Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мобильді қосымшаны құру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Бөлім: |
11.3А Заттар интернеті |
||||||
Педагогтің |
Байкенжеева Гулжан Серикбаевна |
||||||
Күні: |
|||||||
Сынып:10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Мобильді қосымшаны құру |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.5.2.1 конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасының интерфейсін құру; 11.5.2.2 кодтың блоктарымен және циклдарымен мобильді қосымшаны жасау; 11.5.2.3 әзірленген мобильді қосымшаны орнату жолын түсіндіру; |
||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||
Бағалау критерийі |
Оқушыларға мобильді қосымшалар интерфейстерінің мысалдарын көрсетеді; |
||||||
Кез келген бір мобильді қосымшаны орындау мүмкіндіктерін талқылап, анықтайды |
|||||||
Оқушылармен құрылғылардың техникалық сипаттамаларын, қосымшаның функционалдық мүмкіндіктері, безендіру мен эргономика талаптарын құрастырады |
|||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну |
||||||
ЕБҚБ сабақ мақсаты |
Мобильді қосымша ұғымын түсіндіреді (білу деңгейінде) Басты ұғымдар мен ереже терминдерінің анықтамасын құрастырады (түсіну деңгейінде) |
||||||
ЕББҚО сипаттамасы |
Мінез-құлық және эмоциялық проблемалары бар бала. (енжарлық) пайда болған. |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
Сабақтың басы 5 мин Сабақтың ортасы 8 мин 5 мин 7 мин 15 мин 2 мин 2 мин |
Оқушыларды түгендеу, журналға белгі соғу; Сабаққа дайындығын қадағалау. Психологиялық жағымды ахуал орнату мақсатында «Жүректен-жүрекке» тренингін ұйымдастыру. Оқушылар өздерінің қасындағы оқушылардың жақсы жақтарын айтады. 2.Топқа бөлу. «Class Dojo» қосымшасы арқылы оқушылардың енгізілген есімдерін рандоммен топтарға біріктіру
3.Жаңа сабақты түсіндіру. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру «Бейне жазба үзіндісін көрсету» әдісі Бейнероликті ұсына отырып, «стоп - кадр» әдісімен түрткі сұрақтар қою: Күнделікті өмірде қалай жиі және қандай Мобильді қосымшаларды қолданамыз? Осындай мобильді қосымшаларды құруға арналған конструкторларды білесіз? Топтық тапсырма: MIT APP INVENTOR қосымшасының функцияларын және мүмкіндіктерінің тізімін әзірлеңіз. 4. «Жұбыңмен ақылдас» әдісі. Оқу сауаттылығына арналған. Мәтіндегі бос орындарды толтыр. ЕБҚБ оқушыға арналған тапсырма. Жұпта белсенді оқушымен жұмыс жасайды. Мобильді қосымшаларды құруды бірнеше кезеңге белуге болады. Бiрiншi кезеңде мобильдi косымшаның __________ баптау мен кодты құру жүргізіледі. Бұл кезенге қосымшаның құрамдас бөліктерінің қасиеттерiн ___________ және олардың әркайсының программалык _______жазy кіреді. Екінші кезеңде _______ мен мобильдi косымшаларды ________ жүргізіледі. Үшiншi кезенде қажет болған жағдайда компьютерге _______эмулятор орнатады. Төртiншi кезеңде мобильді қосымша _________ орналастырылады. Әдіс бойынша әрбір оқушы алдымен мәтінді оқып танысады. Оған арнайы уақыт белгіленеді. Басты ұғымдар мен ережемен танысып, бос орынға тиісті сөздерді қояды. Дескриптор Білім алушы -Мобильді қосымша құру кезеңдерін жазады. 5. Жеке жұмыс. Креативті ойлауды дамыту тапсырмасы.
1.Қосымшада қолданылған үш компонентті анықтаңыз. ___________________________________________________
1-жетілдіру:_________________________________________ ___________________________________________________ 2-жетілдіру:_________________________________________ __________________________________________________ 3-жетілдіру: ________________________________________ ____________________________________________ Дескриптор:
6. Компьютерлік және ақпараттық сауаттылық тапсырмасы. Жеке жұмыс. Біздің өмірімізге мобильді технологиялар енгізілгеннен кейін ақпаратқа қол жеткізу, технологиялалық процестерді оңтайландыруға, өндіріс шығындарын азайтуға мүмкіндік берді. Көптеген мобильді қосымшалар өмірімізге айтарлықтай жеңілдік әкелді. Олардың көмегімен, мәселен, таксиге тапсырыс беруге, үйге тамақ, дәрі-дәрмек және басқа да тауарларды тапсырыспен алдыртуға, кино мен театрларға билеттер броньдауға, сурет салып үйренуге, мәтіндер аударуға немесе қаржылық операциялар жүргізуге болады. Дегенмен, мұндай қосымшалардың басым көпшілігі шетелдік өнім болғандықтан, бұл қосымшадан түсетін пайда сырт елдерге кетіп жатыр. Сондықтан осындай мобильді қосымшаларды отандық нұсқаларын көбейту қажеттілігі туындап отыр. Осыған орай, сіздер қандай мобильді қосымшама құрар едіңіз? Тапсырма: MIT APP INVENTOR қосымшасына кіріп, өз мобильдік қосымшаңызды жасаңыз Дескриптор - Білім алушы MIT APP INVENTOR қосымшасына кіреді; - Мобильді қосымша құруда программалық блоктарды қолданады. 7. Сергіту сәті «Логика қандай?» ойыны. Ортақ сөзді тап. Оқушыларға екі сурет көрсетіледі, соларды байланыстыратын ортақ сөзді табуы қажет.
Дескриптор Берілген суреттерге қарап, темендегі әріптерді пайдаланып, екі суреттен 1 сөзді шығару; Сабақты бекіту. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
Дескриптор
|
1.Мұғаліммен амандасады. 2. «Class Dojo» қосымшасына оқушылар рандом арқылы бөлген топтарға бірігеді 3.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады Сабақтың мақсаттарымен танысады. Бейнероликті мұқият көреді, тыңдайды, сұрақтар бойынша талқылау жүргізеді. Функциялар мен мүмкіндіктер тізімін құрады. Топтар өзара жұмыстарын ауыстырып, танысады. 4. Оқушылар берілген мәтінді оқып, ақпараттарды жинақтап бос орынға жазады Жұптасып тапсырмаларды орындайды. Көрші жұптың жұмысын дескриптор бойынша тексеріп, бағалайды. 5. Оқушы мобильді қосымшада қолданылған компоненттерді анықтайды; - Қосымша интерфейсін жақсартуға кеңестер ұсынады; - мобильді қосымшаны ұялы телефонда іске қосу командасын анықтайды; MIT APP INVENTOR қосымшасына кіріп, компоненттермен жұмыс жасайды 6. Білім алушы MIT APP INVENTOR қосымшасына кіреді; - Мобильді қосымша құруда программалық блоктарды қолданады.
Оқушылар суреттерге қарап, логикалық тұрғыдан ойланып, ортақ сөзді табады.
тест тапсырманы орындайды
|
3.«Мадақтау» әдісімен бағалау. «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» «Плюс- минус-қызықты» әдісі арқылы бағалау жүргізеді. Кері байланыс береді. ЕБҚБ білім алушыны мақтау, мадақтау. Дискриптор көмегімен дұрыс жауаппен салыстыра отырып, бір-біріне бағалау жүргізеді. 5.Дискриптор көмегімен дұрыс жауаппен салыстыра отырып, өзін-өзі бағалау жүргізеді. Дескриптор негізінде бағаланады Дескриптор арқылы бағалау |
Күнделік кз https://yandex.kz/video/preview/12789761534438743375 Таратпа материал 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |