Мектепке дейінгі ұйымның білім сапасын
арттыруда әдіскердің қадамдары (мақала)
ЖШС «Ажар ана-2017»
бөбекжай бақшасы
Әдіскер Елшибаева
Ж.С
Кіріспе
Қазіргі қоғамда мектепке дейінгі білім беру
жүйесі балалардың жан-жақты дамуы мен болашақ білім алуына берік
негіз қалайды. Бұл кезеңде алынған білім мен дағдылар баланың
кейінгі оқу жетістіктеріне және әлеуметтік бейімделуіне айтарлықтай
әсер етеді. Сондықтан мектепке дейінгі ұйымдардағы білім сапасын
арттыру маңызды міндеттердің бірі болып табылады.
Мектепке дейінгі ұйымдардың білім сапасын
жетілдіруде әдіскердің рөлі ерекше. Әдіскер – оқу-тәрбие үдерісін
ұйымдастырушы, қадағалаушы және жетілдіруші маман. Оның негізгі
міндеттері:
-
Оқыту мен тәрбие үдерісін сапалы
ұйымдастыру;
-
Педагогтердің кәсіби біліктілігін
арттыру;
-
Инновациялық әдістер мен технологияларды
енгізу;
-
Оқу
бағдарламаларын жаңарту;
-
Ата-аналармен тиімді қарым-қатынас
орнату.
Бұл мақалада әдіскердің мектепке дейінгі ұйымның
білім сапасын жақсартудағы негізгі қадамдары
қарастырылады.
1. Оқу бағдарламаларын
жетілдіру
Әдіскердің бірінші міндеті – мектепке дейінгі
ұйымдағы білім беру бағдарламаларын жетілдіру және оларды
мемлекеттік стандарттар мен заманауи талаптарға сәйкестендіру. Бұл
үшін келесі қадамдар жүзеге асырылады:
-
Білім беру бағдарламаларының мазмұнын
жаңарту;
-
Балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін
әдістерді таңдау;
-
Оқыту үрдісіне заманауи технологияларды
енгізу;
-
Мектепке дейінгі білім берудегі әлемдік
тәжірибелерді зерделеу және енгізу.
2. Педагогтердің біліктілігін
арттыру
Білім сапасын арттыру үшін педагогтердің кәсіби
біліктілігі жоғары болуы керек. Бұл бағытта
әдіскер:
-
Мұғалімдерге арналған тренингтер, семинарлар және
шеберлік сыныптарын ұйымдастырады;
-
Заманауи педагогикалық технологияларды меңгеруге
бағытталған курстар өткізеді;
-
Педагогтердің өзара тәжірибе алмасуын қамтамасыз
етеді;
-
Тәжірибелі педагогтерден тәлімгерлік жүйесін
дамытады.
3. Оқыту әдістерін
жаңарту
Балаларға сапалы білім беру үшін әдіскер оқыту
әдістерін үнемі жаңартып отыруы қажет. Қолданылатын инновациялық
әдістер:
-
Ойын технологиялары (дамытушы ойындар, рөлдік
ойындар);
-
STEAM-оқыту (ғылым, технология, инженерия, өнер
және математика элементтерін біріктіру);
-
Дамытушы ортаны жетілдіру (интерактивті тақталар,
көрнекі құралдар, табиғи материалдар);
-
Жобалық әдіс (балалармен шығармашылық жобаларды
орындау);
-
Инклюзивті білім беру әдістері (ерекше
қажеттіліктері бар балаларды оқыту).
4. Ата-аналармен жұмыс
Ата-аналар мектепке дейінгі ұйымның маңызды
серіктестері болып табылады. Әдіскердің ата-аналармен жүргізетін
жұмыстары:
-
Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру
мақсатында кеңестер мен семинарлар ұйымдастыру;
-
Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлін күшейту үшін
түрлі іс-шараларға тарту;
-
Үйде баламен сапалы уақыт өткізудің маңыздылығы
туралы ақпарат беру;
-
Ата-аналарға арналған тренингтер мен вебинарлар
өткізу.
5. Мониторинг және
бағалау
Білім сапасын арттыру үшін оның нәтижелерін үнемі
бағалап отыру қажет. Бұл бағытта әдіскер:
-
Балалардың даму деңгейін анықтау үшін диагностика
жүргізеді;
-
Оқыту нәтижелерін талдап, кемшіліктерді түзету
бойынша ұсыныстар береді;
-
Білім беру процесінің тиімділігін арттыру үшін
жаңа әдістемелерді енгізеді;
-
Педагогикалық қызметті жетілдіру бойынша есептер
мен талдаулар дайындайды.
Қорытынды
Әдіскер – мектепке дейінгі ұйымдағы білім сапасын
арттырудың негізгі тұлғасы. Ол оқу бағдарламаларын жетілдіру,
педагогтердің біліктілігін арттыру, инновациялық әдістерді енгізу,
ата-аналармен жұмыс жүргізу және білім сапасын бағалау арқылы
оқу-тәрбие процесінің сапасын жақсарта алады. Қазіргі заманғы білім
беру талаптарына сай болу үшін әдіскер үнемі кәсіби дамып, озық
тәжірибелерді меңгеруі қажет. Тек осылай ғана мектепке дейінгі
білім сапасын жаңа деңгейге көтеруге болады.