Материалдар / Металдар мен бейметалдар, олардың қосылыстарының қасиеттерінң өзгеруінің периодтылығы. Периодтық заңның маңызы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Металдар мен бейметалдар, олардың қосылыстарының қасиеттерінң өзгеруінің периодтылығы. Периодтық заңның маңызы.

Материал туралы қысқаша түсінік
«Ыстық орындық» әдісі бойынша .Шарты:Екі оқушы бір-біріне сұрақ қояды және жауап береді ? Бүгінгі сабағымыз «Металдар мен бейметалдар, олардың қосылыстарының қасиеттерінң өзгеруінің периодтылығы. Периодтық заңның маңызы.» деп аталады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2018
559
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың тақырыбы Металдар мен бейметалдар, олардың қосылыстарының қасиеттерінң өзгеруінің периодтылығы. Периодтық заңның маңызы.

Күні:

Мұғалімнің есімі:

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқуға негізделген сабақ мақсаты

Металдар мен бейметалдар, олардың қосылыстарының қасиеттерінң өзгеруінің периодтылығын түсіну

Барлық оқушылардан күтілетін нәтижелер

Барлық оқушылар: Металдар мен бейметалдар, олардың қосылыстарының қасиеттерін біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Металдар мен бейметалдар, олардың қосылыстарының қасиеттерің өзгеруінің периодтылығын түсінеді


Кейбір оқушылар: Периодтық заңның маңызын бағалайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар: Металдар мен бейметалдар, олардың қосылыстарының қасиеттері өзгеруінің периодтылығын түсінеді

Негізгі сөздер мен тіркестер: Валенттілік,амфотерлік

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: : металдар-металы-, бейметалдар-неметалы-

Талқылауға арналған тармақтар: Металдар мен бейметалдар, олардың қосылыстарының қасиеттерінің өзгеруінің периодтылығын қалай түсінесіңдер?

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? Периодтық жүйе арқылы көз жеткізу.

Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу.


Алдыңғы оқу

Периодтық жүйе туралы алған білімдерін тиянақтайды. Оларды өмірмен байланыстыратын болады.

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Басталуы (Кіріспе)


(3мин)

1Ұйымдастыру кезеңі

а)Сәлемдесу;

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Период,топ, элемент,топқа бөлінеді.


Период,топ, элемент

Үй тапсыр масы (2мин)

«Ыстық орындық» әдісі бойынша .Шарты:Екі оқушы бір-біріне сұрақ қояды және жауап береді ?

Бүгінгі сабағымыз «Металдар мен бейметалдар, олардың қосылыстарының қасиеттерінң өзгеруінің периодтылығы. Периодтық заңның маңызы.» деп аталады.


Негізгі бөлім (23 мин)







«Үш қадамды сұхбат» әдісі. Әр топ өздеріне берілген тапсырмаға ойланады,бір-біріне сұрақтар беріп ой тастап бірігеді,нәтижесінде келесі топпен бөліседі.Периодтарда элементтердің оксидтерінің қасиеттері қалай өзгереді?Сумен әрекеттескенде элементтер қосылыстардың химиялық сипаты қалай көрінеді?Екідайлылық қасиеттері туралы өзгереді.Мәтінмен жұмыс жүргізеді.Сұрақтар беріп, жауап береді.

3-4-5-жаттығуды орындаймыз

Массасы 5г сілтілік жер металы ауадағы оттекпен тотықтырылған.Алынған оксид сумен әрекеттескенде массасы 9,25г металл гидроксиді түзілген.Қандай сілтілікжер металы алынған?

Флипчарт, түрлі – түсті қаламдар,



Химия есептер жинағы

Интербелсенді тақта, кесте

Қорытынды (15мин)

Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беру. 1-5 жаттығулар /ауызша/ Оқушылар білімін Сәйкестендіру кестесі арқылы қорытынды жасалады.

Оқушылар білімін кері байланыс «Шеринг»арқылы қорытынды жасалды.

1.Сіз бүгін нені білдіңіз?

2.Сіз үшін не құнды болды?

3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты?

Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды.

Өз ойларын білім ағашына стикер арқылы білдіру.

Үйге тапсырма: Металдар мен бейметалдар, олардың қосылыстарының қасиеттерінң өзгеруінің периодтылығы. Периодтық заңның маңызы.тақырыбын о қу



Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс












Рефлексия (4мин)

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?









Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?











Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.



Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
























Сабақтың тақырыбы Сандық есептер мен жаттығулар:  химиялық элементтер атомдарының валенттігі мен тотығу дəрежесін олардың приеодтық жүйедегі орны бойынша анықтау;


Күні:

Мұғалімнің есімі:

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқуға негізделген сабақ мақсаты

Сандық есептер шығару

Барлық оқушылардан күтілетін нәтижелер

Барлық оқушылар: тотығу дәр ежесін біледі

Оқушылардың басым бөлігі: периодтық жүйедегі орны бойынша анықтайды


Кейбір оқушылар: сандық есептер шығарады

Тілдік мақсат

Оқушылар: сандық есептер шығарады

Негізгі сөздер мен тіркестер: масса,конфигурация

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: : металдар-металы-, бейметалдар-неметалы-

Талқылауға арналған тармақтар: Химиялық формулалары бойынша есептеулер қалай жүргіземіз?

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? Формулалар арқылы

Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу.


Алдыңғы оқу

 химиялық элементтер атомдарының валенттігі мен тотығу дəрежесін олардың приеодтық жүйедегі орны бойынша анықтаутуралы алған білімдерін тиянақтайды. Оларды өмірмен байланыстыратын болады.

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Басталуы (Кіріспе)


(3мин)

1Ұйымдастыру кезеңі

а)Сәлемдесу;

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Период,топ, элемент,топқа бөлінеді.


Период,топ, элемент

Үй тапсыр масы (2мин)

«Кім шапшаң» әдісі бойынша .Шарты:Екі оқушы бір-біріне сұрақ қояды және жауап береді ?

Бүгінгі сабағымыз «Сандық есептер шығару»


Негізгі бөлім (23 мин)







«Автобустық аялдама әдісі. Әр топ өздеріне берілген тапсырмаға ойланады,бір-біріне сұрақтар беріп ой тастап бірігеді,нәтижесінде келесі топпен бөліседі.Периодтарда элементтердің оксидтерінің қасиеттері қалай өзгереді?Екідайлылыққа мысал келтіреді.Сұрақтар беріп, жауап береді.

1-2-3-4-5-жаттығуды орындаймыз

Массасы 0,34г белгісіз зат толық жанғанда ,0,64г күкірт оксиді және0,18г су түзілді.Осы қосылыстың формуласын анықта.Хром оксидтерінің бірінде 23,5 оттек бар.Осы оксидтің формуласын анықта.

Флипчарт, түрлі – түсті қаламдар,



Химия есептер жинағы

Интербелсенді тақта, кесте

Қорытынды (15мин)

Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беру. 1-5 жаттығулар /ауызша/ Оқушылар білімін Сәйкестендіру кестесі арқылы қорытынды жасалады.

Оқушылар білімін кері байланыс «Шеринг»арқылы қорытынды жасалды.

1.Сіз бүгін нені білдіңіз?

2.Сіз үшін не құнды болды?

3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты?

Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды.

Өз ойларын білім ағашына стикер арқылы білдіру.

Үйге тапсырма


Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс












Рефлексия (4мин)

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?









Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?











Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.



Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!