2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Математика тжб 5 сынып 3 тоқсан.

Математика тжб 5 сынып 3 тоқсан.

Материал туралы қысқаша түсінік
⚠️ Құрметті сайт қолданушысы! Бұл ұсынылып тұрған материалдар сайтта өзгеруі немесе кейбір элементтер толық көрінбеуі мүмкін. Бұл сайттың алдын ала қарау мүмкіндігіне байланысты туындайды. Сіз материалды сатып алған соң, файлдың толық және дұрыс нұсқасы жүктеледі
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

3-ТОҚСАНДЫҚ ҮШІН ЖИНАҚТЫ БАҒАЛАУ _________________________________________________________________________________________

1 НҰСҚА

ТАПСЫРМАЛАРДЫ БАҒАЛАУ

тапсырма

1

2

3

4

5

6

7

8

Ұпай саны

1

1

1

4

2

3

4

4

Барлығы

20 балл


1. Ұсынылған жиындардың қайсысы жиындардың қиылысы болып табылады А={1; 3; 7; 9} және B={1; 5; 6; 7;11}?

A) C = {1, 11}

B) C = {1, 7}

C) C = {1, 7, 6}

D) C = {1, 6,9,11}


2. Төмендегі жиындардың қайсысы A 3; 4; B 5; 7; 9; C ; 13; 16 және D 5,6,10

Ғ жиының ішкі жиыны болып табылады F 3; 4; 5; 6; 7; 8?

A) A

B) B

C) C

D) D

3. Теңсіздік қанағаттандыру үшін * орнына қандай санды жазу керек? 3,253* > 3,*253?


4. Мектеп немесе қалалық кітапханаларда 35 оқушы тіркелген. Оның 25-і мектеп кітапханасына, ал 20-сы қалалық кітапханаға тұрақты түрде барады. Есептің шартына сүйене отырып, Эйлер-Венн диаграммасын құрып, сұрақтарға жауап беріңіз.

а) Екі кітапханағада қанша оқушы барады?

b) Мектеп кітапханасына келмейтін оқушылар қанша?

5. Ауылдан қалаға дейінгі қашықтық 20 км. Саяхатшы оның сін жүріп өтті. Оның жүруіне неше километр қалды?

6. Шынар 16 бірдей бөлікке бөлінген шоколадты сатып алды

а) Шынар екі бөлік шоколад жеді. Ол шоколадтың қаншасын жеді?

b) Сол күні Шынар қалған шоколадтың бөлігін жеп қойды. Шынар неше шоколад жеді?

7. Амалдарды орында: 12,6:(2,04+4,26)-0,564×1,5

8. Үш қапшықта 123,3 кг қырыққабат бар. Бірінші қапта барлық қырыққабаттың бөлігі, ал екінші қапта біріншіден 1,3 есе көп болса, әр қапта қанша қырыққабат бар?












































































































































































































































































































































































































































































































































































3-ТОҚСАНДЫҚ ҮШІН ЖИНАҚТЫ БАҒАЛАУ _________________________________________________________________________________________

2 НҰСҚА

ТАПСЫРМАЛАРДЫ БАҒАЛАУ

тапсырма

1

2

3

4

5

6

7

8

Ұпай саны

1

1

1

4

2

3

4

4

Барлығы

  1. алл


              1. Ұсынылған жиындардың қайсысы жиындардың қиылысы болып табылады А={6; 7; 8; 10; 11} және B={5; 7; 8; 9; 10}?

  1. C = {6, 9}

  2. C = {5; 7}

  3. C = {7; 8; 10}

  4. C = { 5; 6; 7; 9}

2. Төмендегі жиындардың қайсысы Ғ жиынының ішкі жиыны болып табылады F 2; 3; 5; 9; 10; 21? A 1; 3; B 3; 5; 10; C 7; 11; 15 және D 1; 21

A) A

B) B

C) C

D) D

3. Теңсіздік қанағаттандыру үшін * орнына қандай санды жазу керек? 3, 45* > 3,*45?


4. Дүкенге 65 адам келді. Олар 35 тоңазытқыш, 36 микротолқынды пеш, 37 теледидар сатып алғаны белгілі. Олардың 20-сы тоңазытқыш пен микротолқынды пешті де, 19-ы да микротолқынды пеш пен теледидарды, 15-і тоңазытқыш пен теледидарды, үшеуін де үш адам сатып алған. Есепке сүйене отырып, Эйлер-Венн диаграммасын құрып, сұрақтарға жауап беріңіз

а) дүкенге клген қанша адам ештеңе сатып алмаған?

b) қанша адам тек теледидар сатып алды?


5. Тіктөртбұрыштың ені 44 см, бұл ұзындығының бөлігін құрайды. Тіктөртбұрыштың ауданын табыңыз. длины.

6. Шынар 20 бірдей бөлікке бөлінген шоколадты сатып алды.

а) Шынар бес бөлік шоколад жеді. Ол шоколадтың қаншасын жеді?

b) Сол күні Шынар қалған шоколадтың бөлігін жеп қойды. Шынар неше шоколад жеді?


7. Амалдарды орында: (20-13,7)×7,4+18:0,6


8. Үш қапшықта 105,2 кг орамжапырақ бар. Біріншісінде барлық қырыққабаттың бөлігі, ал екіншісінде біріншіден 1,2 есе көп болса, әр қапшықта қанша қырыққабат бар?








































































































































































































































































































































































































































































































































СПЕЦИФИКАЦИЯ СУММАТИВНОГО ОЦЕНИВАНИЯ

ЗА 3 ЧЕТВЕРТЬ



Обзор суммативного оценивания за 3 четверть

Продолжительность – 40 минут

Количество баллов – 20

Типы заданий

МВО – вопросы с множественным выбором ответов

КО – вопросы, требующие краткого ответа

РО – вопросы, требующие развернутого ответа


ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАДАНИЙ СУММАТИВНОГО ОЦЕНИВАНИЯ



Раздел

Проверяемая цель

Уровень

мыслительных

навыков









Кол. заданий*

задания*

Тип задания

Время на выполнение

балл

Балл за раздел

5.3 А Текстовые задачи

5.1.2.24 находить часть числа и число по его части

Применение

2

5, 6

КО

5

6

6

5.3 В Десятичные дроби и действия

над ними

5.1.2.26 сравнивать десятичные дроби

Применение

1

3

КО

2

1

8

5.1.2.27 выполнять сложение и вычитание десятичных дробей

Применение

1

7

КО

3

1


5.1.2.29 применять правила умножения десятичной дроби на 10, 100, 1000 и 0,1; 0,01; 0,001

Применение

1

7

РО

3

1


5.1.2.30 выполнять деление десятичной дроби на натуральное число и на десятичную дробь

Применение

2

4

КО

4

1


5.5.1.5 решать текстовые задачи с помощью арифметических действий над дробями

Навыки

высокого

порядка

1

8

РО

8

4


5.3 С Множества

5.4.1.2 Знать определения объединения и пересечения

множеств

Знание и

понимание

1

1

МВО

2

1

6

5.4.1.4 Усвоить понятие

подмножества

Знание и

понимание

1

2

МВО

5

1


5.5.1.7 решать задачи, используя диаграмму Эйлера-Венна

Навыки

высокого

порядка

1

4

КО

8

4


Итого






40

20

20






















СУММАТИВНОГО ОЦЕНИВАНИЯ ЗА 3 ЧЕТВЕРТЬ

_________________________________________________________________________________________

1 ВАРИАНТ

Оценивание заданий работы

задания

1

2

3

4

5

6

7

8

Количество баллов

1

1

1

4

2

3

4

4

итого

20 баллов


1. Какое из представленных множеств является пересечением множеств А={1; 3; 7; 9} и B={1; 5; 6; 7;11}?

A) C = {1, 11}

B) C = {1, 7}

C) C = {1, 7, 6}

D) C = {1, 6,9,11}


2. Какое из следующих множеств A 3; 4; B 5; 7; 9; C ; 13; 16 и D 5,6,10 является подмножеством множества F 3; 4; 5; 6; 7; 8?

A) A

B) B

C) C

D) D

3. Какую цифру нужно записать вместо * чтобы выполнилось неравенство 3,253* > 3,*253?


4. 35 учеников зарегистрированы в школьной или городской библиотеках. Из них 25 регулярно посещают школьную библиотеку, а 20 – городскую. По условию задачи составить диаграмму Эйлера-Венна и ответить на вопросы.

а) Сколько учеников посещают обе библиотеки?

b) Сколько учеников не посещают школьную библиотеку?

5. Расстояние от села до города 20км. Путник прошел   этого расстояния. Сколько километров осталось ему идти?

6. Шынар купила плитку шоколада, которая делится на 16 одинаковых кусочков.

а) Шынар съела два кусочка шоколада. Какую часть всего шоколада она съела?

b) Позже в этот же день Шынар съела части от оставшегося шоколада. Сколько всего кусочков шоколада съела Шынар?

7. Выполните действия: 12,6:(2,04+4,26)-0,564*1,5

8. В трех мешках 123,3 кг капусты. Сколько капусты в каждом мешке, если в первом всей капусты, а во втором – в 1,3 раза больше, чем в первом?






















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































СХЕМА ВЫСТАВЛЕНИЯ БАЛЛОВ

вопроса

Ответ

Балл

Дополнительная информация

1

В

1


2

А

1


3

1

1


4

2


4 а)

10 

1


4 b)

10 

1


5

1


20-8=12

1


6 а)

1


6 b)

1


2+2=4

1


7

2,04+4,26=6,3

1


12,6:6,3=2

1


0,564*1,5=0,846

1


2-0,846=1,154

1


8

1

Принимается или 41,1

41,1*1,3=53,43

1


41,1+53,43=94,53

1


123,3-94,53=28,77

1


Всего

20























СУММАТИВНОГО ОЦЕНИВАНИЯ ЗА 3 ЧЕТВЕРТЬ

_________________________________________________________________________________________



2 ВАРИАНТ

Оценивание заданий работы

задания

1

2

3

4

5

6

7

8

Количество баллов

1

1

1

4

2

3

4

4

итого

20 баллов


        1. Какое из представленных множеств является пересечением множеств А={6; 7; 8; 10; 11} и B={5; 7; 8; 9; 10}?

  1. C = {6, 9}

  2. C = {5; 7}

  3. C = {7; 8; 10}

  4. C = { 5; 6; 7; 9}

2. Какое из следующих множеств A 1; 3; B 3; 5; 10; C 7; 11; 15 и D 1; 21 является подмножеством множества F 2; 3; 5; 9; 10; 21?

A) A

B) B

C) C

D) D

3. Какую цифру нужно записать вместо * чтобы выполнилось неравенство 3, 45* > 3,*45?


4. В магазине побывало 65 человек. Известно, что они купили 35 холодильников,36 микроволновок, 37 телевизоров. 20 из них купили и холодильник и микроволновку,19 - и микроволновку и телевизор,15-холодильник и телевизор, а все три покупки совершили три человека. По условию задачи составьте диаграмму Эйлера-Венна и ответьте на вопросы

а) сколько посетителей магазина не купили ничего?

b) сколько человек купили только телевизоры?


5. Ширина прямоугольника равна 44 см, что составляет длины. Найдите площадь прямоугольника.

6. Шынар купила плитку шоколада, которая делится на 20 одинаковых кусочков.

а) Шынар съела пять кусочков шоколада. Какую часть всего шоколада она съела?

b) Позже в этот же день Шынар съела части от оставшегося шоколада. Сколько всего кусочков шоколада съела Шынар?

7. Выполните действия: (20-13,7)*7,4+18:0,6

8. В трех мешках 105,2 кг капусты. Сколько капусты в каждом мешке, если в первом всей капусты, а во втором – в 1,2 раза больше, чем в первом?































































































































































































































































































































































































































































СХЕМА ВЫСТАВЛЕНИЯ БАЛЛОВ

вопроса

Ответ

Балл

Дополнительная информация

1

С

1


2

В

1


3

1

1

Принимается любой верный вариант (2; 3; 4)

4

2


4 a)

65-(3+7+3+12+16+6)=18

1


4 b)

6

1


5

см

1


44*121=5324 см2

1


6 а)

1


6 b)

1


5+9=14

1


7

20-13,7=6,3

1


6,3*7,4=46,62

1


18 : 0,6 -30=0,846

1


46,62+30=76,62

1


8

1

Принимается или 26,3

26,3*1,2=31,56

1


26,3+31,56=57,86

1


105,2 - 57,86=47,34

1


Всего

20


















3-ТОҚСАНДЫҚ ҮШІН ЖИНАҚТЫ БАҒАЛАУ _________________________________________________________________________________________

1 НҰСҚА

ТАПСЫРМАЛАРДЫ БАҒАЛАУ

тапсырма

1

2

3

4

5

6

7

8

Ұпай саны

1

1

1

4

2

3

4

4

Барлығы

20 балл


1. Ұсынылған жиындардың қайсысы жиындардың қиылысы болып табылады А={1; 3; 7; 9} және B={1; 5; 6; 7;11}?

A) C = {1, 11}

B) C = {1, 7}

C) C = {1, 7, 6}

D) C = {1, 6,9,11}


2. Төмендегі жиындардың қайсысы A 3; 4; B 5; 7; 9; C ; 13; 16 және D 5,6,10

Ғ жиының ішкі жиыны болып табылады F 3; 4; 5; 6; 7; 8?

A) A

B) B

C) C

D) D

3. Теңсіздік қанағаттандыру үшін * орнына қандай санды жазу керек? 3,253* > 3,*253?


4. Мектеп немесе қалалық кітапханаларда 35 оқушы тіркелген. Оның 25-і мектеп кітапханасына, ал 20-сы қалалық кітапханаға тұрақты түрде барады. Есептің шартына сүйене отырып, Эйлер-Венн диаграммасын құрып, сұрақтарға жауап беріңіз.

а) Екі кітапханағада қанша оқушы барады?

b) Мектеп кітапханасына келмейтін оқушылар қанша?

5. Ауылдан қалаға дейінгі қашықтық 20 км. Саяхатшы оның сін жүріп өтті. Оның жүруіне неше километр қалды?

6. Шынар 16 бірдей бөлікке бөлінген шоколадты сатып алды

а) Шынар екі бөлік шоколад жеді. Ол шоколадтың қаншасын жеді?

b) Сол күні Шынар қалған шоколадтың бөлігін жеп қойды. Шынар неше шоколад жеді?

7. Амалдарды орында: 12,6:(2,04+4,26)-0,564×1,5

8. Үш қапшықта 123,3 кг қырыққабат бар. Бірінші қапта барлық қырыққабаттың бөлігі, ал екінші қапта біріншіден 1,3 есе көп болса, әр қапта қанша қырыққабат бар?












































































































































































































































































































































































































































































































































































3-ТОҚСАНДЫҚ ҮШІН ЖИНАҚТЫ БАҒАЛАУ _________________________________________________________________________________________

2 НҰСҚА

ТАПСЫРМАЛАРДЫ БАҒАЛАУ

тапсырма

1

2

3

4

5

6

7

8

Ұпай саны

1

1

1

4

2

3

4

4

Барлығы

  1. алл


              1. Ұсынылған жиындардың қайсысы жиындардың қиылысы болып табылады А={6; 7; 8; 10; 11} және B={5; 7; 8; 9; 10}?

  1. C = {6, 9}

  2. C = {5; 7}

  3. C = {7; 8; 10}

  4. C = { 5; 6; 7; 9}

2. Төмендегі жиындардың қайсысы Ғ жиынының ішкі жиыны болып табылады F 2; 3; 5; 9; 10; 21? A 1; 3; B 3; 5; 10; C 7; 11; 15 және D 1; 21

A) A

B) B

C) C

D) D

3. Теңсіздік қанағаттандыру үшін * орнына қандай санды жазу керек? 3, 45* > 3,*45?


4. Дүкенге 65 адам келді. Олар 35 тоңазытқыш, 36 микротолқынды пеш, 37 теледидар сатып алғаны белгілі. Олардың 20-сы тоңазытқыш пен микротолқынды пешті де, 19-ы да микротолқынды пеш пен теледидарды, 15-і тоңазытқыш пен теледидарды, үшеуін де үш адам сатып алған. Есепке сүйене отырып, Эйлер-Венн диаграммасын құрып, сұрақтарға жауап беріңіз

а) дүкенге клген қанша адам ештеңе сатып алмаған?

b) қанша адам тек теледидар сатып алды?


5. Тіктөртбұрыштың ені 44 см, бұл ұзындығының бөлігін құрайды. Тіктөртбұрыштың ауданын табыңыз. длины.

6. Шынар 20 бірдей бөлікке бөлінген шоколадты сатып алды.

а) Шынар бес бөлік шоколад жеді. Ол шоколадтың қаншасын жеді?

b) Сол күні Шынар қалған шоколадтың бөлігін жеп қойды. Шынар неше шоколад жеді?


7. Амалдарды орында: (20-13,7)×7,4+18:0,6


8. Үш қапшықта 105,2 кг орамжапырақ бар. Біріншісінде барлық қырыққабаттың бөлігі, ал екіншісінде біріншіден 1,2 есе көп болса, әр қапшықта қанша қырыққабат бар?

















































































































































































































































































































































































































































































































































43


Жариялаған:
А
05 Наурыз 2025
324
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі