(Ұ)
Әліппе-альбомдағы иллюстрациялармен
жұмыс
Педагог балаларға
суретке қарап, онда ненің бейнеленгенін айтып
берудіұсынады.
Тәрбиеленушілер аула
мектебінің жапсырмасын қандай тәсілмен істеугеболатынын
айқындайды.
(Ж) Практикалық
жұмыс:педагог тәрбиеленушілерге
қағазбен жұмысістеудің әртүрлі тәсілдерін көрсетеді. Қағазды
ширатады, жапсырады,жыртады, қияды, бүктейді. Балалар тәжірибеге
қатысады.Педагог балаларға жапсырудың белгілі тәсілдерін пайдалана
отырыпжұмыс жасауды ұсынады.
(Ұ) Саусақтарға
арналған жаттығу
«Қайырлы
таң».
Қайырлы таң,
көздерім! (Сұқ саусақпен көздерімізді
сипалаймыз).
Сендер ояндыңдар
ма?(Саусақтардан«дүрбі»жасап,онымен
қараймыз).
Қайырлы таң,
құлақтарым! (Қолымызбен құлақтарымызды
сипалаймыз).
Сендер ояндыңдар ма?
(Қолымызды
құлақтарымызға«Чебурашка»
тәрізді
тақаймыз).
Қайырлы таң,
қолдарым! (Кезек-кезек қолдарымызды
сипалаймыз).
Сендер ояндыңдар ма?
(Шапалақтаймыз).
Қайырлы таң,
аяқтарым! (Тізелерімізді
сипалаймыз).
Сендер ояндыңдар ма?
(Аяқтарымызды
топылдатамыз).
Қайырлы таң, алтын
күн! (Қолдарымызды жоғары қарай
созып,күнгеқараймыз).
Біз
ояндық!
(Ұ, Ж) Жұмыстың
орындалу технологиясы.
Мектеп құрылымының
бөліктерін анықтаңдар – қабырға, шатыр, есік-терезелер. Балаларға
қажет болуы мүмкін әзірлемелердің геометриялықфигураларын атауды
ұсыныңыз. Балалардың мектеп бөліктерінің пішіні,өлшемі және
орналасуы туралы түсінігі болуы тиіс.Қиып алу кезінде қағаз түсі
мен текстурасын таңдауға
ерекше назар
аударыңыз (балалардың барқыт
немесе
қатпарланған қағаз
пайдалануы да мүмкін).
Балалар түрлі түсті
қағаздан тіктөртбұрыш қиып алуы
тиіс.
Ол мектеп ғимараты
болады.Тіктөртбұрыштан трапеция пішінді шатыр қиып алынады.
Трапецияпішінін қиып шығару үшін таспаның екі қарама-қарсы жіңішке
жақтарынбір-бірімен қосып, қиғаш сызық бойымен бұрышы
қиылады.Қағазды диагоналі бойынша екіге бүктеп, қарама-қарсы бір
бұрыштанекіншісіне дейін қиғаштап қию арқылы үшбұрышты шатыр
жасалады.
Әзірлемеден
таспаларды қиып, оларды тіктөртбұрыш немесе шаршы етіпқию арқылы
терезе жасайды.Көкорай шөп жасыл түсті қағаз парағына салынған
иректі сызық бойымен қиып
алынады.
(Балаларға тіктөртбұрышты
тігінен екіге
бүктеп,ағаштардың
сұлбаларын қиюды
ұсыныңыз. Қағаздың бүктеу сызығы ағаш бұтасыныңортасына дәл келуін
қадағалай отырып бүктелген қағаздың бір жағынажай қарындашпен
ағаштың жарты сұлбасының суреті салынады жәнеқиып алынады. Балалар
дайындалған бөлшектерді жазған кезде ағаштыңсұлбасы дайын
болады.Жақсырақ орналастыру жолдарын таңдай отырып бөлшектерді
негізгіпараққа орналастырыңыз. Педагог тәрбиеленушілерге
аппликациядағимараттардың және т. б. нысандардың дұрыс орналасуын
көрсетугекөмектеседі. Балалардың назарын бейнелеуді өз беттерінше
жобалауға,
жұмысты қиюдан
бастауға, алдымен көлемді бөліктерін жапсыруға, содан соң кіші
бөліктермен толықтыруға және соңында өзгешелік сипатберетін
бөліктермен аяқтауға аударады.Барлық бөлшектер негізге
кезектілікпен жапсырылады.
(Ұ) Қауіпсіз жұмыс
жасау ережесі
ҰОҚ барысында педагог
тәрбиеленушілердіңназарын қағазды түзу сызық бойымен қиған кезде
қайшыныңашасын кең ашпау және соңына дейін жаппау
керектігінеаударады. Қайшымен қиған кезде қайшының ұшын
ғанапайдалану керек. Қайшымен жұмыс істеген кезде баланың
қайшыныемес, қағазды бұруына назар
аударады.
Жұмыс орнын ретке
келтіру қажеттілігі туралы
ескертеді
(Ұ, Ө)
Рефлексиялық бағалау.
Педагог балаларды
бір-бірін бағалауға тартады.Сабақтың соңында тәрбиеленушілер
педагог ұсынған сұрақтарға жауапбереді: бір-бірінің құлағына
сыбырлайды немесе ойын кейіпкерлеріне небүкіл сыныпқа дауыстап
айтады:Сен нені барлығынан да жақсырақ істедің?Бүгін саған кім
көмектесті?
Сен нені жасай
алмадың және не себепті?
Келесіде оны жасау үшін не
істейсің?
Ең қиыны не
болды?
Ең қызықтысы не
болды?
Тағы да нені жасай
алмадың?
Сабақтағы жұмысы үшін кімге алғыс айтар
едің?
|