|
Бөлім атауы: Махаббат пен абырой |
Мектеп: |
||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні : |
||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||
|
Сабақтақырыбы |
«Сен үшін бір басымды құрбан еттім...» Романдағы Жамал бейнесі. |
||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. 8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу. |
||||||||||||||
|
Сабақмақсаттары |
Барлық оқушылар: М. Дулатовтың «Бақытсыз Жамал» романындағыүзінділерді тапсырмалар орындау барысында орынды қолдану, үзінділерді қайта өзгертіп, өз пікірін жазу; Көпшілігі:өз көзқарасын дәлелдеу үшін әңгіме үзінділерін орынды қолданып, үзінділерді қайта өзгеріске ендіріп жазу; Кейбір оқушылар:өз көзқарасын дәлелдеу дәлелдеу үшін әңгіме үзінділерін орынды қолданып, әңгіме үзінділерін сыни тұрғыдан қайтажазу. |
||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назары сабаққа аударылады. Қызығушылықты ояту.«Суреттер сөйлейді». Тақтадан әңгіме желісі бойынша суреттер көрсетіледі.
Жетелуші сұрақтар қойылады: - Бұл суретте әңгіменің қай бөлігі суреттелген? Яғни, бүгін біз сабағымызда қандай жұмыс жүргіземіз ? Оқушылар сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Мағынаны тану. Тапсырма. - Балалар, «Күш», «Мүмкіндік», «Әлсіздік» және «Тәуекел» деген сөздерді қалай түсінесіңдер? КӘМТ (Күш, Әлсіздік, Мүмкіндік, Тәуекел) Жұмыс алгоритмі 1. Мұғалімнің оқушылармен КӘМТ мағынасын талқылап, әрбір термин жеке алғанда нені білдіретінін, әсіресе «күш», «мүмкіндік», «әлсіздік» және «тәуекел» арасындағы айырмашылықтарды түсіндіргені жөн. «Мүмкіндіктер» және «тәуекелдер» болашақта туындауы мүмкін болжалды салдарларға шоғырлануы тиіс, ал «күш» пен «әлсіздік» бұған дейін болғанды зерттеу негізіндегі мәселенің оң және кері аспектілерінің тізімін құруды қамтиды. 2. Оқушыларға талқылап, баға беруге арналған ақпарат беріледі. Идеялар тиісті тақырыпшалармен беріледі (К-Ә-М-Т). 3. Мұғалім бір тақырыпшаға тоқталып, оны талқылап болған соң ғана келесі тақырыпшаға көшеді. Мысалы, оқушыларға «мүмкіндікке» көшпес бұрын, «күшті» зерттеуге уақыт беріледі. 4. Кері байланыс кезінде мұғалім мына сұрақтарды қоя алады: Не жақсы? Не жаман? Қазір не болуы мүмкін? Болашақта алға ілгерілеуге не кедергі жасауы мүмкін?
Тапсырма. «Қабырга газетiне» iледi. «Жақсарту керек...» үзiндiге байланысты қандай өзгерістер енгізер едіңіз? ****** «Аяқталмаған сөйлем» Бұл топқа шығарма мазмұнының аяқталмаған үлгісі беріледі. Үзіндіні оқушылар өзіндік көзқарас тұрғысынан аяқтайды. ***** «Егер де...» Егер де мен ... болғанда не істер едім? ****** Осы оқиғаға өзгерістер енгізіп, қайта жазыңыз. Барлық оқушылар өз жұмыстарын талқылап, «үздік» деп танылған жұмыстарды «Қабырға газетіне» жабыстырып, сынып қабырғаларына іледі.
Галереяға саяхат аяқталған соң, оқушылар өз қабырға газеттеріне жазылған сыныптастарыныңпікірін сараптайды, талқылайды, сұрақтарға жауап береді және қорытынды жасайды. |
Оқушылар суреттерге байланысты шығарма мазмұнын еске түсіреді, тақырыпты анықтайды. Жетелеуші сұрақтарға жауап береді. Оқушылар КӘМТ әдісімен шығарма оқиғасы бойынша талдау жасайды. Оқушыларға талқылап, баға беруге арналған ақпарат беріледі. Идеялар тиісті тақырыпшалармен беріледі. Оқушылар шығарма мазмұны бойынша үзінділермен жұмыс жасайды, үзіндіге байланысты креативті ой білдіреді. Барлық оқушылар өз жұмыстарын талқылап, «үздік» деп танылған жұмыстарды «Қабырға газетіне» жабыстырып, сынып қабырғаларына іледі. Мұғалім белгі берісімен оқушылар қабырға газеттерін қарайды, сараптайды және жапсырма қағазға пікірін немесе сұрағын жазып кетеді. |
Қалыптастырушы бағалау.
Қалыптастырушы бағалау.
Қалыптастырушы бағалау.
Қалыптастырушы бағалау.
|
Суреттер Мәтін үзінділері Мәтін үзінділері |
|||||||||||
|
Рефлексия |
Кері байланыс
«Бес саусақ» әдісімен кері
байланыс жүргізеді |
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 7-сабақ
М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 7-сабақ
|
Бөлім атауы: Махаббат пен абырой |
Мектеп: |
||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні : |
||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||
|
Сабақтақырыбы |
«Сен үшін бір басымды құрбан еттім...» Романдағы Жамал бейнесі. |
||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. 8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу. |
||||||||||||||
|
Сабақмақсаттары |
Барлық оқушылар: М. Дулатовтың «Бақытсыз Жамал» романындағыүзінділерді тапсырмалар орындау барысында орынды қолдану, үзінділерді қайта өзгертіп, өз пікірін жазу; Көпшілігі:өз көзқарасын дәлелдеу үшін әңгіме үзінділерін орынды қолданып, үзінділерді қайта өзгеріске ендіріп жазу; Кейбір оқушылар:өз көзқарасын дәлелдеу дәлелдеу үшін әңгіме үзінділерін орынды қолданып, әңгіме үзінділерін сыни тұрғыдан қайтажазу. |
||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назары сабаққа аударылады. Қызығушылықты ояту.«Суреттер сөйлейді». Тақтадан әңгіме желісі бойынша суреттер көрсетіледі.
Жетелуші сұрақтар қойылады: - Бұл суретте әңгіменің қай бөлігі суреттелген? Яғни, бүгін біз сабағымызда қандай жұмыс жүргіземіз ? Оқушылар сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Мағынаны тану. Тапсырма. - Балалар, «Күш», «Мүмкіндік», «Әлсіздік» және «Тәуекел» деген сөздерді қалай түсінесіңдер? КӘМТ (Күш, Әлсіздік, Мүмкіндік, Тәуекел) Жұмыс алгоритмі 1. Мұғалімнің оқушылармен КӘМТ мағынасын талқылап, әрбір термин жеке алғанда нені білдіретінін, әсіресе «күш», «мүмкіндік», «әлсіздік» және «тәуекел» арасындағы айырмашылықтарды түсіндіргені жөн. «Мүмкіндіктер» және «тәуекелдер» болашақта туындауы мүмкін болжалды салдарларға шоғырлануы тиіс, ал «күш» пен «әлсіздік» бұған дейін болғанды зерттеу негізіндегі мәселенің оң және кері аспектілерінің тізімін құруды қамтиды. 2. Оқушыларға талқылап, баға беруге арналған ақпарат беріледі. Идеялар тиісті тақырыпшалармен беріледі (К-Ә-М-Т). 3. Мұғалім бір тақырыпшаға тоқталып, оны талқылап болған соң ғана келесі тақырыпшаға көшеді. Мысалы, оқушыларға «мүмкіндікке» көшпес бұрын, «күшті» зерттеуге уақыт беріледі. 4. Кері байланыс кезінде мұғалім мына сұрақтарды қоя алады: Не жақсы? Не жаман? Қазір не болуы мүмкін? Болашақта алға ілгерілеуге не кедергі жасауы мүмкін?
Тапсырма. «Қабырга газетiне» iледi. «Жақсарту керек...» үзiндiге байланысты қандай өзгерістер енгізер едіңіз? ****** «Аяқталмаған сөйлем» Бұл топқа шығарма мазмұнының аяқталмаған үлгісі беріледі. Үзіндіні оқушылар өзіндік көзқарас тұрғысынан аяқтайды. ***** «Егер де...» Егер де мен ... болғанда не істер едім? ****** Осы оқиғаға өзгерістер енгізіп, қайта жазыңыз. Барлық оқушылар өз жұмыстарын талқылап, «үздік» деп танылған жұмыстарды «Қабырға газетіне» жабыстырып, сынып қабырғаларына іледі.
Галереяға саяхат аяқталған соң, оқушылар өз қабырға газеттеріне жазылған сыныптастарыныңпікірін сараптайды, талқылайды, сұрақтарға жауап береді және қорытынды жасайды. |
Оқушылар суреттерге байланысты шығарма мазмұнын еске түсіреді, тақырыпты анықтайды. Жетелеуші сұрақтарға жауап береді. Оқушылар КӘМТ әдісімен шығарма оқиғасы бойынша талдау жасайды. Оқушыларға талқылап, баға беруге арналған ақпарат беріледі. Идеялар тиісті тақырыпшалармен беріледі. Оқушылар шығарма мазмұны бойынша үзінділермен жұмыс жасайды, үзіндіге байланысты креативті ой білдіреді. Барлық оқушылар өз жұмыстарын талқылап, «үздік» деп танылған жұмыстарды «Қабырға газетіне» жабыстырып, сынып қабырғаларына іледі. Мұғалім белгі берісімен оқушылар қабырға газеттерін қарайды, сараптайды және жапсырма қағазға пікірін немесе сұрағын жазып кетеді. |
Қалыптастырушы бағалау.
Қалыптастырушы бағалау.
Қалыптастырушы бағалау.
Қалыптастырушы бағалау.
|
Суреттер Мәтін үзінділері Мәтін үзінділері |
|||||||||||
|
Рефлексия |
Кері байланыс
«Бес саусақ» әдісімен кері
байланыс жүргізеді |
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















