Материалдар / М.Әуезов «Қараш-Қараш» оқиғасы

М.Әуезов «Қараш-Қараш» оқиғасы

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Әуезов «Қараш-Қараш» оқиғасы Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2018
372
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәннің аты: Қазақ әдебиетіУақыты:9-сыныпӘ.Шәріпов ат.№16 ЖББМКМММұғалім: Берикбаева Ж.К.
Сабақтың атауыМ.Әуезов «Қараш-Қараш» оқиғасы
МақсатыКүтілетін нәтиже1.Білімділік:  автордың өмірі мен шығармашылығынан мәліметтер жинақтау,мәтіндегі идеялық-танымдық құндылықтарды оқушыға түсіндіру;2.Дамытушылық: ; сыни тұрғыдан ойлай білуге бағыттау, белсенділіктерін дамыту;3.Тәрбиелік: адамгершілікке тәрбиелеу,  еңбеккорлыққа, төзімділікке тәрбиелеу.Барлық оқушылар; әңгімедегі кейіпкерлер мен әңгіменің мазмұнын түсінеді.Оқушылардың басым бөлігі әңгіменің идеясын түсінеді.Кейбір оқушылар жанама идеяны түсінуге талпыныс жасайды.Сабақ түрі: Саралау сабағыКөрнекіліктер: слайд, автордың портреті, интербелсенді тақта. Әдіс-тәсілдер: жұптық талдау, сұрақ-жауап, әңгімелеу, сипаттау, суреттеу, талқылау.

Психологиялық ахуал3минутПсихологиялық дайындықҚұнды сөз – құнарлы топырақтай .Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Миға шабуыл2 минут1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы:  М.Әуезов туралы не білесің айтып бер.1.Ол кім?                                  2.Қайда туған?                         3. Қандай шығармаларын білесің?   4, Әуезовты айтқанда ойыңа қандай дүние оралады.?5. Мұхтар кімнің тәрбиесінде болады)
Телебағдарлама13минутОқушылар әңгімені жүргізуші (оқушы) жүргізіп, оқушы баяндап, жай қарапайым түрде емес, менің ойымша, алайда, дегенмен т.б. өзіндік ойы арқылы әңгімелейді. (1 жүргізуші, екі қонақ)Көрермендер сұрақ қояды. (Балдық жүйе)
Ой толғаныс10минутАвтор орындығы;1.Әңгімені басқалай қалай атар едің?2.Бақтұғыл Жарасбайдың шабарманы болып, барымтасын жасап, сатқынның кейпінде болған кезде...сен автор болсаң, әңгімені қалай аяқтар едің?3.Сен Бақтұғылдың орнында болсаң не істер едің?4.Сен Жарасбайдың орнында болсаң, не істер едің?(сындық бағалау)

Идеяға бағытталған фразаМенің түсінуімше...

10 минут
1.Кім боласың,Қандай өмір сүресің,Ол өзіңнің үлесің.2.Кедей болып туылсаң кінәлі емессің,Кедей болып өлсең кінәлісің. (Балдық жүйе) (Сындық бағалау)
Соңғы сөзді мен айтсам...Айтылмай қалған сөз бар-ды...5 минут

Оқушылар сабақ бойынша түсінген, талқылаған, айтылған дүниелер бойынша өз ойларын айтады.

Үйге тапсырмаМәтінді оқып, композияциялық талдау жасау



Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс2 минутСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ