Материалдар / Мектеп және сынып мәдениеті. Мінсіз мұғалім
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектеп және сынып мәдениеті. Мінсіз мұғалім

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг ұстаздарға көмек ретінде дайындалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қазан 2018
1113
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Маман пікірі : Сейдазимова Ақмарал Серікбайқызы жоғары білімді ,жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі . Әрбір өтілетін сабағын жүйелі жоспарлап ,оқушылармен жұмыс жасауда кәсіби шеберлігін ұтымды ,тиімді шебер пайдалана алады. Жаңаша әдістерді тиімді қолдана отырып, оқушылардың сөйлеу мәнерін ,сөздік қорларын , қызығушылығын кеңейту мақсатында түрлі әдістерді пайдалана отырып ,жеке тұлға қалыптастыруда өз үлесін қосуда. ҚР педагог кадрларының біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламалары аясында екінші (негізгі)деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курстарын бітірген. Екінші деңгей бағдарламасы мұғалімдерге жаңа тәсілдерді пәнге енгізу үшін коучинг арқылы жұмыс істеуіне мүмкіндік береді. Ақмарал коучинг өту арқылы ұжымдағы әріптестермен талдау ,талқылау барысында үздіксіз ізденіп , жұмыс жасауда көптеген нәтижеге жетіп жүр .



Пікір жазған : Оқу ісі жөніндегі орынбасары А. Ермекбай



















Коучинг тақырыбы : «Мектеп және сынып мәдениеті. Мінсіз мұғалім» Коучинг мақсаты: Жалпы мәдениет мәнмәтінін  жаңғырту және оны мектеп сыныбы жағдайында маңызды ету.Мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу және талдау нәтижелерімен салыстыру.  Кембридждік әріптестеріміз ұсынып отырған «Мектеп және сынып мәдениеті» «Мінсіз мұғалім» (МАН) мәнмәтіндерімен танысып, оның мақсатын, не үшін іске асырылатынын, осы тақырып арқылы оқушылардың оқуға деген белсенділігін арттыруға болатындығын білуі маңызды еді. Мектеп мәнмәтінінде қарастыратын болсақ «Мектеп және сынып мәдениеті мен мінсіз мұғалім сипаттамасын талдап түсініп білу, бұлардың оқу үрдісіндегі рөлі, бүгінгі таңда ерекше өзекті. Себебі мұғалімнің құзіреттілігі, мінсіз мұғалім оқушы тұлғасын дамытатын, жетілдіретін, оқу сапасын жақсарта алатынын түсіндіруге көмектесетін үдеріс. Қазіргі таңда кез келген мектептердің алдында тұрған талап - өмір бойы оқуға қабілетті оқушы тәрбиелеу болып табылады. Оқушының оқуға деген ынтасы мен қызығушылығын жоғары деңгейде болуына оның еңбегін дұрыс бағалау оң әсерін тигізеді. Бұл мұғалімнің құзіреттілігі мен мәдениеттілігі, мінсіз мұғалім сипаттамасы. Өткізген коучинг сабағымның мақсаты; біріншіден әріптестеріме мектеп және сынып мәдениеті, сондай ақ «Мінсіз мұғалім» сипаттамасын талдай отырып, жалпы бұл тақырып оқушыларға көмектесетін, оқушыда мінсіз мұғалім туралы оң пікір,көзқарас қалыптастыратын басты әдіс ретінде қарастыру болса, екіншіден, білім берудің әлемдік мәдени теориялары, жақын арады даму аймағы, «Көпіршелер» және сабақ барысында әлеументтік өзара іс- әрекеттер оқуда маңызды рөл атқаратындығы туралы ақпарат беру болды. Коучинг мұғалімдер арасында жағымда ахуалды қалыптастыру мақсатында «Сандар сыры» тренинг , туған айларына байланысты топқа бөлуден бастадым. Миға шабуыл. Қалай ойлайсыздар..... Сіз мектепке келе жатырсыз. Сіздің алдыңызды сәлемдеспестен өз оқушыңыз кесіп өтті. Қандай ой пікірде боласыз? Оған өзіңізді кінәлімін деп есептейсіз бе?«Мектеп және сынып мәдениеті» деген термин сізге таныс па? Топқа ой тастадым, әріптестер арасында өзара пікір ой бөлісулер басталып кетті. Қойған мақсаттарымды нақты түсінікті ете түсу мақсатында тағыда, отырып, « Мінсіз мұғалім», «Мінсіз оқушы?» олар қандай? тұлғалар деген сауал төңірегінде ой шолу жүргізілді. Соның нәтижесінде мұғалімдер мінсіз дегеніміз не екеніне өз тәжірибелері бойынша жауап берді. Сабақтың мәнін ашатын тапсырма ретінде мұғалімдерге топтық жұмысқа "Мінсіз мұғалім» мен « Мінсіз оқушы» постерін жасаңдар деп 5 минут бердім. "Мінсіз мұғалім» мен « Мінсіз оқушы» постерін жасау сәті.Уақыт аяқталысымен олардың жұмыстарын тақтаға іліп, өздері күнделікті сабақта кездестіріп жүретін мінсіз әріптестері мен оқушылары туралы атйып беріп,жалпы екі топ арасында «ия», «шынында да» мінсіз дегеніміз осылар ғой, десекте мінсіз ешкім жоқ шығар деген ойлар да айтылып жатты.  Топтың «Мінсіз мұғалім», «Мінсіз оқушы» постерлерін қорғау сәтіЖалықтырып алмау мақсатында сергіту сәті жасалды Постер қорғап болғаннан кейін, ал енді маған шынайы өмірдегі осы екі тұлғаны көрсетіп беріңдерші деп, топтарға «Диалогтік әдісті» қолдандырдым Топтарға «Немқұрайды мұғалім» және «Үнемі ізденісте жүретін мұғалім» екі тақырыпта құзыретті мұғалімді диалогті оқыту арқылы сахналап беру тапсырмасын бердім.  Сабақтан алған түйіндемелері: Мәдениет – адамның ішкі жан дүниесінің өзгеріп , дамып,жетіліп отыруын аңықтайтын сапалары және қасиеттері. Ендеше, білімді, рухани сапасы жоғары, қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыратын – мектеп, ал мектептің жүрегі – мұғалім. Ойы жүйрік, ақылы терең, бәсекеге қабілетті, өзгерістерге бейім, шығармашылығы биік, кәсіби шеберлігі жетілген, ізденуші, зерттеуші, жасампаз жаңашыл ұстаз – бүгінгі қоғамның тапсырысы.Мектеп және сыныптағы мәдениет дегеніміз – мәдениет білім беру алаңында тиімді орнығу үшін, әлеуметтік ортаға тез сіңу үшін, кәсіби іс-әрекетінде өз білімін жетілдіру және өзін дұрыс көрсете алуындағы адамның жүйелік мінездемесі.Мінсіз мұғалім ұстанымдары
  • Мәдени жинақылық
  • Жеке- тұлғалық бағыт
  • Білім берудің мазмұны мен түрлерін еркін таңдау
  • Өзектілік
  • Ғылымилық
  • Жүйелілік
  • Шығармашылық мінез-құлық
«Ыстық орындық» арқылы қорытындыланды.
  • Сіз өзіңізді мінсіз мұғаліммін деп есептейсіз ба?
  • Мінсіз мұғалім болу үшін не істеу керек?




Коучинг соңында мұғалімдерден «Екі жұлдыз,бір тілек» бұрышына кері байланыс алынды. Кері байланыста өздерінің алған әсерін жазып , келесі коучингте ОМЖ ,ҚМЖ туралы бізге үйретсеңдер екен деген ұсыныстарын айтты. Менің жұмысыма творчестволық табыс тілеп , келесі сабаққа міндетті түрде келетінін, өздерінің қызығущылықтарын оянғанын айтты.Болашақта мектебіміздің мұғалімдеріне әдістеме жағынан көмек көрсетуге дайын екенімді , жаңа форматты сабақтарды жоспарлауға ,тәжітибе алмасып ,шеберлікті шыңдау барысында қол ұшын созатынымды айтып ,коучинг сессиямды аяқтадым.



ОҚО Сарыағаш ауданы №26 Т. Өстеміров жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Сейдазимова Ақмарал Серікбайқызы













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!