Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Балдырған» ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің

    технологиялық картасы

    Уақыты:

    Білім беру саласы: «Әлеумет»

    Бөлімдері: Экология негіздері

    Тақырыбы: Күзгі ағаштар.

    Мақсаты: күзгі табиғатты бақылау кезінде қарапайым өзгерістерді атай білуге және өздерінің сезімдері туралы әңгімелеуге үйрету. Емен және үйеңкі ағашымен таныстыру. Емен және үйеңкі ағашының жапыақтары мен діңінің ерекшелігін қарап басқа ағаштардан ажыртып, атай білуге үйрету. Олардың жапырақтарының түсіне назар аударып, жазғы уақыттағы жапырақтармен салыстыру. Ағаштардың экологияға оңды әсерін түсіндіру.

    Көрнекіліктер: суреттер.

    Әдіс-тәсілдер: сөздік, көрнекілік, ойын, практикалық.

    Әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық қозғаушы

    -Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?

    Сендер табиғаттан қандай өзгерісті байқадыңдар?


    -Дұрыс байқапсыңдар, тағы қандай өзгерістер болады?

    Тәрбиеші балаларға күз маусымының өзгерістері туралы қосымша ақпарат береді.

    -Күз мезгілі?

    -Күз қысқара бастады, жапырақтар сарғайып жерге түсіп жатыр, құстар жылы жаққа ұшады.

    -Ауа райы суыта бастайды, жаңбыр жауады.

    Іздену-барлау

    -Балалар, қараңдаршы, өсіп тұрған ағаштардың ішінде сендерге таныс ағаш бар ма, ол қандай ағаш? Қайың ағашы туралы қосымша сұрақтар қойылады.

    Ағаштың түрлері көп. Мына екі ағашқа назар аударыңдаршы. Екі ағаш бір-біріне ұқсай ма, әлде өзгешеліктері бар ма?

    Мынау – үйеңкі ағашы. Үйеңкінің жапырақтары пішіні жағынан болып келеді. Маусымға байланысты жапырақтарының түсі өзгереді. Қазір үйеңкі ағашының жапырағының түсі қандай болып тұр?

    -Үйеңкі ағашы ерте көктемде гүлдейді, жазда жемісін беріп, күзде жемістері піседі. Бұл ағаштың жапырақтарын көгалдандыру жұмысына қолданады. Балалар, қараңдаршы, үйеңкі ағаштары қай жерде өсіп тұр?

    Яғни, балалар, үйеңкі ағашы күн көзінде де, немесе ала көлеңкеде де өсе береді. Суыққа төзімді және ылғалды өте жақсы көреді, сондықтан не істеуіміз керек?

    -Енді, балалар, мына бір ағашқа қараңдар, бұл ағаш қалай аталады, кім біледі?

    Бұл - емен ағашы.

    -Кәне емен ағашын құшақтап көріңдерші қандай екен?

    Енді үйеңкі ағашын құшақтап көріңдер, ол қандай, жуан ба әлде жіңішке ме?

    Енді жоғарыға қарап, екі ағаштың биіктігін салыстырайық. Қайсысы биік, қайсысы аласа?


    Жапырақтардың пішіні қандай?

    Емен ағашы да жеміс береді, кәне, еменнің жемісін кім көрсетеді және оны қалай атайды?

    Тәрбиеші емен ағашының қабығымен жаңғағының емдік мақсатта қолданатындығын және т.б. пайдалылғын түсіндіреді.

    -Балалар, ағаштар жанды табиғатқа жата ма, әлде жансыз табиғатқа жата ма?

    -Неліктен олай ойлайсыңдар?

    -Олардың өсуі үшін не қажет?

    -Ағаштардың адамдар үшін андай пайдасы бар?

    -Дұрыс айтасыңдар, ағаштарды көгалдандыру үшін пайдаланады және шаң тозаң, түтіннен қорғайды. Қалай қорғайды.

    Ал жануарлар үшін қандай пайдасы бар?

    Тәрбиеші қортындылайды.

    «Жапырағын таны» ойыны:

    Ойын шарты: Әртүрлі ағаштардың жапырағын жинайды. Жинаған жапырақтардың ішінен үйеңкі және емен ағаштарының жапырақтарын тауып, сипаттап береді (пішіні, түсі, қай ағаштың жапырағы т.б.).

    Сергіту сәті

    Сергіту сәті аяқталған соң тәрбиеші балаларға үйеңкі мен емен ағашының жапырақтарын жинауды тапсырады.

    Бірдей емес, өзгешеліктері бар (балалар екі ағаштың айырмашылықтарын айтуға тырысады)



    Мұқият тындайды.



    -Сары, қызғылт түс.





    Ашық алаңда және көлеңкелі жерде өсіп тұр.



    Жиі суғарып тұру керек.


    Балалар білетін болса жауап береді. Білмесе тәрбиеші өзі айтып толықтырады.


    -Жуан.

    -Емен ағашына қарағанда жіңішкерек.

    -Емен ағашы биік, үйеңкі ағашы аласа.

    -Сопақша, жиегі ирек. Емен ағашының жемісін алып келіп, оның жаңғақ деп аталатындығын айтады.


    -Жанды табиғатқа жатады.

    -Өткені олар да біз сияқты өседі.

    -Ауа, су, жарық, жылу қажет.

    -Көлеңке болады, әдемілік үшін қолданады, жиһаздар жасайды.

    Шаңды жапырағына қондырып алады. Жануарлар олардың жемісін, жапырағын жейді. Құстар бұтақтарына ұя салады.

    Сергіту сәтінің сөзін қайталай отырып, қимылдар жасайды. Әр бала жапырақтар жинайды.

    Рефлексивті- қорытындылау

    Тәрбиеші балалардан бүгінгі жиыннан алған әсерлерін, көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрайды.

    Көңіл күйлерін таңбаларға белгілейді.

    Күтілетін нәтиже:

    :күзгі табиғатты бақылау кезінде қарапайым өзгерістерді атауды, емен және үйеңкі ағашын танып, атауды;

    : күз мезгілінің ерекшеліктерін, емен және үйеңкі ағашын жапырақтары мен дінінің ерекшелігіне қарап басқа ағаштардан ажырата білуді;

    : емен ағашының емдік пайдасы мен құрлыста пайдаланылуы, ағаштан бұйым жасайтындығын, өсімдіктерді күтуді, қамқорлықпен қарауды.

    Тәрбиеші:

    Тексерген:

















    «Балдырған» ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің

    технологиялық картасы

    Уақыты:

    Білім беру саласы: «Таным»

    Бөлімдері: ҚМҰҚ

    Тақырыбы: 3 саны туралы білімін (бекіту)

    Мақсаты: 3 цифрын 3 санының таңбасы ретінде білімдерін бекіту; балалардың жыл мезгілдері (күз) туралы білімін дамыту. Үшбұрыш.

    Қажетті көрнекіліктер: 2 бос жолағы бар карточка мен үшбұрыштары бар 2 түсті тәрелкелер, балалардың әрқайсысына әр түстен 4 үшбұрыштан.

    Әдіс – тәсілдер: сұрақ-жауап, көрнекілік, түсіндіру.

    Әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық қозғаушы

    Тәрбиеші балаларға бос жолақтарға үшбұрыш салу қажеттігін түсіндіреді. Тәрбиеші қанша десе, сонша үшбұрыш салынуы тиіс және олар қай жерде неше үшбұрыш барын айтып беруі керек. Балаларға берілетін тапсырма: жоғарғы жолаққа 1 қызыл үшбұрыш, ал төменгісіне 2 көк үшбұрыш салады.

    Балалардын сұрайды:

    -Сендер жоғарғы (төменгі) жолаққа неше үшбұрыш салдыңдар?

    Содан соң 2-3 баланың қасына келіп, олар салған үшбұрыштарды санайды. Қайсы үшбұрыш артық (кем) екенін анықтайды: 1 немесе 2.

    Тәрбиеші балалардан әр жолақтағы үшбұрыш санын теңестіруді (яғни, 2-ден болуын) өтінеді.

    Балалар үшбұрыштары бар жолақтармен жұмыс істейді.



    Балалар жауап береді.


    Балалар үшбұрыштар тең болуы үшін не істеу керектігін табады: теңдей (2-ден болуы үшін) болуы үшін 1 үшбұрыш қосылады.


    Іздену-барлау

    Тәрбиеші балаларға жұмбақ жасырады:

    Айгүл келді бірінші боп бақшаға, қосылыды оған Бибігүл мен Маратта,

    Балғындарды ойнап жүрген топтағы

    Санап берші сен бізге бір ойлан да.

    Тәрбиеші суретте қанша бала болса, жолақтың ішіне сонша дөңгелек салуға тапсырма береді.

    Тәрбиеші өлең оқып береді:

    Үш дегенің екі ілмек,

    Тұратын қармағын сермеп.

    Үшінші боп тұратын,

    Мұны әркім білмек.

    3 цифрының баспаша жауылуымен таныстырады.


    Тәрбиеші балалардан 3 цифрының сандар қатарындағы орнын табуды және оны бояуды өтінеді.

    Көп моншақтың ішінен тек 3 моншақты ғана санап бояйды.

    «Үйеңкі» Сергіту минуты.

    Желмене ағаштар,

    Тербеледі әрдайым.

    Бір иіледі, екі иіледі,

    Сыңғырлайды жапырақтар.

    Тәрбиеші балаларға бүгін немен айналысатынын түсіндіреді. Олардан кеше не істегенін сұрайды.

    Содан соң ертең не істейтіндерін сұрайды.

    -Дәптердегі суретке қараңдар. Суретші ағаштың суретін бірнеше күнде салып шықты. Қайсысын қай күні салғанын суретшінің мына әңгімесіне қарап өздерің табасыңдар:

    Балалар жұмбақты шешеді.





    3 дөңгелек салады.



    Балалар өлеңді бірге қайталап, жаттап алады.





    Сандар қатарындағы 3 моншақты бояйды.



    Балалар қолдарын жоғары көтеріп, өлеңнің мәтініне сай қозғалады. Өлең 2-3 рет қайталанады.




    Рефлексивті- қорытындылау

    Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру.

    -Балалар енді 3 саны туралы тақпақ айтып беріңдер.

    Тәрбиеші оларды атқарған жұмыстары үшін мадақтайды.

    Балалар өз жұмысын тәрбиешінің қолындағы үлгімен салыстырады.

    Күтілетін нәтиже:

    Білуі немесе хабардар болуы: 3 санының; «кеше, бүгін, ертең» деген ұғымдарды дұрыс қолдана білуді, жыл мезгілдерін (күз) білу;

    Қалыптасқан әдет: сандар қатарынан 3 санының орнын табуды;

    Істей біледі: «кеше, бүгін, ертең» ұғымдарымен сөйлем құрастыра білуді.

    Тәрбиеші:

    Тексерген:
































    «Балдырған» ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің

    технологиялық картасы

    Уақыты:

    Білім беру саласы: «Шығармашылық»

    Бөлімдері: Мүсіндеу

    Тақырыбы: Өзім ұстаған балық

    Мақсаты:Балаларға өзім ұстаған балық туралы мағлұмат беру; балықтың дене құрылысы туралы білімдерін кеңейту; ермексаз кесектерінен үзу, жаншу, созу тәсілдерін қолдана отырып балықты мүсіндей алуға үйрету. Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Табиғатты аялауға тәрбиелеу.

    Көрнекіліктер: түрлі түсті ермексаз, сулық, тақтайша, үлестірмелі материалдар, жұмыстың дайын үлгісі.

    Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету.

    Сөздік жұмыс: қалып жатқан ізі жоқ.

    Билингвальді компонент: балық - рыба, су – вода.

    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Молдамсеитова Айгерим Раисовна
    06 Қазан 2020
    349
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мектепалды даярлық топтарына арналған оқу қызметтері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мектепалды даярлық топтарына арналған оқу қызметтері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тəрбиешілерге оқу қызметі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Балдырған» ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің

    технологиялық картасы

    Уақыты:

    Білім беру саласы: «Әлеумет»

    Бөлімдері: Экология негіздері

    Тақырыбы: Күзгі ағаштар.

    Мақсаты: күзгі табиғатты бақылау кезінде қарапайым өзгерістерді атай білуге және өздерінің сезімдері туралы әңгімелеуге үйрету. Емен және үйеңкі ағашымен таныстыру. Емен және үйеңкі ағашының жапыақтары мен діңінің ерекшелігін қарап басқа ағаштардан ажыртып, атай білуге үйрету. Олардың жапырақтарының түсіне назар аударып, жазғы уақыттағы жапырақтармен салыстыру. Ағаштардың экологияға оңды әсерін түсіндіру.

    Көрнекіліктер: суреттер.

    Әдіс-тәсілдер: сөздік, көрнекілік, ойын, практикалық.

    Әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық қозғаушы

    -Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?

    Сендер табиғаттан қандай өзгерісті байқадыңдар?


    -Дұрыс байқапсыңдар, тағы қандай өзгерістер болады?

    Тәрбиеші балаларға күз маусымының өзгерістері туралы қосымша ақпарат береді.

    -Күз мезгілі?

    -Күз қысқара бастады, жапырақтар сарғайып жерге түсіп жатыр, құстар жылы жаққа ұшады.

    -Ауа райы суыта бастайды, жаңбыр жауады.

    Іздену-барлау

    -Балалар, қараңдаршы, өсіп тұрған ағаштардың ішінде сендерге таныс ағаш бар ма, ол қандай ағаш? Қайың ағашы туралы қосымша сұрақтар қойылады.

    Ағаштың түрлері көп. Мына екі ағашқа назар аударыңдаршы. Екі ағаш бір-біріне ұқсай ма, әлде өзгешеліктері бар ма?

    Мынау – үйеңкі ағашы. Үйеңкінің жапырақтары пішіні жағынан болып келеді. Маусымға байланысты жапырақтарының түсі өзгереді. Қазір үйеңкі ағашының жапырағының түсі қандай болып тұр?

    -Үйеңкі ағашы ерте көктемде гүлдейді, жазда жемісін беріп, күзде жемістері піседі. Бұл ағаштың жапырақтарын көгалдандыру жұмысына қолданады. Балалар, қараңдаршы, үйеңкі ағаштары қай жерде өсіп тұр?

    Яғни, балалар, үйеңкі ағашы күн көзінде де, немесе ала көлеңкеде де өсе береді. Суыққа төзімді және ылғалды өте жақсы көреді, сондықтан не істеуіміз керек?

    -Енді, балалар, мына бір ағашқа қараңдар, бұл ағаш қалай аталады, кім біледі?

    Бұл - емен ағашы.

    -Кәне емен ағашын құшақтап көріңдерші қандай екен?

    Енді үйеңкі ағашын құшақтап көріңдер, ол қандай, жуан ба әлде жіңішке ме?

    Енді жоғарыға қарап, екі ағаштың биіктігін салыстырайық. Қайсысы биік, қайсысы аласа?


    Жапырақтардың пішіні қандай?

    Емен ағашы да жеміс береді, кәне, еменнің жемісін кім көрсетеді және оны қалай атайды?

    Тәрбиеші емен ағашының қабығымен жаңғағының емдік мақсатта қолданатындығын және т.б. пайдалылғын түсіндіреді.

    -Балалар, ағаштар жанды табиғатқа жата ма, әлде жансыз табиғатқа жата ма?

    -Неліктен олай ойлайсыңдар?

    -Олардың өсуі үшін не қажет?

    -Ағаштардың адамдар үшін андай пайдасы бар?

    -Дұрыс айтасыңдар, ағаштарды көгалдандыру үшін пайдаланады және шаң тозаң, түтіннен қорғайды. Қалай қорғайды.

    Ал жануарлар үшін қандай пайдасы бар?

    Тәрбиеші қортындылайды.

    «Жапырағын таны» ойыны:

    Ойын шарты: Әртүрлі ағаштардың жапырағын жинайды. Жинаған жапырақтардың ішінен үйеңкі және емен ағаштарының жапырақтарын тауып, сипаттап береді (пішіні, түсі, қай ағаштың жапырағы т.б.).

    Сергіту сәті

    Сергіту сәті аяқталған соң тәрбиеші балаларға үйеңкі мен емен ағашының жапырақтарын жинауды тапсырады.

    Бірдей емес, өзгешеліктері бар (балалар екі ағаштың айырмашылықтарын айтуға тырысады)



    Мұқият тындайды.



    -Сары, қызғылт түс.





    Ашық алаңда және көлеңкелі жерде өсіп тұр.



    Жиі суғарып тұру керек.


    Балалар білетін болса жауап береді. Білмесе тәрбиеші өзі айтып толықтырады.


    -Жуан.

    -Емен ағашына қарағанда жіңішкерек.

    -Емен ағашы биік, үйеңкі ағашы аласа.

    -Сопақша, жиегі ирек. Емен ағашының жемісін алып келіп, оның жаңғақ деп аталатындығын айтады.


    -Жанды табиғатқа жатады.

    -Өткені олар да біз сияқты өседі.

    -Ауа, су, жарық, жылу қажет.

    -Көлеңке болады, әдемілік үшін қолданады, жиһаздар жасайды.

    Шаңды жапырағына қондырып алады. Жануарлар олардың жемісін, жапырағын жейді. Құстар бұтақтарына ұя салады.

    Сергіту сәтінің сөзін қайталай отырып, қимылдар жасайды. Әр бала жапырақтар жинайды.

    Рефлексивті- қорытындылау

    Тәрбиеші балалардан бүгінгі жиыннан алған әсерлерін, көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрайды.

    Көңіл күйлерін таңбаларға белгілейді.

    Күтілетін нәтиже:

    :күзгі табиғатты бақылау кезінде қарапайым өзгерістерді атауды, емен және үйеңкі ағашын танып, атауды;

    : күз мезгілінің ерекшеліктерін, емен және үйеңкі ағашын жапырақтары мен дінінің ерекшелігіне қарап басқа ағаштардан ажырата білуді;

    : емен ағашының емдік пайдасы мен құрлыста пайдаланылуы, ағаштан бұйым жасайтындығын, өсімдіктерді күтуді, қамқорлықпен қарауды.

    Тәрбиеші:

    Тексерген:

















    «Балдырған» ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің

    технологиялық картасы

    Уақыты:

    Білім беру саласы: «Таным»

    Бөлімдері: ҚМҰҚ

    Тақырыбы: 3 саны туралы білімін (бекіту)

    Мақсаты: 3 цифрын 3 санының таңбасы ретінде білімдерін бекіту; балалардың жыл мезгілдері (күз) туралы білімін дамыту. Үшбұрыш.

    Қажетті көрнекіліктер: 2 бос жолағы бар карточка мен үшбұрыштары бар 2 түсті тәрелкелер, балалардың әрқайсысына әр түстен 4 үшбұрыштан.

    Әдіс – тәсілдер: сұрақ-жауап, көрнекілік, түсіндіру.

    Әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық қозғаушы

    Тәрбиеші балаларға бос жолақтарға үшбұрыш салу қажеттігін түсіндіреді. Тәрбиеші қанша десе, сонша үшбұрыш салынуы тиіс және олар қай жерде неше үшбұрыш барын айтып беруі керек. Балаларға берілетін тапсырма: жоғарғы жолаққа 1 қызыл үшбұрыш, ал төменгісіне 2 көк үшбұрыш салады.

    Балалардын сұрайды:

    -Сендер жоғарғы (төменгі) жолаққа неше үшбұрыш салдыңдар?

    Содан соң 2-3 баланың қасына келіп, олар салған үшбұрыштарды санайды. Қайсы үшбұрыш артық (кем) екенін анықтайды: 1 немесе 2.

    Тәрбиеші балалардан әр жолақтағы үшбұрыш санын теңестіруді (яғни, 2-ден болуын) өтінеді.

    Балалар үшбұрыштары бар жолақтармен жұмыс істейді.



    Балалар жауап береді.


    Балалар үшбұрыштар тең болуы үшін не істеу керектігін табады: теңдей (2-ден болуы үшін) болуы үшін 1 үшбұрыш қосылады.


    Іздену-барлау

    Тәрбиеші балаларға жұмбақ жасырады:

    Айгүл келді бірінші боп бақшаға, қосылыды оған Бибігүл мен Маратта,

    Балғындарды ойнап жүрген топтағы

    Санап берші сен бізге бір ойлан да.

    Тәрбиеші суретте қанша бала болса, жолақтың ішіне сонша дөңгелек салуға тапсырма береді.

    Тәрбиеші өлең оқып береді:

    Үш дегенің екі ілмек,

    Тұратын қармағын сермеп.

    Үшінші боп тұратын,

    Мұны әркім білмек.

    3 цифрының баспаша жауылуымен таныстырады.


    Тәрбиеші балалардан 3 цифрының сандар қатарындағы орнын табуды және оны бояуды өтінеді.

    Көп моншақтың ішінен тек 3 моншақты ғана санап бояйды.

    «Үйеңкі» Сергіту минуты.

    Желмене ағаштар,

    Тербеледі әрдайым.

    Бір иіледі, екі иіледі,

    Сыңғырлайды жапырақтар.

    Тәрбиеші балаларға бүгін немен айналысатынын түсіндіреді. Олардан кеше не істегенін сұрайды.

    Содан соң ертең не істейтіндерін сұрайды.

    -Дәптердегі суретке қараңдар. Суретші ағаштың суретін бірнеше күнде салып шықты. Қайсысын қай күні салғанын суретшінің мына әңгімесіне қарап өздерің табасыңдар:

    Балалар жұмбақты шешеді.





    3 дөңгелек салады.



    Балалар өлеңді бірге қайталап, жаттап алады.





    Сандар қатарындағы 3 моншақты бояйды.



    Балалар қолдарын жоғары көтеріп, өлеңнің мәтініне сай қозғалады. Өлең 2-3 рет қайталанады.




    Рефлексивті- қорытындылау

    Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру.

    -Балалар енді 3 саны туралы тақпақ айтып беріңдер.

    Тәрбиеші оларды атқарған жұмыстары үшін мадақтайды.

    Балалар өз жұмысын тәрбиешінің қолындағы үлгімен салыстырады.

    Күтілетін нәтиже:

    Білуі немесе хабардар болуы: 3 санының; «кеше, бүгін, ертең» деген ұғымдарды дұрыс қолдана білуді, жыл мезгілдерін (күз) білу;

    Қалыптасқан әдет: сандар қатарынан 3 санының орнын табуды;

    Істей біледі: «кеше, бүгін, ертең» ұғымдарымен сөйлем құрастыра білуді.

    Тәрбиеші:

    Тексерген:
































    «Балдырған» ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің

    технологиялық картасы

    Уақыты:

    Білім беру саласы: «Шығармашылық»

    Бөлімдері: Мүсіндеу

    Тақырыбы: Өзім ұстаған балық

    Мақсаты:Балаларға өзім ұстаған балық туралы мағлұмат беру; балықтың дене құрылысы туралы білімдерін кеңейту; ермексаз кесектерінен үзу, жаншу, созу тәсілдерін қолдана отырып балықты мүсіндей алуға үйрету. Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Табиғатты аялауға тәрбиелеу.

    Көрнекіліктер: түрлі түсті ермексаз, сулық, тақтайша, үлестірмелі материалдар, жұмыстың дайын үлгісі.

    Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету.

    Сөздік жұмыс: қалып жатқан ізі жоқ.

    Билингвальді компонент: балық - рыба, су – вода.

    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Ашық сабақ Мектепке дейінгі балалар
    06.10.2020
    349
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Молдамсеитова Айгерим Раисовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации