Материалдар / Менің атым Қожа
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Менің атым Қожа

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2018
1075
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: Оқу ісінің меңгерушісі Б Ахметқалиева

САБАҚ:

Әдебиет

Күні:

08.02

СЫНЫП: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым – Қожа»

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Оқушылар Бердібек Соқпақбаевтың әлемге танылған әйгілі шығармасы туралы біледі.. Қожа мінезіне талдау жасайды., өз көзқарастарын жүйелі айтуға үйренеді.

Оқушылардың басым бөлігі:Мазмұнға байланысты - ақын шығармасын оқи отырып, композициялық құрылымына талдайды. шығарманы оқи отырып, ой тереңдігін, тіл шеберлігін сипаттай алады.

Кейбір оқушылар: СТО - ға байланысты - тақырыпты меңгерту барысында СТО әдістері білімдерін ортаға салып, өз ой - пікірлерін қорытындылайды; топтық жұмысқа байланысты – топтағы жұмысты ұйымдастыра алады, жұмыс нәтижелерін көрсетеді.

Алдыңғы оқу

М.Әлімбаев “Ана тілім ғажап деп айта аламын” жаттау 3 мин

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)


Ресурс

тар

Басталуы


* Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.”” Психологиялық ахуал Ереже:
Не сөйлейтініңді біл. Кімге сөйлейтініңді біл. Қай жерде сөйлейтініңді біл. Қалай сөйлейтініңді біл.

2 мин

Қолпаштау




Ортасы

Кинометафора әдісі” әдісі Оқушыларға фильмінен үзінді көрсетіледі. Оқушылар табады.

Зерттеушілік конференция” слайд Б.Соқпақбаев өмірі мен шығармалары.
Қазақ прозасына қайталанбас соны леп, өзгеше өрнек, ғажайып сыр - сипат әкелген көрнекті жазушы, балалар әдебиетінің классигі - Б. Соқпақбаев.
Б. Соқпақбаев - нәзік психолог, бала жанын терең зерттеген қаламгер. Шығармалары қазақ әдебиетінің алтын қазынасына қосылған құнды дүниелер. Сондай шығармаларының бірі Менің атым - Қожа» хикаятымен таныспыз. Бүгін шығармадағы кейіпкерлерге талдау жасаймыз.
Хикаяттағы кейіпкерлерге талдау жүргізу.

ЕShape2 Shape1 нді «Қожа қандай бала деген сұраққа жауап іздейміз. Менің байқауымша, сіздердің пікірлеріңіз әр түрлі. Соған байланысты сынып екі топқа бөлінген.
1
топ : «Қожа - жақсы бала»
2
топ «Қожа - тентек бала»

«
Қожа - жақсы бала»
Қожа - алғыр бала
-
ақылды бала
-
әділетті бала
-
мейірімді бала

«
Қожа - тентек бала»
Қожа - өтірікші бала
шыдамсыз бала
-
бұзық бала
-
тиянақсыз бала

І топ Кесте толтыру.

Тұжырым картасы әдісі І топ

Белсенді кейіпкерлер: Қожа, Жантас, Миллат, Майқанова.
Тасадағы кейіпкерлер: Жанар, Оспанов

Ойды қағып алу

ІІ топ Композициялық құрылымына талдау.

Оқиғаның басталуы.

Оқиғаның байланысы.

Оқиғаның дамуы.

Оқиғаның шарықтау шегі.

Ой түйіні, шешімі.
Сергіту сәті: Ән “Қожаның маршы”
“Кім? Қайда? Қашан?” әдісі арқылы мәтіннен үзінді беріледі, оқушылар кітаптан тауып оқиды немесе естерінде қалғаны бойынша айтады.

«Қай сәт бейнеленген
1) «
Есікті аша бергенімде, тынысым мүлде бітіп, жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды. Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін»
(
Бақа оқиғасынан кейін апасымен кездесер сәт )
2)
Терезенің тұсында мектептің бағы бар. Осыдан бес, алты жыл бұрын өз қолымызбен отырғызылған теректер. Бір теректің басына маймылша өрмелеп шығып алдым. (Пед. Кеңес болып жатқан сәт)
3).
Қоңырау әлі бола қоймаған. Сол кезде басыма сап етіп, бір қызық ой келе қалды. Кішкентай бақаның бірін Майқанованың сөмкесіне сүңгіттім де жібердім. (Сөмкеден бақаның шыға келу сәті)
4).
Аузымды түтінге толтырып алып, жұтып кеп қалғаным сол екен бір керемет улы газ өңешімнен шеңгелдеп ала кеп түсті. Жер дүние төңкеріліп бара жатты. (Қожаның темекі тартқан сәті)

«Мынау кім
-
Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап - сыпсыңдағыш. (Жантас)
-
Мен оқулық емес, қант аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз. (Қожа)
-
Біз екеуміз таныс шығармыз деймін.(Майқанова)
-
Мүмкін орныңа барып айтатын шығарсың?
-
Мен сенің әкеңе қарыздар адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. (Сәйбек қарт)
-
Келесі сабаққа қайсысың бақа ұстап әкелесіңдер. (Оспанов)

«Тұлғаны таны»

Балалар, қазір экранға фоталар шығады. Сол адамдар бізге таныс па? Олар кімдер?

  1. Қожаның суреті

  2. Майқанованың суреті

  3. Қожа, Майқанова, директор суреті

  4. Қожа мен анасы Милаттың суреті

  5. Қожаның рольінде ойнаған Нұрлан Санжардың суреті

  6. Жанар рольінде ойнаған Гүлнар апайдың суреті


15мин

Сабақтың көрнекілігі:сызбалар, АКТ, маркер, А3

Аяғы

Буктрейлер” “Менің атым Қожа” кітабы туралы слайд.

Кері байланыс “20 SMS


Үй тапсырмасы

Үйге тапсырма: «Бақытты балалық» ойтолғау


Қосымша ақпарат интернет желісінен


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Үйге тапсырмалар беріледі.


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Оқушыларды бағалау.


Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

« » әдісі

Жеңілден күрделіге қарай тапсырмалар бере отырып қабілетті оқушылармен жұмыс жүргізілді қолдау көрсетілді

Белсенділік танытқан оқушылар білімдеріне қарай бағаланады.


Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қалай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Сабақта қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:

Қандай екі нәрсе Сіздің сабағыңызды жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

















Бекітемін:

Мектеп директоры-Темирбеков.Б.Ж.

Тексерілді:

Оқу ісінің меңгерушісі-Ахметқалиева.Б.С.



































Майлин атындағы мектеп-балабақша кешені КММ

















Ашық сабақ тақырыбы: “Менің атым Қожа”















Өткізген: Пән мұғалімі- Абилмажинова.А.







2017-2018 оқу жылы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!