|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2А. бөлім – Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу Күні: Сынып: 7 |
Мектеп: Мұғалімніңаты-жөні: . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қатысқандар: Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Мәтіндік процессордағы кестелер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мәлімет кесте түрінде болатындығын анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мәтіндік процессорда кесте құрудың түрлі жолдарын жасайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кесте мүмкіндіктерімен тәжірибе жүргізіп, күрделі құрылымдағы кесте құрады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері
|
1. Мәтіндік процессорда кесте элементтерін анықтайды. 2.Мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдейді. 3. Мәтіндік процессорда кесте құру әдістерін қолданады.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Кестелерд і мәтіндік процессорда пішімдей алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Лексика және терминология: Кесте, ұяшық, қатар, баған, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Мәтіндік процессорда кестелер және оны пішімдеуді тәжірибелік жұмыс арқылы еңбек және шығармашылық арқылы өмір бойы білім алуға баулу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Кесте элементтерін пішімдеуде математика, сызу пәндерін пайдаланады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Ұйымдастыру кезеңі: «Мозайка» әдісі арқылы оқушыларды қима қағаздарын біріктіру әдісі арқылы«Кесте, Пішімдеу» екі топқа бөлініп отырады. Психологиялық ахуал орнату мақсатында топтағы оқушылар сағат тілі бойынша «Тілек уақыты» бір-біріне жақсы тілектер айтады. Сабақ кезінде оқушылардың оқу мақсатын айқындау үшін қызығушылығын ояту мақсатында «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылармен ақпараттың не үшін кесте түрінде берілетіндігі туралы талқылау.
Кері байланыс: Смайликтер Білу деңгейінде «Түсініксіз тармақ» әдісін қолдануда мақсатым оқушылардың жаңа білімді қаншалықты деңгейде игергенін анықтау. (Т) «Түсініксіз тармақ» әдісі бойынша оқушылар өздеріне таныс емес тармақты берілген уақытта оқып шығады «Кесте» тобына
Мәтіндік редакторда
кесте құру «Пішімдеу»» тобына
Ұяшықтарды қосу,
өшіру және біріктіру Түсінудеңгейінде «Парасатты диалог» әдісін қолдануда оқушылардың берілген бөлімдерді бір-біріне түсіндіру, талқылау, білімдерін толықтыру аясында қолдандым. (Т) «Парасатты диалог» әдісі арқылы 2 топ тақырыптан оқыған бөлімдері бойынша түсіндіріп өтеді «Кесте» тобы
«Пішімдеу» тобы
Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қаншалықты деңгейін түсінгенін «Бас бармақ» әдісінесалады.
Қолдану деңгейінде «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісін оқушылардыңбілімді, білік-дағдыларын игеруін тапсырма барысында айқындау мақсатында қолдандым. (Топтық жұмыс) «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісі арқылы практикалық жұмыс орындап, бітірген кезде қалай жасағаны жайлы түсінік береді
Дескрипторлар:
Жеке жұмыс
Дескрипторлар:
Сергіту сәті: Оқушылардың ақпаратты қабылдау тәсілін дамыту мақсатында «Кім шапшаң?» жаттығуларын орындату. Талдау деңгейінде 3-тапсырма: «Қазіргі заман адамына өте қажетті құрал» тақырыбына сөзжұмбақ құрастырыңдар. СӨЗЖҰМБАҚ Дескрипторлар:
Кері байланыс:Компьютерде орындалған тапсырмаларды бағалау үшін«Смайликтер» қолдандым.
«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі сабақты қорытындылау кезеңінде игерген білімдерін оқушылардың әрі қарай өз бетінше тереңдетуіне бағыттайды. (Ж). «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы сұрақтарға нақты, қысқаша жауап береді
1.
Кестедегеніміз не? Оларды не
үшінқолданады? Кері байланыс: Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін смайликтер салады.
Кері байланыс. Оқушыларға сабақта қызықты, қиын және құнды болған үш нәрсені көрсету арқылы сабақ бойынша ұсыныстарын жинау үшінҚҚҚ кестесін ұсынамын ҚҚҚ кестесі
|
Қима қағаздары
Слайд
«Мәтіндік редакторда кесте құру» сабағы https://www.youtube.com/watch?v=9zRr6ouR-SY&spfreload=10– КестеніOpenOffice-те форматтау https://www.youtube.com/watch?v=S79RKkzWy5Q&spfreload=10 - КестеніLibreOffice Writer-де форматтау
Оқулық
Кесте үлгілері слайд.
Компьютер
Смайликтер
Слайд
Смайликтер
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Абдиева Асель ЖанатовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Мәтіндік процессордағы кестелер
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Мәтіндік процессордағы кестелерМатериал туралы қысқаша түсінік
7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу
Барлық оқушылар:
Мәлімет кесте түрінде болатындығын анықтайды.
Оқушылардың басым бөлігі:
Мәтіндік процессорда кесте құрудың түрлі жолдарын жасайды.
Кейбір оқушылар:
Кесте мүмкіндіктерімен тәжірибе жүргізіп, күрделі құрылымдағы кесте құрады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

андай
түрдегі ақпаратты кестелерде ұсынған қолайлы?




ақытты тиімді пайдаланып сөзжұмбақты
құрады.

















