Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Педагогтің
ісəрекеті
|
Оқушының іс-əрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
(Ұ)
Ұйымдастыру
кезеңі
(1-7
мин.)
|
Сəлемдесу, оқушыларды
түгендеу.
Оқушылар бір-біріне тілек
айтып, бүгінгі күнге сәттілік тілеп, орындарына
жайғасады.
|
Топтастыру
|
Топтастыру. «Танысу» әдісі
бойынша
Екі
түрлі сурет тарқатылады. Ол ғарышкерлер
суреті.
Бұл
суреттегі адам кім? Таныдыңдар ма?
Сұрақтарға жауап беріп, әр ғарышкердің қай жылы ғарышқа
ұшқандығын еске түсіру.
1-
сурет: Тоқтар Әубәкіров
2-
сурет: Талғат Мұсабаев
3-сурет: Айдын
Айымбетов
|
(МК, Ұ) Ой қозғау.
«Миға шабуыл» əдісі
|
Өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру
мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады.
-Браузер деген
не?
-Интернеттен браузерді қалай
көшіруге болады?
-Не себепті қолданушыға
браузер керек?
|
•Оқушылар ұжымдық үлгіде жауап
береді. •Егер сұраққа жауап дұрыс берілмесе,
мұғалім
өзі
бағыттап, дұрыс жауапты табуға көмектеседі.
|
Белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау» əдісі бойынша бағаланады.
|
Проектор
ұлғайтқыш
оқулық
|
Жаңа сабаққа
дайындық
|
Жаңа сабаққа дайындық
ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу.
Оқушылар
сұраққа жауапты бар білгендерін жазбаша немесе ауызша
жеткізеді.
Ұжымдық талқылауда оқушыға
сұрақ қою мен проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын
еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуы, ешқандай сынға
ұшырамай,
қағазға түсіріп те,
ауызша талқылау жұмысы жүргізіледі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін ұлғайтқыш тақтадан сабақтың
тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен
таныстырылады.
Қауіпсіздік ережесін қайталап өту.
Сабақты бағалау
әдісі: «Мадақтау» əдісі, «Смайликтер»
әдісі
|
Сабақтың
ортасы
(31
мин.)
|
ІІ. Мағынаны ашу
(білімді
өзектендіру үшін). Жұмыс барысымен
таныстыру.
-
MS Word,
PowerPoint,
VidepPad редакторларын
пайдалану.
-
Қажетті
ақпараттармен файлдар жасап, бумаға сақтау.
-
Файлдарды
электронды поштаны қолданып, бірнеше адамға
жіберу.
|
Оқулық
Проектор
компьютер
|
|
(Ж) 1- тапсырма Қазақтың тұңғыш
ғарышкері Тоқтар Әубәкіров туралы өз ойыңды мәтіндік редакторға
жаз.Интернеттен оның суретін жүктеп қой. Мәтінді өңдеп, атау беріп
сақта. Файлды досыңа электронды пошта арқылы
жолда.
|
Дескриптор
-
ҒарышкерТоқтар Әубәкіров туралы ойын
жазады
-
Интернеттен ғарышкер суретін жүктейді
-
Мәтінді
өңдеп, атау қояды.
-
Файлды досына пошта арқылы
жолдайды.
|
Оқушылар
бірін-бірі
«Смайликтер» əдісі
бойынша бағалайды.
|
Оқулық
проектор
|
|
(Ж)
2- тапсырма.
–Қазақ
ғарышкері Талғат Мұсабаев туралы 3-4 беттен тұратын презентация
жаса.Презентацияны суреттермен безендір.
Презентацияға фон,
анимация жасап, бумаға сақта.Файлды электронды пошта арқылы екі
немесе үш сыныптасыңа жолда.
|
Дескриптор
-
Ғарышкер
Талғат Мұсабаев туралы 3-4 беттен тұратын презентация
жасайды.
-
Презентацияны суретпен безендіреді.
-
Презентацияға фон, анимация жасап, бумаға
сақтайды.
-
Файлды электронды пошта арқылы
екі немесе үш сыныптасына жолдайды.
|
Оқушылар
бірін-бірі
«Смайликтер» əдісі
бойынша
бағалайды.
|
Оқулық
Проектор
компьютер
|
Сергіту
сәті
|
«Ғарышта
не бар?»
Видеофильм
тамашалау
|
Видеофильм
тамашалайды.
|
|
Видеофильм
|
|
(Ж)
3- тапсырма.
Ғарышты бағындырған
Халық қаһарманы Айдын Айымбетов туралы шағын видеофильмді
Интернетен жүкте. Шағын видеофильмді досыңа жолда. Досыңнан келген
хаттар болса, ашып жүкте. Оларға хатты алғандығың туралы алғыс
айтып хабарлама жазып жібер.
|
Дескриптер:
-
Халық
қаһарманы Айдын айымбетов туралы шағын видеофильмді досына
жолдайды.
-
Досынан
келген хатты ашып жүктейді.
-
Досы жолдаған хатты алғандығы
жөнінде алғыс айтып, хабарлама жазады.
|
Оқушылар
бірін-бірі
«Смайликтер» əдісі
бойынша
бағалайды.
|
|
Сабақтың
соңы
(7
мин.)
Сабақты бекіту.
Рефлексия
|
ІІІ. Ой
толғаныс. Қорытынды.
-
Жасаған
жұмыстарың өзіңе ұнады ма?
-
«Қазақтың
үш қыраны» туралы ойларыңды қорытындылап айт.
-
Болашақта
сенің ғарышкер болғың келеді ма?
Рефлексия
(Ө) «Стикер»
əдісі
Стикерлерді оқу үдерісін
талдау үшін қолданыңыз. Оқушылар топпен, жұппен немесе жеке жұмыс
кезінде төмендегі сұрақтарға жауап бере алады:
Мақсаты:
оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды; жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|
Белсенділік танытқан оқушыларды «Смайликтер» əдісі бойынша бағалау.
|
Стикерлер
|
Саралау. Сіз қандай тəсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың
материалды игеру деңгейін
қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулығын жəне қауіпсіздік
ережелерін сақтау.
|
«Диалог жəне қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нəтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып əзірлеуді қамтиды.
|
«Мадақтау» əдісі.
«Смайликтер»
әдісі
|
Денсаулықты сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары
мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын
қауіпсіздік ережелерінің тармақтары орындалады.
|