Сабақтың
кезеңі/уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу.
Тақтаға амандасудың
түрлерін көрсететін суреттер ілінген: құшақтау, қол беру,
жұдырықпен амандасу, «Әкел, бесті»,
т.б.
|
Оқушылар суреттердің бірін
көрсетіп, амандасады.
|
Педагогтін кері байланысы:
«Сәлеметсің бе?! Амансың ба? деп қол алысып жылы
амандасуы
/Бұл сабақта психологиялық
жағымды көңіл күй орнығуына, оқушылардың сабаққа көтеріңкі көңіл
күймен белсене қатысуына септігін
тигізеді/.
|
Суреттер:
амандасу
түрлері. Заманауи
музыка
Безендіруге: түрлі түсті
шарлар.
|
Топтастыру.
«Аяқ іздері»
әдісі
Педагог оқушы санына
байланысты 2 немесе 3 түсті аяқ іздерін еденге айналдыра
жапсырады.
Қажет уақытта
музыканы тоқтатып, оқушылардың тоқтаған түстері бойынша топтасуын
сұрайды.
|
Оқушылар табан
іздері бойынша айналып жүреді. Музыка тоқтаған кезде, қозғалмай
тұрып қалады.
|
Педагогтін кері байланысы:
“Керемет! Жарайсыңдар!”
|
Суреттер:
Аяқ
іздері. Заманауи
музыка.
|
Сабақ
ортасы
|
-
«Бургер»,
«Lays», «Печенье» әдістерін пайдаланып, валюталарды (доллар, евро, рубль)
айырбастау, сауда, кәсіпкерлік, жалақы, отбасы бюджеті, мемлекет
бюджеті тақырыптарыбойынша есептер шығару тапсырмасын
береді.
-
«Коммуналдық
төлемдер». Квитанциялар бойынша суға, жарыққа, жылуға, тұрмыстық
қалдықтарды шығаруға, газға төленетін төлемдерді есептеуді
ұсынады.
|
Ережемен мұқият
танысады.
Алдымен жеке немесе
жұп, одан кейін топ болып бірігіп есептер
шығарады.
Әр топтан бір
оқушыдан кезекпен тақтаға есеп шығарып,
көрсетеді.
Оқушылардың кезек
ретін «Wordwall»
бағдарламасының «Кездейсоқ дөңгелек»
әдісі арқылы
анықтайды.
|
Шығарылған әрбір есепке балл
беріледі.
Балл
қоюда «Basketball»
әдісі қолданылады.
|
Интерактивті тақта,
«Wordwall» бағдарламасы, маркерлік тақта, маркерлер, қағаздан
жасалған бургерлер, чипсылар,
печеньелер.
«Баскетбол кәрзеңкесі»,
баскетбол добының суреттері, плакат, пластик стакандар, ағаш
таяқшалар.
Квитанциялар,
магниттер.
|
Сергіту сәті:
“Нейрожаттығу”.
Әр оқушының алдына
нейрожаттығу сызықтары бар қағаздар
қойылады.
Музыка қосулы
тұрады.
|
Оқушылар партаның қасында
тұрып, 2 қолының сұқ саусақтарын бір мезгілде пайдалана отырып,
алдымен өз алдындағы сызықты сызып шығып, сағат тілімен айналып
бір-бірлерімен орын ауысып, топ мүшелері бір-бірінің жаттығуларын
жасайды. Әр топ 1 айналым
жасайды.
|
Педагогтін кері байланысы:
“Тамаша! Жарайсыңдар!”
|
Нейрожаттығуға арналған
суреттер.
Ритмдік
музыка
|
-
«Балық аулау»
әдісі арқылы логикалық тапсырмалар
орындатылады.
|
Оқушылар қармақпен
балықтарды аулайды және балыққа жапсырылған қағаздағы логикалық
сұраққа жауап береді.
|
Әрбір дұрыс жауапқа балл
беріледі.
|
Аквариум, ойыншық
балықтар, шелек.
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытындылау. Ұпайлар
есептеледі.
Кері
байланыс:
Оқушыларға каспий
голд карталары таратылады.
Тақтаға банкоматтың
суреті ілінеді.
|
Оқушылар
марапатталынады.
Оқушылар каспий голд
карталарына сабақ туралы өз пікірлерін жазып, тақтадағы банкоматтың
ішіне салып кетеді.
|
Алғысхаттар мен сыйлықтар
беріледі.
Оқушы сабақты бағалайды: не
ұнады, не ұнамады, нені түсінбеді,
т.б.
|
Алғысхаттар, сыйлықтар:
қаламдар, қарындаштар, алтын кесек және ақшалар бейнеленген
қаптамадағы шоколад
кәмпиттер.
Банкоматтың суреті,
қағаздан жасалған каспий голд
карталары.
|