|
Сабақтың тақырыбы: Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. |
Мұғалімнің аты-жөні: Жұмашева С.М. Күні: 13.02.18. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5. Т/Ж1) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Бақаның әлегі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурс түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топқа бөлу. «Қаламсаптары арқылы» Әр оқушының қаламсабын жинап аламын.Оларды араластырып, екі топқа бөлемін. Әр оқушы өзінің қаламсабының қасына отырады.Сол арқылы топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын пысықтау: 3 минут «Карусель» әдісі Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге тұрып,тақырыпқа қатысты бір-біріне сұрақтар қояды. Жауап береді. |
1-топ 2-топ Ішкі,сыртқы шеңбер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну 1-топ Бұл кім? 2-топ Бұл қай сәт? Шығарманың аудио нұсқасы тыңдалады. Әр топ өздеріне берілген сұрақтар бойынша кейіпкердің кім екенін анықтайды. Келесі топ қай кез екенін анықтайды.
|
Диск Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану 1-тапсырма.Әңгімені композициялық құрылысына талдау 1.Әңгіменің басталуы- 2. Әңгіменің дамуы- 3. Әңгіменің байланысы- 4. Әңгіменің шиеленісуі- 5. Әңгіменің шешімі- Екі топқа да бірдей тапсырма әңгіменің желісін композициялық құрылысына талдайды. 2-тапсырма. Талдау «Теріп алу» стратегиясы Тақтадан бірнеше қасиеттер көрсетіледі. Соларды әр кейіпкерге тән етіп, орналастыру керек. |
Кеспе кағаздар Төрт кейіпкерге арналған сызба қағаз |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қара жорға» биі |
Видеожазба |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Жинақтау Тест жұмысы. Білімланд сайтындағы берілген тест жұмысының сұрақтарына жауап беріп, ойларын жинақтайды |
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут Үй тапсырмасы |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Рефлексия» Смайлктер арқылы сабаққа баға беру «Түбінде адам болатын бала» Осы сөзбен келісесіз бе? Неліктен? Өз ойыңызды жазу |
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің атым Қожа 5-сынып
Менің атым Қожа 5-сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. |
Мұғалімнің аты-жөні: Жұмашева С.М. Күні: 13.02.18. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5. Т/Ж1) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Бақаның әлегі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурс түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топқа бөлу. «Қаламсаптары арқылы» Әр оқушының қаламсабын жинап аламын.Оларды араластырып, екі топқа бөлемін. Әр оқушы өзінің қаламсабының қасына отырады.Сол арқылы топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын пысықтау: 3 минут «Карусель» әдісі Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге тұрып,тақырыпқа қатысты бір-біріне сұрақтар қояды. Жауап береді. |
1-топ 2-топ Ішкі,сыртқы шеңбер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну 1-топ Бұл кім? 2-топ Бұл қай сәт? Шығарманың аудио нұсқасы тыңдалады. Әр топ өздеріне берілген сұрақтар бойынша кейіпкердің кім екенін анықтайды. Келесі топ қай кез екенін анықтайды.
|
Диск Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану 1-тапсырма.Әңгімені композициялық құрылысына талдау 1.Әңгіменің басталуы- 2. Әңгіменің дамуы- 3. Әңгіменің байланысы- 4. Әңгіменің шиеленісуі- 5. Әңгіменің шешімі- Екі топқа да бірдей тапсырма әңгіменің желісін композициялық құрылысына талдайды. 2-тапсырма. Талдау «Теріп алу» стратегиясы Тақтадан бірнеше қасиеттер көрсетіледі. Соларды әр кейіпкерге тән етіп, орналастыру керек. |
Кеспе кағаздар Төрт кейіпкерге арналған сызба қағаз |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қара жорға» биі |
Видеожазба |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Жинақтау Тест жұмысы. Білімланд сайтындағы берілген тест жұмысының сұрақтарына жауап беріп, ойларын жинақтайды |
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут Үй тапсырмасы |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Рефлексия» Смайлктер арқылы сабаққа баға беру «Түбінде адам болатын бала» Осы сөзбен келісесіз бе? Неліктен? Өз ойыңызды жазу |
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













