М.Мақатаев «мен таулықпын»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

М.Мақатаев «мен таулықпын»

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 3-бөлім Таулар сыры. М.Мақатаев .«Мен таулықпын»


Мұғалімнің аты-жөні: Жуманова Асель Кадирбековна.

Мектеп: «Шахтинск қаласы әкімдігінің № 11 жалпы білім беру орта мектебі»КММ

Күні:

Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

М.Мақатаев«Мен таулықпын»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.1.4.1- шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып, кейіпкерлерге сипаттама жасау;

6.2.6.1- тірек сөздер арқылы сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру.

Сабақ мақсаты

1.Өлеңнің мазмұнын сұрақтар негізінде талдау;

2.Тірек сөздерге сүйеніп кейіпкерлерге сипаттама жасау;

3.Сюжетті суреттердің желісі бойынша шағын әңгіме құрастыру.


Бағалау критерийі

  • - «Мен таулықпын» өлеңінің мазмұнын сұрақтар негізінде талдайды;

  • - тірек сөздер арқылы кейіпкерлерге сипаттама жасайды;

- сюжетті суреттердің желісі бойынша тірек сөздерді қатыстыру арқылы шағын әңгіме құрастырады.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: өлеңді тыңдайды,түсіндіреді, сұрақтарға жауап береді, суреттер желісі арқылы өз ойын айтады.

  1. Қыран құсқа қаңдай қасиет тән?

  2. Не себепті ақынды қыран құсқа теңейміз?

Неліктен.......

Сұраққа толық, дұрыс жауап беру;

Пәнге қатысты термин: көтеріл, биіктік, ержеткенмін, бүркеніп, алып жүрек, таулықпын, желпиді;

Диалог пен жазу үшін пайдалы тіркестер: өрле, жоты, қарлы, шоқы, мұздық.


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпықоғамдық құндылығы:

  • - шығармашылық жәнe сын тұрғысынан ойлау;

  • - қарым-қатынас жасау қабілeтіне үйрету;

  • - өзгeлeрдің мәдeниeтінe жәнe көзқарастарына құрмeтпeн қарау;

- тарихи мұрамызды мұқият сақтайтау

Болашаққа бағдар «Рухани жаңғыру» бағдарламасы:

  • ұлттық бірегейлікті сақтау;

Өмір бойы оқуға дайын болу құндылықтыры сыныппeн жұмыс, жұптық, топтық жұмыстар арқылы жүзeгe асады

Пәнаралық байланыс

Информатика – АКТ пайдаландым ,ән күй.

Алдыңғы білім

Ақынның өмірі мен шығармаларын біледі.

  • Мұқағали Мақатаев туралы не білесің?

  • Ақынның қандай өлеңімен танысың?

  • Өлеңдеріндегі басты тақырып не?

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы –


Ұйымдастыру

Сәлемдесу. Сыныпты түгендеу. Психологиялық ахуал тудыру:

«Жүректен жүрекке » әдісі арқылы балалар бір -біріне тілектерін білдіреді.

Топқа бөлу:  Өлең шумақтары арқылы топқа бөлу.

1- топ. «Tay» дейтін алып жүрек ана туған.

  1. топ. Күн алғашқы сәулесін маған шашып.

  2. топ. Асқар шыңдар желпиді бесігімді.

ҚБ.: «Жарайсың! Тамаша!» деп ауызша мадақталады, қолдау көрсетіледі.


Кері байланыс - «Интервью» әдісі.

Мақсаты сұрақтар негізінде үй тапсырмасын тексеру, алдыңғы білімге кері байланыс жасау.

Сұрақтар:

- М.Мақатаев кім?

- ақынның қаңдай шығармаларын білесіндер?


  Түстер  арқылы бағалау

ҚБ.:







Сабақтың ортасы –


Мәтін алды жұмыс

Сөздікпен жұмыс:

« Графикалық органайзер» әдісі.

Мақсаты: жаңа сөздерді анықтау сөздікпен жұмыс жүргізу.

Суреттер

Сөйлемдер

Аудармасы

алып жүрек

крепкое богатырское сердце

таулықпын

я горец

еміп,

сосал

ержеткенмін

взрослел

қуат алып

получив энергию

жаратылғам

родился (быть рожденным, родиться)

бесік

колыбель

Дескриптор:жаңа сөздерді анықтап,сөздікпен жұмыс жасайды.

  • жаңа сөзді анықтайды.

  • сөздікпен жұмыс жасайды.


Мәтінмен кезі тапсырмалары:

Тапсырма. Аудиотаспадан М.Мақатаевтың «Мен таулықпын» өлеңін тыңдату.

Мәтінмен жұмыс кезеңі

Аудиотаспадан М.Мақатаевтың «Мен таулықпын» өлең жазбасын тыңдағаннан кейін «3 Т» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

  1. - өлең не туралы?

  2. - өлеңдегі кездескен кейіпкерлер?

  3. - ақын неге өзін «таулықпын» деп атайды?

  4. - тауды кімге теңейді?

  5. - өлеңде тау ұлының қандай қасиеті сипатталған?

Дескриптор:сұрақтарға жауап береді.

  • өлеңді тыңдайды.

  • сұрақтарға жауап береді.

ҚБ «Бағдаршам» әдісі арқылы жүргізіледі.


«Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі бойынша тірек сөздер арқылы (таулық,алып жүрек, қуат алып

жаратылған,ержеткенмін,бесігім)кейіпкерлерге сипаттама жасаңдар.

Дескриптор:Тірек сөздер арқылы кейіпкерлерге сипаттама береді.

ҚБ «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы өзара бағалау.

Топтық жұмыс: Тапсырма. Тақтадағы суреттер бойынша мағыналы әңгіме құрастырындар.



Дескриптор:

- суреттерді сюжет желісімен орналастырады.

- сюжет желісі бойынша шағын әңгіме құрастырады.

ҚБ «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бағалау.


Сабақтың соңы –


Рефлексия:

«Мадақтау сэндвичі» әдісі.

Мақсаты: ой-тұжырымдамасын жасау,сындарлы ой айту,кері байланыс әрекетін жүзеге асыру;

бөлік – позитивті комментарий, не ұнады;

2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек;

3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …


Дескриптор: Кері байланыс әрекетін жүзеге асырады.Жас ерекшеліктеріне сәйкес сындарлы ой айтуға тырысады.




















Саралау: Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

Бағалау: Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау




Сабақ бойынша рефлексия

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланаңыз. Төменде өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз

Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?


Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?


Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?


Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?


Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек?

































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
18.04.2018
1641
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі