Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / «Математикалық сауаттылық» әдістемелік құралы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
БҚО Ақжайық ауданының білім бөлімінің әдістемелік кабинеті
«Математикалық сауаттылық» әдістемелік құралы
«Краснояр ОЖББ мектебі» КММ-нің, бірінші санатты математика пәні мұғалімі Н.У. Утепбергенованыңіс – тәжірибесінен
Чапаев, 2017 жыл
Батыс Қазақстан облысының Ақжайық ауданының білім бөлімінің әдістемелік кабинетінің сараптама кеңесінде қаралып, аудан мектептеріне таратуға мақұлданды.Хаттама №2 17.05. 2017 ж.
Құрастырушы: Н.Утепбергенова, Краснояр ОЖББМ-нің бірінші санатты математика пәнінің мұғалімі
Пікір жазған: Б.Иманғалиева, ХарькинОЖББМ-нің жоғары санатты математика пәнінің мұғалімі
Математика пәні мұғалімдеріне әдістемелік құрал ретінде ұсынылады. Математикалық сауаттылық есептерін шығаруға арналған оқу құралында әртүрлі есептер, олардың шығару жолдары тест тапсырмалары жинақталған.
Мазмұны
Түсінік хат............................................... 3 -бет
Тапсырмалар........................................... 4 - бет
Қорытынды .............................................30-бет
Пайдаланылған әдебиеттер
Түсінік хатБүгінгі күн талабына сай жан-жақты дамыған, белсенді, өмірге талпынысы, қызығушылығы бар адамды мектеп табалдырығынан дайындап шығарудың ең бір тиімді тәсілі ол – оқытудағы математикалық сауаттылық.Математикалық сауаттылық- математиканың әлемдегі рөлін анықтау және түсіну;- әртүрлі формада берілген сандық ақпараттарды оқу, талдау, түсіндіріп беру;- дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар айту;- есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру;- математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдану.Оқушылардың математикалық сауаттылығының қалыптасуы «математикалық құзыреттiлiктiң» даму деңгейлерімен (танымдық салалармен) сипатталады:- білу (еске түсіру);- қолдану (байланыстарды орнату);- ойлау (пайымдау).Математикалық құзыреттілік – нәтижелерді түсіндіру, талдау және түрлендіру, математикалық модель құрастыру, қатынастарды анықтау, шынайы өмірде пайда болған мәселелерді шешу үшін математиканы дәлме-дәл қолдану қабілеттілігі.Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар: «Алған білімдері мен біліктерін практикалық қызметтерінде және күнделікті өмірлерінде:- қажеттілігіне қарай анықтамалық материалдарды және қарапайым есептеуіш құралдарды пайдаланып, формулалар бойынша тәжірибелік есептеулер жүргізу;- ең қарапайым математикалық моделдерді құрастыру және зерттеу;- нақты байланыстарды функцияның көмегімен суреттеу және зерттеу, оларды график түрінде беру; нақты үдерістердің графиктерін түсіндіру;- диаграмма, графиктер, статистикалық сипаттағы ақпараттарды, сандық мәліметтерді танып білу, талдау;
1.Берілген мәліметтерді қолдана отырып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз.Айтолқын жазғы демалысын Оңтүстік Африкада өткізуді шешті. Төменде ақша айырбастау пунктінің кестесі көрсетілген.
Сату құны
Сатып алу құны
1 ZAR
15.5 KZT
15.0 KZT
*ZAR – Оңтүстік Африка рэндіKZT – Қазақстан теңгесі1.1) Айтолқын жазғы демалысына 341000 теңге алып шықты. Оңтүстік Африкаға жеткенде ақшасын неше рэндіге айырбастай алады?А) 21500В) 22000С) 23750Д) 23700Е) 22250
Шешімі: ZAR1.2)Айтолқын жазғы демалысында 17500 рэнд жұмсады. Қазақстанға қайтқанда қалған ақшасын неше теңгеге айырбастай алады?А) 69750В) 67500С) 71500Д) 65000Е) 70250
Шешімі: 22000-17500=45004500·15=67500 KZT
2. Берілген мәліметтерді қолдана отырып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз.Дөңгелек диаграммада дүкенге келетін бір күндік тауарлардың төлемінің көрсеткіші берілген.
2.1)Егер барлық тауар үшін 35000 теңге төленетін болса, онда сүтке неше теңге төленетінін табыңыз.А) 5250В) 8750С) 7000Д) 3500Е) 1750Шешімі: Шеңбер 360°-қа тең. Сүт 10%-ке сәйкес.35000-100% Х -10%2.2)Егер қаймаққа 15000 теңге төленетін болса, онда нанға қарағанда жұмыртқаға неше теңге артық төленетінін табыңыз.А) 9000В) 22500С) 13500Д) 4500Е) 18000Шешімі: Қаймақ-25%30%-15%=15%25%-1500015%-х
3.Берілген мәліметтерді қолдана отырып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз.Ағайындылар Асан, Есен және Үсен дүниенің үш түрлі қаласында өмір сүреді. Төменде тұратын қалаларының сағаттық белдеулері көрсетілген.
3.1)Сингапурда сағат 11:40 болса, онда Астанада жергілікті уақыт қандай?А) 17:40В) 13:40С) 05:40Д) 09:40Е) 21:40
Шешімі: 11:40 -2 сағ→09:40
3.2)Асан Мадрид уақытымен 07:35-те Есенге қоңырау шалғанда, Есеннің тұратын қаласының жергілікті уақыты қандай болады?А) 01:35В) 11:35С) 03:35Д) 23:35Е) 13:35
Шешімі: 07:35+6 сағ→13:35
3.3)Үсен Астана уақытымен бауырларына 15:15-те хат жолдады. Асан осы хатты екі сағаттан кейін байқаған болса, онда ол өзінің жергілікті уақытымен хатты нешеде оқиды?А) 17:15В) 03:15С) 11:15Д) 13:15Е) 09:15
Шешімі: Асанда Астана уақытымен 17:15. 17:15-4 сағ→13:15
4.952* санындағы жұлдызшаның орнына қандай цифрды қойғанда, пайда болған сан 4-ке қалдықсыз бөлінеді?а) 4, 8, 12В) 0, 10С) 2, 6Д) 0, 4, 8Е) Кез келген цифр
Шешімі: 4-ке бөлінгіштік белгісі 20; 24; 28.Жұлдызша орнына 0; 4; 8; сандарын қоя аламыз.
5.5555 саны қандай цифрмен аяқталатынын табыңыз.А) 9В) 1С) 7Д) 3Е) 5
Шешімі: 5-ке аяқталатын сан оның қандай натурал дәрежесін алсақта 5-пен аяқталады.51=552=2553=125
6.Қазір әкесі 54 жаста. Баласы 20-да, ал қызы 6-да. Неше жылдан кейін баласы мен қызының жастарының қосындысы әкесінің жасына тең болады?А) 28В) 20С) 26Д) 24Е) 30
8.2)A-ның ең кіші мәнін анықтаңыз.А) 9В) 6С) 5Д) 8Е) 4
Шешімі: 1,2,...9А+В+С=23
А=6
Егер сандар белгілі бір тәртіппен орналастырылған болса, сұрақ белгісінің орнына қандай сан қойылуы керек?, ,,, ?
Шешуі: Бөлшектердің бөлімі солдан оңға қарай екі еселеніп отырады, ал алымдарында әр келесі сан алдыңғыдан 8-ге кіші,яғни: 91/4→91-8/4х2=83/8, 83/8→83-8/8x2=59/64
Сандар белгілі бір бір тәртіппен орналастырылған . Сұрақ белгісінің орнына тиісті санды қойыңыз: 3,5,10,12,24,26, ? Шешуі: Ережесі келесі: 3+2=5, 5x2=10, 10+2=12,….,26x2=52
Сұрақ белгісінің орнына тиісті санды қойыңыз: 7,15,31,? Шешуі: 7х2+1 =15
→31x2+1=63 15x2+1
Сандар белгілі бір тәртіппен орналастырылған.Тәртіпке бағынбай тұрған санды табыңыз.
16,7,15,9,14,13,9,19Шешуі: +2 +4 +6 16,7,15,9,14,13,9,19 -1 -3 -5 ↓ 12 болу керек
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз