Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мәтіндік процессордағы кестелер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2А. бөлім – Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу Күні: Сынып: 7 |
Мектеп: Мұғалімніңаты-жөні: . |
||||||||||||||||||||||
Қатысқандар: Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Мәтіндік процессордағы кестелер |
||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу |
||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||
Мәлімет кесте түрінде болатындығын анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||
Мәтіндік процессорда кесте құрудың түрлі жолдарын жасайды. |
|||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||
Кесте мүмкіндіктерімен тәжірибе жүргізіп, күрделі құрылымдағы кесте құрады. |
|||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері
|
1. Мәтіндік процессорда кесте элементтерін анықтайды. 2.Мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдейді. 3. Мәтіндік процессорда кесте құру әдістерін қолданады.. |
||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Кестелерд і мәтіндік процессорда пішімдей алады. |
||||||||||||||||||||||
Лексика және терминология: Кесте, ұяшық, қатар, баған, |
|||||||||||||||||||||||
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
|
|||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Мәтіндік процессорда кестелер және оны пішімдеуді тәжірибелік жұмыс арқылы еңбек және шығармашылық арқылы өмір бойы білім алуға баулу. |
||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Кесте элементтерін пішімдеуде математика, сызу пәндерін пайдаланады. |
||||||||||||||||||||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
|
||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Ұйымдастыру кезеңі: «Мозайка» әдісі арқылы оқушыларды қима қағаздарын біріктіру әдісі арқылы«Кесте, Пішімдеу» екі топқа бөлініп отырады. Психологиялық ахуал орнату мақсатында топтағы оқушылар сағат тілі бойынша «Тілек уақыты» бір-біріне жақсы тілектер айтады. Сабақ кезінде оқушылардың оқу мақсатын айқындау үшін қызығушылығын ояту мақсатында «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылармен ақпараттың не үшін кесте түрінде берілетіндігі туралы талқылау.
Кері байланыс: Смайликтер Білу деңгейінде «Түсініксіз тармақ» әдісін қолдануда мақсатым оқушылардың жаңа білімді қаншалықты деңгейде игергенін анықтау. (Т) «Түсініксіз тармақ» әдісі бойынша оқушылар өздеріне таныс емес тармақты берілген уақытта оқып шығады «Кесте» тобына
Мәтіндік редакторда
кесте құру «Пішімдеу»» тобына
Ұяшықтарды қосу,
өшіру және біріктіру Түсінудеңгейінде «Парасатты диалог» әдісін қолдануда оқушылардың берілген бөлімдерді бір-біріне түсіндіру, талқылау, білімдерін толықтыру аясында қолдандым. (Т) «Парасатты диалог» әдісі арқылы 2 топ тақырыптан оқыған бөлімдері бойынша түсіндіріп өтеді «Кесте» тобы
«Пішімдеу» тобы
Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қаншалықты деңгейін түсінгенін «Бас бармақ» әдісінесалады. Қолдану деңгейінде «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісін оқушылардыңбілімді, білік-дағдыларын игеруін тапсырма барысында айқындау мақсатында қолдандым. (Топтық жұмыс) «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісі арқылы практикалық жұмыс орындап, бітірген кезде қалай жасағаны жайлы түсінік береді
Дескрипторлар:
Жеке жұмыс
Дескрипторлар:
Сергіту сәті: Оқушылардың ақпаратты қабылдау тәсілін дамыту мақсатында «Кім шапшаң?» жаттығуларын орындату. Талдау деңгейінде 3-тапсырма: «Қазіргі заман адамына өте қажетті құрал» тақырыбына сөзжұмбақ құрастырыңдар. СӨЗЖҰМБАҚ Дескрипторлар:
Кері байланыс:Компьютерде орындалған тапсырмаларды бағалау үшін«Смайликтер» қолдандым.
«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі сабақты қорытындылау кезеңінде игерген білімдерін оқушылардың әрі қарай өз бетінше тереңдетуіне бағыттайды. (Ж). «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы сұрақтарға нақты, қысқаша жауап береді
1.
Кестедегеніміз не? Оларды не
үшінқолданады? Кері байланыс: Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін смайликтер салады.
Кері байланыс. Оқушыларға сабақта қызықты, қиын және құнды болған үш нәрсені көрсету арқылы сабақ бойынша ұсыныстарын жинау үшінҚҚҚ кестесін ұсынамын ҚҚҚ кестесі
|
Қима қағаздары
Слайд
«Мәтіндік редакторда кесте құру» сабағы https://www.youtube.com/watch?v=9zRr6ouR-SY&spfreload=10– КестеніOpenOffice-те форматтау https://www.youtube.com/watch?v=S79RKkzWy5Q&spfreload=10 - КестеніLibreOffice Writer-де форматтау
Оқулық
Кесте үлгілері слайд.
Компьютер
Смайликтер
Слайд
Смайликтер
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |