Материалдар / Миграция туралы түсінік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Миграция туралы түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2020
1636
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

3.Бөлім.Қазіргі қоғам.Миграция.Зияткерлік миграция. Шешендік сөздер

Педагогтің аты-жөні

Нургалиева К.М.

Күні:

04.11

Сынып:

11 «Ә»

Сабақтыңтақырыбы

Миграция туралы түсінік

Оқу бағдараламасынасәйкес оқыту мақсаттары

11.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін

үзінділерін талдау;

11.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр,

қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану

Сабақ мақсаты:

Барлығы: мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью) мақ

сатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін

үзінділерін талдайды;

Көбі.

оқушылар мәтін үзінділері бойынша болжам жасап,тақырыпты

жалғастырады

Кейбір

Көбі:ба Кейбірі: мәтіндердің жанрлық ерекшеліктерін талдайды


Сабақ барысы


Сабақ кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді.Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.

Сабаққа дайындығы туралы мағлұмат береді.

Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.

Стикер







Оқулықпен жұмыс

1.Сұрақтарға жауап беріп,өзара ой бөлісіңдер.

2.Олардың шешендігінің,ділмарлығының сыры,көпшілікті үйіріп алуының құпиясы неде деп ойлайсыңдар?

  • Сұраққа жауап береді.

л


«Бас бармақ»

әдісі


Ортасы


Тілдік бағдар.

Миграция туралы түсінік.

Миграция(лат.migrato-«көші-қон», «қоныс аудару»)

Глоссарий

68-бет.

2-тапсырма.

Глоссарий көмегімен сызбалардағы мәліметтерді тұтас мәтін түріндежазып,маңызды тұстарын талдаңдар.

Оқылым.Қабдеш Жұмаділов «Қаздар қайтып барады». 66-бет.


1-тапсырма.Кестені толтырыңдар.

Мәтіннің миграцияға қатысы бар ма?


Әңгіме оқиғасы нені еске түсіреді?Олардың себеп-салдары қандай?


Қандай сұрақтар туындады?





Тілдік бағдар.

Миграция туралы түсінік.Глоссарий мен жұмыс жасайды.



Сызбадағы мәліметтерді толтырады.


«Екі жұлдыз,бір тілек»әдісі







«Екі жақсы,бір ұсыныс» әдісі


Оқулық ,

фото,

сурет,

АКТ


Кесте


Глоссарий

кесте


Оқылым. 5-тапсырма. 69-бет.Мақал-мәтелдер туралы өзіндік тұжырым жасаңдар. Интонацияны(әуен,әуез»тембр»қарқын,кідіріс)сөйлеу мәнеріне сай қолданып,бір-біріңе оқып беріңдер.Сабақтаспен салалас құрмалас сөйлемдерді түрлеріне қарай ажыратыңдар.

-Өзге елде сұлтан болғанша,өз еліңде ұлтан бол.

-Туған жердің қадірін,шетте жүрсең,білерсің..


Мақал-мәтелдер туралы өзіндік тұжырым жасай- ды.

«Мадақтау»

әдісі







Оқулық,кесте

АКТ



Соңы

Рефлексия.

-Тақырыптан алған әсерім.

-Шынайылық.

-Маған келген жаңа ой.




Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерімен бөліседі.

«Бас бармақ»әдісі




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!