Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектепалды даярлық топтарына арналған оқу қызметтері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Балдырған» ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Уақыты:
Білім беру саласы: «Әлеумет»
Бөлімдері: Экология негіздері
Тақырыбы: Күзгі ағаштар.
Мақсаты: күзгі табиғатты бақылау кезінде қарапайым өзгерістерді атай білуге және өздерінің сезімдері туралы әңгімелеуге үйрету. Емен және үйеңкі ағашымен таныстыру. Емен және үйеңкі ағашының жапыақтары мен діңінің ерекшелігін қарап басқа ағаштардан ажыртып, атай білуге үйрету. Олардың жапырақтарының түсіне назар аударып, жазғы уақыттағы жапырақтармен салыстыру. Ағаштардың экологияға оңды әсерін түсіндіру.
Көрнекіліктер: суреттер.
Әдіс-тәсілдер: сөздік, көрнекілік, ойын, практикалық.
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы |
-Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? Сендер табиғаттан қандай өзгерісті байқадыңдар?
-Дұрыс байқапсыңдар, тағы қандай өзгерістер болады? Тәрбиеші балаларға күз маусымының өзгерістері туралы қосымша ақпарат береді. |
-Күз мезгілі? -Күз қысқара бастады, жапырақтар сарғайып жерге түсіп жатыр, құстар жылы жаққа ұшады. -Ауа райы суыта бастайды, жаңбыр жауады. |
Іздену-барлау |
-Балалар, қараңдаршы, өсіп тұрған ағаштардың ішінде сендерге таныс ағаш бар ма, ол қандай ағаш? Қайың ағашы туралы қосымша сұрақтар қойылады. Ағаштың түрлері көп. Мына екі ағашқа назар аударыңдаршы. Екі ағаш бір-біріне ұқсай ма, әлде өзгешеліктері бар ма? Мынау – үйеңкі ағашы. Үйеңкінің жапырақтары пішіні жағынан болып келеді. Маусымға байланысты жапырақтарының түсі өзгереді. Қазір үйеңкі ағашының жапырағының түсі қандай болып тұр? -Үйеңкі ағашы ерте көктемде гүлдейді, жазда жемісін беріп, күзде жемістері піседі. Бұл ағаштың жапырақтарын көгалдандыру жұмысына қолданады. Балалар, қараңдаршы, үйеңкі ағаштары қай жерде өсіп тұр? Яғни, балалар, үйеңкі ағашы күн көзінде де, немесе ала көлеңкеде де өсе береді. Суыққа төзімді және ылғалды өте жақсы көреді, сондықтан не істеуіміз керек? -Енді, балалар, мына бір ағашқа қараңдар, бұл ағаш қалай аталады, кім біледі? Бұл - емен ағашы. -Кәне емен ағашын құшақтап көріңдерші қандай екен? Енді үйеңкі ағашын құшақтап көріңдер, ол қандай, жуан ба әлде жіңішке ме? Енді жоғарыға қарап, екі ағаштың биіктігін салыстырайық. Қайсысы биік, қайсысы аласа?
Жапырақтардың пішіні қандай? Емен ағашы да жеміс береді, кәне, еменнің жемісін кім көрсетеді және оны қалай атайды? Тәрбиеші емен ағашының қабығымен жаңғағының емдік мақсатта қолданатындығын және т.б. пайдалылғын түсіндіреді. -Балалар, ағаштар жанды табиғатқа жата ма, әлде жансыз табиғатқа жата ма? -Неліктен олай ойлайсыңдар? -Олардың өсуі үшін не қажет? -Ағаштардың адамдар үшін андай пайдасы бар? -Дұрыс айтасыңдар, ағаштарды көгалдандыру үшін пайдаланады және шаң тозаң, түтіннен қорғайды. Қалай қорғайды. Ал жануарлар үшін қандай пайдасы бар? Тәрбиеші қортындылайды. «Жапырағын таны» ойыны: Ойын шарты: Әртүрлі ағаштардың жапырағын жинайды. Жинаған жапырақтардың ішінен үйеңкі және емен ағаштарының жапырақтарын тауып, сипаттап береді (пішіні, түсі, қай ағаштың жапырағы т.б.). Сергіту сәті Сергіту сәті аяқталған соң тәрбиеші балаларға үйеңкі мен емен ағашының жапырақтарын жинауды тапсырады. |
Бірдей емес, өзгешеліктері бар (балалар екі ағаштың айырмашылықтарын айтуға тырысады)
Мұқият тындайды.
-Сары, қызғылт түс.
Ашық алаңда және көлеңкелі жерде өсіп тұр.
Жиі суғарып тұру керек.
Балалар білетін болса жауап береді. Білмесе тәрбиеші өзі айтып толықтырады.
-Жуан. -Емен ағашына қарағанда жіңішкерек. -Емен ағашы биік, үйеңкі ағашы аласа. -Сопақша, жиегі ирек. Емен ағашының жемісін алып келіп, оның жаңғақ деп аталатындығын айтады.
-Жанды табиғатқа жатады. -Өткені олар да біз сияқты өседі. -Ауа, су, жарық, жылу қажет. -Көлеңке болады, әдемілік үшін қолданады, жиһаздар жасайды. Шаңды жапырағына қондырып алады. Жануарлар олардың жемісін, жапырағын жейді. Құстар бұтақтарына ұя салады. Сергіту сәтінің сөзін қайталай отырып, қимылдар жасайды. Әр бала жапырақтар жинайды. |
Рефлексивті- қорытындылау |
Тәрбиеші балалардан бүгінгі жиыннан алған әсерлерін, көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрайды. |
Көңіл күйлерін таңбаларға белгілейді. |
Күтілетін нәтиже:
:күзгі табиғатты бақылау кезінде қарапайым өзгерістерді атауды, емен және үйеңкі ағашын танып, атауды;
: күз мезгілінің ерекшеліктерін, емен және үйеңкі ағашын жапырақтары мен дінінің ерекшелігіне қарап басқа ағаштардан ажырата білуді;
: емен ағашының емдік пайдасы мен құрлыста пайдаланылуы, ағаштан бұйым жасайтындығын, өсімдіктерді күтуді, қамқорлықпен қарауды.
Тәрбиеші:
Тексерген:
«Балдырған» ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Уақыты:
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімдері: ҚМҰҚ
Тақырыбы: 3 саны туралы білімін (бекіту)
Мақсаты: 3 цифрын 3 санының таңбасы ретінде білімдерін бекіту; балалардың жыл мезгілдері (күз) туралы білімін дамыту. Үшбұрыш.
Қажетті көрнекіліктер: 2 бос жолағы бар карточка мен үшбұрыштары бар 2 түсті тәрелкелер, балалардың әрқайсысына әр түстен 4 үшбұрыштан.
Әдіс – тәсілдер: сұрақ-жауап, көрнекілік, түсіндіру.
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы |
Тәрбиеші балаларға бос жолақтарға үшбұрыш салу қажеттігін түсіндіреді. Тәрбиеші қанша десе, сонша үшбұрыш салынуы тиіс және олар қай жерде неше үшбұрыш барын айтып беруі керек. Балаларға берілетін тапсырма: жоғарғы жолаққа 1 қызыл үшбұрыш, ал төменгісіне 2 көк үшбұрыш салады. Балалардын сұрайды: -Сендер жоғарғы (төменгі) жолаққа неше үшбұрыш салдыңдар? Содан соң 2-3 баланың қасына келіп, олар салған үшбұрыштарды санайды. Қайсы үшбұрыш артық (кем) екенін анықтайды: 1 немесе 2. Тәрбиеші балалардан әр жолақтағы үшбұрыш санын теңестіруді (яғни, 2-ден болуын) өтінеді. |
Балалар үшбұрыштары бар жолақтармен жұмыс істейді.
Балалар жауап береді.
Балалар үшбұрыштар тең болуы үшін не істеу керектігін табады: теңдей (2-ден болуы үшін) болуы үшін 1 үшбұрыш қосылады. |
Іздену-барлау |
Тәрбиеші балаларға жұмбақ жасырады: Айгүл келді бірінші боп бақшаға, қосылыды оған Бибігүл мен Маратта, Балғындарды ойнап жүрген топтағы Санап берші сен бізге бір ойлан да. Тәрбиеші суретте қанша бала болса, жолақтың ішіне сонша дөңгелек салуға тапсырма береді. Тәрбиеші өлең оқып береді: Үш дегенің екі ілмек, Тұратын қармағын сермеп. Үшінші боп тұратын, Мұны әркім білмек. 3 цифрының баспаша жауылуымен таныстырады.
Тәрбиеші балалардан 3 цифрының сандар қатарындағы орнын табуды және оны бояуды өтінеді. Көп моншақтың ішінен тек 3 моншақты ғана санап бояйды. «Үйеңкі» Сергіту минуты. Желмене ағаштар, Тербеледі әрдайым. Бір иіледі, екі иіледі, Сыңғырлайды жапырақтар. Тәрбиеші балаларға бүгін немен айналысатынын түсіндіреді. Олардан кеше не істегенін сұрайды. Содан соң ертең не істейтіндерін сұрайды. -Дәптердегі суретке қараңдар. Суретші ағаштың суретін бірнеше күнде салып шықты. Қайсысын қай күні салғанын суретшінің мына әңгімесіне қарап өздерің табасыңдар: |
Балалар жұмбақты шешеді.
3 дөңгелек салады.
Балалар өлеңді бірге қайталап, жаттап алады.
Сандар қатарындағы 3 моншақты бояйды.
Балалар қолдарын жоғары көтеріп, өлеңнің мәтініне сай қозғалады. Өлең 2-3 рет қайталанады.
|
Рефлексивті- қорытындылау |
Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру. -Балалар енді 3 саны туралы тақпақ айтып беріңдер. Тәрбиеші оларды атқарған жұмыстары үшін мадақтайды. |
Балалар өз жұмысын тәрбиешінің қолындағы үлгімен салыстырады. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі немесе хабардар болуы: 3 санының; «кеше, бүгін, ертең» деген ұғымдарды дұрыс қолдана білуді, жыл мезгілдерін (күз) білу;
Қалыптасқан әдет: сандар қатарынан 3 санының орнын табуды;
Істей біледі: «кеше, бүгін, ертең» ұғымдарымен сөйлем құрастыра білуді.
Тәрбиеші:
Тексерген:
«Балдырған» ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Уақыты:
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімдері: Мүсіндеу
Тақырыбы: Өзім ұстаған балық
Мақсаты:Балаларға өзім ұстаған балық туралы мағлұмат беру; балықтың дене құрылысы туралы білімдерін кеңейту; ермексаз кесектерінен үзу, жаншу, созу тәсілдерін қолдана отырып балықты мүсіндей алуға үйрету. Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: түрлі түсті ермексаз, сулық, тақтайша, үлестірмелі материалдар, жұмыстың дайын үлгісі.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету.
Сөздік жұмыс: қалып жатқан ізі жоқ.
Билингвальді компонент: балық - рыба, су – вода.