ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ БІЛІМ
МИНИСТІРЛІГІ
ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ
УНИВЕРСИТЕТІ

«Философия және саясаттану» факультеті
МАҚАЛА
Тақырыбы: Мәдениет үні
Орындаған:Қуат Амина
Алматы 2025ж
Алматыдағы мәдени орталықтар: Ықылас атындағы музыкалық аспаптар музейі және “Мұғалім” театрлық қойылымы
Мәдениет – ұлттың рухани байлығы мен тарихи мұрасының маңызды бөлігі. Мәдени орталықтар мен шаралар арқылы біз өзіміздің ұлттық мәдениетімізді тереңірек түсініп, әлемдік мәдениетпен таныса аламыз. Қазіргі таңда мен “мәдениеттану” мамандығы бойынша тәжірибеден өтіп жатырмын. Осы тәжірибе аясында Алматыдағы “Ықылас атындағы музыкалық аспаптар музейіне” барып, “Мұғалім” деп аталатын театрлық қойылымды тамашаладым. Бұл мақалада мен осы мәдени мекемелер мен шаралар туралы алған әсерлерімді, сондай-ақ өзімнің мәдениеттану мамандығына деген көзқарасымды бөлісемін.
Ықылас атындағы музыкалық аспаптар музейі
Ықылас атындағы музыкалық аспаптар музейі Алматы қаласында орналасқан және қазақ музыкалық мәдениетінің маңызды нышандарының бірі болып табылады. Музейде қазақтың дәстүрлі ұлттық аспаптары – домбыра, қобыз, сыбызғы, жетіген және басқа да аспаптар кеңінен ұсынылған. Сонымен қатар, музейде қазақ аспаптарының шығу тарихы, олардың қалай жасалатыны және музыкалық рөлдері туралы нақты мәліметтер беріледі.
Мен музейді аралап, халқымыздың музыка мәдениетін тереңірек түсіне бастадым. Мысалы, домбыра қазақ халқының символы болып саналады, оның үні арқылы халықтың тарихы мен сезімі жеткізіледі. Музейде сонымен қатар қазақ музыкалық аспаптарымен бірге, украин, орыс сияқты өзге халықтардың аспаптары да сақталған. Бұл маған интермәдениеттілік пен мәдени әртүрлілікті түсінуге көмектесті.
Ықылас Дүкенұлының қобыз өнеріне қосқан зор үлесі музейде ерекше көрсетілген. Оның жеке қобыз аспабы мен оған арналған күйлері мені ерекше таңғалдырды. Қобыздың үнін тыңдау арқылы оның тек музыка ғана емес, сонымен қатар қазақ халқының рухани әлемін бейнелейтін құрал екенін ұқтым.
“Мұғалім” театрлық қойылымы
“Мұғалім” – Алматыда қойылған театрлық спектакль, ол қоғамдағы мұғалімдердің рөлі мен маңызын ашып көрсетеді. Қойылымда мұғалімнің қиыншылықтары, олардың балаларды тәрбиелеу мен білім беру жолындағы еңбектері шынайы әрі әсерлі түрде бейнеленген. Бұл спектакльді тамашалау маған педагогика мен мәдениеттің тоғысуы туралы терең түсінік берді.
Қойылымдағы актерлердің шеберлігі, сахна безендіруі және музыкалық сүйемелдеуі көрерменге әсерлі көңіл-күй сыйлады. Театр этикасы мен мәдениетінің маңыздылығын тәжірибе барысында нақты сезіндім. Сонымен бірге, қойылым қоғамдағы мұғалімдердің мәртебесін көтеріп, олардың қоғамдағы орны мен маңызын қайта қарауға үндейді.
Бұрын барған музейлерім және олардың әсері
Мен бұған дейін Алматыдағы Қастеев атындағы өнер музейі, Орталық мемлекеттік музей және Ахмет Байтұрсыновтың үй музейін аралағанмын. Әсіресе Қастеев музейіндегі қазақ өнерінің түрлі кезеңдерін бейнелейтін көрмелер мені ерекше таңғалдырды. Орталық музейде Қазақстанның тарихы мен мәдениетіне қатысты көптеген құнды жәдігерлер сақталған. Байтұрсыновтың үй музейінде қазақ әдебиеті мен тіл білімінің дамуына қосқан үлесін терең түсіндім.
Мәдениеттану мамандығына деген көзқарасым
Мен мәдениеттану мамандығын таңдағаныма еш өкінбеймін, керісінше, бұл саланы жақсы көріп, одан үлкен мүмкіндік көріп отырмын. Мәдениет — бұл тек өткеннің бейнесі емес, сонымен бірге қазіргі қоғамның дамуындағы маңызды фактор. Мәдениеттану арқылы халықтың рухани әлемін тереңірек түсініп, оны сақтап, әрі дамытуға үлес қосуға болады. Бұл мамандық маған тек теориялық білім ғана емес, сондай-ақ адамгершілік, азаматтық қасиеттерді де дамытты.
Практика барысында көрген мәдени нысандар мен қойылымдар менің мамандыққа деген қызығушылығымды одан әрі арттырды. Мен өнердің тек эстетикалық ләззат әкелмей, адамның рухани тәрбиесінің де маңызды құралы екенін түсіндім. Сонымен қатар, мәдениет арқылы халықтар арасындағы түсіністік пен достық нығаяды деп сенемін.
Алдағы уақытта мен мәдениет саласында кәсіби түрде қызмет етіп, ұлттық руханиятымызды сақтап, дамыта отырып, еліміздің мәдени өміріне өз үлесімді қосқым келеді. Мәдениеттану — менің өмірлік миссиям, және мен осы жолды таңдауымның дұрыс екеніне сенімдімін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің алған тәжірбиелерім
Менің алған тәжірбиелерім
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ БІЛІМ
МИНИСТІРЛІГІ
ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ
УНИВЕРСИТЕТІ

«Философия және саясаттану» факультеті
МАҚАЛА
Тақырыбы: Мәдениет үні
Орындаған:Қуат Амина
Алматы 2025ж
Алматыдағы мәдени орталықтар: Ықылас атындағы музыкалық аспаптар музейі және “Мұғалім” театрлық қойылымы
Мәдениет – ұлттың рухани байлығы мен тарихи мұрасының маңызды бөлігі. Мәдени орталықтар мен шаралар арқылы біз өзіміздің ұлттық мәдениетімізді тереңірек түсініп, әлемдік мәдениетпен таныса аламыз. Қазіргі таңда мен “мәдениеттану” мамандығы бойынша тәжірибеден өтіп жатырмын. Осы тәжірибе аясында Алматыдағы “Ықылас атындағы музыкалық аспаптар музейіне” барып, “Мұғалім” деп аталатын театрлық қойылымды тамашаладым. Бұл мақалада мен осы мәдени мекемелер мен шаралар туралы алған әсерлерімді, сондай-ақ өзімнің мәдениеттану мамандығына деген көзқарасымды бөлісемін.
Ықылас атындағы музыкалық аспаптар музейі
Ықылас атындағы музыкалық аспаптар музейі Алматы қаласында орналасқан және қазақ музыкалық мәдениетінің маңызды нышандарының бірі болып табылады. Музейде қазақтың дәстүрлі ұлттық аспаптары – домбыра, қобыз, сыбызғы, жетіген және басқа да аспаптар кеңінен ұсынылған. Сонымен қатар, музейде қазақ аспаптарының шығу тарихы, олардың қалай жасалатыны және музыкалық рөлдері туралы нақты мәліметтер беріледі.
Мен музейді аралап, халқымыздың музыка мәдениетін тереңірек түсіне бастадым. Мысалы, домбыра қазақ халқының символы болып саналады, оның үні арқылы халықтың тарихы мен сезімі жеткізіледі. Музейде сонымен қатар қазақ музыкалық аспаптарымен бірге, украин, орыс сияқты өзге халықтардың аспаптары да сақталған. Бұл маған интермәдениеттілік пен мәдени әртүрлілікті түсінуге көмектесті.
Ықылас Дүкенұлының қобыз өнеріне қосқан зор үлесі музейде ерекше көрсетілген. Оның жеке қобыз аспабы мен оған арналған күйлері мені ерекше таңғалдырды. Қобыздың үнін тыңдау арқылы оның тек музыка ғана емес, сонымен қатар қазақ халқының рухани әлемін бейнелейтін құрал екенін ұқтым.
“Мұғалім” театрлық қойылымы
“Мұғалім” – Алматыда қойылған театрлық спектакль, ол қоғамдағы мұғалімдердің рөлі мен маңызын ашып көрсетеді. Қойылымда мұғалімнің қиыншылықтары, олардың балаларды тәрбиелеу мен білім беру жолындағы еңбектері шынайы әрі әсерлі түрде бейнеленген. Бұл спектакльді тамашалау маған педагогика мен мәдениеттің тоғысуы туралы терең түсінік берді.
Қойылымдағы актерлердің шеберлігі, сахна безендіруі және музыкалық сүйемелдеуі көрерменге әсерлі көңіл-күй сыйлады. Театр этикасы мен мәдениетінің маңыздылығын тәжірибе барысында нақты сезіндім. Сонымен бірге, қойылым қоғамдағы мұғалімдердің мәртебесін көтеріп, олардың қоғамдағы орны мен маңызын қайта қарауға үндейді.
Бұрын барған музейлерім және олардың әсері
Мен бұған дейін Алматыдағы Қастеев атындағы өнер музейі, Орталық мемлекеттік музей және Ахмет Байтұрсыновтың үй музейін аралағанмын. Әсіресе Қастеев музейіндегі қазақ өнерінің түрлі кезеңдерін бейнелейтін көрмелер мені ерекше таңғалдырды. Орталық музейде Қазақстанның тарихы мен мәдениетіне қатысты көптеген құнды жәдігерлер сақталған. Байтұрсыновтың үй музейінде қазақ әдебиеті мен тіл білімінің дамуына қосқан үлесін терең түсіндім.
Мәдениеттану мамандығына деген көзқарасым
Мен мәдениеттану мамандығын таңдағаныма еш өкінбеймін, керісінше, бұл саланы жақсы көріп, одан үлкен мүмкіндік көріп отырмын. Мәдениет — бұл тек өткеннің бейнесі емес, сонымен бірге қазіргі қоғамның дамуындағы маңызды фактор. Мәдениеттану арқылы халықтың рухани әлемін тереңірек түсініп, оны сақтап, әрі дамытуға үлес қосуға болады. Бұл мамандық маған тек теориялық білім ғана емес, сондай-ақ адамгершілік, азаматтық қасиеттерді де дамытты.
Практика барысында көрген мәдени нысандар мен қойылымдар менің мамандыққа деген қызығушылығымды одан әрі арттырды. Мен өнердің тек эстетикалық ләззат әкелмей, адамның рухани тәрбиесінің де маңызды құралы екенін түсіндім. Сонымен қатар, мәдениет арқылы халықтар арасындағы түсіністік пен достық нығаяды деп сенемін.
Алдағы уақытта мен мәдениет саласында кәсіби түрде қызмет етіп, ұлттық руханиятымызды сақтап, дамыта отырып, еліміздің мәдени өміріне өз үлесімді қосқым келеді. Мәдениеттану — менің өмірлік миссиям, және мен осы жолды таңдауымның дұрыс екеніне сенімдімін.
шағым қалдыра аласыз













