Мәтінмен жұмыс жасау барысында әдіс іздеп жүрсіз бе? Мақала

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәтінмен жұмыс жасау барысында әдіс іздеп жүрсіз бе? Мақала

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтінмен жұмыс жасау барысында әдіс іздеп жүрсіз бе? атты мақала болып табылады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мәтінмен жұмыс жасау барысында әдіс іздеп жүрсіз бе?

Ағылшын тілі сабағында оқушылардың функцияналдық сауаттылығын арттыру оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімін сабақтан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді қолдану.

Оқушының мынадай сапаларын басшылыққа алуға болады: оқушы әр кезде белсенді, шығармашылық тұрғыда ойлайды, шешім қабылдай алады, өмір бойы, үздіксіз білім алуға дайын.

Тілді практикалық тұрғыдан меңгеру пәндік құзыреттердің негізі болып табылады. Бұл ойды ауызша және жазбаша түрде жеткізе білуді, әдебиетті түпнұсқада толық түсініп оқуды, сөздер мен сөз тіркестерінің жеткілікті бай қорын, грамматика нормаларын меңгеру мүмкіндігін қамтиды. Жалпы тіл білімі, оқытылатын тілдің теориясы бойынша білімді меңгеруі керек.

Ағылшын тілі сабағында функционалдық сауаттылықты арттыруда өз тәжірибемде көп қолданысқа ие - сын тұрғысынан ойлау әдісі. Сын тұрғысынан ойлау оқушының еркін қозғалып, еркін сөйлеуіне, топпен, ұжыммен, жұппен, сондай- ақ оқушының жеке жұмыс жасауына , терең ойлап, тұжырымды жауап беріп, бір бірін құрметтеп, жұмыла жұмыс жасап, өз еркімен шешім шығаруға баулиды.

Жалпы оқу процесі оңайдан қиынға қарай дамыта оқытуға бағытталған. Әр сабақтың алдында «берілген тақырып туралы оқушы не біледі?» деген мақсатпен «сұрақ - жауап», «талқылау», «ой алмасу», сияқты тапсырмалар үнемі беріліп отырылады. Лексикалық және грамматикалық материалда басты көңіл бөлінетіні сөйлеу және оқу.
Оқу іскерлігін дамытуда негізінен мәтінді оқу басшылыққа алынады. ББЖМ (білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг) дайындық барысында мынадай жұмыс атқарамын. Оқу сауаттылығында қазақ тілі, орыс тілі және ағылшын тілі пәндерінен текстке байланысты 30 сұрақ беріледі. Соның ішінде ағылшын тілі бойынша мынадай әдіс қолданамын.

Практикалық жұмыс.

Мәтінмен жұмыс кезеңі:

Мәтін алдындағы жұмыс. (предтекстовый)

Мәтін. (текстовый)

Мәтіннен кейінгі жұмыс. (послетекстовый)

Берілген тексттегі сөздер қатарынан синоним, антоним сөздерін табу.

Мәтінді қысқарту. Немесе 20 сөйлемнен 10 сөйлем қалдыру.

ZipGrade әдісі. (тестке жауап беру)

Алиманова Асылтас Танаткановна

«Озерный негізгі орта мектебі» КММ ағылшын тілі мұғалімі

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.00.2025
33
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі