М.Әуезов «Қараш-Қараш» оқиғасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

М.Әуезов «Қараш-Қараш» оқиғасы

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Әуезов «Қараш-Қараш» оқиғасы Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәннің аты: Қазақ әдебиеті

Уақыты:

9-сынып

Ә.Шәріпов ат.№16 ЖББМКММ

Мұғалім: Берикбаева Ж.К.

Сабақтың атауы

М.Әуезов «Қараш-Қараш» оқиғасы

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

1.Білімділік:  автордың өмірі мен шығармашылығынан мәліметтер жинақтау,мәтіндегі идеялық-танымдық құндылықтарды оқушыға түсіндіру;

2.Дамытушылық: ; сыни тұрғыдан ойлай білуге бағыттау, белсенділіктерін дамыту;

3.Тәрбиелік: адамгершілікке тәрбиелеу,  еңбеккорлыққа, төзімділікке тәрбиелеу.

Барлық оқушылар; әңгімедегі кейіпкерлер мен әңгіменің мазмұнын түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі әңгіменің идеясын түсінеді.

Кейбір оқушылар жанама идеяны түсінуге талпыныс жасайды.

Сабақ түрі: Саралау сабағы

Көрнекіліктер: слайд, автордың портреті, интербелсенді тақта.

Әдіс-тәсілдер: жұптық талдау, сұрақ-жауап, әңгімелеу, сипаттау, суреттеу, талқылау.


Психологиялық ахуал

3минут

Психологиялық дайындық

Құнды сөз – құнарлы топырақтай .

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.


Миға шабуыл

2 минут

1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы:  М.Әуезов туралы не білесің айтып бер.

1.Ол кім?                                 

2.Қайда туған?                        

3. Қандай шығармаларын білесің?  

4, Әуезовты айтқанда ойыңа қандай дүние оралады.?

5. Мұхтар кімнің тәрбиесінде болады)

Телебағдарлама

13минут

Оқушылар әңгімені жүргізуші (оқушы) жүргізіп, оқушы баяндап, жай қарапайым түрде емес, менің ойымша, алайда, дегенмен т.б. өзіндік ойы арқылы әңгімелейді. (1 жүргізуші, екі қонақ)

Көрермендер сұрақ қояды. (Балдық жүйе)

Ой толғаныс

10минут

Автор орындығы;

1.Әңгімені басқалай қалай атар едің?

2.Бақтұғыл Жарасбайдың шабарманы болып, барымтасын жасап, сатқынның кейпінде болған кезде...сен автор болсаң, әңгімені қалай аяқтар едің?

3.Сен Бақтұғылдың орнында болсаң не істер едің?

4.Сен Жарасбайдың орнында болсаң, не істер едің?

(сындық бағалау)


Идеяға бағытталған фраза

Менің түсінуімше...


10 минут

1.Кім боласың,

Қандай өмір сүресің,

Ол өзіңнің үлесің.

2.Кедей болып туылсаң кінәлі емессің,

Кедей болып өлсең кінәлісің. (Балдық жүйе)

(Сындық бағалау)

Соңғы сөзді мен айтсам...

Айтылмай қалған сөз бар-ды...

5 минут


Оқушылар сабақ бойынша түсінген, талқылаған, айтылған дүниелер бойынша өз ойларын айтады.


Үйге тапсырма

Мәтінді оқып, композияциялық талдау жасау



Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

2 минут

Рисунок 1

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.12.2018
457
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі