|
Тақырыбы: Менің ойыншықтарым. Не қайда орналасқан? |
Мектеп: «Теректі негізгі мектебі» ММ |
|||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні:Ахметова Г.И. |
|||
|
Мектепалды сынып/топ |
Қатысушылардың саны: Қатыспағандардың саны: |
|||
|
Оқыту мақсаттары |
0.1.1.1.Қағаз бетінде бағдарлау, карточкалардағы геометриялық фигуралардың орналасуын сипаттау. 0.1.1.2.Кеңістікте бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиеленушілер: |
|||
|
-сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында деген сөздерді пайдалана отырып, кеңістікте фигуралар мен заттардың орналасуын сипаттайды. |
||||
|
Көптеген тәрбиеленушілер: |
||||
|
- орналасуы бойынша көрсетілген заттар мен фигураларды табады. |
||||
|
Кейбір тәрбиеленушілер: |
||||
|
-өз бетінше ойыншықтардың (мысалы мәшинелердің) қозғалыс бағдарларын түсіндіреді және педагогтің тапсырмасы бойынша оларды өзгертеді және сипаттайды. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: -өзі сұрақ қойғанда және педагог пен тәрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде лексика мен терминологияны пайдалана алады. Пәндік лексика және терминология: -сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында. Пікір алмасуға арналған сұрақтар: Үлгі бойынша фигураларды жапсырған кезде қалай қателеспеу керектігін түсіндір. Ойыншықтар қайда тұруы мүмкін деп ойлайсың? Қандай шылаулар мен көмекші сөздер заттың орналасқан жерін сипаттауға мүмкіндік береді? Жазу: Салынган үзік сызықтар бойынша бастырып сызу. |
|||
|
Алдыңғы білім |
Заттардың кеңістікте орналасуы туралы алғашқы білім, геометриялық фигуралар мен денелердің атауы. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Ынталандыру. |
|
||
|
0-5 минут |
Педагог математика санауға, есеп шығаруға, өлшеуге үйрететінін айтады. Математикалық таңбаларды, белгілерді, фигураларды түсіндіреді. Өзектендіру. Педагог: - Өздеріңнің сүйікті ойыншықтарыңды атаңдар?- дейді. |
|
|
Ортасы 6-15 |
Мақсат қою (проблемалық жағдай). (Ұ) Педагог балаларға әліппе-дәптердегі 1-тапсырмадағы суретке қарауды және ойыншықтардың қайда тұрғанын айтуды ұсынады. |
Әліппе-дәптер, Жиынтық полотно. |
|
|
Жаңалық ашу. (Ұ) Проблемалық жағдайды шешу үшін балалар заттың кеңістікте орналасуын сипаттайтын ұғымдарды білуі керек. Педагог балалардан: -Қандай шылаулар мен көмекші сөздер заттың орналасқан жерін сипаттауға мүмкіндік береді?- деп сұрайды. (Үстінде, астында, алдында, жанында, астында, бұрышта, ортасында және т.б.). Беттің төменгі жағында ойыншықтар қойылған сөре бейнеленген. Педагог балаларға бейнеленген ойыншықтарды бөлмеден тауып, олардың қайда орналасқанын айтуды ұсынады. Тапсырманы күрделендіруге болады: педагог ойыншықтардың орналасуын сипаттайды, ал балалар педагог қандай ойыншық туралы айтқанын табады. |
|
|
|
Сергіту сәті. Педагогтің қалауы бойынша. (Әдістемелік нұсқаудың соңғы бетінде сергіту сәтінің нұсқалары берілген.) |
|
|
16-25 |
Жаңаны қолдану. (Т) Педагог үлестірмелі материалдағы №15-16 кестелерді қолданады. Балалар заттарды бөлмеде орналастырып, суреттегі заттардың, оның ішінде бір-біріне қатысты орналасуын (арасында, сол жақта, оң жақта, жоғарыда, төменде) түсіндіреді. Торкөз қағаздың бетінде бағдарлай білуін бекіту үшін балалар әліппе-дәптердегі 2-тапсырманы орындайды. Бұл үшін қай торкөзде қандай зат орналасқанын қарайды және үлгіге ұқсатып тиісті суреттері бар жапсырманы тор- көздерге жапсырады. Балалар торкөздердің санын санайды және суреттегі заттардың орналасуына сәйкес олардың санау бағытын сақтайды. (Ө) Төменде - өзіндік жұмыс үшін шаршыларды бояу ұсынылады. Келесі 3-тапсырмада балалар саусақтың ұсақ моторикасын дамытуға арналған тапсырманы орындайды, үлгі бойынша торкөздерді бастырып сызады. |
Әліппе-дәптер. Үлестірмелі материалдар, №15-16 кестелер. |
|
Рефлексия |
Рефлексия. |
Әліппе-дәптер |
|
26-30 |
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сәттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликті салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса және бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің ойыншықтарым. Не қайда орналасқан?
Менің ойыншықтарым. Не қайда орналасқан?
|
Тақырыбы: Менің ойыншықтарым. Не қайда орналасқан? |
Мектеп: «Теректі негізгі мектебі» ММ |
|||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні:Ахметова Г.И. |
|||
|
Мектепалды сынып/топ |
Қатысушылардың саны: Қатыспағандардың саны: |
|||
|
Оқыту мақсаттары |
0.1.1.1.Қағаз бетінде бағдарлау, карточкалардағы геометриялық фигуралардың орналасуын сипаттау. 0.1.1.2.Кеңістікте бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиеленушілер: |
|||
|
-сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында деген сөздерді пайдалана отырып, кеңістікте фигуралар мен заттардың орналасуын сипаттайды. |
||||
|
Көптеген тәрбиеленушілер: |
||||
|
- орналасуы бойынша көрсетілген заттар мен фигураларды табады. |
||||
|
Кейбір тәрбиеленушілер: |
||||
|
-өз бетінше ойыншықтардың (мысалы мәшинелердің) қозғалыс бағдарларын түсіндіреді және педагогтің тапсырмасы бойынша оларды өзгертеді және сипаттайды. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: -өзі сұрақ қойғанда және педагог пен тәрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде лексика мен терминологияны пайдалана алады. Пәндік лексика және терминология: -сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында. Пікір алмасуға арналған сұрақтар: Үлгі бойынша фигураларды жапсырған кезде қалай қателеспеу керектігін түсіндір. Ойыншықтар қайда тұруы мүмкін деп ойлайсың? Қандай шылаулар мен көмекші сөздер заттың орналасқан жерін сипаттауға мүмкіндік береді? Жазу: Салынган үзік сызықтар бойынша бастырып сызу. |
|||
|
Алдыңғы білім |
Заттардың кеңістікте орналасуы туралы алғашқы білім, геометриялық фигуралар мен денелердің атауы. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Ынталандыру. |
|
||
|
0-5 минут |
Педагог математика санауға, есеп шығаруға, өлшеуге үйрететінін айтады. Математикалық таңбаларды, белгілерді, фигураларды түсіндіреді. Өзектендіру. Педагог: - Өздеріңнің сүйікті ойыншықтарыңды атаңдар?- дейді. |
|
|
Ортасы 6-15 |
Мақсат қою (проблемалық жағдай). (Ұ) Педагог балаларға әліппе-дәптердегі 1-тапсырмадағы суретке қарауды және ойыншықтардың қайда тұрғанын айтуды ұсынады. |
Әліппе-дәптер, Жиынтық полотно. |
|
|
Жаңалық ашу. (Ұ) Проблемалық жағдайды шешу үшін балалар заттың кеңістікте орналасуын сипаттайтын ұғымдарды білуі керек. Педагог балалардан: -Қандай шылаулар мен көмекші сөздер заттың орналасқан жерін сипаттауға мүмкіндік береді?- деп сұрайды. (Үстінде, астында, алдында, жанында, астында, бұрышта, ортасында және т.б.). Беттің төменгі жағында ойыншықтар қойылған сөре бейнеленген. Педагог балаларға бейнеленген ойыншықтарды бөлмеден тауып, олардың қайда орналасқанын айтуды ұсынады. Тапсырманы күрделендіруге болады: педагог ойыншықтардың орналасуын сипаттайды, ал балалар педагог қандай ойыншық туралы айтқанын табады. |
|
|
|
Сергіту сәті. Педагогтің қалауы бойынша. (Әдістемелік нұсқаудың соңғы бетінде сергіту сәтінің нұсқалары берілген.) |
|
|
16-25 |
Жаңаны қолдану. (Т) Педагог үлестірмелі материалдағы №15-16 кестелерді қолданады. Балалар заттарды бөлмеде орналастырып, суреттегі заттардың, оның ішінде бір-біріне қатысты орналасуын (арасында, сол жақта, оң жақта, жоғарыда, төменде) түсіндіреді. Торкөз қағаздың бетінде бағдарлай білуін бекіту үшін балалар әліппе-дәптердегі 2-тапсырманы орындайды. Бұл үшін қай торкөзде қандай зат орналасқанын қарайды және үлгіге ұқсатып тиісті суреттері бар жапсырманы тор- көздерге жапсырады. Балалар торкөздердің санын санайды және суреттегі заттардың орналасуына сәйкес олардың санау бағытын сақтайды. (Ө) Төменде - өзіндік жұмыс үшін шаршыларды бояу ұсынылады. Келесі 3-тапсырмада балалар саусақтың ұсақ моторикасын дамытуға арналған тапсырманы орындайды, үлгі бойынша торкөздерді бастырып сызады. |
Әліппе-дәптер. Үлестірмелі материалдар, №15-16 кестелер. |
|
Рефлексия |
Рефлексия. |
Әліппе-дәптер |
|
26-30 |
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сәттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликті салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса және бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады. |
|
шағым қалдыра аласыз













