Мәтінді құру, кестелерді, суреттерді, бейнені және дыбысты құру.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәтінді құру, кестелерді, суреттерді, бейнені және дыбысты құру.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Информатика Сыныбы: 6 
Сабақтың тақырыбы: Мәтінді құру, кестелерді, суреттерді, бейнені және дыбысты құру. Анимация әсерлерін баптау. Презентацияны көрсету 
Сабақтың танымдық мақсаты: Оқушыларға PowerPoint программасында кестелерді, суреттерді, дыбыстарды енгізуді, анимация әсерін баптауды және презентацияны көрсетуді үйрету. 
Сілтеме: 6-сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов 
Күтілетін нәтиже: Оқушы презентацияларды шаблондар арқылы безендіруді үйренеді 
Әдіс –тәсілдер: Баяндау, сұрақ-жауап, диалог, тест жұмысы , топпен жұмыс, АКТ, қолдану, электронды оқулықпен жұмыс, «Блум таксономиясы», Сын тұрғысынан ойлау («Сұрақ-жауап», », «Компьютермен жұмыс», «ББҮ» ) 
Мұғалімнің іс- әрекеті Оқушының іс-әрекеті 
Мотивациялық кезең 
- Сыныппен сәлемдесу. 
- Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру) 
- Сергіту сәті «Қызық әңгіме» әдісі 
- Оқушылар жеке жұмыс жасайды. 
- Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. 
«Білу» 
«миға шабуыл» 
Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын. 
Жағымды психологиялық әсер алады. 
Оқушылар сұрақтарға жауап береді 
Операциялық 
кезең «Түсіну» 
Мағынаны тану 
Слайдқа: 
1. Мәтіндер 
2. Кестелер 
3. Суреттер 
4. Дыбыстар енгізу 
5. Анимция қосу жолдарын 
«Қолдану» 
Компьютерлік тәжірибелік жұмыс. 
1. PowerPoint программасын іске қосыңдар. 
2. Презентация құру тәсілінің бірін таңдаңдар. 
3. Вставка – Рисунок, Вставка – Звук, Вставка – Таблица конмандаларын орындау. 
4. Презентацияны Менің құжаттарым бумасына сақтау. 
Оқушы бүгінгі сабақтағы тапсырманың орындалуын түсінеді 
Әр оқушы тапсырмалар 
-ды орындайды. 
/Оқушылар компьютермен жұмыс жасайды./ 
Рефлексиялық кезең Сергіту сәті. 
«Талдау» 
Компьютерде орындалған тапсырманы талқылау. 
«Жинақтау» 
1. Слайдқа суреттер енгізу үшін қандай әрекеттер орындалады. 
2. Анимацияны слайдтағы объектіге қалай қоямыз? 
3. Слайдқа дыбыс енгізу үшін қандай әрекеттерді орындаймыз? 
Қорытынды. 
Бүгінгі тақырып бойынша берілген тапсырманы орындайды 
Бағалау. 
Тақырыптың мазмұнын бағалау. 
Түрлі түсті қағазбен бағалау 
Рефлексия. стикерге өз әсерін жазу 
Өз ойын еркін айтады 
Топтар өздеріне берілген сұраққа жауап береді 
Ментальды картамен жұмыс жасайды 
Оқушы өз шешімен бөліседі. 
Үй тапсырмасы Оқушылар өздері таңдаған тақырып бойынша презентация құру.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.12.2018
553
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі