Үйірме жұмысы
бойынша
Сабақ
№4
Тақырыбы:
«Мемлекеттік ту»
Мақсаты: Балаларға аппликация туралы
ұғымын кеңейту, елестету, композиция құрастыру шеберлігіне үйретуді
жалғастыру.
Міндеттері:
БМ
Аппликацияны бейнелеуге
қажетті құралдармен жұмыс жасаудың әдіс - тәсілдерімен таныстырып,
бейнелеу іс -әрекеттерін меңгеруге
баулу.
ДМ: Балалардың бейнелі ойлау, қол
икемділі қабілеттерін қалыптастырып, жетілдіру, түс
жарасымдылығын,қию дағдысын бекіту.
ТМ: Ұжымдық жұмыс істеуді
ұйымдастыра отырып, өзара сыйластыққа, қамқорлыққа,өз елінің
мәдениетіне қызығушылыққа
тәрбиелеу.
Жабдықтар: түрлі- түсті қағаз, қатырма
қағаз, қайшы, желім, сары және көк түсті қатты қағаздар, ҚР туының
суреттері.
Сөздік
жұмыс: Қазақстан Республикасының рәміздері,
мемлекеттік ту.
Қостілділік
компонент: Мемлекеттік ту-государственный
флаг.
Сабақтың
барысы:
Ұйымдастыру
кезеңі.
Тәрбиеші:Балалар,сендер қай елде
тұрасыңдар? Балалар:Қазақстанда
тұрамыз.
Тәрбиеші:Қазақстан Республикасының
рәміздерін атайықшы
Балалар:Ту,елтаңба,әнұран.
Сабақтың негізгі
бөлігі:
Әңгімелеу.
Тәрбиеші: Балалармен түрлі түсті қағаз
түсінің атауын бекітеді.
«Тауып ал да, көрсет»
дидактикалық ойыны.
Ойынның мақсаты: негізгі
түстердің атауларын екі түрдет
бекіту.
Тәрбиеші:Түс атауын кез келген
тілде айтады.
Балалар: Түсті жылдам тауып
көрсетеді.
Тәрбиеші:Керісінше түсті
көрсетеді.
Балалар: Түсті екі тілде
айтады.
Тәрбиеші: Балалармен туды
жасаудың үлгілерін қарастырады.
Қостілділік
компонент: Мемлекеттік ту-государственный
флаг.
Тәрбиеші: Қауіпсіздік техника ережелерін
қайталайды. (қайшы, желім, ұсақ заттарды қолдану
ережелері)
Жұмысты орындаудың
реті:
1.Алдын ала дайындалған жұмыс
үлгісін көрсетіп, талдау.
2.Түрлі түсті қағаздың қажетті
түсін дайындау.
3.Аппликацияны орындау
жоспарын құру.
4.Көк қағаздан туды қиып
алу.
5.Ақ параққа туды орналастырып
жапсыру.
Рефлексия:
1. Орындалған жұмыстарды
ұжыммен талдап, баға беру
2. Көрме ұйымдастыру
3. Фотосессия