Материалдар / М.Мағауин "Бір атаның балалары"повесі

М.Мағауин "Бір атаның балалары"повесі

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Мағауиннің "Бір атаның балалары"повесінің мазмұнын бекіту, әңгіме кейіпкерлеріне талдау жасау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2018
1070
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:19.04.2018Пәні: қазақ әдебиетіСыныбы:6«в»Сабақтың тақырыбы: М.Мағауин "Бір атаның балалары" повесіндегі тарихи шындықСабақтың мақсаты:Білімділік: М.Мағауиннің "Бір атаның балалары"повесінің мазмұнын бекіту, әңгіме  кейіпкерлеріне  талдау жасау;Дамытушылық: Әр оқушының өзіндік ой-қиялына  ерік бере отырып, өзінше ой түюге  баулу, шығармашылық жұмыс  жасауға, ой-өрісін,  ойлау қабілетін дамыту;              Тәрбиелік:  Әңгіме кейіперлеріне талдау жасай отырып,оқушыларды жамандықтан сақтандыру,  адамгершілікке, ізгілікке,  жақсылыққа баулу;Сабақтың типі: Білім мен дағдыны қалыптастыруСабақтың әдісі: Баяндау, сұрақ-жауап, СТО стратегиялары, екі жақты күнделік,топтастыру;Көрнекілігі:  Интерактивті тақта, мультимедиялық кешен, үлестірмелі парақшалар;Пәнаралық байланыс: Ән, тарих Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру бөлімі1.Амандасу, түгендеу3.Топқа бөлуІ топ «Жеңіс» тобыІІ топ «Достық» тобыІІІ топ «Бейбітшілік» тобыІІ . Қызығушылықты ояту
  • М.Мағауиннің “Бір атаның балалары” повесі қай кезеңді сипаттайды?
  • Соғыс қай мемлекеттердің арасында жүріп жатыр еді?
  • Ауылға неге жетім балалар әкелінді?
  • Ахмет шал неге Зигфридті таңдады?
  • Ахаң неге неміс баласынан бас тартпады деп ойлайсың?
  • Шығарма не себепті “Бір атаның балалары” деп аталған?
ІІІ. Мағынаны ашу(Священная война» музыкасы орындалып тұрады)            1941 жылы 22 маусым күні фашистік Германия Кеңес Одағына опасыздықпен шабуыл жасады. Кеңес Одағының  шекарасын бұзып кірді. Неміс фашистері күшті армия жинақтап, халықты құлға айналдыру үшін майдан ашты.кеңес Одағына Ұлы Отан соғысы басталды!..            Ұлы Жеңістің тарихтан алатын орны ерекше. Бүкіл Кеңес Халқының 20-25 млн астам ержүрек ұлдары мен қыздары құрбан болды.            Бұл соғыста миллиондаған әйелдер жесір, балалар әкесіз қалды, аналар ұлдарынан айрылды, соғыстың қайғысы өзегін өртемеген оның құрбандығына шалынбаған отбасы қалмады.            Фашистік қарақшылар 1710 қала мен жұмысшы поселкелерін, 70 мың село мен деревняны құртып жіберді.Ұлы Отан соғысына Қазақстан 1 млн. 70 мың адам қатысса, олардың басым көпшілігі ұрыс даласында қаза тапты, хабар – ошарсыз кетті.            Жеңіс жеңілдікпен келген жоқ. 1418 күнге созылған бұл қатерлі айқастағы халқымыздың жанқияр ерлігі мен жеңіс тарихын ешкім де, ешқашан да ұмытпақ емес. Соғыс өрті қашан да халық есінде.І топ «Жеңіс» тобы Шығарма композициясын талдау1.Оқиғаның басталуы: 1. Ауылға бір арба жетім баланың келуі, басқарманың жиналыс ашуы2.Дәуренбектің ел – жұртты балалар жазылған тізіммен таныстыруы.2.Оқиғаның дамуы: 1. Ахмет ақсақалдың неміс баласын таңдауы 2. Оған қазақша ат қойып мұсылман қылуы 3.Зекеңнің зеректігі, алғырлығы
  • Оқиғаның шиеленісуі: 1. Ересек балалардың Зекенге күш көрсетуі
                                      2.Егінге малдың түсіп кетуі
  • Оқиғаның шарықтау шегі: 1. Дәуренбектің Зекенді қуалауы
2.Ахметтің Дәуренбекпен ұстасуы 3.Қызыл жағалылардың ақсақалды ұстап әкетуі5.Оқиғаның шешімі: 1. Ақсақалдың ауылға қайтуы 2.Зекеннің әке – шешесінің ақталуы 3.«Қызыл ту» колхозына көшуі ІІ топ «Достық» тобы
КейіпкерлерІс - әрекеттеріМінездеме
Ахмет Ахмет Зигфридті таңдайды, ат қойып, той жасайды, бағады, тәрбиелейді.. Адал, балажан, қонақжай, еңбекқор, мейірімді, парасат - ты, ақылды кісі.
ЗигфридТез тіл табысады, тіл үйренеді, еңбекке араласады.Тіл алғыш, пысық, көпшіл, ақылды, жайдары, бауырмал, кекшілдігі жоқ.
Дәуренбектаяз ойланады, қыңыр сөйлейді.Қыңыр, ашушаң, өр мінезді.
Шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме беру. ІІІ топ «Бейбітшілік» тобы
Соғыс кезіндегі балалар өміріұқсастығыБіздің замандастарымыз






Салыстыру Шығарма мәтінімен жұмыс:І топ «Жеңіс» тобыМәтіннен кірме сөздерді теріп жаз:Дедом, фашист, смирно, внимательно, строй, галифе, гимнастерка, солдат, документ, протес, лобогрейка.ІІ топ «Достық» тобыМәтіннен мақал – мәтелдерді теріп жаз:«Екі жарты – бір бүтін», «Жауды аяған жаралы», «Айтқан сөз – атылған оқ»

ІІІ топ «Бейбітшілік» тобыТұрақты тіркестерді тап:Құйысқанға қыстырылма, бауы берік болсын, лықа тою, тоқтау айту, тас бауыр болып кету, тіл тигізу, мызып алу, шарасы таусылу, ғафу өтіну, қызулық жасау, жүзі жылу, іріткі салу, қаһары қайту, тығырыққа тірелу.
  • Жұмбақ кейіпкер
№1  Мынау  кім?... Менің әкелгенім алты-ақ бала. Бәріңе жетпейді.Және қазір бауырыма салдым деп алып, ертең өгейсітіп жүрсек тағы қазақшылыққа жатпайды...  №2  Мынау  кім? ... Смирна тұрып, внимательно тыңдаңдар. Мен таныстырып шығайын.  Тылдағы еңбекшілерге көмекке жіберілген жолдастар төмендегіше... №3  Мынау  кім? ...  Бұл хульжа Нарым...бет ағамдікі.   Маған тастаған.Соғыста өлген. Сеңкі неше аға өлген. №4  Мынау  кім? ... Құйылысқанға қыстырылмай, қой, шырағым. Еміске сен үш саусағыңды берсең, мен ұш ұлымды бергем... №5  Мынау  кім?... Тілеп алған жалғызды маңдайыма сыйғызбаған құдай басқаның зәузәтынан опа бермес. Рахмет пейіліңе. Көр аузына тақап отырмыз, бір рет ата – анасынан айырылып аңыраған баланы екінші рет қайтара жетім қалдырып, күнә арқалағым келмейді...VIІІ. Ой сергітуСұрақ қойылады:
  • Балалар, сендер қазір қандай ойын ойнайсыңдар?
  • Соғыс жылдарындағы балалардың ойынын көрсететін жерді тауып оқап, топтастыру әдісімен жазып шығу
Балалар ойыны –Құмнан қорған соғу                             -балшықтан үй қалау                           -жапырақ желкен керіп, қамыстан қайық жасау                            -тас лақтырып, қаймақ жалату                           - «Айгөлек» ойнау                             -күресу, алысу                           -хан сайлауІХ. Деңгейлік тапсырмалар:І. "Соғыс" және "бейбітшілік" деген ұғымдарға сипатама беруІІ. "Екінші дүниежүзілік соғыс туралы аталар әңгімесі"  деген тақырыпта ой түйінІІІ. Ежелгі дәуір әдебиетінен, ауыз әдебиетінен, 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасына,Ұлы Отан  соғысына қатысқан  қандай батырларды білесіңдер? Олардың күрестегі мақсаты.Қорытындылау:«Әр қашан күн сөнбесін» әнінің қайырмасын хормен айту.Үйге  тапсырма:"Бауырластық деген не?"ой толғау жазу.Бағалау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ