Материалдар / Менің отбасым. У дыбысы мен əрпі

Менің отбасым. У дыбысы мен əрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.1.3.1. Сұраққа жауап бере отырып, У дыбысы жəне əрпімен танысады. 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу 0.3.3.1. Жазу жолын, жол аралық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
432
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Менің айналамда кімдербар?ТАҚЫРЫБЫ: Менің отбасым. У Дыбысы мен əрпіМектеп/МҰбырай Алтынсарин мектебі


Педагогтіңаты-жөні: Б.Н Джиембекова
СЫНЫП-ТОП: Мектепалды сыныбыҚатысқандарсаны:15Қатыспағандарсаны:0
ҰОҚ-ныңоқытылумақсаттары0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау0.1.3.1. Сұраққа жауап бере отырып, У дыбысы жəне əрпімен танысады.0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу0.3.3.1. Жазу жолын, жол аралық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу
Күтілетіннəтиже

Барлық тəрбиеленушілер:Сурет бойынша сұраққа жауап береді.Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады.У дыбысыкейде дауысты, кейде дауыссыз дыбыс.Удыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі удыбысының орнын ажыратады.У əрпінің баспа түрін жазады.


Көпшіліктəрбиеленушілер:




Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады.Сөздегі дыбыс санын, ондағы у дыбысының орнын ажыратады.Удыбысына сөз ойлайды.У дыбысына (дауысты, жуан дауысты) сөз құрайды.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазады.


Кейбіртəрбиеленушілер:Сурет бойынша əңгіме құрайды, өз ойын толық жеткізеді. Сөз/сөйлем сызбасын оқиды.У дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.


Негізгі терминдермен сөзтіркестері: ОтбасыҰОҚ-дағы тапсырмалар мендиалогтерде қолданылатын тіл:Пікір алмасу сұрақтары.Отбасы мүшелерінің есімдерінен У дыбысын ізде. Бұл отбасында кім үлкен, кім кіші?Өзотбасыңдасененкімүлкен?Таяқшанықалай пайдаланасың?


ӨткенҰОҚ-дан алғанбілім
Отбасы туралы əңгімелейді. Таныс əріптерді тауып,сөз, сөйлем құрайды. Сөздерді буынға бөледі?
Жоспар
ЖоспарланғануақытЖоспарланған жұмыстүрлеріРесурстар
І. Дұрысəсерлікөңіл күйорнату.

0–2мин.



II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсаттыболжам.

3–5 мин.
Педаго балаларды шаттық шеңберіне тұрғызады.
  • Кəне,балаларбарлығымызотбасымызға жақсы тілектер тілейікші!


  • Ата-анам ауырмасын!
  • Үлкендерд ісыйлайық!
  • Анамызды ардайық!


  • (Ұ)Педагог балалардың назарын оқуқызметінетарту мақсатында балалармен «Отбасымберекем қимылды ойынын ойнатады.Барлық балалар шеңбер жасап тұрады.Педагогтіңбелгісімен отбасы мүшелерін айтып,бір қолымен екінші қолыныңсаусақтарын бір-бірлеп жұмады.Егер саусақтары жетпей қалса, артқа қарайад ымдап, қалғанотбасыларынатайды. Көп адымдаған балаға «Үлкен отбасы» деген атақ беріледі.Олбала қалған балаларды бақылаушыболады.


    ҰОҚ-ныңортасыIII.Тақырыпбойыншажұмыс6 – 27мин.Тапсырма орындамас бұрын педагог балаларға жұмбақ жасырады.

    Əліппе-дəптер.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ