Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылар назары
сабаққа аударылады.
Қызығушылықты
ояту.«Суреттер
сөйлейді».
Тақтадан әңгіме желісі бойынша
суреттер көрсетіледі.


Жетелуші сұрақтар
қойылады:
- Бұл суретте әңгіменің қай
бөлігі суреттелген? Яғни, бүгін біз сабағымызда қандай жұмыс
жүргіземіз ?
Оқушылар сабақ тақырыбы мен
мақсатын анықтайды.
Мағынаны
тану. Тапсырма.
-
Балалар, «Күш», «Мүмкіндік», «Әлсіздік» және «Тәуекел» деген
сөздерді қалай түсінесіңдер?
КӘМТ
(Күш,
Әлсіздік, Мүмкіндік, Тәуекел)
Жұмыс алгоритмі
1.
Мұғалімнің оқушылармен КӘМТ мағынасын талқылап, әрбір термин жеке
алғанда нені білдіретінін, әсіресе «күш», «мүмкіндік», «әлсіздік»
және «тәуекел» арасындағы айырмашылықтарды түсіндіргені жөн.
«Мүмкіндіктер» және «тәуекелдер» болашақта туындауы мүмкін болжалды
салдарларға шоғырлануы тиіс, ал «күш» пен «әлсіздік» бұған дейін
болғанды зерттеу негізіндегі мәселенің оң және кері аспектілерінің
тізімін құруды қамтиды.
2.
Оқушыларға талқылап, баға беруге арналған ақпарат беріледі. Идеялар
тиісті тақырыпшалармен беріледі (К-Ә-М-Т).
3.
Мұғалім бір тақырыпшаға тоқталып, оны талқылап болған соң ғана
келесі тақырыпшаға көшеді. Мысалы, оқушыларға «мүмкіндікке» көшпес
бұрын, «күшті» зерттеуге уақыт беріледі.
4.
Кері байланыс кезінде мұғалім мына сұрақтарды қоя алады: Не жақсы?
Не жаман? Қазір не болуы мүмкін? Болашақта алға ілгерілеуге не
кедергі жасауы мүмкін?

Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
|
-
cуреттермен болжау
арқылы сабақ мақсатын анықтайды;
-
тірек сөздердің
мағынасын ашады.
-
өз көзқарасын дәлелдеу
үшін берілген үзіндіні тірек сөздермен
байланыстырады;
-
дәлелді ой
айтады.
|
Тапсырма.
«Қабырга газетiне» iледi.
«Жақсарту
керек...» үзiндiге байланысты қандай өзгерістер енгізер
едіңіз?
******
«Аяқталмаған
сөйлем»
Бұл топқа
шығарма мазмұнының аяқталмаған үлгісі беріледі. Үзіндіні оқушылар
өзіндік көзқарас тұрғысынан аяқтайды.
*****
«Егер де...» Егер де мен
... болғанда не істер
едім?
******
Осы
оқиғаға өзгерістер енгізіп, қайта жазыңыз.
Барлық оқушылар өз
жұмыстарын талқылап, «үздік» деп танылған жұмыстарды «Қабырға
газетіне» жабыстырып, сынып қабырғаларына
іледі.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
|
*үзіндіге өз көзқарасы
тұрғысынан өзгеріс енгізіп жазады;
*көркемдегіш
құралдардың кемінде 1-2 түрін қолданып, оқиғаны
сипаттайды;
*кейіпкердің эмоциясын, әрекеттері мен сөздерін сипаттап
әсерлі жазады.
|
Галереяға
саяхат – мұғалім белгі берісімен оқушылар қабырға
газеттерін қарайды, сараптайды және жапсырма қағазға пікірін немесе
сұрағын жазып кетеді.
Галереяға
саяхат аяқталған соң, оқушылар өз қабырға газеттеріне жазылған
сыныптастарыныңпікірін сараптайды, талқылайды, сұрақтарға жауап
береді және қорытынды жасайды.
|
Оқушылар
суреттерге байланысты шығарма мазмұнын еске түсіреді, тақырыпты
анықтайды.
Жетелеуші
сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар
КӘМТ әдісімен шығарма оқиғасы бойынша талдау
жасайды.
Оқушыларға
талқылап, баға беруге арналған ақпарат беріледі. Идеялар тиісті
тақырыпшалармен беріледі.
Оқушылар
шығарма мазмұны бойынша үзінділермен жұмыс жасайды, үзіндіге
байланысты креативті ой білдіреді.
Барлық
оқушылар өз жұмыстарын талқылап, «үздік» деп танылған жұмыстарды
«Қабырға газетіне» жабыстырып, сынып қабырғаларына
іледі.
Мұғалім
белгі берісімен оқушылар қабырға газеттерін қарайды, сараптайды
және жапсырма қағазға пікірін немесе сұрағын жазып
кетеді.
|
Қалыптастырушы
бағалау.

Қалыптастырушы
бағалау.

Қалыптастырушы
бағалау.

Қалыптастырушы
бағалау.

|
Суреттер
Мәтін
үзінділері
Мәтін
үзінділері
|