М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 4-сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 4-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 4-сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: «Махаббат пен абырой»

Мектеп: Мұғалім:

Сынып:

Қатысқаны: Қатыспағаны:

Сабақ тақырыбы

«Бақытсыз Жамал» романының композициялық құрылымы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау;

Сабақтың

мақсаттары

Барлық оқушылар: композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдай алады.

Көпшілігі: композициялық талдау жасай алады.

Кейбір оқушылар:композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдай алады, сұрақтарға жауап беріп, өз дәлелін білдіре алады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу

2. Психологиялық ахуал. «Жүректі тазарту» Оқушыларға таза парақшалар таратылады. Оған дәл қазіргі кездегі бойындағы кірбіңді, ренішті, қолайсыз көңіл-күйді жазу ұсынылады. Жазып болған соң қоқыс жәшігіне тастайды. Осылайша барлық жағымсыз көңіл күйден арылып, тазарған жүрекпен, көтеріңкі көңіл-күймен сабақ басталады.

Қызығушылықты ояту.

3. «Динамика», «Статистика» ойыны. Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы отырады. «Динамикалар» қозғала жүріп, «Статистикаларға» «Бақытсыз Жамал» романы бойынша сұрақтар қояды.

- Жаттығу қалай өтті? Не білдік? Не үйрендік?


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.



Оқушыларға таза парақшалар таратылады. Оған дәл қазіргі кездегі бойындағы кірбіңді, ренішті, қолайсыз көңіл-күйді жазу ұсынылады. Жазып болған соң қоқыс жәшігіне тастайды. Осылайша барлық жағымсыз көңіл күйден арылып, тазарған жүрекпен, көтеріңкі көңіл-күймен сабақ басталады.

ҚБ «Жүрек»





Сабақтың ортасы

Мағынаны тану

1. «Болжам кестесі» әдісі

1-қадам.Мұғалім әңгімені бөліп оқиды.

2-қадам. Үзінді оқылып болған соң, мұғалім оқушылардан әрі қарай не болатынын сұрайды және жорамалын кестенің 1-бағанына жаздырады:


Мәтіннен 1-үзінді

Не болады?

Өз жауабыңызды 1-үзіндіге сүйеніп дәлелдеңіз

Шын мәнінде не болды?

Мәтіннен 2-үзінді

Не болады?

Өз жауабыңызды 2-үзіндіге сүйеніп дәлелдеңіз

Шын мәнінде не болды?

Оқушылар өз болжамдарын 1-үзіндінің мазмұнына сүйене отырып, кестенің 2-бағанын толтырады.

Жұмыс осы сызба бойынша жалғасады.

Дескриптор:

  • Мәтін үзіндісін тыңдап, ой түйеді;

  • Өз жауабыңызды үзіндіге сүйеніп дәлелдейді;

  • Шығарма мазмұнын меңгереді.

ҚБ: Шапалақ

2-тапсырма.Әңгімеге композициялық талдау жасау

Шығарманың тақырыбы мен идеясы


Оқиғаның басталуы


Оқиғаның дамуы


Оқиғаның шиеленісуі


Шарықтау шегі


Оқиғаның шешімі


Дескриптор:

  1. Шығарма идеясын анықтайды.

  2. Мазмұнын толық түсінеді.

  3. Композициялық құрылымына талдайды.

ҚБ

Ой толғаныс

3-тапсырма. «Пирамидалық талқылау» әдісі

Тіктөртбұрыштың сыртқы бөлігіне топтың әр мүшесі шығарма туралы өз жауабын жазады, ал ішкі төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой жазылады.

Дескриптор:

  • шығарма туралы өз жауабын жазады;

  • төрт пікірге ортақ түйінді ой жазады.

ҚБ: Жарайсың!

«Болжам кестесі» әдісімен шығарма мазмұнын меңгереді.






Оқушылар өз болжамдарын 1-үзіндінің мазмұнына сүйене отырып, кестенің 2-бағанын толтырады.











Шығарма идеясын анықтайды.

Мазмұнын толық түсінеді.

Композициялық құрылымына талдайды.






Тіктөртбұрыштың сыртқы бөлігіне топтың әр мүшесі шығарма туралы өз жауабын жазады, ал ішкі төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой жазылады.



















ҚБ «Шапалақ»











ҚБ «Жүрек»









8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы









Сабақтың соңы

Кері байланыс

«Плюс» – оң әсер еткен фактілерді, алған білімдері жайлы жазады.

«Минус» –«қолымнан келмей жатыр» немесе «түсініксіз болып тұр» деген ойларын жазады. «Қызықты» бөлігіне өзіне қызық болған тұстарды жазады.


«+»

«-»

Қызықты














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.01.2025
145
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі