Сабақ кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту 7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
Оқушыларға жағымды ахуал
туғызу. «Шаңырақ»тренингі.
Оқушыларды төрт топқа
бөлу.
|
Оқушылар сәлемдеседі,сабақа
құрал -жабдықтарын дайындайды. Аралас
топ:
Оқушылар
І,ІІ,
ІІІ,IV-топқа
топтасады,
жайғасады.
|
Мақсаты: Оқушыларға сәттілік
тілеу.
Ортаға 4 мықты оқушы шақырып,4
кейіпкердің суретін ұсыну.Қалғандары кеспеде жазылған кейіпкер
бейнесін ашатын сөздер арқылы кейіпкерді
тауып,топтасу.
|
І-топ,ІІ-топ,
ІІІ,
IV-топ

|
Жаңа сабаққа
кіріспе

|
Үй тапсырмасын
тексеру. «Пирамида»
әдісі.
Сұрақтар:
1.М.Жұмабаев кім? Ақынның
қандай туындылары
бар?
(Сыршыл ақын.Батыр
Баян,Тоқсанның тобы,Жүсіп
хан,Ертегі,Толғау)
2.«Батыр Баян» поэмасының
негізгі идеясы қандай?(Елін
сүю,қорғау)
3.Батыр Баян елден қашқан Ноян
мен қалмақ қызын қай жерге келгенде атып
өлтіреді?
(Жолдыөзек).
5.
Қалмақ қызы қандай
жағдайда қолға түседі? (Қазақтыі қалмақты шауып қайтқан бір
жорығында).
Ой
қозғау. «Стоп
кадр»әдісі Сабақтың тақырыбы,
мақсатымен таныстыру.
|
Сыныптастарының
пікірін толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
|
«Пирамида» әдісі
«Стоп
кадр»әдісі»Жарайсың!»

Интерактивті тақта
сурет
|
Сабақтың
ортасы
Топтық
жұмыс
|
Дәптерге күнді
жазу.
М.Жұмабаев «Батыр
Баян»
Ашу түбі
-кейіс
1-тапсырма. ТЖ
Әр топ мәтіннен жер-су
атауларын,кейіпкерлерді,оқиға орнын
табыңдар.
Оны дәлелімен
айту.
|
Уақыт шегінде жұмыс
жасау.
1-топ:Жер
атауларын
2-топ:су
атауларын
3-топ :оқиға
орнын
4-топ:
кейіпкерлерді
табыңдар.Баян кім,тарихта
болған ба?
|
Дескриптор
-
мәтіннен жер-су атауларын,
кейіпкерлерді,оқиғаорнын
табады;
-ойын тұжырымдайды; -дәлел
келтіреді. Жалпы –2
балл
|
«Сканерлеп
оқу»әдісі
|
Жұптық
жұмыс
31мин.
|
2
-тапсырма. ЖЖ
1.
«Екі жақты күнделік» әдісі.Ой
тұжырымдайды.
2.
Берілген үзіндіден көріктеу
құралдарын
тауып,жазыңдар.
Көп
жаудың албастысы, ел
еркесі
Баянның батырлығы алашқа
аян.
Баянның аруақты құр
атынан
Көп қалмақ болмаушы ма
ед қорқақ
қоян?
Наркескен, өрттей ескен,қайтпас
болат
Баянсыз
қанатымды қалай
жаям?!
2.
3-т:
«Ішіне-сыртына»кестесі.Кейіпкерлер(Ноян,Құралай)мінездерін
жазу.Поэмадан Баян батырдың ашу
үстіндегі әрекетін сипаттайтын үзіндіні
табыңыз.
Ноянның сезімдерін білдіретін
жолдарды анықтаңыз.
4.
«Үш жақты күнделік»
әдісі.Кейіпкердің іс-әрекетін
талдайды.
|
2
-тапсырма. ЖЖ
1-топ: «Екі жақты күнделік»
әдісі.Ой тұжырымдайды.
2-т:берілген үзіндіден
көркемдегіш құралдарды
табады.
3-т:
«Ішіне-сыртына»кестесі.Кейіпкерлер(Ноян,Құралай)мінездерін
жазу.Поэмадан Баян батырдың ашу
үстіндегі әрекетін сипаттайтын үзіндіні
табыңыз.
Ноянның сезімдерін білдіретін
жолдарды анықтаңыз.
|
Дескриптор:
-
көркемдегіш құралдарды
табады;
- сөз тіркесін
табады,мағынасын ашады; -талдайды; -ойын жүйелі
жеткізеді.
Жалпы –3
балл
|
7-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері Қ/
Б. «Жарайсың!»
әдісі

албастысы- метафора
Ел
еркесі-метафора
Қорқақ
қоян-эпитет
Өрттей
ескен-теңеу
Қайтпас
болат-эпитет
Қанатымды қалай
жаям?!-
риторика лық
сұрақ
|
Жеке
жұмыс
|
3-тапсырма.
Үзіндіні жатқа
айту.
|
Үзіндіні жатқа
айтады.
|
Дескрипторы:
-
үзіндіні жатқа
айтады.
Жалпы -2
балл
|
ҚБ «Жарайсың!» 
|
Сыныппен
жұмыс
Қорытынды
|
4-тапсырма. Функционалдық
сауаттылық тапсырмасы.
Мәтіннен ақпаратты табу
және түсіну
тапсырмалары:
1. Дәйексөзді
сәйкестендіру.
2. Сұрақтарға жауап
беру:
Баянның ашуының негізгі себебі
неде деп ойлайсыз?
Ноянның әрекеттері оның
мінез-құлқы туралы не
айтады?
«Батыр Баян» фильмінен
үзінді көрсету.
Мәтінді талдау және бағалау
тапсырмалары:
3. Кейіпкерлердің іс-әрекетін
бағалау:
Баянның інісі Ноянды өлтіруі
дұрыс па? Өз ойыңызды дәлелдеп
жазыз.
Ноянның қалмақ қызына деген
махаббаты оның патриоттық сезіміне қалай әсер
етті?
СОҢЫ:«Ашу түбі – кейіс» деген
тіркестің мағынасын түсіндіріңіз.(Антоним
түрінде
түйін:Сабыр-түбі сары
алтын)
|
Оқушылар сұраққа өз ой
пікірлерін айтады.
|
Дескрипторы:
-өз ойын тұжырымдайды; -ойына
дәлел келтіреді.
Жалпы-3
балл
|
Қ/Б «Ауызша бағалау»
әдісі
|
Сабақтың соңы Рефлексия 7
мин.
|
Үйге
тапсырма:5.3-тапсырма
(Венн
д:100-б)
«Уық »
әдісі
Бұл әдістің мақсаты − сіздің
жұмысыңызды және жұмыс сапасын
бағалау.
|
Оқушылар сабақта бір-бірінің
үлесін бағалайды, бір-біріне рақметін мақтау ретінде
білдіреді
|
Мұғалім оқушыларды
бағалайды.
|
Жарайсың!Жақсы!
Талпын!
|