Материалдар / Менің анам
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Менің анам

Материал туралы қысқаша түсінік
"Менің анам" тақырыбында бастауыш сыныпқа арналған әдіс-тәсілдер қолданылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2023
284
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы:


Менің анам

Мектеп: Престиж


Күні:

Сыныбы: 2абвгде


Мұғалімнің аты-жөні: Шынәділова К.Ә.

Қатысқандар:


Қатыспағандар:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

2.2.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану;

2.5.1.1 мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша түрде қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар жасай алады: жұбымен диалогке қатысады, іс-қимылын білдіретін сөздерді орынды қолданады.

Оқушылардың көбі жасай алады: мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды және жауап береді.

Оқушылардың кейбірі жасай алады: іс-қимылды білдіретін сөздерді орынды қолданып, мәтін құрастырып жазады

Күтілетін нәтиже

Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс қолдана отырып сөйлеу

Жаңа сөздер:

Ашқыхат, гүл шоғы, сыйлық, балмұздақ

Сабақта қолданылатын материалдар:

Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі-түсті суреттер, А4 парағы, кестелер, маркер.

Оқыту әдістері:

Түсіндіру, сұрақ-жауап, сипаттау, талдау, «Ыстық алақан » тренингі, «Атаулар» кластері, парақшалар, сергіту жаттығуы.

Дереккөздер:

Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік, білгеннің пайдасы.

Тапсырмалар:

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

(Ұ) Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сүйсіну» әдісі. Жақсы тілек айту

Бір-бірін мадақтап айтады

Өткен сабақты тексеру

«Отбасы мүшелері» тақырыбындағы жаңа сөздерді сұраймын.

Тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

I.Қызығушылықты ояту

  • Бұл кім?

  • Анаң қандай? Атаң қандай?

  • Анаңның жасы нешеде?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


II.Мағынаны тану

1.Сөздікпен жұмыс.

А)Жаңа сөздермен таныстырып интерактивті тақтадан оқимын.

  • Еркелетеді-балует

  • Қуантады-радует

  • Күнім –мое солнце

  • Айым – моя луна

  • Гүлім – мой цветок

  • Жұлдызым – моя звезда


Тыңдалым.Оқылым.Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды, оқиды.




Ә) «Дұрыс айт» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырамын, бірнеше рет қайталатамын.

Айтылым.Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.




Б) 1-тапсырма. Оқиық

Менің атам ауылда тұралды. Атамның жасы 74-те. Ол- зейнеткер. Атам-ақылды, мейірімді адам.

Мәтінді мұқият оқиды, сұраққа жауап береді.



4.Сергіту сәті.

Жаттығулар жасау

Мұғаліммен қайталайды, сергіту жаттығуын жасайды.

III.Ойтолғаныс

Жазылым. 1-тапсырма. 18 бет.

Қажетті сөздерді жазады

IV.Бекіту

Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатамын.

Айтылым.

«Есте сақта» айдарында берілген сөйлемдерді оқимын, талдатамын.

Сөйлемдерді оқиды, талдайды.

V.Бағалау

Формативті бағалау. Оқушыларға парақ таратамын. Оқушылардың өзін бағалауы бойынша қортынды бағаны өзім қоямын.

«Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы бойынша өзара бірін-бірі бағалайды.

VI.Үйге тапсырма

Оқулық 41 бет, 1-тапсырма оқу, жаңа сөздерді жаттау

Күнделіктеріне жазып алады

VII.Рефлексия

Түрлі стикерлер таратып беремін.

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазып, тақтаға іледі.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!