Мен аспан әлеміне барсам, ...

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мен аспан әлеміне барсам, ...

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен аспан әлеміне барсам, ...
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

 Мен аспан әлеміне барсам, ...

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні: 20.04.2018ж

СЫНЫП:5«В»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты, диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру;

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау (05.Т/А4)

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

қазақ әдебиеті.

Алдыңғы оқу

Аспан әлемі, күн, ай, жұлдыздар.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Дереккөздер

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Сәлем, сөздің анасы» түстес түстер сәлемі

1 қатар -(көк түстілер) Сәлем! деп екі қолдарын жоғары көтеріп амандасады

2 қатар-(сары түстілер) Нi- деп оң қолдарын көтеріп амандасады

3 қатар- (қызыл түстілер) қолдарын кеуделеріне қойып бастарын иеді.

4 қатар –(ақ түстілер) бір –бірімен қол алысып амандасады


Топтарға бөлу.

Оқушыларды  геометриялық фигуралар арқылы үш топқа бөлу. Сол топтың ішінен бір топбасшы сайлап, әр топ өз аттарын ақылдасып шешеді.

Shape1 Shape2





Тренинг

Жаңа білім

10 минут






























Ортасы

15 минут



Үй жұмысын тексеру:

«Кім жылдам?» ойыны арқылы үйге берілген эссені оқып береді.


«Қоржыннан асық алу» ойыны арқылы бүгінгі өтілетін тақырып бойынша сұрақтар беріледі

- Аспанға не ұшады?

- Зымыранмен кімдер ұшады?

- Ең алғаш аспанға ұшқан ғарышкер кім?

- Біздің Қазақстаннан ұшқан ғарышкерлер кімдер?

- Ғарышкер нені зерттейді? - Планетада өмір сүруге бола ма?

- Ол жақта ауа бар ма?

- Адам баласы қайда өмір сүреді?

- Балалар күн жүйесінде неше планета бар?

- Олар қалай аталады?


1-тапсырма:

Берілген мәтінті балаларға түсіндіру. Аспан денелеріне: галактикалар, жұлдыздар, планеталар, олардың серіктері, астероидтар мен кометалар, метеориттер мен шаң – тозаңдардан тұратын бұлттар жатады. Тұңғыш рет аспан денелерін жай көзбен емес, арнайы құрал – үлкейткіш оптикалық түтіктің жәрдемімен зерттеген италиян оқымыстысы Г.Галилей болды. 1608 жылы Голландияда денені үлкейтетін дүрбі жасалғанын біліп, онымен түнгі аспанды бақылап көрейін деп шешті. Ол өзі де бар болғаны кішісі -3 есе, үлкені 32 есе ғана үлкейтетін оптикалық түтіктерді құрастырып, ұлы жаңалықтар ашты.

Ол: 1. Ай – теп- тегіс «хрусталь шар» емес,  жер сияқты ойпаттар мен қыраттардан тұратынын;

       2. Шолпанның – планета екендігін, ол күн сәулесін шашырататынын, пішінін өзгертетінін; жерді айналатынын;

     3. Күннің бетінде дақтар бар екенін; өз осінен айналатынын;

    4. Алып планета – Юпитердің төрт серігін ашты.

    5. Ай- жердің табиғи серігі екендігін;

    6. Жер де басқа планеталар да Күнді айнала қозғалады деді.

   7. Құс жолының орасан мол жұлдыздардан тұратынын  ашқан болатын.

  • Күн – Жерден орташа алғанда 150 млн. км  қашықтықта орналасқан.

  • Ол осы Галактиканың кішігірім жұлдызы.

  • Жарық Жер бетіне секундна 300000 км жылдамдықпен 8 минутта жетеді.

  • Жарық бір жылда 9 460 528 405 000км жол жүреді. – осы қашықтық астрономияда бір жарық жылы деп аталады.


Талдау

«Даналық ағаш» оқыта үйрету ойыны.

Оқушылар мәтінді жылдам, мұқият оқиды. Енді әрқайсысы мәтін бойынша қиын сұрақ құрап, қағазға жазады. Мұғалімнің қолында сандықша болады, соған оқушылар кезегімен өз сұрақтарын салады. Әр оқушы сандықшадан сұрақ жазылған қағаз алып, дауыстап оқып, сұраққа толық жауап береді.


2-тапсырма:

Шығармашылық жұмыс, сурет салу.

Қылқаламмен зымыранның айдың, жұлдыздың суреттерін салу.


3-тапсырма:

Мақал-мәтелді дұрыс тап ойыны

1. Тіл тас жарады, тас жармаса ... (бас жарады).
2 Тіл-алтын ......(қазына)
3. Ине көзінен сынады, ... (шешен сөзінен сынады).
4. Піл көтермегенді, ... (тіл көтереді).
5. Сөз тапқанға ... (қолқа жоқ).
6. Жеті жұрттың тілін біл, (Жеті түрлі білім біл). 
7.Туған жер-алтын ......(бесігім)
8. Шебердің қолы ортақ, ... (шешеннің қолы ортақ).
9. Бас кеспек болса да, ... (тіл кеспек жоқ).
10. Айтылған сөз, атылған ... (оқпен тең).

4-тапсырма:

Жұмбақтар

1.Су ішінде екі жайын,

Бірі кетсе, бірі дайын. Ай, күн
2.
Ай далада ақ шатыр,

Ақ шатырдың ішінде

Қызыл көзді шал жатыр. Аспан, күн

3.Біз, біз, біз едік,

Отыз арба қыз едік,

Бір тақтайға жиналдық,

Таң атқанда жоқ болдық. Жұлдыз

4. Қызыл күлше тау асады,

Ыстық нұрын шашады. Күн

5. Ақ сандығым ашылды,

Ішінен дүрлер шашылды. Күннің көзі

6. Қонақтап күнде келер су бетіне,

Пар келмес гауһар заты келбетіне.

Сәулесі су жүзінде дірілдейді,

Тамаша қарап тұрсаң суретіне. Ай

5-тапсырма:

1-топ: Ғаламшар

2-топ: Күн

3-топ: Жұлдыз


6-тапсырма:

«Бұрқасын сұрақтар»

1 қатар – 2 қатарға

2 қатар – 3 қатарға

3 қатар – 1 қатарға өтілген тақырып бойынша сұрақтар қояды.







Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.

























Мәтінді оқиды

және талдайды











































Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.










Аяқталуы

Сабақты бекіту

2 минут


«Ыстық орындық» орындық әдісі

(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.


Үй тапсырмасы:

«Мен аспан әлеміне барсам, ...» тақырыбы бойынша эссе жазу. (50сөз)


орындық

Кері байланыс

3 минут

Алған әсерлерін «Білім ағашына» жазады, іледі.




Қағаз қиындылары.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.05.2018
4270
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі