Мәтінмен жұмыс жасау барысында әдіс іздеп жүрсіз бе?
Ағылшын тілі сабағында оқушылардың функцияналдық сауаттылығын арттыру оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімін сабақтан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді қолдану.
Оқушының мынадай сапаларын басшылыққа алуға болады: оқушы әр кезде белсенді, шығармашылық тұрғыда ойлайды, шешім қабылдай алады, өмір бойы, үздіксіз білім алуға дайын.
Тілді практикалық тұрғыдан меңгеру пәндік құзыреттердің негізі болып табылады. Бұл ойды ауызша және жазбаша түрде жеткізе білуді, әдебиетті түпнұсқада толық түсініп оқуды, сөздер мен сөз тіркестерінің жеткілікті бай қорын, грамматика нормаларын меңгеру мүмкіндігін қамтиды. Жалпы тіл білімі, оқытылатын тілдің теориясы бойынша білімді меңгеруі керек.
Ағылшын тілі сабағында функционалдық сауаттылықты арттыруда өз тәжірибемде көп қолданысқа ие - сын тұрғысынан ойлау әдісі. Сын тұрғысынан ойлау оқушының еркін қозғалып, еркін сөйлеуіне, топпен, ұжыммен, жұппен, сондай- ақ оқушының жеке жұмыс жасауына , терең ойлап, тұжырымды жауап беріп, бір бірін құрметтеп, жұмыла жұмыс жасап, өз еркімен шешім шығаруға баулиды.
Жалпы
оқу процесі оңайдан қиынға қарай дамыта
оқытуға бағытталған. Әр сабақтың алдында «берілген тақырып туралы
оқушы не біледі?» деген мақсатпен «сұрақ - жауап», «талқылау», «ой
алмасу», сияқты тапсырмалар үнемі беріліп отырылады. Лексикалық
және грамматикалық материалда басты көңіл бөлінетіні сөйлеу және
оқу.
Оқу іскерлігін дамытуда негізінен мәтінді оқу
басшылыққа алынады. ББЖМ (білім алушылардың білім жетістіктеріне
мониторинг) дайындық барысында мынадай жұмыс атқарамын. Оқу
сауаттылығында қазақ тілі, орыс тілі және ағылшын тілі пәндерінен
текстке байланысты 30 сұрақ беріледі. Соның ішінде ағылшын тілі
бойынша мынадай әдіс
қолданамын.
Практикалық жұмыс.
Мәтінмен жұмыс кезеңі:
|
Мәтін алдындағы жұмыс. (предтекстовый) |
Мәтін. (текстовый) |
Мәтіннен кейінгі жұмыс. (послетекстовый) |
|
Берілген тексттегі сөздер қатарынан синоним, антоним сөздерін табу. |
Мәтінді қысқарту. Немесе 20 сөйлемнен 10 сөйлем қалдыру. |
ZipGrade әдісі. (тестке жауап беру) |
Алиманова Асылтас Танаткановна
«Озерный негізгі орта мектебі» КММ ағылшын тілі мұғалімі
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәтінмен жұмыс жасау барысында әдіс іздеп жүрсіз бе? Мақала
Мәтінмен жұмыс жасау барысында әдіс іздеп жүрсіз бе? Мақала
Мәтінмен жұмыс жасау барысында әдіс іздеп жүрсіз бе?
Ағылшын тілі сабағында оқушылардың функцияналдық сауаттылығын арттыру оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімін сабақтан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді қолдану.
Оқушының мынадай сапаларын басшылыққа алуға болады: оқушы әр кезде белсенді, шығармашылық тұрғыда ойлайды, шешім қабылдай алады, өмір бойы, үздіксіз білім алуға дайын.
Тілді практикалық тұрғыдан меңгеру пәндік құзыреттердің негізі болып табылады. Бұл ойды ауызша және жазбаша түрде жеткізе білуді, әдебиетті түпнұсқада толық түсініп оқуды, сөздер мен сөз тіркестерінің жеткілікті бай қорын, грамматика нормаларын меңгеру мүмкіндігін қамтиды. Жалпы тіл білімі, оқытылатын тілдің теориясы бойынша білімді меңгеруі керек.
Ағылшын тілі сабағында функционалдық сауаттылықты арттыруда өз тәжірибемде көп қолданысқа ие - сын тұрғысынан ойлау әдісі. Сын тұрғысынан ойлау оқушының еркін қозғалып, еркін сөйлеуіне, топпен, ұжыммен, жұппен, сондай- ақ оқушының жеке жұмыс жасауына , терең ойлап, тұжырымды жауап беріп, бір бірін құрметтеп, жұмыла жұмыс жасап, өз еркімен шешім шығаруға баулиды.
Жалпы
оқу процесі оңайдан қиынға қарай дамыта
оқытуға бағытталған. Әр сабақтың алдында «берілген тақырып туралы
оқушы не біледі?» деген мақсатпен «сұрақ - жауап», «талқылау», «ой
алмасу», сияқты тапсырмалар үнемі беріліп отырылады. Лексикалық
және грамматикалық материалда басты көңіл бөлінетіні сөйлеу және
оқу.
Оқу іскерлігін дамытуда негізінен мәтінді оқу
басшылыққа алынады. ББЖМ (білім алушылардың білім жетістіктеріне
мониторинг) дайындық барысында мынадай жұмыс атқарамын. Оқу
сауаттылығында қазақ тілі, орыс тілі және ағылшын тілі пәндерінен
текстке байланысты 30 сұрақ беріледі. Соның ішінде ағылшын тілі
бойынша мынадай әдіс
қолданамын.
Практикалық жұмыс.
Мәтінмен жұмыс кезеңі:
|
Мәтін алдындағы жұмыс. (предтекстовый) |
Мәтін. (текстовый) |
Мәтіннен кейінгі жұмыс. (послетекстовый) |
|
Берілген тексттегі сөздер қатарынан синоним, антоним сөздерін табу. |
Мәтінді қысқарту. Немесе 20 сөйлемнен 10 сөйлем қалдыру. |
ZipGrade әдісі. (тестке жауап беру) |
Алиманова Асылтас Танаткановна
«Озерный негізгі орта мектебі» КММ ағылшын тілі мұғалімі
шағым қалдыра аласыз













