Материалдар / Мен жол саламын. Фигуралар мен заттардың пішінін атаймын.

Мен жол саламын. Фигуралар мен заттардың пішінін атаймын.

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометриялық фигуралар (шеңбер, сопақ, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр) ажыратып, дұрыс атау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2021
466
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы облысы, Балқаш ауданы,

«Жасұлан» балалар бақшасының тәрбиешісі

Кенжебекова Нұргүл Төлегенқызы


Оқу қызметі:Математика негіздері.

Сабақтың тақырыбы:Мен жол саламын. Фигуралар мен заттардың пішінін атаймын.

Сабақтың мақсаты: Геометриялық фигуралар (шеңбер, сопақ, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр) ажыратып, дұрыс атау.

Геометриялық фигуралар (шеңбер, сопақ, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр) ажыратып, дұрысатау.

Сәлеметсіңдер ме, балалар?

Балалар шаттық шеңбер болып тұрады.
Міне қазақ баласы,

Сәлем сөздің анасы.

Көп танысты көреміз,

Бәріне де ізетпен,

Сізгесәлембереміз.

- Үлкенге де “сіз,

Кішіге де сіз,

- Баршаңызды құрметтеп,

- Бас иеміз “ Біз”!

Балалар пішіндер түстері бойынша топқа бөліп аламын-

4-топқа бөліп аламыз.

Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы мен жасыратын жұмбақпен байланысты

Ендеше жұмбақты мұқият тыңдап жауабын тауып көрейік.


Жұмбақтар

1.Допқа өзі ұқсайтын ерекше бір пішін бар,

Атын оның атаңдар.( ол дөңгелек )


2.Атына сай балалар,

Үшбұрышүш жағы бар.

Бұл пішінді кім табар?(ол үшбұрыш)


3.Төрт бұрышы бар,төрт қабырғасы бар,

Бұл қай пішін?(Ол шаршы)


-Бүгінгі сабағымыз не жайлы екен?

-Балалар, дұрыс айтасыңдар.


Оқу қызметінің тақырыбы:Мен жол саламын. Фигуралар мен заттардың пішінін атаймын.

Балалар бүгінгі сабағымыз түсінікті болу үшін бейне таспаға назар аударайық.

Балаларға сұрақтар қою арқылы жауаптар аламыз.

Әр топқа пішіндер таратылып , балалар ұстап көріп түрін түсін ажыратып айтып береді.

- Балалар, пішіндер туралы көп нәрсе біледі екенсіңдер. Мен сендерге риза болдым. Енді, мен сендерді белсенділік орталықтарындағы жұмыстарыңды тамашалаймын.

- Балалар, белсенділік орталығында жұмыстар жасаймыз.

1. Тілдамытуорталығында (суретбойыншапішіндергеұқсасзаттардыорналастырамыз).

2. Өнерорталығында (пішіндерденмашина жабыстырамыз).

3. Су орталығында (желкендіқайыққұрастырамыз).

4. Үстел үстіорталығындасәйкеспішіндердіорналастырамыз (карточкаменжұмыс).

Сергітусәті:

Ал, балалар ,тұрайық,

Қолдан шеңбер құрайық.

Дөңгелектейдөңгелеп,

Шырайналыптұрайық.

Қолдыаспанғасозайық,

Түзуболыптұрайық.

Бір – біріне қосылып,

Үшбұрышты құрайық.


-Балалар, өте жақсы, тамаша.

Ал, енді, балалар, енді осы пішіндерді орыс тілінде айтып көрейікші.

Шеңбер- круг.

Ұшбұрыш-треугольник.

Соқпақ –овал.

Шаршы-Квадрат.


Енді, балалар, Әліппе дәптермен жұмыс жасаймыз.


Қорытынды: Жарайсыңдар, балалар!

- Балалар, біз қайда бардық?

- Ғажайып пішіндер әлеміне бардық.

- Қандай пішіндер туралы айттық?

- Үшбұрыш, тіктөртбұрыш, шаршы, сопақша, шеңбер туралы айттық.

- Ал, енді, осы пішіндерді орысша айтайық:


Бағдаршам әдісі арқылы сабағымызды аяқтайық.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ