сабақ бөлімі | табыс криттерилері | мұғалімнің іс-әрекеті | оқушылардың әрекеті |
1.Қызығушылығын ояту
5 –мин
5 мин | Диалог құру
Ой қозғау
| Балалар, біз қай ауданда тұрамыз?Ауданымыздан шыққан қандай ақын – жазушыларды, кинорежиссерді білесіңдер?Осы кісілердің қандай шығармашылығын білеміз?
Осы әңгіме туралы естігеніміз бар ма?
«Менің атым Қожа» Киносынан үзінді | Топта ынтымақтастық атмосферасын сақтай отырып,берілген тапсырманы жауап береді |
2.Мағына-ны тану
2- мин
3 мин
7 мин
10 мин
3 мин
5 мин | Жалпы түсінік беру
Әңгімелеу
Ой толғаныс
Жасырын кейіпкерді табу
ОйынЕске түсіру сәті | Бұл киноны Абдолла Қарсақбаев аталарымыз түсірген. Абдолла Қарсақбаев өзіміздің Жамбыл ауданының тумасы. Қазақ жерінің бағына жаралған Абдолла Қарсақбаев 1926 жылы 2 қазанда, Алматы облысы, Жамбыл ауданында дүние есігін ашқан. Әңгіме авторы: Бердібек Сокпақбаев Жалпы фильм не туралы? Фильм туралы: Барлық мектепке аты шулы "сотқар" Қожа, бар ынтасын салып, жақсы болуға тырысады. Әкесінен жетім қалған Қожаберген, үйлеріне келіп жүретін, Қаратайдан шешесін қызғанады. Досы Сұлтан екеуі неше түрлі қызық оқиғаларды бастарынан кешіп, көрермендерді талай рет қуантады. Ауылда беделі жоғары болған Қадырдың баласы, Қожа, әкесінің абыройын "шелектеп" төктім деп уайымдайды. Дегенмен, Қожа – ашық мінезді, арам пиғылы жоқ, ақкөңіл бала.
«Менің атым Қожа» фильмі туралы не білесіңдер?Менің атым ҚожаЖанр: комедия, жанұялықМемлекет : ҚазақстанШыққан жылы: 1963Режиссер: Абдолла ҚарсақбаевӘңгіме авторы: Бердібек Сокпақбаев Сценарий: Б. Сокпақбаев, Н.ЗелеранскийСазгер: Нұрғиса ТілендиевКейіпкерлерді сомдаған:Қожа - Н.СегізбаевСұлтан - М.КөкеновЖанар - Г.ҚұрабаеваЖантас - Е ҚұрмашевМиллат- (Қожаның шешесі) - Б.РимоваРахманов - Қ.ҚожабековМайқанова – Р.МұхамедияроваҚожаның әжесі - З.ҚұрманбаеваМынау кім?1. Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап – сыпсыңдағыш кім? (Жантас)2. Мен оқулық емес, қант аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз. (С. Майқанова)3. Біз екеуміз таныс шығармыз деймін? (С. Майқанова)4. Мүмкін орныңа барып айтатын шығарсың? (С.Майқанова)5. Мен сенің әкеңе қарыздар адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. (Мектеп күзетшісі Сәйбек қарт)6. Келесі сабаққа қайыссың бақа ұстап әкелесіңдер? (Зоология пәнінің мұғалімі Оспанов)7. “Сен оқуды тастасаң, маған ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле қылады. Оқи бер. Оқудың түбіне сен-ақ жет. Мүмкін кейін дырдай бастықтың бірі болып шығарсың.Сонда маған шапағатың тиер.” (Сұлтан)Оқиғалар тізбегі(Ойынның шарты: шатасқан оқиғаларды рет-ретімен қою)1. Оған байқатпай, жерден жұдырықтай тас жіберіп қалмақшымын2. Бақаның әлегі3. Педсовет4. Жолдама алған Жантас5. Оқулық емес, қант аламын
Бұл қай сәт?1.“Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім. Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті. Ох, шіркін-ай!”2.“Есікті аша бергенімде, тынысым мүлде бітіп, жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды. Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін”.3.“Маңдайымнан буым бұрқырап, есік алдына шықтым. Сәйбек көрінбейді. Омырауымды ағытып, желпініп, ойланып тұрмын. Не деп шешер екен? Мектептен шынымен-ақ шығара ма? ”
|
Оқушылар-дың комментария-сы
Флипчартпен жұмыс. Оқушылар берілген сұраққа бірлесе отырып жауап береді.
Оқушылар фильм бойынша саралайды |
3мин | Сипаттама беру | “Теріп алу” стратегиясы алғыр, пысық, өтірікші, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, әділетті, ақын, әзілқой, арамза, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі, жағымсызҚожа – Жантас - | Жаңа ақпаратты түсініп,өздеріне ой түйіндейді
|
3 мин |
| Қожаның жағымды жақтарынан 4 қасиетін жаззады.Қожаның жағымсыз жақтарынан 4 қасиетін жазады.
| Флипчарт пайдалана отырып |
4 мин |
| Ой тастауҚалай ойлайсыздар, әдепті жолға түсуіне не себепкер? Анасын аяуы ма, Сәйбек қарт, Оспановтар айтқан естеліктер ме, Майқанованың педкеңестен шығып бара жатып айтқан сөзі ме? |
|
| Қортынды-лау | Пікірлесу, талдау: Осы күннен не алдыңыз?Өзіңіз үшін қандай қорытынды жасадың, ойландыратын жағдай болды ма? |
|