|
Бөлім: Махаббат пен абырой |
Мектеп: Мұғалім: |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жамал мен Ғали әділетсіз қоғамның құрбандары. |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; 8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Шығармадағы автордың ойын білдіретін жолдарды табу, рухани құндылықтарды анықтау. Көпшілігі: Анықталған үзінділер негізінде автордың образын анықтау, шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстыру. Кейбір оқушылар: автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісіне талдау жасайды, шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. 2. Қызығушылықты ояту. Ширату. «Конверттегі сұрақ» тәсілі 1. Жамалдың бақытсыздығына, ажалына кім кінәлі, жағдайды өзгерту мүмкін бе еді? Сендер қандай шешім ұсынар едіңдер? 2. Сүйгеніне қосылған жандар бақытты болуы тиіс. Неліктен Жамал мен Ғали бақытты бола алмады? Пікірлеріңді білдіріңдер. 3. Романдағы қазақ тұрмысына тән мінез, қылық, әрекеттер мен салт-дәстүрлерге өз көзқарастарыңды білдіріңдер.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Оқушы назары сабаққа аударылады. Оқушылар «Конверттегі сұрақ» тәсілімен сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалаулар |
8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. Шығармадағы автор бейнесін анықтау.«Балық қаңқасы» тәсілі арқылы берілген тақырыпың қалағанын таңдап, шығарма мазмұны бойынша автор бейнесіне қатысты себептер мен дәлелдемелер тауып қорғайды. Автор – оптимист. Автор – реалист. Автор – патриот (елжанды).
Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Тапсырма. Берілген кестені толтырып, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісіне талдау жаса.
ҚБ. Бас бармақ 3-тапсырма «Бақытсыз Жамал» романы, роман кейіпкерлері туралы пікірлеріңді«ПОПС формуласы» арқылы білдіріңдер. Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ...» Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...» Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...» |
Оқушылар роман мазмұнын талдау арқылы шығармадағы автор бейнесін анықтайды. Берілген кестені толтырып, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісіне талдау жасайды. «Бақытсыз Жамал» романы, роман кейіпкерлері туралы пікірлерін«ПОПС формуласы» арқылы білдіреді. |
Бағалау. «Дауыс беру» әдісі.
ҚБ
|
8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері
байланыс. Егер тапсырманы толық түсінсеңіз, желкенді жасылтүспен бояңыз.Егер сұрағыңыз болса, сары түспен бояңыз.Егер мүлдем түсінбесеңіз, қызылтүспен бояңыз. |
|
|
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 7-сабақ
М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 7-сабақ
|
Бөлім: Махаббат пен абырой |
Мектеп: Мұғалім: |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жамал мен Ғали әділетсіз қоғамның құрбандары. |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; 8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Шығармадағы автордың ойын білдіретін жолдарды табу, рухани құндылықтарды анықтау. Көпшілігі: Анықталған үзінділер негізінде автордың образын анықтау, шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстыру. Кейбір оқушылар: автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісіне талдау жасайды, шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. 2. Қызығушылықты ояту. Ширату. «Конверттегі сұрақ» тәсілі 1. Жамалдың бақытсыздығына, ажалына кім кінәлі, жағдайды өзгерту мүмкін бе еді? Сендер қандай шешім ұсынар едіңдер? 2. Сүйгеніне қосылған жандар бақытты болуы тиіс. Неліктен Жамал мен Ғали бақытты бола алмады? Пікірлеріңді білдіріңдер. 3. Романдағы қазақ тұрмысына тән мінез, қылық, әрекеттер мен салт-дәстүрлерге өз көзқарастарыңды білдіріңдер.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Оқушы назары сабаққа аударылады. Оқушылар «Конверттегі сұрақ» тәсілімен сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалаулар |
8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. Шығармадағы автор бейнесін анықтау.«Балық қаңқасы» тәсілі арқылы берілген тақырыпың қалағанын таңдап, шығарма мазмұны бойынша автор бейнесіне қатысты себептер мен дәлелдемелер тауып қорғайды. Автор – оптимист. Автор – реалист. Автор – патриот (елжанды).
Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Тапсырма. Берілген кестені толтырып, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісіне талдау жаса.
ҚБ. Бас бармақ 3-тапсырма «Бақытсыз Жамал» романы, роман кейіпкерлері туралы пікірлеріңді«ПОПС формуласы» арқылы білдіріңдер. Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ...» Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...» Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...» |
Оқушылар роман мазмұнын талдау арқылы шығармадағы автор бейнесін анықтайды. Берілген кестені толтырып, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісіне талдау жасайды. «Бақытсыз Жамал» романы, роман кейіпкерлері туралы пікірлерін«ПОПС формуласы» арқылы білдіреді. |
Бағалау. «Дауыс беру» әдісі.
ҚБ
|
8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері
байланыс. Егер тапсырманы толық түсінсеңіз, желкенді жасылтүспен бояңыз.Егер сұрағыңыз болса, сары түспен бояңыз.Егер мүлдем түсінбесеңіз, қызылтүспен бояңыз. |
|
|
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















