Бөлім:
|
3.Бөлім.Қазіргі
қоғам.Миграция.Зияткерлік миграция. Шешендік
сөздер
|
Педагогтің
аты-жөні
|
Нургалиева
К.М.
|
Күні:
|
04.11
|
Сынып:
|
11
«Ә»
|
Сабақтыңтақырыбы
|
Миграция туралы
түсінік
|
Оқу бағдараламасынасәйкес
оқыту мақсаттары
|
11.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі
(интервью) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды,
тілдік оралымдарды, мәтін
үзінділерін талдау;
11.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:
әуен, әуез, тембр,
қарқын, кідірісті
сөйлеу мәнеріне сай қолдану
|
Сабақ
мақсаты:
|
Барлығы: мамандандырылған тар
аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью)
мақ
сатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік
оралымдарды, мәтін
үзінділерін талдайды;
Көбі.
оқушылар мәтін үзінділері бойынша болжам
жасап,тақырыпты
жалғастырады
Кейбір
Көбі:ба Кейбірі: мәтіндердің
жанрлық ерекшеліктерін талдайды
|
Сабақ
барысы
|
Сабақ
кезеңі/уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Оқушылармен сәлемдеседі,
түгендейді.Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді
анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
|
Сабаққа дайындығы туралы
мағлұмат береді.
Кемшіліктерді анықтайды,
түзетеді, бағалайды.
|
Стикер
|
|
Оқулықпен
жұмыс
|
1.Сұрақтарға жауап беріп,өзара ой
бөлісіңдер.
2.Олардың шешендігінің,ділмарлығының сыры,көпшілікті үйіріп
алуының құпиясы неде деп
ойлайсыңдар?
|
л
|
«Бас
бармақ»
әдісі
|
|
Ортасы
|
Тілдік
бағдар.
Миграция туралы
түсінік.
Миграция(лат.migrato-«көші-қон», «қоныс
аудару»)
Глоссарий
68-бет.
2-тапсырма.
Глоссарий
көмегімен сызбалардағы мәліметтерді тұтас мәтін
түріндежазып,маңызды тұстарын талдаңдар.
Оқылым.Қабдеш Жұмаділов «Қаздар қайтып
барады». 66-бет.
1-тапсырма.Кестені
толтырыңдар.
Мәтіннің
миграцияға қатысы бар ма?
|
|
Әңгіме
оқиғасы нені еске түсіреді?Олардың себеп-салдары
қандай?
|
|
Қандай
сұрақтар туындады?
|
|
|
Тілдік
бағдар.
Миграция туралы
түсінік.Глоссарий мен жұмыс
жасайды.
Сызбадағы мәліметтерді
толтырады.
|
«Екі жұлдыз,бір
тілек»әдісі
«Екі жақсы,бір
ұсыныс» әдісі
|
Оқулық ,
фото,
сурет,
АКТ
Кесте
Глоссарий
кесте
|
|
Оқылым. 5-тапсырма. 69-бет.Мақал-мәтелдер
туралы өзіндік тұжырым жасаңдар.
Интонацияны(әуен,әуез»тембр»қарқын,кідіріс)сөйлеу мәнеріне сай
қолданып,бір-біріңе оқып беріңдер.Сабақтаспен салалас құрмалас
сөйлемдерді түрлеріне қарай ажыратыңдар.
-Өзге елде сұлтан болғанша,өз еліңде ұлтан
бол.
-Туған жердің қадірін,шетте
жүрсең,білерсің..
|
Мақал-мәтелдер туралы өзіндік
тұжырым жасай- ды.
|
«Мадақтау»
әдісі
|
Оқулық,кесте
АКТ
|
Соңы
|
Рефлексия.
-Тақырыптан алған
әсерім.
-Шынайылық.
-Маған
келген жаңа ой.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтан алған әсерімен
бөліседі.
|
«Бас
бармақ»әдісі
|
|