Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМҚК

«Бекітемін»___________
Колледж әдіскері: С.З.Дуйсенова
«Келісемін» ___________
Сынып жетекшісі:
Сауат ашу пәні бойынша сабақ жоспары

Тақырыбы: Мен ақынмын Дыбыс
Өтетін орны: 《№37 ЖОББМК 》 КММ
Сынып:1
Мерзімі: 22.09.2020
Тобы: 301
Машықкер: Бекейқызы Бұлан
Баға: «___» ___________________
Баға: «___» ___________________
Семей 2020 жыл
|
Күні: 22.09.2020 Сынып: 1 Пәні Сауат ашу |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Мұғалімі: |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мен ақынмын. Дыбыс. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, каллиграфиялық талаптарға сай жазады. Көпшілік оқушылар: мәтіннің мазмұнын тақырыбы мен иллюстрациясын болжайды Кейбір оқушылар: жазу жолын , жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтайды. |
||
|
Бағалау критерийлері |
мәтіннің мазмұнын түсінеді,иллюстрациясын болжайды; каллиграфиялық талаптарға сай жазады; |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Құрмет,ынтымақтастық, ашықтық |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, сауат ашу |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Дыбыс-звук-sound |
||
|
Бастапқы білім: Бұрыннан бар білімді белсендендіру, сүйену |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі Сәлеметсіздеме оқушылар! Қалдарыңыз қалай? Бәрі жақсы деп ойлаймын. Ендеше осындай тамаша көңіл күймен сабағымызды бастайық. Бүгінгі тақырыбымыз – « Мен ақынмын . Дыбыс» - Балалар қалай ойлайсыңдар ақын деген кім? - Олар қандай адамдар? |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
1. Тапсырма 1. Суреттің көмегімен өлеңнің ұйқасын тап 2. Суреттерді сызбаның көмегімен оқы
- өлеңнің ұйқасын табады; - суреттерді сызбаның көмегімен оқиды; Осы арқылы сөздерді суретпен сәйкестендіріп айтуға дағдылан. |
Таныстырылым, оқулық 23 бет |
|
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәті Оңға түзу тұр, Солға түзу тұр. Алға бір адым Артқа бір адым. Оңға бұрылып, Солға үңіліп Жоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ Баяу әуен ойнап тұрады |
|
|
|
2. Тапсырма Суреттерді сызбаның көмегімен оқы. Дыбыстық талдау жаса.
Дыбыстық талдауды толық жасауға дағдылан |
Оқулық 23 бет , суреттер |
|
|
|
Дәптермен жұмыс Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы
және төменгі
сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай
жазу.
|
Дәптермен жұмыс |
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлекция
|
Кеменің суреттері |
|
|
Дифференциация (саралау) – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалауды – қалай жоспарлайсыз? Жарайсың! Керемет! Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау жүзеге асады. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, сауат ашу сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мен ақынмын. Дыбыс
Мен ақынмын. Дыбыс
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМҚК

«Бекітемін»___________
Колледж әдіскері: С.З.Дуйсенова
«Келісемін» ___________
Сынып жетекшісі:
Сауат ашу пәні бойынша сабақ жоспары

Тақырыбы: Мен ақынмын Дыбыс
Өтетін орны: 《№37 ЖОББМК 》 КММ
Сынып:1
Мерзімі: 22.09.2020
Тобы: 301
Машықкер: Бекейқызы Бұлан
Баға: «___» ___________________
Баға: «___» ___________________
Семей 2020 жыл
|
Күні: 22.09.2020 Сынып: 1 Пәні Сауат ашу |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Мұғалімі: |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мен ақынмын. Дыбыс. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, каллиграфиялық талаптарға сай жазады. Көпшілік оқушылар: мәтіннің мазмұнын тақырыбы мен иллюстрациясын болжайды Кейбір оқушылар: жазу жолын , жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтайды. |
||
|
Бағалау критерийлері |
мәтіннің мазмұнын түсінеді,иллюстрациясын болжайды; каллиграфиялық талаптарға сай жазады; |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Құрмет,ынтымақтастық, ашықтық |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, сауат ашу |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Дыбыс-звук-sound |
||
|
Бастапқы білім: Бұрыннан бар білімді белсендендіру, сүйену |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі Сәлеметсіздеме оқушылар! Қалдарыңыз қалай? Бәрі жақсы деп ойлаймын. Ендеше осындай тамаша көңіл күймен сабағымызды бастайық. Бүгінгі тақырыбымыз – « Мен ақынмын . Дыбыс» - Балалар қалай ойлайсыңдар ақын деген кім? - Олар қандай адамдар? |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
1. Тапсырма 1. Суреттің көмегімен өлеңнің ұйқасын тап 2. Суреттерді сызбаның көмегімен оқы
- өлеңнің ұйқасын табады; - суреттерді сызбаның көмегімен оқиды; Осы арқылы сөздерді суретпен сәйкестендіріп айтуға дағдылан. |
Таныстырылым, оқулық 23 бет |
|
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәті Оңға түзу тұр, Солға түзу тұр. Алға бір адым Артқа бір адым. Оңға бұрылып, Солға үңіліп Жоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ Баяу әуен ойнап тұрады |
|
|
|
2. Тапсырма Суреттерді сызбаның көмегімен оқы. Дыбыстық талдау жаса.
Дыбыстық талдауды толық жасауға дағдылан |
Оқулық 23 бет , суреттер |
|
|
|
Дәптермен жұмыс Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы
және төменгі
сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай
жазу.
|
Дәптермен жұмыс |
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлекция
|
Кеменің суреттері |
|
|
Дифференциация (саралау) – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалауды – қалай жоспарлайсыз? Жарайсың! Керемет! Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау жүзеге асады. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, сауат ашу сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
шағым қалдыра аласыз

















