×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

М.Әуезов.Әке арманы.

Автор:Камиясова Гүлнар Сайлауханқызы
Бағыты: Қазақ әдебиеті
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 3 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-08-14

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

М.Әуезов.Әке арманы.




Күні:
Сынып: 3Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):Мәтін арқылы ұлы адамдардың өмірін өнеге ете отырып жақсы қасиет,құндылықтарды игереді.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар:


  • Мәтінді талдайды.

  • Түсініп, мәнерлеп оқу дағдылары қалыптасады.



  • Оқушылардың басым бөлігі:
  • Мәтіннің негізгі ойын анықтайды.

  • Сұрақ қойып жауап беруге үйренеді.



  • Кейбір оқушылар:



  • Абайдың қара сөздерін жатқа айтады.

  • Автордың идеясын таба біледі.

  • Көркем шығарманың мазмұнын басқа балаларға баяндайды.

  • Тілдік мақсат:

















    Оқушылар:
  • Топпен жұмыс жасайды

  • Жұппен жұмыс жасайды.

  • Диалог құрады.

  • Пікір қорғайды.



  • Негізгі сөздер мен тіркестер:Халық, болашақ, тағдыр,елге қызмет


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:



    Талқылауға арналған тармақтар:
  • Әкенің басты арманы?

  • Абай Әбішке не айтқысы келді?

  • Әбіш алдына қандай мақсат қойды?





  • Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?
  • Не себепті әкелер балаларына ақыл айтады деп ойлайсыңдар?

  • Не себепті ақылды тыңдау керек деп ойлайсыңдар?





  • Жазылым бойынша ұсыныстар:





    Алдыңғы тақырып

    Ы.Алтынсарин.Өнер, білім бар жұрттар.
    Жоспар
    Жоспарланған уақыт

    Ресурстар
    Қызығушылықты ояту































    Алдыңғы тақырып 5 минутБілу:Өткен тақырыпты «жалпылау» тапсырмасымен мазмұндау және қайталау-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;- белсенді әрекетке жұмылдырылады;өткен сабақ пен жаңа сабақтың байланысын анықтайды

    Ортасы 25 мин ТүсінуЖаңа біліммен таныстыру және талқылау.7минут









    ҚолдануТақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.









    Сергіту жаттығуы



    ТалдауШешім шығару,мәтіндегі сөздерді салыстыру



















    СинтезА.Құнанбаевтің өмірінен және өлеңінен алған білімдерін жүйелеу және жинақтау



    Біз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.

    «Сиқырлы сандықша» ойыны







    Ы.Алтынсарин. Өнер,білім бар жұрттар6 сұрақ 3 топқа беріледі.Сұрақ-жауап









    АКТ Бейнежазбамен жұмыс.

    Абай- қазақтың бас ақыны.Оның шығармаларының тақырыптары оқу-білімге арналған.Жастарды оқу, білімге шақырған.-Әке арманы дегенді қалай түсінесіңдер?Әкең саған қандай ақыл айтады?1.Абай атаының балалық шағын біледі2.Абайдың баласымен танысады.3.Абай Әбішке не айтқысы келді1.Кіріспе2.Негізгі ой3.ҚорытындыКез-келген әкенің арман тілегі болады. Әкенің арманын орындау үшін бала қандай болуы керек. Сендер Әбіштің орнында болсаңдар не істер едіңіздер?

    «Желсіз түнде жарық -ай»

    Ой шолу 2-топ.Мәтінен қызыл түспен ерекшеленген сөздерді теріп оқып,олар неге қызыл түспен ерекшеленген деп ойлайсың?3-топ.Көкшіл түспен ерекшеленген сөздерді оқып,Әбіштің алдыға қойған мақсатын әңгімеле?



    Оқулықпен жұмыс.

    «Мозайка» әдісі

    Мәтінді 4 бөлікке бөлу.Балалар әңгіменің басын ортасымен аяғын құрастырып оқиды, оқулықпен салыстырады.



    «Ыстық орындық»әдісі



    «Салыстырмалы карта» әдісі Топтық жұмыс. Абайдың арманы Әбіштің мақсаты Постер құру: Ұрпақ ұғымына тән «Әке – бәйтерек, бала – жапырақ» мақалдың мағынасын ашу «Әке – бәйтерек, бала – жапырақ» тақырыбына тән постер құрыңыздар. Алған білігендерін өмірімен байланыстыра білу. Жағдаяттан шығу құзырлігін қалыптасытру Оқушылар өз армандарын анықтайды. Егер бұл іске асатын болса, осыдан кейін не болады? а) Бүгінгі сабақта орындаған тапсырмаларды ой елегінен өткізіп, нақты өздеріне мақсат құру. Білімнің адам өміріне пайдасы туралы әңгімелеу Өз беттерімен жұмысты орындайды Әкеге байланысты 5 жолды өлең құрау«Синквейн»әдісі «Әке»
    «Тамаша!»

    Сандықша, қима қағаздар







































    Интербелсенді тақтаЭОПарақшалар







    Музыка















































































    Постер







    БағалауДүниетанымын кеңейту.Ынталандыру,Болжау мен сұрыптау.

    Ойын жинақтау дағдысын қалыптастыру, ізденімпаздыққа бағыттау.Ойланып шешім қабылдайды, ізденуге жол табады. Шынайы ой туғызуға жол ашу және логикалық ойлау қабілетін арттыру «Табыс сатысы» Кері байланыс жасайды.


    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? 1.Осы сабақты жоспарлау барысында оқушылардың қажеттіліктерін есепке ала отырып жоспарлауға тырыстым. 2.Әрбір тапсырмаларды балалардың деңгейін ескере отырып, сәйкесінше беруге тырыстым.4.Саралау әдістері арқылы әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайтындай тапсырмалар беруді болашақта да сабағымда пайдаланамын.





    Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Әр тақырыпқа байланысты қалыптастырушы бағалау үшін тапсырмалар дайындадым.НәтижесінТопты бағалау:









    «Тамаша!»

    Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс Дүниетану, өзін-өзі тану, жаратылыстану пәндері ,АКТ, ЭО, суреттер.





  • 50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.