Тақырыбы: Менің
отбасым.
Мақсаты:
-
Білімділік: Бала тәрбиесіндегі
ата-ананың алатын орны ерекше екендігін
түсіндіру.
-
Дамытушылық: Отбасы мүшелері арасындағы
бауырмалдық, достық қарым-қатынасты
қалыптастыру. Отбасы мүшелері және
отбасындағы сыйластық туралы әңгімелеу арқылы есте сақтау
қабілеттерін дамыту.
-
Тәрбиелік: Отбасы мемлекетіміздің бір
бөлшегі екенін ұғындыру, үлкенге ізеттілік көрсетуге, кішіге қамқор
болуға тәрбиелеу.
-
Түзетушілік: Балалардың дыбыстарын
қадағалап, түзетіп отыру.
Көрнекілігі: проектор, отбасы
мүшелерінің суреттері, тақырыпқа байланысты нақыл сөздер, қима
қағаздар, слайд.
Меңгерілетін
сөздер: Отбасы – шағын мемлекет,
мейірімді, қамқор, үлгілі, өнерлі, кешірімді, бақытты, алып құс,
бәйтерек, отбасы мүшелері.
Тәрбие сағатының
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу.
Тәрбиеші:
-
Балалар, көңіл-күйлерің
қалай?
-
Тәрбие сағатымызды бастамас
бұрын барлығымыз шаттық шеңберін
құрайық.
-
Балалар, күн анамыз бізге
күн нұрын шашып тұр қане, бәріміз күн сәулесінен қуат алып,
бір-бірімізге жылы лебіздерімізді білдірейік. Бүгінгі тәрбие
сағатымыз сәтті өту үшін жақсы тілектер
айтайық.
Аспанымыз ашық
болсын!
Ата- анамыз аман
болсын!
Бақытты
болайық!
(Балалар бірге
оқиды.)
-
Адамға өмірде ең қымбаты -
отбасы. Отбасы – шағын мемлекет.
Отбасының екі
тірегі-әлпештеген әке мен аялаған ана.
-
Ата-анаға, үлкенге қызмет
етіп, әкенің еңбегін, ананың ақ сүтін өтеу - біздің борышымыз.
Отбасы - адам баласының түп қазығы, алтын
ұясы.
-
Балалар, сендер қалай
ойлайсыңдар, отбасы қандай болуы
керек?
(Балалар жауаптарын жанұя
суретінің айналасына жазады.)
-
Жарайсыңдар,
балалар!
-
Отбасында сүйіспеншілік,
сыйластық, татулық, бауырмалдық болғанда бірлік болады. Бір-бірін
аялап, кешіре, түсіне білгенде отбасы мықты, берік
болады.
(Балалардың
жауабы)
Оқушылар:
Тәрбиеші:
Оқушылар:
Тәрбиеші:
-
Олай болса, олар
ата-әжелеріміз.
-
Алып бәйтерек ненің арқасында жақсы өсіп
жайқалады?
-
Дұрыс, тамырының.
-
Қалай ойлайсыңдар, егер
ағаштың діңін ата-әжелерімізге теңесек, тамырын кімге
теңейміз?
-
Ата-бабаларымызға.
Ата-баба
Ата-әже
Ата-ана
Бала
-
Міне, балалар, осылай үлкен отбасы
қалыптасады. Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады. Тәртіпті де,
тәрбиелі ұрпақ - отбасы мен мектептен алған үлгі - өнеге
жиынтығының жемісі.
Ананың көңілі балада, ...
ұшқанда соны ілерсің
Тәрбие басы - ...
ана-бұлақ
Ұяда не көрсең, ... тал
бесік
Балалы үй базар, ...
баланың көңілі далада
Ата көрген оқ жонар ,
... ана көрген тон
пішер
Әке - асқар тау, ...
баласыз үй қу мазар
(Тақтаға отбасы
мүшелерінің жеке суреттері ілінеді, сұрақтар қоя отырып,
балалар жауаптарына қарай суреттерді ажыратып, ретімен
тақтаға іліп шығады)
-
Қатал көрінгенмен, өте
мейірімді. Ол көзілдірік киеді, көп кітаптар оқиды, көптеген
қызықты тарихи оқиғаларды біледі. Ол әжеге көмектеседі, дүкенге
және базарға барады, зейнетақы алады, немерелеріне
қарайласады.
-
Ол өте мейірімді, ақ шашты,
көзінің айналасында ұсақ әжімдері бар, дәмді тағамдар, тәтті нандар
пісіреді, сендерге жылы қолғап тоқиды, ұйықтар алдында ән немесе
ертегі айтып береді.
-
Ол салмақты да, байсалды,
барлық бос уақытын сендермен өткізеді, сендерді циркке апарады,
демалыс кезінде барлық отбасын табиғатқа алып
шығады.
-
Бұл кім?
(Әке)
-
Дұрыс. Ал әке не істей
алады? (ағаш жарады, футбол ойнайды,
т.б.).
-
Ал сендердің әкелерің
қандай? Толықтыру: (күшті, батыл,
мықты,...)
-
Оны жер бетіндегі ең
бірінші, ең әдемі сөзбен атайды.
Ол сен үшін ең қымбат
адам?
-
Бұл жұмбақ кім туралы? (ана
туралы)
-
Сендер өздеріңнің
аналарыңды қандай мейірімді сөзбен
атайсыңдар? (Анашым, анатайым,
...)
-
Аналарың сендерді қалай
еркелетеді? (балалардың
жауаптары)
-
Сенің өзіңнен үлкен,
сабағыңды орындауға көмек беретін, сені серуенге бірге алып шығатын
ер бала немесе қыз баланы кім деп атаймыз?(Аға,
әпке)
-
Қыздарға әпкешім, ұлдарға
ағатайым деп еркелейтін, балабақшаға баратын өзіңнен
кішкентай ұл бала немесе қыз баланы кім деп атаймыз?(Іні,
қарындас)
-
Балалар, бұл
суреттердегі адамдарды бір сөзбен қалай
атаймыз?
-
Отбасы.
-
Әр адамның өз отбасы болады. Отбасы бірнеше
адамнан тұрады: ата, әже, әке, ана, аға, әпке, іні, қарындас,
т.б. Олар кез келген істі бірігіп атқарады,
бір-біріне көмектеседі. Отбасында біз үлкендерді
сыйлауға, кішілерге көмек көрсетуге, қамқор болуға
үйренеміз.
(Бейнероликте көрсетілген
фотосуреттегі кімнің отбасы екенін тауып, сол бала өз отбасын
таныстырып өтеді.)
Қорытынды.
-
Балалар, алдарыңдағы
жүрекшелерге бүгінгі ашық тәрбие сағатында алған әсерлеріңді жазып,
алып бәйтерекке іліңдер.
-
Өте жақсы, балалар! Отбасы
- кіші Отаның. Сол Отанда тату-тәтті өмір сүру үшін отбасы
мүшелерімен, туысқандармен, бауырлармен тату
болыңдар.