Менің отбасым

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің отбасым

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал бастауыш сынып мұғалімдеріне керек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


ПӘН: ДҮНИЕТАНУ

Сынып:1

Мектеп: Бірінші мамыр жалпы орта білім беретін мектебі

Күні: 12.09.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні : Байдаулетова А.А

Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым

Қатысқандар:30

Қатыспағандар саны:


Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

2.1.1.3 Түрлі дерексөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушы: Отбасы мүшелерін атап бере алады.

Көпшілігі: Отбасы мүшелері арасындағы өзара қамқорлық маңызын түсінеді

Кейбірі: Отбасы мүшелерінің қарым-қатынасы туралы

мысал келтіріп әңгімелейді

Бағалау критерилері

-Отбасы мүшелерін және олардың арасындағы қарым-қатынасты сипаттайды

-Қамқорлықтың маңыздылығын түсіндіретін мысалдар келтіреді


Сөздік қор


Дәстүрлер, эмоция, жақсы істер, көңіл-күй

Құндылықтарды дарыту


3. Мәңгілік ел - Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Денсаулық және

техника қауіпсіздігінің

сақталуы

Ширату қауіпсіздік техникасын сақтау

Пәнаралық байланыстар

Сауат ашу, бейнелеу, музыка

АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

Бейне ролик, суреттер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Психологиялық ахуалды қалыптастыру


Picture 1


Шаттық шеңбер


  1. топ Әке

  2. топ Ана

  3. топ Бала



АКТ











Қима қағаздар

Сабақ ортасы


«Түймедақ» ойыны. Жаңа сабаққа кіріспе


Shape1




  1. тапсырма Ж.Ж.

«Кел, талқылайық» әдісі

Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқорлықты бейнелейтін суреттерді белгіле?





2-тапсырма Т.Ж

«Ойлан жұптас, бөліс» әдісі


Сурет бойынша отбасы мүшелерінің қарым-қатынасы туралы әңгімелеңіз.

Өз отбасыңыздағы адамдардың қамқорлығына мысал келтіріңіз


Дескриптор: Білім алушы

- отбасы мүшелерінің арасындағы қамқорлықты бейнелейтін

суреттерді көрсетеді;

- қамқорлық жасау туралы ой қорытады.

- суреттерде бейнеленген қарым-қатынасты сипаттайды;

- өз отбасындағы қарым-қатынасқа мысал келтіріп айтады.


«Саралау» әдісі бойынша оқушылардың білім деңгейін анықтау

3 тапсырма жеке жұмыс

А деңгейі – «Отбасы» тақырыбына сөздерден сөйлем құрау

В деңгейі – «Менің отбасым» тақырыбына өлең шығару

С деңгейі – «Менің отбасым» тақырыбына мәтін құрастыру


Дескриптор:

Барлығы: - Сөздерден сөйлем құрай алады.

Көпшілігі: - Отбасы тақырыбына өлең шумақтарын шығара алады.

Кейбірі: - Отбасы мүшелеріне байланысты мәтін құрай алады.













Интербелсенді тақта



















Үлестірмелі суреттер



















оқулық

































Отбасы туралы бейне суреттер

Сабақтың соңы

Бағалау

Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау әр оқушының қабілеттілігіне қарай сараланған тапсырмалар дайындалады.

Бағалау критерий, дескриптор, кері байланыс









Денсаулық сақтау технологиялары


Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.



Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2018
281
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі