|
1-ҰОҚ. Мен сурет саламын! |
Мектеп: «Теректі негізгі мектебі» ММ |
|
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: Ахметова Г.И. |
|
|
Сынып/топ: |
Қатысқандардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
|
ҰОҚ-нің оқу мақсаттары |
О.1.1.1. Түрлі сызықтарды (түзу, қисық, зигзаг, ирек, т.б.) пайдаланып, қарапайым заттар мен күрделі емес сұлбаларды салу. О.2.1.2. Жіңішке сызықтарды сызғанда қылқаламды қағазға көлбеу нүктелерді салғанда тік ұстау. 0.2.2.2. Өткір құралдармен жұмыс кезінде қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау, жеке бас гигиенасының ережелерін орындау. |
|
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиеленушілер:
|
|
|
|
Көпшілік тәрбиеленушілер:
|
|
|
|
Кейбір тәрбиеленушілер:
|
|
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларды дамыту. Тәрбиеленушілер келесі іскерліктерін дамытады:
Көптілділік: сызық - линия - line. |
|
|
|
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: • сызық түрлері, ирек, түзу, үзік, қисық, әліппе-альбом, жұмыс орны, жеке гигиена. |
|
|
|
талқылауға арналған сұрақтар: Сызық дегеніміз не? Сызықтың қалыңдығы неге байланысты? Қандай сызық түрлерін білесің? Шеңберді неге айналдыруға болады? Сенің бүгінгі көңіл-күйің қалай? Сен мұны қандай түспен жеткізе аласың? |
|
|
Бастапқы білім |
Қылқаламмен жұмыс істеудің техникалық дағдылары, зат сұлбасын дұрыс жеткізу, оның нышандары туралы түсініктер. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
I. Оң көңіл күй қалыптастыру. 0-1 минут |
(¥) ¥ОҚ-де оң көңіл күй қалыптастыру. «Мен күнмін» (қол ұстасып, өз сезімдерін айтады). «Мен кішкентай күнмін. Мен оянамын, жуынамын. Сәулелерімді тараймын және көкжиекке көтерілемін. Мен үлкен шармын. Менің жылуым мен жарығым көп. Мен жер бетіне және барлық адамдарға жылу сыйлаймын. Мен жылу таратамын, жер бетімен ұшамын және оны жарықтандырамын». |
Музыкалық сүйемелдеу, жіптерге байланған алуан түсті әуе шарлары. |
|
|
II. Өмірлік тәжірибені жандандыру. Мақсатты тұжырымдау. 2-5 минут |
(¥) Педагог алуан түсті әуе шарларымен Сурет еліне ұшуды ұсынады. Педагог Сурет елінде балаларға суреттер көрсетеді және олардан қандай сурет салуды ұнататындықтары туралы әңгімелеуін сұрайды. Сурет салу кезінде нені пайдалануға болады? |
Белгілі қазақ суретшілерінің (Ә.Қастеев, Н.Г.Хлудов, К.Телжанов, Н.Крутильников) көшірмелері. |
|
|
III. ҰОҚ-нің тақырыбы бойынша жұмыс. 6 - 25 минут |
(¥) Әліппе-альбомдағы материалмен жұмыс. Қуаныштың шарларының жіптеріне назар аударыңдар, Қуаныштан сыйлыққа қандай шарларды алғанды қалар едіңдер? Әрбір шардың жібі не түрінде салынған? (Сызық түрінде.) Сызықтар түзу, қисық, ирек, үзік, т.б. болады. Жіңішке сызық болу үшін қылқаламды қағаз бетінде қалай жүргізуді көрсетіңдер? Жуан сызық үшін ше? Үзік сызық үшін ше? Бүгін біз қарапайым шеңберді түрлі заттарға айналдырамыз. Бұған бізге сызықтар көмектеседі. Проблемалық жагдаят: шеңберді неге айналдыруға болатынын ойластыр. |
Әліппе-альбом. |
|
|
|
Бүгін біз қандай құралдарды қолданатын боламыз? (Қылқалам.) Бізге акварельді бояулар да қажет болады. |
|
|
|
|
(¥) Сергіту сәті Сурет салу талабы, Шабыттандырар баланы! (Жұдырықтарын ашып, саусақтарын ауада қимылдатады.) Ашып альбом-дәптерді, Бастаймыз сурет салуды: (Алақандарын ашады.) Алдымен түзу сызамыз, (Қолдарымен түзу сызық салады.) |
Музыкалық сүйемелдеу. |
|
|
|
Содан соң, достым, Кішкентай шеңбер саламыз. (Білезігін қозғамай, саусақтарымен кішкентай шеңбер салады.) Міне, біз салған шеңберлерден дөңгелек ауа шары пайда болды. (Қолдарымен үлкен шеңбер салады.) Ол жоғары қарай көтеріліп, бізге қол бұлғағандай болады. (Білезіктерімен жоғары қарай ирек тәріздес қозғалыстар жасайды.) (¥) Қауіпсіз жұмыс техникасы. Педагог заттарды парта бетінде орналастыру ережелерін еске салады. Балалардан білезіктерін қалайша дұрыс ұстау керектігін көрсетуін сұрайды. Қылқалам, бояумен жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін еске салады. Балаларға «жеке гигиена» ұғымын түсіндіреді. Тәрбиеленушілерді жұмыс орындарын тазалықта сақтау қажеттілігіне ынталандырады. (¥, Ө) Жұмыстың орындалу технологиясы. (Жұмысты сатылай орындау ретін түсіндіру.) Педагог балаларға шеңберді белгілі бір затқа айналдыруды ұсынады. Балалар суретті жасауда қандай сызықтарды пайдаланатындығын анықтауы тиіс. Қолданатын қылқаламды таңдаулары қажет. Әліппе-альбоммен жұмыс. Балаларға шеңберді үзік сызықпен айналдырып шығып, артынан толық салу керектігін түсіндіреді. Оған белгілі бір бейне, сюжет, ым-ишара, т.б. көрсетеді. Соңынан балалар сызықтар туралы алынған ақпаратты қолдана отырып, шеңберге күн бейнесін беру үшін суретке ирек сызықтарды, бет, күлкі, т.б. жасау үшін үзік сызықтарды қосады. |
Әліппе-альбом. Түрлі өлшемдегі қылқаламдар №3, №6, акварель, су төгілмейтін стақан, мақта майлықтар. |
|
IV. ҰОҚ-нің қорытындысы. Рефлексия. 26 -30 минут |
(¥, Ө) Шағын көрме ұйымдастырылады. Балалар өз жұмыстарын талқылайды. Жасалған бейне туралы әңгімелейді. Педагог тәрбиеленушілерден өз жұмыстарын бағалауды сұрайды: Кімге өз жұмысы ұнады? Салғысы келген затты сала алды ма? Сенің ойыңша, жұмыс мұқият, жақсы орындалды ма, әлде онша емес пе? Не жүзеге аспады? Кімнің суреті ең көп ұнады? Неліктен? Өзін-өзі бағалауды ұсынады. Әліппе-альбомда бәрі сәтті болды, жұмыс мұқият, жақсы орындалды деп санасаңдар, үш қылқаламды; бірдеңе ұнамаса не қиыншылықтар болса, екі қылқаламды; тапсырманы орындай алмадым деп ойласаңдар, бір қылқаламды бояңдар. |
Балалардың жұмыстарын орналастыруға арналған стенд, әліппе- альбом. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мен сурет саламын!
Мен сурет саламын!
|
1-ҰОҚ. Мен сурет саламын! |
Мектеп: «Теректі негізгі мектебі» ММ |
|
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: Ахметова Г.И. |
|
|
Сынып/топ: |
Қатысқандардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
|
ҰОҚ-нің оқу мақсаттары |
О.1.1.1. Түрлі сызықтарды (түзу, қисық, зигзаг, ирек, т.б.) пайдаланып, қарапайым заттар мен күрделі емес сұлбаларды салу. О.2.1.2. Жіңішке сызықтарды сызғанда қылқаламды қағазға көлбеу нүктелерді салғанда тік ұстау. 0.2.2.2. Өткір құралдармен жұмыс кезінде қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау, жеке бас гигиенасының ережелерін орындау. |
|
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиеленушілер:
|
|
|
|
Көпшілік тәрбиеленушілер:
|
|
|
|
Кейбір тәрбиеленушілер:
|
|
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларды дамыту. Тәрбиеленушілер келесі іскерліктерін дамытады:
Көптілділік: сызық - линия - line. |
|
|
|
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: • сызық түрлері, ирек, түзу, үзік, қисық, әліппе-альбом, жұмыс орны, жеке гигиена. |
|
|
|
талқылауға арналған сұрақтар: Сызық дегеніміз не? Сызықтың қалыңдығы неге байланысты? Қандай сызық түрлерін білесің? Шеңберді неге айналдыруға болады? Сенің бүгінгі көңіл-күйің қалай? Сен мұны қандай түспен жеткізе аласың? |
|
|
Бастапқы білім |
Қылқаламмен жұмыс істеудің техникалық дағдылары, зат сұлбасын дұрыс жеткізу, оның нышандары туралы түсініктер. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
I. Оң көңіл күй қалыптастыру. 0-1 минут |
(¥) ¥ОҚ-де оң көңіл күй қалыптастыру. «Мен күнмін» (қол ұстасып, өз сезімдерін айтады). «Мен кішкентай күнмін. Мен оянамын, жуынамын. Сәулелерімді тараймын және көкжиекке көтерілемін. Мен үлкен шармын. Менің жылуым мен жарығым көп. Мен жер бетіне және барлық адамдарға жылу сыйлаймын. Мен жылу таратамын, жер бетімен ұшамын және оны жарықтандырамын». |
Музыкалық сүйемелдеу, жіптерге байланған алуан түсті әуе шарлары. |
|
|
II. Өмірлік тәжірибені жандандыру. Мақсатты тұжырымдау. 2-5 минут |
(¥) Педагог алуан түсті әуе шарларымен Сурет еліне ұшуды ұсынады. Педагог Сурет елінде балаларға суреттер көрсетеді және олардан қандай сурет салуды ұнататындықтары туралы әңгімелеуін сұрайды. Сурет салу кезінде нені пайдалануға болады? |
Белгілі қазақ суретшілерінің (Ә.Қастеев, Н.Г.Хлудов, К.Телжанов, Н.Крутильников) көшірмелері. |
|
|
III. ҰОҚ-нің тақырыбы бойынша жұмыс. 6 - 25 минут |
(¥) Әліппе-альбомдағы материалмен жұмыс. Қуаныштың шарларының жіптеріне назар аударыңдар, Қуаныштан сыйлыққа қандай шарларды алғанды қалар едіңдер? Әрбір шардың жібі не түрінде салынған? (Сызық түрінде.) Сызықтар түзу, қисық, ирек, үзік, т.б. болады. Жіңішке сызық болу үшін қылқаламды қағаз бетінде қалай жүргізуді көрсетіңдер? Жуан сызық үшін ше? Үзік сызық үшін ше? Бүгін біз қарапайым шеңберді түрлі заттарға айналдырамыз. Бұған бізге сызықтар көмектеседі. Проблемалық жагдаят: шеңберді неге айналдыруға болатынын ойластыр. |
Әліппе-альбом. |
|
|
|
Бүгін біз қандай құралдарды қолданатын боламыз? (Қылқалам.) Бізге акварельді бояулар да қажет болады. |
|
|
|
|
(¥) Сергіту сәті Сурет салу талабы, Шабыттандырар баланы! (Жұдырықтарын ашып, саусақтарын ауада қимылдатады.) Ашып альбом-дәптерді, Бастаймыз сурет салуды: (Алақандарын ашады.) Алдымен түзу сызамыз, (Қолдарымен түзу сызық салады.) |
Музыкалық сүйемелдеу. |
|
|
|
Содан соң, достым, Кішкентай шеңбер саламыз. (Білезігін қозғамай, саусақтарымен кішкентай шеңбер салады.) Міне, біз салған шеңберлерден дөңгелек ауа шары пайда болды. (Қолдарымен үлкен шеңбер салады.) Ол жоғары қарай көтеріліп, бізге қол бұлғағандай болады. (Білезіктерімен жоғары қарай ирек тәріздес қозғалыстар жасайды.) (¥) Қауіпсіз жұмыс техникасы. Педагог заттарды парта бетінде орналастыру ережелерін еске салады. Балалардан білезіктерін қалайша дұрыс ұстау керектігін көрсетуін сұрайды. Қылқалам, бояумен жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін еске салады. Балаларға «жеке гигиена» ұғымын түсіндіреді. Тәрбиеленушілерді жұмыс орындарын тазалықта сақтау қажеттілігіне ынталандырады. (¥, Ө) Жұмыстың орындалу технологиясы. (Жұмысты сатылай орындау ретін түсіндіру.) Педагог балаларға шеңберді белгілі бір затқа айналдыруды ұсынады. Балалар суретті жасауда қандай сызықтарды пайдаланатындығын анықтауы тиіс. Қолданатын қылқаламды таңдаулары қажет. Әліппе-альбоммен жұмыс. Балаларға шеңберді үзік сызықпен айналдырып шығып, артынан толық салу керектігін түсіндіреді. Оған белгілі бір бейне, сюжет, ым-ишара, т.б. көрсетеді. Соңынан балалар сызықтар туралы алынған ақпаратты қолдана отырып, шеңберге күн бейнесін беру үшін суретке ирек сызықтарды, бет, күлкі, т.б. жасау үшін үзік сызықтарды қосады. |
Әліппе-альбом. Түрлі өлшемдегі қылқаламдар №3, №6, акварель, су төгілмейтін стақан, мақта майлықтар. |
|
IV. ҰОҚ-нің қорытындысы. Рефлексия. 26 -30 минут |
(¥, Ө) Шағын көрме ұйымдастырылады. Балалар өз жұмыстарын талқылайды. Жасалған бейне туралы әңгімелейді. Педагог тәрбиеленушілерден өз жұмыстарын бағалауды сұрайды: Кімге өз жұмысы ұнады? Салғысы келген затты сала алды ма? Сенің ойыңша, жұмыс мұқият, жақсы орындалды ма, әлде онша емес пе? Не жүзеге аспады? Кімнің суреті ең көп ұнады? Неліктен? Өзін-өзі бағалауды ұсынады. Әліппе-альбомда бәрі сәтті болды, жұмыс мұқият, жақсы орындалды деп санасаңдар, үш қылқаламды; бірдеңе ұнамаса не қиыншылықтар болса, екі қылқаламды; тапсырманы орындай алмадым деп ойласаңдар, бір қылқаламды бояңдар. |
Балалардың жұмыстарын орналастыруға арналған стенд, әліппе- альбом. |
шағым қалдыра аласыз













