Мен ақынмын. Дыбыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мен ақынмын. Дыбыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Мен ақынмын. Дыбыс. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, каллиграфиялық талаптарға сай жазады. Көпшілік оқушылар: мәтіннің мазмұнын тақырыбы мен иллюстрациясын болжайды Кейбір оқушылар: жазу жолын , жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМҚК





«Бекітемін»___________

Колледж әдіскері: С.З.Дуйсенова

«Келісемін» ___________

Сынып жетекшісі:


Сауат ашу пәні бойынша сабақ жоспары



Тақырыбы: Мен ақынмын Дыбыс


Өтетін орны: 《№37 ЖОББМК КММ


Сынып:1

Мерзімі: 22.09.2020

Тобы: 301

Машықкер: Бекейқызы Бұлан

Баға: «___» ___________________

Баға: «___» ___________________

Семей 2020 жыл

Күні: 22.09.2020

Сынып: 1

Пәні Сауат ашу

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Мұғалімі:

Сабақтың тақырыбы:

Мен ақынмын. Дыбыс.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.

1.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын оқу.

1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы

және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық

талаптарға сай жазу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді,

каллиграфиялық талаптарға сай жазады.

Көпшілік оқушылар: мәтіннің мазмұнын тақырыбы мен иллюстрациясын болжайды

Кейбір оқушылар: жазу жолын , жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтайды.

Бағалау критерийлері

мәтіннің мазмұнын түсінеді,иллюстрациясын болжайды;

каллиграфиялық талаптарға сай жазады;

Құндылықтарды

дарыту

Құрмет,ынтымақтастық, ашықтық

Пәнаралық

байланыс

Өнер, сауат ашу

АКТ қолдану

дағдылары

Таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Дыбыс-звук-sound

Бастапқы білім: Бұрыннан бар білімді белсендендіру, сүйену

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы




Ұйымдастыру кезеңі Сәлеметсіздеме оқушылар! Қалдарыңыз қалай? Бәрі жақсы деп ойлаймын. Ендеше осындай тамаша көңіл күймен сабағымызды бастайық.


Бүгінгі тақырыбымыз – « Мен ақынмын . Дыбыс»

- Балалар қалай ойлайсыңдар ақын деген кім?

- Олар қандай адамдар?


Сабақтың ортасы




1. Тапсырма

1. Суреттің көмегімен өлеңнің ұйқасын тап

2. Суреттерді сызбаның көмегімен оқы

Рисунок 4

- өлеңнің ұйқасын табады;

- суреттерді сызбаның көмегімен оқиды;

Осы арқылы сөздерді суретпен сәйкестендіріп айтуға дағдылан.

Таныстырылым, оқулық 23 бет

Сергіту сәті


Сергіту сәті

Оңға түзу тұр,

Солға түзу тұр.

Алға бір адым

Артқа бір адым.

Оңға бұрылып,

Солға үңіліп

Жоғары, төмен қарайық,

Орнымызды табайық.


Сергіту сәтіне арналған жинақ

Баяу әуен ойнап тұрады


2. Тапсырма

Суреттерді сызбаның көмегімен оқы. Дыбыстық талдау жаса.

Рисунок 5

  • сызбаның көмегімен оқиды;

  • дыбыстық талдай жасайды;

Дыбыстық талдауды толық жасауға дағдылан


Оқулық 23 бет , суреттер


Дәптермен жұмыс

Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы

және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.Рисунок 6





Дәптермен жұмыс

Сабақтың соңы



Рефлекция


Кеменің суреттері

Дифференциация (саралау) – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалауды – қалай жоспарлайсыз?


Жарайсың! Керемет!

Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау жүзеге асады.




Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.



Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)





Өнер, сауат ашу сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.01.2021
396
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі