"Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңі 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңі 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ әдебиеті пәні ұстаздарына
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ (1)

Қазақ әдебиеті

Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Абай Құнанбайұлы. «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңі

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:


Мектеп:

«М.Төлебаев атындағы орта мектебі»КММ

Бөлім атауы

Абайды оқы, таңырқа!

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/Ж: 6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

А/И: 6.2.2.1 эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушы орындай алады:

«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңінің мазмұнын біледі. Сұрақтарға жауап бере алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Өлеңдегі көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алады, өлеңдегі жағымды, жағымсыз қасиеттерді салыстыра алады

Оқушылардың кейбіреулері орындай алады:

Өлеңдегі автор бейнесін анықтап, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады.

Бағалау критерийлері

Абай Құнанбайұлының «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңіндегі көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру, поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:
А. Құнанбайұлының «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңінің мазмұнын біледі, сұрақтарға жауап береді,өлеңдегі көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді, өлеңдегі автор бейнесін анықтап, шығармашылық тапсырмаларды орындайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Әзірет Әлі, даңғой.

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Көкірегі сезімді, тілі орамды, таң қаламын, өнерлі інім.

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Абай үшін өлең жазу нені білдіреді ?

2. Ақын қандай мақсатпен өлең жазады?

3.Ақын сөзін қандай адам ұғады?

4.Ақын өлеңі кімге арналған?

5. «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңінің идеясы?

Ишара: мадақтау, қошеметтеу, жылы шырай таныту.

Алдыңғы оқу:

А.Құнанбайұлының «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін жатқа айту.

Құндылықтарға баулу:

Мәңгілік Ел ұлттық идеясы.Өмір бойы білім алу.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, музыка, Қазақстан тарихы.

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы (7мин)


Ұйымдастыру кезеңі (1 минут)

Оқушылармен амандасу.

Сыныпты түгендеу.

Психологиялық ахуал «Арқаға жазылған





комплименттер» әдісін қолдану арқылы жүзеге асырылады. (2 мин)

Орындалу шарты: Әр оқушының арқасына түйрегішпен (немесе скотчпен) А-4 форматындағы қағаз бекітіледі. Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, бір-бірінің арқаларындағы қағаздарға жылы, жұмсақ сөздер жазып, бірін-бірі мақтайды. 2-3 минуттан кейін олар қағаздарын алып, шағын топ ішінде бір-біріне жазылған комплименттерді оқып береді.

Топқа бөлу «Жыл мезгілдері» әдісі арқылы орындалады. (2 минут)

Орындалу шарты: Қатысушылар үнсіз өздері дүниеге келген жыл мезгілдері бойынша топқа бөлінеді. Содан соң әр топ өз жыл мезгілдерін пантомимо арқылы бейнелейді, қалған топ табады.

І топ: "Қыс" тобы

ІІ топ: "Көктем" тобы

ІІІ топ: "Жаз" тобы

ІІ топ: "Күз" тобы


Үй тапсырмасы "Кубизм" әдісі арқылы сұралады. (2 минут)

А.Құнанбайұлының «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің идеясын анықтау.

Орындалу шарты: оқушылар текше лақтыру арқылы сұрақтарға жауап береді.

  1. А. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде қандай қасиет айтады?

  2. Ақын қандай нәрседен қашық, қандай нәрсеге асық болуға шақырады?

  3. Неден жиреніп, неден ғибрат алу керек ?

  4. Ғалым болу үшін не істеу керек? Ғылымның құндылығы неде?

  5. Өлең қандай тақырыпқа жазылған?

6. Абай жастарды қандай болуға шақырады?

Дескриптор:

1. Өлең мазмұнын түсінеді;.

2.Идеясын анықтай алады.

ҚБ: Жұлдызша арқылы бағаланады

Интербелсенді тақта












жаз

Көктем

қыс

6 сынып. Қазақ әдебиеті оқулығы. "Арман -ПВ" баспасы 64-70 бет.

5-конечная звезда 1


Сабақтың ортасы

(25 мин)

Сабақ ортасында А.Құнанбайұлының «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңінің мазмұнын қысқаша түсіндіремін (2 минут.)
І тапсырма. Жеке жұмыс:
«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңінен сын есім, антоним, синонимді теріп жазу.
«Семантикалық карта» әдісі
бойынша жүзеге асырылады. (5 мин)
Орындалу шарты: Өлеңнен сын есімдерді теріп жазып, олардың синонимдік, антонимдік қатарларын құру.






Өлең

Сын есім

Синоним

Антоним

«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін»




Дескриптор:
1. Өлеңнің негізгі идеясын түсінеді;

2.Өлеңдегі сын есім, синоним, антонимдерді теріп жаза алады.
ҚБ: Жұлдызша арқылы бағаланады

ІІ тапсырма. Жұптық жұмыс.


Өлеңдегі жағымды/жағымсыз қасиеттерді салыстыру.
«Т» кестесі
әдісі бойынша жүзеге асырылады. (5 мин)

Орындалу шарты: кестеге өлең жолдарынан жағымды және жағымсыз қасиеттерді салыстырып жазады.

Жағымды

Жағымсыз



Дескриптор:

  1. Жақсы мен жаман қасиеттердің аражігін ажыратады.

  2. Өлеңнен жағымды, жағымсыз қасиеттерді салыстыра алады.


ҚБ: Жұлдызша арқылы бағаланады


ІІІ тапсырма. Топтық жұмыс.


Ақын өлеңі маған қандай ой салды?» тақырыбында постер құру арқылы өлеңдегі көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселенің идеясын түсіндіру.

Постер қорғау әдісі бойынша жүзеге асырылады.5мин

Орындалу шарты: «Ақын өлеңі маған қандай ой салды?» тақырыбында пікірлесіп топ бойынша постер құрады.

Дескриптор:

1. Өлең мазмұнын біледі;

2.Өлеңдегі көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре аладыі;


ҚБ: Бағалау парақшасы топ басшысы топты бағалайды.

6 сынып. Қазақ әдебиеті оқулығы. "Арман -ПВ" баспасы 9 бет.




Қима қағаздар














5-конечная звезда 2




















5-конечная звезда 3











5-конечная звезда 4





Сергіту сәті: Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» әнін аудиоәуенмен бірге орындау. (4 мин)

Әннің аудиожазбасы

ІV тапсырма.

Оқулықпен жұмыс. «Қазақ тілінің түсіндірме

сөздігін» пайдаланып, сәнқой, даңғой, керім, кербез сынды көнерген сөздерге түсінік беру. (4 минут)

Дескриптор:

1. Түсіндірме сөздікпен жұмыс жүргізе алады.

2. Көнерген сөздерге түсінік бере алады.

ҚБ: Жұлдызша арқылы бағаланады.

65-конечная звезда 5 сынып. Қазақ әдебиеті оқулығы.





"Арман -ПВ" баспасы 9 бет.


Сабақтың соңы

( 8 мин)

Кері байланыс:

«Бас, қол, жүрек» әдісі арқылы орындалады.


Үйге тапсырма:

Абай Құнанбайұлы. «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңін жаттау (2 мин)


Рефлексия

«Алма ағашы» стратегиясы бойынша стикерледі толтыруды ұсыну.

Оқушылыр өз ойларын жүйелеп, алма ағаш стратегиясы арқылы сабаққа баға беру (3 мин)

6 сынып. Қазақ әдебиеті оқулығы. "Арман -ПВ" баспасы 74бет

Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Оқушылар Абай Құнанбайұлының «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңінің мазмұны мен идеясын білді. Қабілетті оқушыларға түрлі әдіс-тәсілдерді пайдаланып, олардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттырып отырдым және сөздікпен жұмыс кезінде олардың белсенділігінің артқаны байқалды.

Бағалау –оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылып отырды. Бүгінгі сабақта бағаланған оқушылар А. Құнанбайұлының «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңінің мазмұнын білді, сұрақтарға жауап берді,өлеңдегі көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндірді, өлеңдегі автор бейнесін анықтап, шығармашылық тапсырмаларды орындады.

1.Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, музыка, Қазақстан тарихы пәндерімен орнатылды..

2.Денсаулық және қауіпсіздік

шаралары сақталды

3. АКТ-мен байланыс

болды, интербелсенді тақта қолданылды

4.Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) Мәңгілік Ел ұлттық идеясы.Өмір бойы білім алу бағдары сабақтың тәрбиелік мәні ретінде қолданылды

Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?



Бүгін оқушылар нені білді?




Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?







Мен уақытты тиімді пайдалана алдым ба?


Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?



Қорытынды бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды? (Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.12.2018
26306
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі