|
Сабақтың тақырыбы: Мен аспан әлеміне барсам, ... |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: 20.04.2018ж |
||||
|
СЫНЫП:5«В» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты, диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру; Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау (05.Т/А4) |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ әдебиеті. |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Аспан әлемі, күн, ай, жұлдыздар. |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Дереккөздер |
|||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Сәлем, сөздің анасы» түстес түстер сәлемі 1 қатар -(көк түстілер) Сәлем! деп екі қолдарын жоғары көтеріп амандасады 2 қатар-(сары түстілер) Нi- деп оң қолдарын көтеріп амандасады 3 қатар- (қызыл түстілер) қолдарын кеуделеріне қойып бастарын иеді. 4 қатар –(ақ түстілер) бір –бірімен қол алысып амандасады Топтарға бөлу. Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы үш топқа бөлу. Сол топтың ішінен бір топбасшы сайлап, әр топ өз аттарын ақылдасып шешеді.
|
Тренинг |
|||
|
Жаңа білім 10 минут Ортасы 15 минут |
Үй жұмысын тексеру: «Кім жылдам?» ойыны арқылы үйге берілген эссені оқып береді. «Қоржыннан асық алу» ойыны арқылы бүгінгі өтілетін тақырып бойынша сұрақтар беріледі - Аспанға не ұшады? - Зымыранмен кімдер ұшады? - Ең алғаш аспанға ұшқан ғарышкер кім? - Біздің Қазақстаннан ұшқан ғарышкерлер кімдер? - Ғарышкер нені зерттейді? - Планетада өмір сүруге бола ма? - Ол жақта ауа бар ма? - Адам баласы қайда өмір сүреді? - Балалар күн жүйесінде неше планета бар? - Олар қалай аталады?
1-тапсырма: Берілген мәтінті балаларға түсіндіру. Аспан денелеріне: галактикалар, жұлдыздар, планеталар, олардың серіктері, астероидтар мен кометалар, метеориттер мен шаң – тозаңдардан тұратын бұлттар жатады. Тұңғыш рет аспан денелерін жай көзбен емес, арнайы құрал – үлкейткіш оптикалық түтіктің жәрдемімен зерттеген италиян оқымыстысы Г.Галилей болды. 1608 жылы Голландияда денені үлкейтетін дүрбі жасалғанын біліп, онымен түнгі аспанды бақылап көрейін деп шешті. Ол өзі де бар болғаны кішісі -3 есе, үлкені 32 есе ғана үлкейтетін оптикалық түтіктерді құрастырып, ұлы жаңалықтар ашты. Ол: 1. Ай – теп- тегіс «хрусталь шар» емес, жер сияқты ойпаттар мен қыраттардан тұратынын; 2. Шолпанның – планета екендігін, ол күн сәулесін шашырататынын, пішінін өзгертетінін; жерді айналатынын; 3. Күннің бетінде дақтар бар екенін; өз осінен айналатынын; 4. Алып планета – Юпитердің төрт серігін ашты. 5. Ай- жердің табиғи серігі екендігін; 6. Жер де басқа планеталар да Күнді айнала қозғалады деді. 7. Құс жолының орасан мол жұлдыздардан тұратынын ашқан болатын.
Талдау «Даналық ағаш» оқыта үйрету ойыны. Оқушылар мәтінді жылдам, мұқият оқиды. Енді әрқайсысы мәтін бойынша қиын сұрақ құрап, қағазға жазады. Мұғалімнің қолында сандықша болады, соған оқушылар кезегімен өз сұрақтарын салады. Әр оқушы сандықшадан сұрақ жазылған қағаз алып, дауыстап оқып, сұраққа толық жауап береді. 2-тапсырма: Шығармашылық жұмыс, сурет салу. Қылқаламмен зымыранның айдың, жұлдыздың суреттерін салу. 3-тапсырма: Мақал-мәтелді дұрыс тап ойыны
1.
Тіл тас жарады, тас жармаса ... (бас
жарады). 4-тапсырма: Жұмбақтар 1.Су ішінде екі жайын,
Бірі кетсе, бірі
дайын. Ай,
күн Ақ шатырдың ішінде Қызыл көзді шал жатыр. Аспан, күн 3.Біз, біз, біз едік, Отыз арба қыз едік, Бір тақтайға жиналдық, Таң атқанда жоқ болдық. Жұлдыз 4. Қызыл күлше тау асады, Ыстық нұрын шашады. Күн 5. Ақ сандығым ашылды, Ішінен дүрлер шашылды. Күннің көзі 6. Қонақтап күнде келер су бетіне, Пар келмес гауһар заты келбетіне. Сәулесі су жүзінде дірілдейді,
Тамаша қарап тұрсаң
суретіне. Ай 5-тапсырма: 1-топ: Ғаламшар 2-топ: Күн 3-топ: Жұлдыз 6-тапсырма: «Бұрқасын сұрақтар» 1 қатар – 2 қатарға 2 қатар – 3 қатарға 3 қатар – 1 қатарға өтілген тақырып бойынша сұрақтар қояды. |
Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Мәтінді оқиды және талдайды Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. |
|||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 2 минут |
«Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
Үй тапсырмасы: «Мен аспан әлеміне барсам, ...» тақырыбы бойынша эссе жазу. (50сөз) |
орындық |
|||
|
Кері байланыс 3 минут |
Алған әсерлерін «Білім ағашына» жазады, іледі. |
Қағаз қиындылары. |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мен аспан әлеміне барсам, ...
Мен аспан әлеміне барсам, ...
|
Сабақтың тақырыбы: Мен аспан әлеміне барсам, ... |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: 20.04.2018ж |
||||
|
СЫНЫП:5«В» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты, диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру; Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау (05.Т/А4) |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ әдебиеті. |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Аспан әлемі, күн, ай, жұлдыздар. |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Дереккөздер |
|||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Сәлем, сөздің анасы» түстес түстер сәлемі 1 қатар -(көк түстілер) Сәлем! деп екі қолдарын жоғары көтеріп амандасады 2 қатар-(сары түстілер) Нi- деп оң қолдарын көтеріп амандасады 3 қатар- (қызыл түстілер) қолдарын кеуделеріне қойып бастарын иеді. 4 қатар –(ақ түстілер) бір –бірімен қол алысып амандасады Топтарға бөлу. Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы үш топқа бөлу. Сол топтың ішінен бір топбасшы сайлап, әр топ өз аттарын ақылдасып шешеді.
|
Тренинг |
|||
|
Жаңа білім 10 минут Ортасы 15 минут |
Үй жұмысын тексеру: «Кім жылдам?» ойыны арқылы үйге берілген эссені оқып береді. «Қоржыннан асық алу» ойыны арқылы бүгінгі өтілетін тақырып бойынша сұрақтар беріледі - Аспанға не ұшады? - Зымыранмен кімдер ұшады? - Ең алғаш аспанға ұшқан ғарышкер кім? - Біздің Қазақстаннан ұшқан ғарышкерлер кімдер? - Ғарышкер нені зерттейді? - Планетада өмір сүруге бола ма? - Ол жақта ауа бар ма? - Адам баласы қайда өмір сүреді? - Балалар күн жүйесінде неше планета бар? - Олар қалай аталады?
1-тапсырма: Берілген мәтінті балаларға түсіндіру. Аспан денелеріне: галактикалар, жұлдыздар, планеталар, олардың серіктері, астероидтар мен кометалар, метеориттер мен шаң – тозаңдардан тұратын бұлттар жатады. Тұңғыш рет аспан денелерін жай көзбен емес, арнайы құрал – үлкейткіш оптикалық түтіктің жәрдемімен зерттеген италиян оқымыстысы Г.Галилей болды. 1608 жылы Голландияда денені үлкейтетін дүрбі жасалғанын біліп, онымен түнгі аспанды бақылап көрейін деп шешті. Ол өзі де бар болғаны кішісі -3 есе, үлкені 32 есе ғана үлкейтетін оптикалық түтіктерді құрастырып, ұлы жаңалықтар ашты. Ол: 1. Ай – теп- тегіс «хрусталь шар» емес, жер сияқты ойпаттар мен қыраттардан тұратынын; 2. Шолпанның – планета екендігін, ол күн сәулесін шашырататынын, пішінін өзгертетінін; жерді айналатынын; 3. Күннің бетінде дақтар бар екенін; өз осінен айналатынын; 4. Алып планета – Юпитердің төрт серігін ашты. 5. Ай- жердің табиғи серігі екендігін; 6. Жер де басқа планеталар да Күнді айнала қозғалады деді. 7. Құс жолының орасан мол жұлдыздардан тұратынын ашқан болатын.
Талдау «Даналық ағаш» оқыта үйрету ойыны. Оқушылар мәтінді жылдам, мұқият оқиды. Енді әрқайсысы мәтін бойынша қиын сұрақ құрап, қағазға жазады. Мұғалімнің қолында сандықша болады, соған оқушылар кезегімен өз сұрақтарын салады. Әр оқушы сандықшадан сұрақ жазылған қағаз алып, дауыстап оқып, сұраққа толық жауап береді. 2-тапсырма: Шығармашылық жұмыс, сурет салу. Қылқаламмен зымыранның айдың, жұлдыздың суреттерін салу. 3-тапсырма: Мақал-мәтелді дұрыс тап ойыны
1.
Тіл тас жарады, тас жармаса ... (бас
жарады). 4-тапсырма: Жұмбақтар 1.Су ішінде екі жайын,
Бірі кетсе, бірі
дайын. Ай,
күн Ақ шатырдың ішінде Қызыл көзді шал жатыр. Аспан, күн 3.Біз, біз, біз едік, Отыз арба қыз едік, Бір тақтайға жиналдық, Таң атқанда жоқ болдық. Жұлдыз 4. Қызыл күлше тау асады, Ыстық нұрын шашады. Күн 5. Ақ сандығым ашылды, Ішінен дүрлер шашылды. Күннің көзі 6. Қонақтап күнде келер су бетіне, Пар келмес гауһар заты келбетіне. Сәулесі су жүзінде дірілдейді,
Тамаша қарап тұрсаң
суретіне. Ай 5-тапсырма: 1-топ: Ғаламшар 2-топ: Күн 3-топ: Жұлдыз 6-тапсырма: «Бұрқасын сұрақтар» 1 қатар – 2 қатарға 2 қатар – 3 қатарға 3 қатар – 1 қатарға өтілген тақырып бойынша сұрақтар қояды. |
Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Мәтінді оқиды және талдайды Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. |
|||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 2 минут |
«Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
Үй тапсырмасы: «Мен аспан әлеміне барсам, ...» тақырыбы бойынша эссе жазу. (50сөз) |
орындық |
|||
|
Кері байланыс 3 минут |
Алған әсерлерін «Білім ағашына» жазады, іледі. |
Қағаз қиындылары. |
|||
шағым қалдыра аласыз














