Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    7.2А. бөлім – Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу


    Күні:


    Сынып: 7

    Мектеп:

    Мұғалімніңаты-жөні:

    .

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны

    Сабақ тақырыбы

    Мәтіндік процессордағы кестелер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Мәлімет кесте түрінде болатындығын анықтайды.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Мәтіндік процессорда кесте құрудың түрлі жолдарын жасайды.

    Кейбір оқушылар:

    Кесте мүмкіндіктерімен тәжірибе жүргізіп, күрделі құрылымдағы кесте құрады.

    Бағалау критерийлері


    1. Мәтіндік процессорда кесте элементтерін анықтайды.

    2.Мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдейді.

    3. Мәтіндік процессорда кесте құру әдістерін қолданады..

    Тілдік мақсаттар

    Кестелерд і мәтіндік процессорда пішімдей алады.

    Лексика және терминология:

    Кесте, ұяшық, қатар, баған,

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    • Кесте дегеніміз ..........

      • Пішімдеу дегеніміз ..............

      • Ұяшық деген......

      • Міндеттішешуүшінбіз… пайдаландық, себебі …

    Құндылықтарға баулу


    Мәтіндік процессорда кестелер және оны пішімдеуді тәжірибелік жұмыс арқылы еңбек және шығармашылық арқылы өмір бойы білім алуға баулу.

    Пәнаралық байланыстар

    Кесте элементтерін пішімдеуде математика, сызу пәндерін пайдаланады.

    Алдыңғы меңгерілген білім



    Сабақ барысы






    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар



    Сабақтың басы
























    Сабақтың ортасы





























































































































    Сабақтың соңы




















    Ұйымдастыру кезеңі:

    «Мозайка» әдісі арқылы оқушыларды қима қағаздарын біріктіру әдісі арқылы«Кесте, Пішімдеу» екі топқа бөлініп отырады.

    Психологиялық ахуал орнату мақсатында топтағы оқушылар сағат тілі бойынша «Тілек уақыты» бір-біріне жақсы тілектер айтады.

    Сабақ кезінде оқушылардың оқу мақсатын айқындау үшін қызығушылығын ояту мақсатында «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылармен ақпараттың не үшін кесте түрінде берілетіндігі туралы талқылау.

    1. Сендер осы уақытқа дейін мектеп қабырғасында қандай кестелермен кездестіңдер?

    2. Қ андай түрдегі ақпаратты кестелерде ұсынған қолайлы?

    Кері байланыс: Смайликтер






    Білу деңгейінде «Түсініксіз тармақ» әдісін қолдануда мақсатым оқушылардың жаңа білімді қаншалықты деңгейде игергенін анықтау.

    (Т) «Түсініксіз тармақ» әдісі бойынша оқушылар өздеріне таныс емес тармақты берілген уақытта оқып шығады

    «Кесте» тобына

    Мәтіндік редакторда кесте құру

    «Пішімдеу»» тобына

    Ұяшықтарды қосу, өшіру және біріктіру

    Түсінудеңгейінде «Парасатты диалог» әдісін қолдануда оқушылардың берілген бөлімдерді бір-біріне түсіндіру, талқылау, білімдерін толықтыру аясында қолдандым.

    (Т) «Парасатты диалог» әдісі арқылы 2 топ тақырыптан оқыған бөлімдері бойынша түсіндіріп өтеді

    «Кесте» тобы


    «Пішімдеу» тобы


    Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қаншалықты деңгейін түсінгенін «Бас бармақ» әдісінесалады.



    Қолдану деңгейінде «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісін оқушылардыңбілімді, білік-дағдыларын игеруін тапсырма барысында айқындау мақсатында қолдандым.

    (Топтық жұмыс) «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісі арқылы практикалық жұмыс орындап, бітірген кезде қалай жасағаны жайлы түсінік береді

    Дескрипторлар:

    1. Кесте құра алады.

    2. Кесте құрастыру амалдарын біледі


    Жеке жұмыс

    Дескрипторлар:

    1. Мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдеуді біледі

    2. Ұяшықтармен жұмыс жасай алады

    Сергіту сәті: Оқушылардың ақпаратты қабылдау тәсілін дамыту мақсатында «Кім шапшаң?» жаттығуларын орындату.

    Талдау деңгейінде

    3-тапсырма: «Қазіргі заман адамына өте қажетті құрал» тақырыбына сөзжұмбақ құрастырыңдар.


    СӨЗЖҰМБАҚ





    Дескрипторлар:

    1. У ақытты тиімді пайдаланып сөзжұмбақты құрады.

    2. Ұяшықтардың орналасу ретін біледі


    Кері байланыс:Компьютерде орындалған тапсырмаларды бағалау үшін«Смайликтер» қолдандым.


    «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі сабақты қорытындылау кезеңінде игерген білімдерін оқушылардың әрі қарай өз бетінше тереңдетуіне бағыттайды.

    (Ж). «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы сұрақтарға нақты, қысқаша жауап береді

    1. Кестедегеніміз не? Оларды не үшінқолданады?
    2. Ұяшықдегеніміз не?
    3. Мәтіндік
    процессор көмегіменкестелердіқалайқұруғаболады?
    4. Мәтіндік
    процессордак естежасауүшінқандайамалдардықолдануғаболады?


    Кері байланыс:

    Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін смайликтер салады.

    Жалғастыруға дайынмын

    Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес

    Түсінбеймін, қайталап қарау қажет



    Кері байланыс. Оқушыларға сабақта қызықты, қиын және құнды болған үш нәрсені көрсету арқылы сабақ бойынша ұсыныстарын жинау үшінҚҚҚ кестесін ұсынамын

    ҚҚҚ кестесі

    1.Қызық болған

    3 нәрсе

    2.Қиын болған

    3 нәрсе

    3.Құнды болған

    3 нәрсе













    Қима қағаздары







    Слайд































    «Мәтіндік редакторда кесте құру» сабағы

    https://www.youtube.com/watch?v=9zRr6ouR-SY&spfreload=10–

    КестеніOpenOffice-те форматтау

    https://www.youtube.com/watch?v=S79RKkzWy5Q&spfreload=10 - КестеніLibreOffice Writer-де форматтау





    Оқулық





























    Кесте үлгілері слайд.





    Компьютер



    Смайликтер

























































    Слайд



































































    Смайликтер















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдиева Асель Жанатовна
    01 Қараша 2021
    572
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мәтіндік процессордағы кестелер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мәтіндік процессордағы кестелер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу Барлық оқушылар: Мәлімет кесте түрінде болатындығын анықтайды. Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіндік процессорда кесте құрудың түрлі жолдарын жасайды. Кейбір оқушылар: Кесте мүмкіндіктерімен тәжірибе жүргізіп, күрделі құрылымдағы кесте құрады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    7.2А. бөлім – Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу


    Күні:


    Сынып: 7

    Мектеп:

    Мұғалімніңаты-жөні:

    .

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны

    Сабақ тақырыбы

    Мәтіндік процессордағы кестелер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Мәлімет кесте түрінде болатындығын анықтайды.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Мәтіндік процессорда кесте құрудың түрлі жолдарын жасайды.

    Кейбір оқушылар:

    Кесте мүмкіндіктерімен тәжірибе жүргізіп, күрделі құрылымдағы кесте құрады.

    Бағалау критерийлері


    1. Мәтіндік процессорда кесте элементтерін анықтайды.

    2.Мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдейді.

    3. Мәтіндік процессорда кесте құру әдістерін қолданады..

    Тілдік мақсаттар

    Кестелерд і мәтіндік процессорда пішімдей алады.

    Лексика және терминология:

    Кесте, ұяшық, қатар, баған,

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    • Кесте дегеніміз ..........

      • Пішімдеу дегеніміз ..............

      • Ұяшық деген......

      • Міндеттішешуүшінбіз… пайдаландық, себебі …

    Құндылықтарға баулу


    Мәтіндік процессорда кестелер және оны пішімдеуді тәжірибелік жұмыс арқылы еңбек және шығармашылық арқылы өмір бойы білім алуға баулу.

    Пәнаралық байланыстар

    Кесте элементтерін пішімдеуде математика, сызу пәндерін пайдаланады.

    Алдыңғы меңгерілген білім



    Сабақ барысы






    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар



    Сабақтың басы
























    Сабақтың ортасы





























































































































    Сабақтың соңы




















    Ұйымдастыру кезеңі:

    «Мозайка» әдісі арқылы оқушыларды қима қағаздарын біріктіру әдісі арқылы«Кесте, Пішімдеу» екі топқа бөлініп отырады.

    Психологиялық ахуал орнату мақсатында топтағы оқушылар сағат тілі бойынша «Тілек уақыты» бір-біріне жақсы тілектер айтады.

    Сабақ кезінде оқушылардың оқу мақсатын айқындау үшін қызығушылығын ояту мақсатында «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылармен ақпараттың не үшін кесте түрінде берілетіндігі туралы талқылау.

    1. Сендер осы уақытқа дейін мектеп қабырғасында қандай кестелермен кездестіңдер?

    2. Қ андай түрдегі ақпаратты кестелерде ұсынған қолайлы?

    Кері байланыс: Смайликтер






    Білу деңгейінде «Түсініксіз тармақ» әдісін қолдануда мақсатым оқушылардың жаңа білімді қаншалықты деңгейде игергенін анықтау.

    (Т) «Түсініксіз тармақ» әдісі бойынша оқушылар өздеріне таныс емес тармақты берілген уақытта оқып шығады

    «Кесте» тобына

    Мәтіндік редакторда кесте құру

    «Пішімдеу»» тобына

    Ұяшықтарды қосу, өшіру және біріктіру

    Түсінудеңгейінде «Парасатты диалог» әдісін қолдануда оқушылардың берілген бөлімдерді бір-біріне түсіндіру, талқылау, білімдерін толықтыру аясында қолдандым.

    (Т) «Парасатты диалог» әдісі арқылы 2 топ тақырыптан оқыған бөлімдері бойынша түсіндіріп өтеді

    «Кесте» тобы


    «Пішімдеу» тобы


    Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қаншалықты деңгейін түсінгенін «Бас бармақ» әдісінесалады.



    Қолдану деңгейінде «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісін оқушылардыңбілімді, білік-дағдыларын игеруін тапсырма барысында айқындау мақсатында қолдандым.

    (Топтық жұмыс) «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісі арқылы практикалық жұмыс орындап, бітірген кезде қалай жасағаны жайлы түсінік береді

    Дескрипторлар:

    1. Кесте құра алады.

    2. Кесте құрастыру амалдарын біледі


    Жеке жұмыс

    Дескрипторлар:

    1. Мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдеуді біледі

    2. Ұяшықтармен жұмыс жасай алады

    Сергіту сәті: Оқушылардың ақпаратты қабылдау тәсілін дамыту мақсатында «Кім шапшаң?» жаттығуларын орындату.

    Талдау деңгейінде

    3-тапсырма: «Қазіргі заман адамына өте қажетті құрал» тақырыбына сөзжұмбақ құрастырыңдар.


    СӨЗЖҰМБАҚ





    Дескрипторлар:

    1. У ақытты тиімді пайдаланып сөзжұмбақты құрады.

    2. Ұяшықтардың орналасу ретін біледі


    Кері байланыс:Компьютерде орындалған тапсырмаларды бағалау үшін«Смайликтер» қолдандым.


    «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі сабақты қорытындылау кезеңінде игерген білімдерін оқушылардың әрі қарай өз бетінше тереңдетуіне бағыттайды.

    (Ж). «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы сұрақтарға нақты, қысқаша жауап береді

    1. Кестедегеніміз не? Оларды не үшінқолданады?
    2. Ұяшықдегеніміз не?
    3. Мәтіндік
    процессор көмегіменкестелердіқалайқұруғаболады?
    4. Мәтіндік
    процессордак естежасауүшінқандайамалдардықолдануғаболады?


    Кері байланыс:

    Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін смайликтер салады.

    Жалғастыруға дайынмын

    Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес

    Түсінбеймін, қайталап қарау қажет



    Кері байланыс. Оқушыларға сабақта қызықты, қиын және құнды болған үш нәрсені көрсету арқылы сабақ бойынша ұсыныстарын жинау үшінҚҚҚ кестесін ұсынамын

    ҚҚҚ кестесі

    1.Қызық болған

    3 нәрсе

    2.Қиын болған

    3 нәрсе

    3.Құнды болған

    3 нәрсе













    Қима қағаздары







    Слайд































    «Мәтіндік редакторда кесте құру» сабағы

    https://www.youtube.com/watch?v=9zRr6ouR-SY&spfreload=10–

    КестеніOpenOffice-те форматтау

    https://www.youtube.com/watch?v=S79RKkzWy5Q&spfreload=10 - КестеніLibreOffice Writer-де форматтау





    Оқулық





























    Кесте үлгілері слайд.





    Компьютер



    Смайликтер

























































    Слайд



































































    Смайликтер















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 7 сынып
    01.11.2021
    572
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдиева Асель Жанатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации