2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 8-сабақ

М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 8-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 8-сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім: Махаббат пен абырой Мектеп:

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:Қатысқандар саны: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

М.Дулатов «Бақытсыз Жамал» романының көркемдік ерекшелігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:әдеби шығарма тіліне талдау жасау;

Көпшілігі:өз көзқарасын дәлелдеу үшін әңгіме үзінділерін орынды қолданып, үзінділерді қайта өзгеріске ендіріп жазу;

Кейбір оқушылар: өз көзқарасын дәлелдеу дәлелдеу үшін әңгіме үзінділерін орынды қолданып, әңгіме үзінділерін сыни тұрғыдан қайта жазу.

Бағалау критерийі

  • Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтай алады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



1.Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал. Миға шабуыл

2.Қызығушылығын ояту.«Хронология» әдісі

Оқушылар екі топқа бөлінеді. Бір топ «Оқырмандар», екінші топ «Зерттеушілер» болады.

«Зерттеушілер» тобы Міржақып Дулатовтың өмірі мен шығармашылық жолына шолу жасау арқылы хронологиялық кесте құрып, оқырмандар тобын таныстырады. «Оқырмандар» тобы автордың өмірі мен шығармашылығына қатысты білгісі келген сұрақтарды «Зерттеушілер» тобына қояды. Сұрақ саны үштен аспауы керек. Сұраққа жауап алғаннан кейін «Оқырмандар» тобы «Зерттеушілер» тобының жұмысына баға береді. Бүгінгі сабақта алған мәліметтерінің құндылығы жайында қорытынды пікір айтады.(Қабілеті жоғары оқушыны зерттеуші, қабілеті орта оқушы оқырман болуға бағыттаңыз).Талдау аяқталған соң мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын сынып оқушыларымен бірлесе отырып анықтайды. Сабақ барысында мақсатты нәтижеге жету үшін тапсырмалар бойынша бағалау критерийін жасайды.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтай алады.

Автор стилін анықтайды.

Шығармадағы көркемдегіш құралдарды қолдану ерекшелігін талдайды.


ҚБ

Оқушылар екі топқа бөлінеді. Бір топ «Оқырмандар», екінші топ «Зерттеушілер» болады.


«Зерттеушілер» тобы Міржақып Дулатовтың өмірі мен шығармашылық жолына шолу жасау арқылы хронологиялық кесте құрып, оқырмандар тобын таныстырады.

«Оқырмандар» тобы автордың өмірі мен шығармашылығына қатысты білгісі келген сұрақтарды «Зерттеушілер» тобына қояды.




Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.





















ҚБ


Сабақтың ортасы


3. Мағынаны тану. 1-тапсырма

«Шығармашылық ізденіс» әдісі

Төменде ұсынылған тақырыптардың бірін таңдап, шағын зерттеу жұмысының тезисін жазыңыздар.

  1. Міржақып Дулатов шығармаларына тән стильдік ерекшелік қандай?

  2. Міржақып заман шындығын көрсете білген жазушы.

Жоба құрылымы:

  • Кіріспе

  • Зерттеу тақырыбының өзектілігі

  • Зерттеудің мақсаты мен міндеттері

  • Зерттеу жұмысының әдістері

  • Зерттеу жұмысының болжамы

  • Зерттеу жұмысының құрылымы

  • Зерттеу бөлімі

  • Қорытынды

Дескриптор:

  • Міржақып Дулатов шығармаларына тән стильдік ерекшелікті анықтайды;

  • Шағын зерттеу жұмысының тезисін жазады;

ҚБ

2-тапсырма «Төрт сөйлем» тәсілі

Жоба тезисін қорғайды.

Топ спикері:

  • өз тобының жұмысына қысқаша шолу жасайды.

  • Шығармадағы көркемдегіш құралдарды қолдану ерекшелігін талдайды, ойларын «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы қорытындылап айтады:

1. Пікір: Зерттеу жұмысының өзектілігі мен тілдік ерекшелігіне өзіндік пікірін білдіреді.

2. Дәлел: Өз пікірін 1-2 сөйлеммен дәлелдейді.

3. Мысал: Өз ойын шығармадағы автор қолданған көркемдегіш құралдармен, зерттеушілер пікірімен байланыстырып, дәлелді мысалдар келтіреді.

4. Қорытынды: Тақырып бойынша топтың қорытынды тұжырымын айтады.

Қабілеті жоғары оқушылар «топ спикері» болып, өздерінің көшбасшылық, зерттеушілік қабілеттерін арттырады.

Дескриптор:

  • Зерттеу жұмысының өзектілігі мен тілдік ерекшелігіне өзіндік пікірін білдіреді;

  • Өз пікірін 1-2 сөйлеммен дәлелдейді;

  • Өз ойын шығармадағы автор қолданған көркемдегіш құралдармен, зерттеушілер пікірімен байланыстырып, дәлелді мысалдар келтіреді.

  • Тақырып бойынша топтың қорытынды тұжырымын айтады.

ҚБ

3.Ой толғаныс.3-тапсырма

«Ой тұжырым» стратегиясы

Автордың көркемдегіш құралдарды қолдану ерекшелігі туралы сіздің пікіріңіз қандай?


Көркемдегіш құралдар

Шығармадан мысал

Пікір

психологиялық параллелизм



теңеу



метафора



ирония



ҚБ

Оқушылар «Шығармашылық ізденіс» әдісімен Міржақып Дулатов шығармаларына тән стильдік ерекшелікті анықтайды; Шағын зерттеу жұмысының тезисін жазады.













Шығармадағы көркемдегіш құралдарды қолдану ерекшелігін талдайды, ойларын «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы қорытындылап айтады.





Қабілеті жоғары оқушылар «топ спикері» болып, өздерінің көшбасшылық, зерттеушілік қабілеттерін арттырады.








Оқушылар сабақтан алған білімдерін қорытындылайды.

























ҚБ























ҚБ









М.Дулатов «Бақытсыз Жамал» романы

http://bilim-all.kz/olen/3124-Qamar-sulu

Сабақтың соңы


Кері байланыс: Оқушылар «Пайдалы үш нәрсе» тәсілі арқылы өзін-өзі бағалап, тексереді.

  1. Бүгінгі сабақта сен қандай пайдалы үш нәрсе жасадың?

  2. Сен келесі сабақты қалай өзгертер едің?

  3. Оны қалай өзгертесің?

стикерлер


11 Қаңтар 2025
143
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі