Сабақ:Сыныптан тыс жұмыс | Мектеп:Т.Г.Шевченко атындағы № 13 |
Күні:29.11.17. | Мұғалімнің аты-жөні: Л.С.Құрмантаева |
Сынып: 6 «б», «в» | Қатысқандар саны:30
| Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Менің тілім-ХХІ ғасырда |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 6.1.Т/Ж.Әртүрлі ақпараттарды пайдалана отырып,оқушының ойлау қабілетін дамыту;6.2.Б/С. Өз ойын анық әрі сенімді жауап беруге дағдыландыру; |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар істей алады: |
| Өз ойын анық әрі еркін жеткізе алады; |
| Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
| Тапсырмаларды саралап,ой қорытады; |
| Кейбір оқушылар істей алады: |
| Өз білімін тиімді қолданады; |
Ойлау деңгейі | Түсіну,жауап беру,бағалау |
Бағалау критерийлері | 1) ақпаратты дұрыс түсініп,өзіндік ой қорытады;2)өмірдегі құндылықтарды өзіндік көзқарасымен салыстырады; |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі,әдебиет |
Тілдік мақсат | ақиқат,тұрақты сөз тіркестері,дәйексөз; |
| Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): |
| Ақиқат- реальность-truth;тұрақты сөз тіркесі-фразеологизм- phraseology; дәйексөз-цитата- quotation; |
| Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
| Талқылауға арналған сұрақтар: |
| Кім мықты? |
| Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
| Өз біліміме сенемін деп |
| Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар: |
|
|
Алдыңғы оқу | Өткен материалдарды еске түсіру |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз | Ресурстар |
Басы5 мин. | 2 мин.
3мин. | Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіріледі.
6-сыныптар арасынан құрылған әр топ өз топтарының аты мен мақсатын түсіндіреді.
Сабақ сайыс мақсатында құрылғандықтан әділқазылар сайланады. |
|
Ортасы35 мин.
|
10мин.
10 мин.
5мин.
5 мин.
5мин.
| І бөлім: «Мына суреттерді не байланыстырады?”Бұл бөлімде слайдта берілген үш суреттің ортақ қасиеттері мен ұқсас жақтарын байланыстыра отырып,суреттерге тән ортақ тақырыпты табады. Мысалы,қазақтың ұлы адамдары А.Құнанбаев,Ш.Құдайбергенов,І.Жансүгіров суреттері берілген.Ортақ ұқсастық-қазақтың басақындары. ІІ бөлім: «Кім тапқыр?»Бұл бөлімнің шарты бойынша берілген суреттерді сөзге айналдыра отырып тұрақты тіркес не мақал –мәтелдерді табады.
ІІІ бөлім: «Киноребус»Шарты:Кинофильмдерден үзінді немесе байланыстыратын суреттерден фильмнің,мультфильмнің атын табу керек.
І V -бөлім: «Ұлы адамдар»Шарты: Екі ұлы тұлғалардың бейнелерін біріктіре отырып екі бейненің авторын табады.Олар туралы мәліметтер береді.
V -бөлім: «Озы болсаң,ойлап көр»Шарты бойынша дәйексөздердің аяқталмай қалған бөлігін берілген суреттердің сілтеуімен аяқтайды. | Слайд №1
Слайд №2
Слайд №3
Слайд №4
Слайд №5
|
Соңы 5 мин. |
| Сабақты қорытындылау мақсатында әділқазылар сөз алып, ұпай сандарының қорытындысы бойынша жеңіске жеткен топты анықтайды. |
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|
|