Менің атым Қожа 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің атым Қожа 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді.

Мұғалімнің аты-жөні: Жұмашева С.М.

Күні: 13.02.18.

СЫНЫП: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5. Т/Ж1)

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуы

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Бақаның әлегі

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Ресурс түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топқа бөлу. «Қаламсаптары арқылы»

Әр оқушының қаламсабын жинап аламын.Оларды араластырып, екі топқа бөлемін. Әр оқушы өзінің қаламсабының қасына отырады.Сол арқылы топқа бөлінеді.


Үй тапсырмасын пысықтау: 3 минут

«Карусель» әдісі

Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге тұрып,тақырыпқа қатысты бір-біріне сұрақтар қояды. Жауап береді.


1-топ

2-топ





Ішкі,сыртқы шеңбер

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

1-топ Бұл кім? 2-топ Бұл қай сәт?

Шығарманың аудио нұсқасы тыңдалады. Әр топ өздеріне берілген сұрақтар бойынша кейіпкердің кім екенін анықтайды. Келесі топ қай кез екенін анықтайды.





Диск




Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут







Қолдану 1-тапсырма.Әңгімені композициялық құрылысына талдау

1.Әңгіменің басталуы-

2. Әңгіменің дамуы-

3. Әңгіменің байланысы-

4. Әңгіменің шиеленісуі-

5. Әңгіменің шешімі-

Екі топқа да бірдей тапсырма әңгіменің желісін композициялық құрылысына талдайды.

2-тапсырма.

Талдау

«Теріп алу» стратегиясы

Тақтадан бірнеше қасиеттер көрсетіледі. Соларды әр кейіпкерге тән етіп, орналастыру керек.



Кеспе кағаздар









Төрт кейіпкерге арналған сызба қағаз

Сергіту сәті

2 минут

«Қара жорға» биі

Видеожазба

Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут

Жинақтау

Тест жұмысы. Білімланд сайтындағы берілген тест жұмысының сұрақтарына жауап беріп, ойларын жинақтайды



«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі








Бағалау


5 минут











Кері байланыс

3 минут

Үй тапсырмасы

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


Оқушының аты-жөні

«Карусель» әдісі

«Бұл кім?»

Қай сәт?

Композициялық құрылысы

«Теріп алу» әдісі

Балл






































«Рефлексия» Смайлктер арқылы сабаққа баға беру

«Түбінде адам болатын бала» Осы сөзбен келісесіз бе? Неліктен? Өз ойыңызды жазу


Бағалау парақшасы













Рефлексиялық шеңбер


Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.10.2018
703
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі