Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: композицияны тұтастан
бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдай
алады.
Көпшілігі: композициялық талдау жасай
алады.
Кейбір
оқушылар:композицияны тұтастан
бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдай алады, сұрақтарға жауап
беріп, өз дәлелін білдіре алады.
|
Сабақтың
басы
|
1.
Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу
2. Психологиялық
ахуал. «Жүректі тазарту» Оқушыларға
таза парақшалар таратылады. Оған дәл қазіргі кездегі бойындағы
кірбіңді, ренішті, қолайсыз көңіл-күйді жазу ұсынылады. Жазып
болған соң қоқыс жәшігіне тастайды. Осылайша барлық жағымсыз көңіл
күйден арылып, тазарған жүрекпен, көтеріңкі көңіл-күймен сабақ
басталады.
Қызығушылықты
ояту.
3. «Динамика», «Статистика»
ойыны. Оқушылар бір-біріне
қарама-қарсы отырады. «Динамикалар» қозғала жүріп,
«Статистикаларға» «Бақытсыз Жамал» романы бойынша сұрақтар
қояды.
- Жаттығу қалай өтті? Не
білдік? Не үйрендік?
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты анықталады.
|
Оқушыларға таза
парақшалар таратылады. Оған дәл қазіргі кездегі бойындағы кірбіңді,
ренішті, қолайсыз көңіл-күйді жазу ұсынылады. Жазып болған соң
қоқыс жәшігіне тастайды. Осылайша барлық жағымсыз көңіл күйден
арылып, тазарған жүрекпен, көтеріңкі көңіл-күймен сабақ
басталады.
|
ҚБ
«Жүрек»
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану
1. «Болжам кестесі»
әдісі
1-қадам.Мұғалім әңгімені бөліп
оқиды.
2-қадам. Үзінді оқылып болған соң,
мұғалім оқушылардан әрі қарай не болатынын сұрайды және жорамалын
кестенің 1-бағанына жаздырады:
Мәтіннен
1-үзінді
|
Не
болады?
|
Өз жауабыңызды
1-үзіндіге сүйеніп дәлелдеңіз
|
Шын мәнінде не
болды?
|
Мәтіннен
2-үзінді
|
Не
болады?
|
Өз жауабыңызды
2-үзіндіге сүйеніп дәлелдеңіз
|
Шын мәнінде не
болды?
|
Оқушылар өз болжамдарын
1-үзіндінің мазмұнына сүйене отырып, кестенің 2-бағанын
толтырады.
Жұмыс осы сызба бойынша
жалғасады.
Дескриптор:
-
Мәтін үзіндісін тыңдап,
ой түйеді;
-
Өз жауабыңызды үзіндіге
сүйеніп дәлелдейді;
-
Шығарма мазмұнын
меңгереді.
ҚБ:
Шапалақ
2-тапсырма.Әңгімеге композициялық талдау
жасау
Шығарманың тақырыбы
мен идеясы
|
|
Оқиғаның
басталуы
|
|
Оқиғаның
дамуы
|
|
Оқиғаның
шиеленісуі
|
|
Шарықтау
шегі
|
|
Оқиғаның
шешімі
|
|
Дескриптор:
-
Шығарма идеясын
анықтайды.
-
Мазмұнын толық
түсінеді.
-
Композициялық құрылымына
талдайды.
ҚБ
Ой
толғаныс
3-тапсырма. «Пирамидалық
талқылау» әдісі
Тіктөртбұрыштың сыртқы
бөлігіне топтың әр мүшесі шығарма туралы өз жауабын жазады, ал ішкі
төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой
жазылады.
Дескриптор:
ҚБ:
Жарайсың!
|
«Болжам кестесі»
әдісімен шығарма мазмұнын
меңгереді.
Оқушылар өз болжамдарын
1-үзіндінің мазмұнына сүйене отырып, кестенің 2-бағанын
толтырады.
Шығарма идеясын
анықтайды.
Мазмұнын толық
түсінеді.
Композициялық құрылымына
талдайды.
Тіктөртбұрыштың сыртқы
бөлігіне топтың әр мүшесі шығарма туралы өз жауабын жазады, ал ішкі
төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой
жазылады.
|
ҚБ
«Шапалақ»
ҚБ
«Жүрек»

|
8-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|