Мектепке дейінгі мекемелердегі логопед қызметінің негізгі бағыттары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мектепке дейінгі мекемелердегі логопед қызметінің негізгі бағыттары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі логопедтің диагностикалық қызметі түзету әрекетінің тактикасын анықтауға, мақсатқа жетудің құралдары мен жолдарын таңдауға мүмкіндік береді. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің логопедінің диагностикалық қызметі мыналарды қамтиды: 1) Дамуында ақауы бар балаларды ерте анықтау, яғни жалпы дамытушы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының (топтарының) тәрбиеленушілеріне сауалнама жүргізу және олардың арасында сөйлеу тілінің алдын алу және түзету көмегін қажет ететін балаларды анықтау. 2) логопедиялық қолдауды қажет ететін балалардың сөйлеу деңгейін, когнитивтік, әлеуметтік, тұлғалық, физикалық дамуын және жеке типологиялық ерекшеліктерін зерттеуді, жұмыстың негізгі бағыттары мен мазмұнын анықтауды көздейтін балаларды олардың әрқайсысымен. логопедиялық және психологиялық-педагогикалық тексеруді бастау.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мектепке дейінгі мекемелердегі логопед қызметінің негізгі бағыттары


Еспагамбетова Б.Щ.

Ақтөбе қ. Қалалық ПМПК

Әдіскер-логопед


Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі логопедтің диагностикалық қызметі түзету әрекетінің тактикасын анықтауға, мақсатқа жетудің құралдары мен жолдарын таңдауға мүмкіндік береді.

Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің логопедінің диагностикалық қызметі мыналарды қамтиды:

1) Дамуында ақауы бар балаларды ерте анықтау, яғни жалпы дамытушы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының (топтарының) тәрбиеленушілеріне сауалнама жүргізу және олардың арасында сөйлеу тілінің алдын алу және түзету көмегін қажет ететін балаларды анықтау.

2) логопедиялық қолдауды қажет ететін балалардың сөйлеу деңгейін, когнитивтік, әлеуметтік, тұлғалық, физикалық дамуын және жеке типологиялық ерекшеліктерін зерттеуді, жұмыстың негізгі бағыттары мен мазмұнын анықтауды көздейтін балаларды олардың әрқайсысымен. логопедиялық және психологиялық-педагогикалық тексеруді бастау.

Балаларды мұндай зерттеудің мақсаты - олардың сөйлеу дамуындағы ауытқулардың себептерін, құрылымын және ауырлығын анықтау, бұл объективті логопедиялық қорытынды жасауға және ұзақ мерзімді (оқу жылы) түзету-педагогикалық жұмыстың жеке бағдарламаларын белгілеуге мүмкіндік береді. ).

3) Медициналық-педагогикалық анамнез жинағы, ерте дамуы туралы мәліметтер.

4) Оқу үрдісіндегі динамикалық бақылау, аралық кесу. Мақсаты: түзету-педагогикалық процестің тиімділігін талдау.

Педагог-логопед мектепке дейінгі білім беру мекемесі жағдайында түзету және сөйлеу жұмысының үйлестірушісі болып табылады, оның негізгі субъектілері: ерекше білім беру қажеттіліктері бар бала, мектепке дейінгі білім беру мекемесінің педагогикалық ұжымы, дефектолог, баланың ата-анасы.

Логопедтік топтағы логопед жұмысының түзету-дамытушы бағытына мыналар кіреді:

логопедтің сабақтары.

педагог – психологпен бірлескен іс-әрекет.

Тәрбиешілермен бірлескен іс-шаралар.

логопед мұғалім мен музыка жетекшісінің бірлескен қызметі.

логопед пен дене шынықтыру мұғалімінің бірлескен қызметі.

Логопедтің балалармен түзету жұмысы жеке, топтық, фронтальды логопедиялық сеанстарды өткізу арқылы сөйлеу және психофизикалық бұзылыстарды жеңуге бағытталған.

Балалармен жеке сабақтарда: 1. Тыныс алу жаттығулары (дыбыстарды дұрыс айту үшін ұзын, күшті, тегіс ауа ағынын қалыптастыру);

2. Артикуляциялық гимнастика (артикуляциялық аппараттың бұлшықеттерін дамытуға арналған әртүрлі жаттығулар);

3. Саусақ гимнастикасы (саусақтардың моторикасын дамытуға арналған жаттығулар мен ойындар);

4. Дыбыстардың айтылуын әртүрлі тәсілдермен түзету;

5. Сөйлеудегі дыбыстарды автоматтандыру;

6. Сөйлеудегі дыбыстарды ажырату;

7. Сөздік қорын байыту;

8. Балалардың фонтан және топша логопедиялық сабақтарында алған білімдерін бекіту.

Жоғарыда аталған сабақтардың барлығында қозғалыс дағдыларын, үйлестіруді, кеңістікте бағдарлауды және конструктивті праксиканы жетілдіру жүзеге асырылады.

Логопедиялық білімдерді насихаттау – мұғалімдердің кәсіби іс-әрекетінің деңгейін және ата-аналардың логопедтік түзету жұмыстарының міндеттері мен ерекшеліктері туралы хабардарлығын арттыру. Педагогикалық кеңестер, әдістемелік бірлестіктер, ата-аналар жиналысы, жеке және топтық консультациялар, әңгімелесу, семинарлар, ашық сабақтар, ата-аналар мен тәрбиешілерге арналған алынбалы материалы бар логопедиялық стенд арқылы жүзеге асырылады.

Логопедтің ата-аналармен консультативтік-ағарту жұмысының негізгі бағыттары: Педагогпен өзара әрекеттесуге жағымды мотивацияны қалыптастыру, сөйлеуді дамыту және түзету үшін сабақтарға қызығушылықты белсендіру, балаларды сауаттылыққа дайындау, жазбаша сөйлеудің бұзылуын түзету.

Балалардың сөйлеу әрекетінің ерекшеліктеріне адекватты қатынасты дамыту.

Әртүрлі жас топтарындағы балалардың сөйлеуін дамыту (онтогенезі) және сөйлеу бұзылыстары (мәнерлі және әсерлі сөйлеу, жазу және оқу) мәселелері бойынша құзыреттілігін қалыптастыру (жетілдіру).

Түзету-дамыту жұмыстарының негізгі әдістерін (артикуляциялық гимнастика, логопедиялық ойындардың кейбір түрлері, жазбаша тапсырмаларды орындаудың негізгі ережелері (алгоритмдері) және т.б.) үйрету.

Үйде дамыту сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша дидактикалық құралдар мен әдебиеттердің әртүрлі түрлерімен танысу.

Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің логопедінің әдістемелік қызметіне:

логопедтерге, тәрбиешілерге және ата-аналарға балаларға логопедиялық көмек көрсету бойынша әдістемелік нұсқаулар әзірлеу;

кеңейтілген жоспарлау;

озық тәжірибелерді зерттеу және жалпылау;

логопедтердің әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына қатысу;

тәжірибе алмасу (конференциялар, семинарлар, ашық шоулар және т.б.);

балалардың сөйлеуін түзетудің ең жақсы құралдарын іздеу;

түзетуші көмектің вариативті нысандарын зерделеу және енгізу;

Аналитикалық жұмыс логопедке жүргізіліп жатқан түзету-дамыту қызметінің тиімділігін бақылауға мүмкіндік береді, сонымен қатар әр баланың даму динамикасын қадағалау. Оған мыналар кіреді:

Бақылау бөлімдерін, тест тапсырмаларын орындау (қажет болған жағдайда).

Балаларды босатуға байланысты мәселелер бойынша ПМПК қорытындысы.

Бітіру туралы сұхбат (қорытынды іс-шаралар).

Оқу жылының жұмысын қорытындылау. Сандық есеп – логопедтің атқарған жұмысын талдау.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.02.2023
503
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі