Материалдар / Мектепалды даярлық тобына вариативтік сағатқа арналған авторлық бағдарламаға түсініктеме.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектепалды даярлық тобына вариативтік сағатқа арналған авторлық бағдарламаға түсініктеме.

Материал туралы қысқаша түсінік
Баланы мектепалды дайындау үздіксіз білім беру жүйесіндегі педагогика ғылымдары мен практикасының ең басты өзекті мәселелері. Мектепалды дайындық, баланың оқу мәселесін жақсы жағдайда болуына байланысты. Бүгінгі мектеп жасына дейінгі балалардан Қазақстанның келешегі байқалады. Жаңа ұлттық тәрбиеде, тәрбиенің мазмұны, ізгілендіру, жекелендіру және жаңа педагогикалық дамудың әлеуметтік бағытының түбегейлі өзгеруін талап етеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қазан 2021
757
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ж анибекова Перизат Дүйсеновна

Қызметі: директордың оқу-тәрбие

ісі жөніндегі орынбасары,

«М.Горький атындағы жалпы орта мектебі» МКМ

Түркістан облысы, Шардара қаласы



Мектепалды даярлық тобына вариативтік сағатқа

арналған авторлық бағдарламаға түсініктеме.


Баланы мектепалды дайындау үздіксіз білім беру жүйесіндегі педагогика ғылымдары мен практикасының ең басты өзекті мәселелері. Мектепалды дайындық, баланың оқу мәселесін жақсы жағдайда болуына байланысты. Бүгінгі мектеп жасына дейінгі балалардан Қазақстанның келешегі байқалады. Жаңа ұлттық тәрбиеде, тәрбиенің мазмұны, ізгілендіру, жекелендіру және жаңа педагогикалық дамудың әлеуметтік бағытының түбегейлі өзгеруін талап етеді.

Бағдарламалық материалды балаларға игерту үрдісінде мұғалім баланы ой еңбегіне бейімдеуге олардың қиялын, санасын, зейінін дамытатындай тапсырмалар беру қажет. Осы талаптарды ескере отырып, мен вариативтік бөлімінде берілген 3 сағатты «Ертегілер елінде», «Шебер қолдар» және «Ойлан,тап» авторлық бағдарлама етіп алып, жоспар құрып отырмын. Ұсынып отырған жоспарым балалардың жас ерекшелігіне лайықтап, мектепалды даярлау бағдарламасының талаптарына сай құрастырылған. Ең басты ерекшелігі таңдау пәніне алынған үш пәннің бір-бірімен тығыз байланыстылығында. «Ертегілер елінде» таңдау пәнінде балалар ертегімен танысады, әңгімелейді, ойын, қиялын, тілдік қорын дамытады. Ал «Шебер қолдар» бағдарламасында балалар сол өтілген ертегі бойынша кейіпкерлердің суретін бояиды, қырқады, саусақтары арқылы жұмыс жасап ой-өрсі дами түседі.Ойлан тап сабағында өтілетін тақырыпты ертегі желісімен өткізіп, байланыстырып сол арқылы балалардың қызығушылығын арттырып, әрі ертегіні қорытындылаймыз.
«Ертегілер елінде» бағдарламасы мектепалды даярлық топ балалардың тұлғалық дамуын қамтамасыз етіп және оны мектепке дайындауға бағытталған.

«Ертегілер елінде» бағдарламасының жылдық жүктемесі 33 сағатқа құрылған. Апталық жүктемесі -1сағат.

Бағдарлама 5-6 жас аралағындағы балаларға арналып ұсынылған. Бағдарламаны оқытудың мақсаты мен міндеттеріне жетудің төмендегідей қажеттілігін қамтамасыз етеді.

«Ертегілер елінде» таңдау пәнінің мақсаты:


Ертегілер еліне саяхат жасау арқылы балалардың тілін, сөздік қорын молайту.
Ой - өрісін, сана - сезімін жан - жақты дамыта отырып, баланы ізгілікке тәрбиелеу.
Балаларды заттардың айқын образын көрсете білуге, ертегілер туралы түсініктерін бекіте отырып, тілдерін, ойлау қабілеттерін дамыту.

Басты міндеттері:

-Баланың танымдық әрекеттерін қалыптастыру;
- Баланың сөздік қорын молайту;
- Баланы мазмұндауға дағдыландыру;
- Баланы жақсылық пен жамандықты айыра білуге үйрету;
- Ертегілерді өздері орындата отырып, қызығушылығын қалыптастыру;
- Кейіпкерлер арасындағы достық, қамқорлық сезімді ұғындыра отырып бір - біріне әдептілік, кішіпейілділік жасау, қиын жағдайда жәрдемдесуге тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже:

- ой-өрісін кеңейтіп, сөздік қорын молайту;
- балаларды жақсыға үйретіп, жаманнан жиренуге тәрбиелеу;
- мейірімділікке, адамгершілікке, ақылдылыққа баулу.
- суретке қарап мазмұнын түсіне білу.

- таныс ертегінің соңын басқаша құрастырды.
- ертегідегі кейіпкерлердің сөйлеу мәнерін, қимыл - қозғалысын ойнап келтіру.
- сөздерді анық айтып, есте сақтау қабілеттерін дамыту.

«Шебер қолдар» бағдарламасының жылдық жүктемесі 33 сағатқа құрылған. Апталық жүктемесі-1сағат.

«Шебер қолдар» таңдау пәнінің бала тәрбиесінде алатын маңызы өте зор. Суретті бояу және оны қырқу, жабыстыру жұмыстары арқылы баланың саусақ маторикалары дамиды, ой-қиялы артады, эстетикалық талғамдары қалыптасады. Саусақтарының әлсіздігі, нашар дамығаны, жазуларының нашарлығына, ұзақ уақыт жаза алмауларына әкеліп соғады.

«Шебер қолдар» таңдау пәнінің мақсаты:

Оқушылардың жан-жақты ойлау қабілеті мен ой ұшқырлығын дамыту. «Ертегілер елінде» таңдау пәні бойынша алған білімдерін дамыту, шығармашылыққа баулу, өз ойын еркін жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру, жан-жақты дамыған азамат тәрбиелеу.

Міндеті:

-оқушыларды шығармашылыққа тарта отырып, он саусағынан өнері тамған баланы тәрбиелеу.

-шәкіттердің шеберлігін, білім мен еңбегін көрсету.

-іскерлік, икемділік қабілеттерін арттыру.

-тәрбиелік дағдысын жеткізіп, еңбектену жұмысына төзімділігін жеткізу.

-сапалы білім берумен қатар еңбекке баулу, үйрету

Күтілетін нәтижелер:

- еңбекқорлыққа, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ізденімпаздыққа үйренеді;

-өз жұмысына және өз жолдастарының жұмысына әділ баға беруді үйренеді;

-пәнге деген қызығушылығы, шығармашылық қабілеттері артады;


«Ойлан,тап» бағдарламасының жылдық жүктемесі 33 сағатқа құрылған. Апталық жүктемесі -1сағат.

«Ойлан,тап» таңдау пәнінің ерекшелігі кіші жастағы балалардың математиканы оқуға қызығып, өздерінің зияткерлік мүмкіндіктерін дамытуға ұмтылысында. Бұл жинақтың осы оқу кезеңінде математиканың белгісіз құпияларымен танысуға көп мүмкіндік алады , осы ғылымның тұтас түсінігі туралы білімдерінің аясын кеңейтеді. Логикалық ойлаумен байланысты математикалық есептерді шешу барысында оқушылардың танымдық қызығушылығы пайда болады, ойлану әрекеті мен жалпы зияткерлік қабілеттері шыңдала түседі. Жинақта қарапайым математика әлемімен қоса, оқушылар есептеп қана қоймай, сол есепті шығаруда шығармашылық ізденіс үстінде болады.

«Ойлан, тап» таңдау пәнінің мақсаты:


Ертегілер желісін сабақта пайдалана отырып  мектепке дейінгі жастағы балаларды қарапайым математикалық түсініктермен, қоршаған орта және айналамен таныстыру; жеке тұлға етіп жан-жақты тәрбиелеу.

Міндеттері:


-Мектепалды даярлық тобының оқушылары заттың түсімен, пішінімен, көлемімен таныстыру, заттардың сипаттамалық белгілерін қабылдауды жетілдіруге бағытталған дидактикалық ойындар мен жаттығулар жүйесін құру. 

-Балалардың сөздігін толықтыру, дыбысты дұрыс айтуларын қалыптастыру, байланыстырып сөйлеуді, өз ойын дұрыс айта білуді дамыту;

- Геометриялық пішіндерден құрастыру арқылы оқушылардың шығармашылық іскерліктерін дамыту
-Қоршаған заттарға ұқыпты қарау; мінез-құлық ережесі туралы, ересектер және құрдастарымен өзара қатынас туралы, жеке тұлғаның жағымды және жағымсыз қасиеттері туралы адамгершілік түсініктерін қалыптастыру арқылы жеке тұлғаның адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеу.


Күтілетін нәтиже:

- Қарапайым математикалық түсініктерді білу

- Сандарды санай білу
- Тапсырмалардың мазмұның түсініп, өздігінен дұрыс, шапшаң орындай білуі тиіс;
- Баланың қолының бұлшық еттері мен саусақтарын әлсіздігі дамиды;
- Сандарды баспа түрінде жаза білуі тиіс;
- Ертегілерді пайдалана білуі тиіс

Қорытынды

Жоспар мектепалды даярлық топ бағдарламасына сәйкестендірілген. Жоспарда оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытатын жұмыс түрлері бар. Сонымен қатар оқушылардың ой - өрісі мен дүниетанымын кеңейтуге өз ықпалын тигізеді. Ертегілерді сабақта пайдалану оқушыларды сауаттылыққа, ұқыптылыққа, кішіпейілдікке тәрбиелейді. Оқушы бойында жақсы қасиеттерді қалыптастыруы анық. Сөздік қорын көбейтіп, сөйлеу тілін жетілдіреді.




Тақырыпты жоспарлау

Ертегілер елінде

Вариативті компонент-33 сағат, аптасына 1 рет.

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

1

Күшік досын қалай тапты?

1


2

Үйшік

1


3

Егінші мен қасқыр

1


4

Түлкі,тасбақа және кене

1


5

Мақтақыз бен мысық

1


6

Алтын балық

1


7

Алтын сақа

1


8

Қызыл телпек

1


9

Жеті лақ

1


10

Үш аю

1


11

Дос іздеген бота

1


12

Түлкі мен ешкі

1


13

Ормандағы емхана

1


14

Түлкі мен тырна

1


15

Мақтаншақ қоян

1


16

Қызыл телпек

1


17

Бақша ағаштары

1


18

Қарлығаш пен дәуіт

1


19

«Алтын айдарлы әтеш» ертегі

1


20

«Жыл басына таласқан хайуандар»

1


21

«Қаңбақ шал» ертегісі

1


22

Қайырымды қоян

1


23

Бауырсақ

1


24

Шалқан

1


25

Мақтаншақ бақа

1


26

Ақыл мен білім

1


27

Бір үзім нан

1


28

Құмырсқа

1


29

Нан қайдан шығады?

1


30

Жақсы мен жаман

1


31

Екі дос

1


32

Күнді іздеген достар

1


33

Балалардың қалауы бойынша ертегілер

1
















Тақырыпты жоспарлау

Шебер қолдар

Вариативті компонент-33 сағат, аптасына 1 рет.

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

1

«Күшік досын қалай тапты?» кейіпкерлерін жасау

1


2

«Үйшік» кейіпкерлерін жасау

1


3

«Бауырсақ» кейіпкерлерін жасау

1


4

«Шалқан» кейіпкерлерін жасау

1


5

«Мақтақыз бен мысық» кейіпкерлерін жасау

1


6

«Алтын балық» кейіпкерлерін жасау

1


7

«Алтын сақа» кейіпкерлерін жасау

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!