Сабақ:Сыныптан тыс
жұмыс
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып:
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Менің тілім-ХХІ
ғасырда
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаты
|
6.1.Т/Ж.Әртүрлі ақпараттарды
пайдалана отырып,оқушының ойлау қабілетін
дамыту;
6.2.Б/С. Өз ойын анық әрі
сенімді жауап беруге дағдыландыру;
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық оқушылар істей
алады:
|
Өз ойын анық әрі еркін жеткізе
алады;
|
Оқушылардың көпшілігі істей
алады:
|
Тапсырмаларды саралап,ой
қорытады;
|
Кейбір оқушылар істей
алады:
|
Өз білімін тиімді
қолданады;
|
Ойлау
деңгейі
|
Түсіну,жауап
беру,бағалау
|
Бағалау
критерийлері
|
1) ақпаратты дұрыс
түсініп,өзіндік ой қорытады;
2)өмірдегі құндылықтарды
өзіндік көзқарасымен салыстырады;
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қазақ
тілі,әдебиет
|
Тілдік
мақсат
|
ақиқат,тұрақты сөз
тіркестері,дәйексөз;
|
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер (пәнге арналған сөздік және
терминология):
|
Ақиқат-
реальность-truth;тұрақты сөз
тіркесі-фразеологизм- phraseology;
дәйексөз-цитата- quotation;
|
Сыныптағы диалог/ жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
|
Кім
мықты?
|
Сіз неліктен ... екенін
айта аласыз ба?
|
Өз біліміме сенемін
деп
|
Тыңдалым мен оқылым
бойынша ұсыныстар:
|
|
Алдыңғы
оқу
|
Өткен материалдарды еске
түсіру
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді
жазыңыз
|
Ресурстар
|
Басы
5
мин.
|
2
мин.
3мин.
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
түсіндіріледі.
6-сыныптар арасынан құрылған әр топ өз
топтарының аты мен мақсатын
түсіндіреді.
Сабақ сайыс мақсатында
құрылғандықтан әділқазылар сайланады.
|
|
Ортасы
35
мин.
|
10мин.
10
мин.
5мин.
5
мин.
5мин.
|
І
бөлім: «Мына суреттерді не
байланыстырады?”
Бұл бөлімде слайдта берілген
үш суреттің ортақ қасиеттері мен ұқсас жақтарын байланыстыра
отырып,суреттерге тән ортақ тақырыпты табады. Мысалы,қазақтың ұлы
адамдары А.Құнанбаев,Ш.Құдайбергенов,І.Жансүгіров суреттері
берілген.Ортақ ұқсастық-қазақтың
басақындары.
ІІ бөлім: «Кім
тапқыр?»
Бұл бөлімнің шарты бойынша
берілген суреттерді сөзге айналдыра отырып тұрақты тіркес не мақал
–мәтелдерді табады.
ІІІ бөлім:
«Киноребус»
Шарты:Кинофильмдерден үзінді немесе
байланыстыратын суреттерден фильмнің,мультфильмнің атын табу
керек.
І
V
-бөлім: «Ұлы
адамдар»
Шарты: Екі ұлы тұлғалардың бейнелерін
біріктіре отырып екі бейненің авторын табады.Олар туралы мәліметтер
береді.
V
-бөлім: «Озы болсаң,ойлап
көр»
Шарты бойынша дәйексөздердің
аяқталмай қалған бөлігін берілген суреттердің сілтеуімен
аяқтайды.
|
Слайд
№1
Слайд
№2
Слайд
№3
Слайд
№4
Слайд
№5
|
Соңы
5
мин.
|
|
Сабақты қорытындылау
мақсатында әділқазылар сөз алып, ұпай сандарының қорытындысы
бойынша жеңіске жеткен топты анықтайды.
|
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық
және
қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
|
|
|