Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: 02.03.2017жыл | Тлеуова Дания Алтоновна, Қалдыбаева Аманкүл Отарбайқызы |
Тақырыбы: | «Мен таңдайтын мамандық» |
Мақсаты | Оқушылардың жеке және кәсіби өзін-өзі тануына көмек жасау, болашақ мамандығын таңдауға оқушылардың бейімділігі, қабілеті мен мүмкіндіктерін айқындау, болашақта мамандық таңдауға ықпал ету, |
Күтілетін нәтижелер | оқушыларға кәсіптік бағдар беруге байланысты мамандықтар жайында мағлұмат алады; оқушылардың қызығушылықтарын анықтап, көп оқып, тәжірбие жинақтап, білімдерін толықтыруларына көмектеседі; |
Ой қозғау. Топқа бөліну арқылы коучинг тақырыбын ашу. Техника, адам, көркем образ, табиғат, белгі жүйесі | Ойынның аты «Мамандықты тауып көр» деп аталады. Әр топ әліпбидің бір әрпін таңдап алады, осы әріпке мамандықты ойлап табады және басқа топтарға оның ерекшеліктерін көрсетеді (пантомимамен, ым-ишарамен, қимылмен) қарсыластар тобы мамандық атауын табуы тиіс | әр топтан бір өкіл үстелге келіп, кез келген бір әріпті таңдайды, топ ақылдасып –кеңеседі; көрсетеді, қалған топтар мамандықты табады. |
Мағынаны ажырату | Мамандық туралы мағлұмат беру. Мамандықтың түрлерін анықтау. | |
Тапсырма: «Сөйлемді аяқтау» | Әр топ төрт сөйлем жазылған карточканы алады. Содан соң сөйлемдерді оқиды. | Адамдар ... үшін жұмыс істейді.Нағыз еңбек - бұл.........Мамандықты таңдаған кезде адамдар ......жиі ескермейді.Кез келген кәсіби еңбекте ең маңыздысы.....Ойынға қатысушылар сөйлемді аяқтап оқиды. |
Ой толғаныс Тапсырма: «Мамандықты ата» | Алдарыңызға тапсырмасы бар карточкалар беріледі,онда:А) Мүлдем жоғалған немесе жоғалуға жақын мамандықтар; Б) Тек ХХ ғасырда пайда болған.В) болашақта қажетті мамандықтарды атауларыңыз керек. | (ойынға қатысушылар кеңесіп, мамандық түрлерін атайды ) |
Бүгінгі күні еңбек жәрмеңкесінде үлкен сұранысқа ие мамандықтар туралы мәлімет беру. | ||
Тапсырма: «Ешкім мекен етпейтін арал» | Әр топ өз пікірі бойынша аралда өмір сүру үшін ең қажеті болып табылатын кәсіби қызметтің 10 түрінен тізім құрайды. | (қағаз бетіне 10 мамандықтың қорытынды таңдауын жазамыз) |
Байқау..... «Ортақтығын тап» | Топтар мамандықтардың бес жұбы бар карточкаларды алады. | Осы мамандықтар жұбы үшін не ортақ болып табылатындығын анықтау. |
Топпен жұмыс «Форманың түймесі» | Жүк көлігінің жүргізушілері; Балконмен лоджияны көгалдандырушылар;Қала базарындағы ет өнімдерінің дегустаторлары; Канализациялық жүйелерді қарап шығушылар; Дизайнер; | Осы мамандық иелеріне түймелердің эскиздерінің суретін салып көріңіздер. |
Тапсырма: Ал енді келесі байқауға әр топтан бір өкілден қажет. Өздеріңізді түсіне алу үшін геометриялық фигуралары бар әзіл тест көмектесіп қалар. | Үш гометриялық фигураны – үшбұрыш, шеңбер, шаршыны пайдалана отырып, 10 элементтен тұратын адам суретін салыңыз. Үш фигураның барлық түрі пайдаланылуы керек. Суреттің сапасы маңызды емес. Егер де артық элементтер салынса – оларды сызып тастау қажет, егер де жетпесе –жетіспегенін толықтырып салу қажет. | Орындау уақыты – 30 с. (фигураларды салады). Салып болсаңыздар енді үшбұрыштар санын есептеңіздер |
қорытындылау | Мамандықтардың ішінде де сирек кездесетіні болады. Сол мамандықтар туралы қызықты танымдық дәйектермен таныс болайық. | |
түрлі мамандықтар туралы қалжыңдар (Сергіту) | «Әзілге арналған минуттар» Балалар мен мамандықтар. | |
тест | «Мен қаладым» диагностика | Тест орындайды |
рефлексия | Бес саусақ |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз