке балл беріледі.


    Балл қоюда «Basketball» әдісі қолданылады.

    Интерактивті тақта, «Wordwall» бағдарламасы, маркерлік тақта, маркерлер, қағаздан жасалған бургерлер, чипсылар, печеньелер.


    «Баскетбол кәрзеңкесі», баскетбол добының суреттері, плакат, пластик стакандар, ағаш таяқшалар.



    Квитанциялар, магниттер.

    Сергіту сәті: “Нейрожаттығу”.

    Әр оқушының алдына нейрожаттығу сызықтары бар қағаздар қойылады.

    Музыка қосулы тұрады.













    Оқушылар партаның қасында тұрып, 2 қолының сұқ саусақтарын бір мезгілде пайдалана отырып, алдымен өз алдындағы сызықты сызып шығып, сағат тілімен айналып бір-бірлерімен орын ауысып, топ мүшелері бір-бірінің жаттығуларын жасайды. Әр топ 1 айналым жасайды.

    Педагогтін кері байланысы: “Тамаша! Жарайсыңдар!”




    Нейрожаттығуға арналған суреттер.

    Ритмдік музыка

    1. «Балық аулау» әдісі арқылы логикалық тапсырмалар орындатылады.

    Оқушылар қармақпен балықтарды аулайды және балыққа жапсырылған қағаздағы логикалық сұраққа жауап береді.

    Әрбір дұрыс жауапқа балл беріледі.

    Аквариум, ойыншық балықтар, шелек.

    Сабақтың соңы



    Қорытындылау. Ұпайлар есептеледі.









    Кері байланыс:

    Оқушыларға каспий голд карталары таратылады.

    Тақтаға банкоматтың суреті ілінеді.


    Оқушылар марапатталынады.








    Оқушылар каспий голд карталарына сабақ туралы өз пікірлерін жазып, тақтадағы банкоматтың ішіне салып кетеді.

    Алғысхаттар мен сыйлықтар беріледі.








    Оқушы сабақты бағалайды: не ұнады, не ұнамады, нені түсінбеді, т.б.






    Алғысхаттар, сыйлықтар: қаламдар, қарындаштар, алтын кесек және ақшалар бейнеленген қаптамадағы шоколад кәмпиттер.



    Банкоматтың суреті, қағаздан жасалған каспий голд карталары.











    Қосымша

    1. Сауда, кәсіпкерлік, валюта айырбастау, жалақы, отбасы бюджеті, мемлекет бюджеті тақырыптары бойынша есептер:

    1. Бір адам базардан 100 мың теңгеге жылқы сатып алды, аздан кейін ол жылқының қымбаттағанын көріп 200 мың теңгеге сатты. Сосын ол жаяу қайтқысы келмей, 300 мың тг-ге сатып алды. «Жылқыны қымбат сатып алдың!» деп әйелім ұрысады деп ойлап 400 мың теңгеге сатып жіберді. Нәтижесінде ол қандай табыс тапты?

    2. Шұлық – 240 тг, дәптер – 30 тг тұрады. 5 шұлық сатып алу үшін неше дәптер сату керек?

    3. Марат евроның бағамы 1 евро - 495 тг болғанда шетелде демалды. 90 евро тұратын күртешені сатып алу үшін қанша теңгені евроға айырбастау керек?

    4. Доллардың бағамы – 460 теңге. Bulgari әтірі (духи) - 40$. Аталған тауарды сатып алу үшін қанша теңге қажет?

    5. Кәсіпорынның жобалау бөлімінде – 2 инженер, 1 дизайнер, 1 техник бар. Олардың жалақыларын қосқанда - 1000 000 тг болады. Инженер 300 000 тг, ал техник одан 2 есе аз алса, дизайнер қанша алады?

    6. Мектепте 40 кабинет бар. Тоқсан сайын оқушылар әр кабинеттегі жиһаздан орта есеппен 7 бұрандаманы бұрап алады. 1 бұрандама – 40 тг тұрады. Бір оқу жылында мектепке қанша шығын келеді?

    7. Мектеп асханасында күн сайын оқушылар 80 бөлік тістелген нан қалдырады. Осы бөліктерді қосса 1 батон шығады. Егер батон 180 тг тұратын болса, 1 айда мектепке қанша шығын келеді?

    8. Қанаттың отбасысы 400 000 тг тұратын теледидарға ақша жинап жатыр.

    Әкесі мен анасының жалақыларын бірге қосқанда – 250 000 тг, әжесінің зейнетақысы – 100 000 тг. Отбасының тұрмыстық шығындары – 300 000 тг. Теледидар алу үшін неше ай ақша жинау керек?

    1. Электр энергиясының бағасы: 19 тг (айына бір адамға 90 кВт-тан аспаса), 26 тг (бір адамға шаққанда 90кВт-тан - 140 кВт-қа дейін), 32 тг (бір адамға шаққанда 140кВт-тан жоғары болса).

    Бір айда 219 кВт электр энергиясын тұтынсаңыз: А) үйіңізде 2 адам болса,

    1. Ә) үйіңізде 4 адам болса қай тариф бойынша төлейсіз және қанша ақша шығады?


    1. «Коммуналдық төлемдер» бойынша практикалық тапсырмалар:

    Электр энергиясына төлем («Батыс Энергоресурсы» ЖШС)

    Соңғы көрсеткіш

    Алдыңғы көрсеткіш

    Шығын

    Тариф (баға)

    1 кВт

    Сомасы

    1. 810

    00 580


    * 19 тг



    Суға төлем («Батыс су арнасы» ЖШС)

    Соңғы көрсеткіш

    Алдыңғы көрсеткіш

    Шығын

    Тариф (баға)

    1 куб.м

    Сомасы

    Салқын-240

    235






    *32 тг


    Ыстық-245

    238


    Барлық шығын:


    Жылуға және суды ысытқаны үшін төлем («Жайықжылуқуат» АҚ)

    Көрсеткіш

    Тариф (баға)

    Сомасы

    Жылуға төлем = пәтердің ауданы 72 м2

    *145 тг


    Ы.с=соңғы

    (көрсеткіш)

    245

    - алдыңғы

    (көрсеткіш)

    238

    = м3


    *244 тг





    Барлық сомасы:



    Газға төлем («ҚазТрансГаз Аймақ» АҚ)

    Соңғы көрсеткіш

    Алдыңғы көрсеткіш

    Шығын

    Тариф (баға)

    Сомасы

    1593

    1577


    *20 тг



    «Орал Таза Сервис» ЖШС:

    Қатты тұрмыстық қалдықтарды шығаруға айына 1 адамға – 496 тг-ден, сіздің үйде 5 адам бар, 1 айда отбасыңыз қоқыс шығаруға қанша төлейді?


    Коммуналдық төлемдерді есепте:

    Электр энергиясына төлем («Батыс Энергоресурсы» ЖШС)

    Соңғы көрсеткіш

    Алдыңғы көрсеткіш

    Шығын

    Тариф (баға)

    1 кВт

    Сомасы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ауелбаева Нургуль Жаксыбековна
    11 Қаңтар 2024
    475
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Математика біздің өмірімізде

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Математика біздің өмірімізде

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Математикадан алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білуге үйретеді
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының

    Орал қаласының білім беру бөлімінің

    «Оқушылар сарайы» МКҚК
















    «Күнделікті өмірдегі математика»

    интеллектуалдық ойыны












    Қосымша білім беру педагогі:

    Ауелбаева Н.Ж.















    Орал, 2023 жыл

    "Күнделікті өмірдегі математика" интеллектуалдық ойыны

    Педагогтің аты-жөні:

    Ауелбаева Нургуль Жаксыбековна

    Күні:

    20.12.2023

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    "Күнделікті өмірдегі математика" интеллектуалдық ойыны

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    оқушылардың математиканы оқытуға мотивациясын, зияткерлік мүмкіндіктерін дамыту

    Сабақтың мақсаты:

    оқушылардың үйірме сабақтарында алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білуге практикалық тұрғыда үйрету

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

    Тақтаға амандасудың түрлерін көрсететін суреттер ілінген: құшақтау, қол беру, жұдырықпен амандасу, «Әкел, бесті», т.б.


    Оқушылар суреттердің бірін көрсетіп, амандасады.












    Педагогтін кері байланысы: «Сәлеметсің бе?! Амансың ба? деп қол алысып жылы амандасуы

    /Бұл сабақта психологиялық жағымды көңіл күй орнығуына, оқушылардың сабаққа көтеріңкі көңіл күймен белсене қатысуына септігін тигізеді/.

    Суреттер:

    амандасу түрлері. Заманауи музыка


    Безендіруге: түрлі түсті шарлар.











    Топтастыру.

    «Аяқ іздері» әдісі

    Педагог оқушы санына байланысты 2 немесе 3 түсті аяқ іздерін еденге айналдыра жапсырады.

    Қажет уақытта музыканы тоқтатып, оқушылардың тоқтаған түстері бойынша топтасуын сұрайды.

    Оқушылар табан іздері бойынша айналып жүреді. Музыка тоқтаған кезде, қозғалмай тұрып қалады.


    Педагогтін кері байланысы: “Керемет! Жарайсыңдар!”

    Суреттер:

    Аяқ іздері. Заманауи музыка.

    Сабақ ортасы




    1. «Бургер», «Lays», «Печенье» әдістерін пайдаланып, валюталарды (доллар, евро, рубль) айырбастау, сауда, кәсіпкерлік, жалақы, отбасы бюджеті, мемлекет бюджеті тақырыптарыбойынша есептер шығару тапсырмасын береді.

    2. «Коммуналдық төлемдер». Квитанциялар бойынша суға, жарыққа, жылуға, тұрмыстық қалдықтарды шығаруға, газға төленетін төлемдерді есептеуді ұсынады.

    Ережемен мұқият танысады.


    Алдымен жеке немесе жұп, одан кейін топ болып бірігіп есептер шығарады.


    Әр топтан бір оқушыдан кезекпен тақтаға есеп шығарып, көрсетеді.


    Оқушылардың кезек ретін «Wordwall» бағдарламасының «Кездейсоқ дөңгелек» әдісі арқылы анықтайды.


    Шығарылған әрбір есепке балл беріледі.


    Балл қоюда «Basketball» әдісі қолданылады.

    Интерактивті тақта, «Wordwall» бағдарламасы, маркерлік тақта, маркерлер, қағаздан жасалған бургерлер, чипсылар, печеньелер.


    «Баскетбол кәрзеңкесі», баскетбол добының суреттері, плакат, пластик стакандар, ағаш таяқшалар.



    Квитанциялар, магниттер.

    Сергіту сәті: “Нейрожаттығу”.

    Әр оқушының алдына нейрожаттығу сызықтары бар қағаздар қойылады.

    Музыка қосулы тұрады.













    Оқушылар партаның қасында тұрып, 2 қолының сұқ саусақтарын бір мезгілде пайдалана отырып, алдымен өз алдындағы сызықты сызып шығып, сағат тілімен айналып бір-бірлерімен орын ауысып, топ мүшелері бір-бірінің жаттығуларын жасайды. Әр топ 1 айналым жасайды.

    Педагогтін кері байланысы: “Тамаша! Жарайсыңдар!”




    Нейрожаттығуға арналған суреттер.

    Ритмдік музыка

    1. «Балық аулау» әдісі арқылы логикалық тапсырмалар орындатылады.

    Оқушылар қармақпен балықтарды аулайды және балыққа жапсырылған қағаздағы логикалық сұраққа жауап береді.

    Әрбір дұрыс жауапқа балл беріледі.

    Аквариум, ойыншық балықтар, шелек.

    Сабақтың соңы



    Қорытындылау. Ұпайлар есептеледі.









    Кері байланыс:

    Оқушыларға каспий голд карталары таратылады.

    Тақтаға банкоматтың суреті ілінеді.


    Оқушылар марапатталынады.








    Оқушылар каспий голд карталарына сабақ туралы өз пікірлерін жазып, тақтадағы банкоматтың ішіне салып кетеді.

    Алғысхаттар мен сыйлықтар беріледі.








    Оқушы сабақты бағалайды: не ұнады, не ұнамады, нені түсінбеді, т.б.






    Алғысхаттар, сыйлықтар: қаламдар, қарындаштар, алтын кесек және ақшалар бейнеленген қаптамадағы шоколад кәмпиттер.



    Банкоматтың суреті, қағаздан жасалған каспий голд карталары.











    Қосымша

    1. Сауда, кәсіпкерлік, валюта айырбастау, жалақы, отбасы бюджеті, мемлекет бюджеті тақырыптары бойынша есептер:

    1. Бір адам базардан 100 мың теңгеге жылқы сатып алды, аздан кейін ол жылқының қымбаттағанын көріп 200 мың теңгеге сатты. Сосын ол жаяу қайтқысы келмей, 300 мың тг-ге сатып алды. «Жылқыны қымбат сатып алдың!» деп әйелім ұрысады деп ойлап 400 мың теңгеге сатып жіберді. Нәтижесінде ол қандай табыс тапты?

    2. Шұлық – 240 тг, дәптер – 30 тг тұрады. 5 шұлық сатып алу үшін неше дәптер сату керек?

    3. Марат евроның бағамы 1 евро - 495 тг болғанда шетелде демалды. 90 евро тұратын күртешені сатып алу үшін қанша теңгені евроға айырбастау керек?

    4. Доллардың бағамы – 460 теңге. Bulgari әтірі (духи) - 40$. Аталған тауарды сатып алу үшін қанша теңге қажет?

    5. Кәсіпорынның жобалау бөлімінде – 2 инженер, 1 дизайнер, 1 техник бар. Олардың жалақыларын қосқанда - 1000 000 тг болады. Инженер 300 000 тг, ал техник одан 2 есе аз алса, дизайнер қанша алады?

    6. Мектепте 40 кабинет бар. Тоқсан сайын оқушылар әр кабинеттегі жиһаздан орта есеппен 7 бұрандаманы бұрап алады. 1 бұрандама – 40 тг тұрады. Бір оқу жылында мектепке қанша шығын келеді?

    7. Мектеп асханасында күн сайын оқушылар 80 бөлік тістелген нан қалдырады. Осы бөліктерді қосса 1 батон шығады. Егер батон 180 тг тұратын болса, 1 айда мектепке қанша шығын келеді?

    8. Қанаттың отбасысы 400 000 тг тұратын теледидарға ақша жинап жатыр.

    Әкесі мен анасының жалақыларын бірге қосқанда – 250 000 тг, әжесінің зейнетақысы – 100 000 тг. Отбасының тұрмыстық шығындары – 300 000 тг. Теледидар алу үшін неше ай ақша жинау керек?

    1. Электр энергиясының бағасы: 19 тг (айына бір адамға 90 кВт-тан аспаса), 26 тг (бір адамға шаққанда 90кВт-тан - 140 кВт-қа дейін), 32 тг (бір адамға шаққанда 140кВт-тан жоғары болса).

    Бір айда 219 кВт электр энергиясын тұтынсаңыз: А) үйіңізде 2 адам болса,

    1. Ә) үйіңізде 4 адам болса қай тариф бойынша төлейсіз және қанша ақша шығады?


    1. «Коммуналдық төлемдер» бойынша практикалық тапсырмалар:

    Электр энергиясына төлем («Батыс Энергоресурсы» ЖШС)

    Соңғы көрсеткіш

    Алдыңғы көрсеткіш

    Шығын

    Тариф (баға)

    1 кВт

    Сомасы

    1. 810

    00 580


    * 19 тг



    Суға төлем («Батыс су арнасы» ЖШС)

    Соңғы көрсеткіш

    Алдыңғы көрсеткіш

    Шығын

    Тариф (баға)

    1 куб.м

    Сомасы

    Салқын-240

    235






    *32 тг


    Ыстық-245

    238


    Барлық шығын:


    Жылуға және суды ысытқаны үшін төлем («Жайықжылуқуат» АҚ)

    Көрсеткіш

    Тариф (баға)

    Сомасы

    Жылуға төлем = пәтердің ауданы 72 м2

    *145 тг


    Ы.с=соңғы

    (көрсеткіш)

    245

    - алдыңғы

    (көрсеткіш)

    238

    = м3


    *244 тг





    Барлық сомасы:



    Газға төлем («ҚазТрансГаз Аймақ» АҚ)

    Соңғы көрсеткіш

    Алдыңғы көрсеткіш

    Шығын

    Тариф (баға)

    Сомасы

    1593

    1577


    *20 тг



    «Орал Таза Сервис» ЖШС:

    Қатты тұрмыстық қалдықтарды шығаруға айына 1 адамға – 496 тг-ден, сіздің үйде 5 адам бар, 1 айда отбасыңыз қоқыс шығаруға қанша төлейді?


    Коммуналдық төлемдерді есепте:

    Электр энергиясына төлем («Батыс Энергоресурсы» ЖШС)

    Соңғы көрсеткіш

    Алдыңғы көрсеткіш

    Шығын

    Тариф (баға)

    1 кВт

    Сомасы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ойындар, Сценарийлер 5 сынып
    11.01.2024
    475
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ауелбаева Нургуль Жаксыбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации