«Мемлекеттік ту»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Мемлекеттік ту»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Тауып ал да, көрсет» дидактикалық ойыны. Ойынның мақсаты: негізгі түстердің атауларын екі түрдет бекіту. Тәрбиеші:Түс атауын кез келген тілде айтады. Балалар: Түсті жылдам тауып көрсетеді. Тәрбиеші:Керісінше түсті көрсетеді. Балалар: Түсті екі тілде айтады. Тәрбиеші: Балалармен туды жасаудың үлгілерін қарастырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Үйірме жұмысы бойынша

Сабақ №4


Тақырыбы: «Мемлекеттік ту»

Мақсаты: Балаларға аппликация туралы ұғымын кеңейту, елестету, композиция құрастыру шеберлігіне үйретуді жалғастыру.
Міндеттері:

БМ Аппликацияны бейнелеуге қажетті құралдармен жұмыс жасаудың әдіс - тәсілдерімен таныстырып, бейнелеу іс -әрекеттерін меңгеруге баулу.
ДМ: Балалардың бейнелі ойлау, қол икемділі қабілеттерін қалыптастырып, жетілдіру, түс жарасымдылығын,қию дағдысын бекіту.
ТМ: Ұжымдық жұмыс істеуді ұйымдастыра отырып, өзара сыйластыққа, қамқорлыққа,өз елінің мәдениетіне қызығушылыққа тәрбиелеу.

Жабдықтар: түрлі- түсті қағаз, қатырма қағаз, қайшы, желім, сары және көк түсті қатты қағаздар, ҚР туының суреттері.

Сөздік жұмыс: Қазақстан Республикасының рәміздері, мемлекеттік ту.

Қостілділік компонент: Мемлекеттік ту-государственный флаг.

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі.

Тәрбиеші:Балалар,сендер қай елде тұрасыңдар? Балалар:Қазақстанда тұрамыз.

Тәрбиеші:Қазақстан Республикасының рәміздерін атайықшы

Балалар:Ту,елтаңба,әнұран.

Сабақтың негізгі бөлігі:

Әңгімелеу.

Тәрбиеші: Балалармен түрлі түсті қағаз түсінің атауын бекітеді.

«Тауып ал да, көрсет» дидактикалық ойыны.

Ойынның мақсаты: негізгі түстердің атауларын екі түрдет бекіту.

Тәрбиеші:Түс атауын кез келген тілде айтады.

Балалар: Түсті жылдам тауып көрсетеді.

Тәрбиеші:Керісінше түсті көрсетеді.

Балалар: Түсті екі тілде айтады.

Тәрбиеші: Балалармен туды жасаудың үлгілерін қарастырады.

Қостілділік компонент: Мемлекеттік ту-государственный флаг.

Тәрбиеші: Қауіпсіздік техника ережелерін қайталайды. (қайшы, желім, ұсақ заттарды қолдану ережелері)

Жұмысты орындаудың реті:
1.Алдын ала дайындалған жұмыс үлгісін көрсетіп, талдау.

2.Түрлі түсті қағаздың қажетті түсін дайындау.

3.Аппликацияны орындау жоспарын құру.

4.Көк қағаздан туды қиып алу.

5.Ақ параққа туды орналастырып жапсыру.



Рефлексия:

1. Орындалған жұмыстарды ұжыммен талдап, баға беру

2. Көрме ұйымдастыру

3. Фотосессия






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.12.2022
645
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі