Математикалық ойын «Брейн-ринг»
Мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың математикаға
қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін
тереңдету.
2. Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту,
логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Окушыларды жолдастыққа,
алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп
қалыптастыру
Көрнекілігі: нақыл сөздер,
карточкалық тапсырмалар, логикалық есептер, әр топқа даярланған
үстелдер, интерактивті тақта.
Түрі: топтық
сайыс
Барысы:
Құрметті ұстаздар, қонақтар
және оқушылар, сіздерді «Брейн-ринг» атты сайысымызды тамашалауға
шақырамыз. Бүгін біз математиканың жұмбақты да тартымды
әлемімен танысамыз. Біз бұл әлемнің қаншалықты қызықты,әрі сан
түрлі екендігіне көз жеткіземіз.
Әділ қазылар
алқасы:
Ойын
барысы:
-
Таныстыру
-
Жеті
жұмбақ
-
Ғажайып
үштік
-
Блиц -
турнир
-
Логика
алаңы
-
Қара
жәшік
Жеті жұмбақ: (жылдамдыққа,
дұрыс жауап үшін 5 ұпай)
№1
Нәрселерді
санағанда
Керек ол бізге
ауадай.
Айтыңдаршы, бұл қандай
сан?
Жан-жағына
қарамай! (натурал
сан)
№2
Атадан он
баламыз,
Бір-бір жастан
арамыз,
Қосылып кейде
басымыз,
Азайып кейде
қаламыз.
Бөлініп кейде
арамыз,
Көбейіп те аламыз. (цифрлар
0, 1....9)
№3
Бірдей санды бірнеше
рет
көбейтуден
тұрады,
егер оны
ықшамдасаң
қандай атау болады?
(дәреже)
№4
Оң сандарға
қолшатырдай,
Қалпақ болған
беделі.
Квадраттасаң егер
оны,
Жоғалтасың сен оны. (түбір
белгісі)
№5
Күшіне сенген бір
мықты
Жығып салып сегізді
(шексіздік)
№6
Егіз туған қос
жүйрік,
Жарыса шауып
терлейді.
Бірін бірі
көрмейді
Дамылсыз қанша шапса
да,
Бір мәреге келмейді.
(параллель түзулер)
№7
Айналған шешу
құралына,
Төрт саны араласқан
құрамында.
«Теңдеудің түбірлері нешеу
?» - деген
Қандай сан жауап береді
сұрағыма. (Дискриминант)
«Эрудит»
кезеңі
Ең, ең, ең
...
Математикалық
сөздік:
Тұлғалар
-
10. Алгебра сабағанда
қолданылатын математикалық кестенің
авторы? (Владимир Модестович
Брадис)
-
20. Қандай математиктің
есімімен үшбұрыштың ауданың есептеу формуласы атанған
(Герон)
-
30. Аристотель еңбегін
зерттеген, «Шығыс Аристотелі немесе екінші ұстаз» атанған 870-950ж.
ж. өмір сүрген
ғалым. (Әль-Фараби)