Сабақтың мақсатын
ашу
Бақыт –адамның қызығы мен
қуанышына,рахатына қанағаттану дәрежесін танытатын этикалық ұғым.
Бақыттың негізінде адамның өмірі мағыналы және нәтижелі болған
кездегі өз болмысына деген ризашылық сезімінің қалыптасуы жатыр. Әр
бүлдіршін бақытты балалық шаққа лайықты!
Сабақтың
барысы:
- Адам баласының ең бақытты
да, өміріне із қалдырар тәтті кезеңі ол –
балалық
шағы. Ата-анасының жанында, ұйқысы
қанық, қарны тоқ, шат-шадыман күлкімен уақытын өткізетін өмірдің
қайталанбас сағынышқа толы кезеңі – бақытты балалық
шақ.
Танысу»
жаттығуы
- Ең алдымен таныспас бұрын
шеңбер жасалған орындыққа отырайық. Қолымдағы допты оқушыға беріп
есімдерін ататқыза отырып өз бойындағы қасиетін кезекпен
айтады.
- Өте
жақсы!
- Бүгін.
«Бақыт» мекеніне саяхатқа шығамыз.
Алдымен жолға шықпас бұрын ережемізід еске
түсірейік:
Жігер деген-Мен
Күш
деген-Мен
Кешірім деген-Мен
Жасөспірім
деген-Мен
Жастық шақ
деген-Мен
Денсаулық
деген-Мен
Адалдық деген-Мен
Жарқындылық
деген-Мен
Бар
ғажайып деген-Мен
Бәрі маған
байланысты,
Бәрі менің
қолымда
«Туған жер
аялдамасы»
-
Күннен жан – жаққа жылулықты таратуымыз керек. Отанымыз қандай
екенін айтып жапсырамыз.
«Отбасы
аялдамасы»
-
Алақанымызды бастырып, қиып аламызда отбасы мүшелерін жазып,
шығамыз. Кейін ортаға тілек
жазамыз.
«Достық
аялдамасы»
-
Алақанымызды бастырып, қиып аламызда достарымыздың атын жазып,
шығамыз. Кейін ортаға тілек
жазамыз.
«Мейірімділік
аялдамасы»
Оқушылар тақтадағы сөмкеге жақсы (плюстарын +)
жақтарын жазады. Ал жаман қасиеттерін (минус- ) қоқыс жәшігіне
жазады. Яғни бойымыздағы жаман қасиеттерімізден арылуымыз
керек.
«Көңіл-күй
аялдамасы»
Балаларға шарлар беріледі. Оқушылар өз көңіл
күйлерін шарға бейнелеп көрсетеді.
«Бақыт
мекені»
-
Бақыт дегеніміз не?
-
Қай кезде біз өзімізді бақытты
сезінеміз?
Қорытындылау: «Бақыт дегеніміз туған жерімде отбасыммен тұру,
достарыммен ойнау, мейірімділік жасау, әр дайым көңілді
болу.
|