Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары №1


    Аппараттық қамтамасыз ету

    Кентау көпсалалы колледжі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Ботабекова А.Е.

    Тобы:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Мобильді құрылғылардың сипаттамалары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    1.Аппараттық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру

    2.Программалық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру

    Сабақ мақсаттары

    1.Аппараттық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайды, мысалдар келтіреді.

    2.Программалық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайды, мысалдар келтіреді.

    Сабақтың мақсаты бойынша саралау

    Барлық білім алушылар:

    • Аппараттық және программалық жасақтаманың жұмыс жасау принциптерін , жалпы қызметін түсінеді;

    • Жасақтама құрылымын ажыратып береді

    Көпшілік білім алушылар:

    • Аппараттық және программалық жасақтама құрылымын салыстырып,ерекшелігін табады;

    • Алгоритмдік жүмыс жасау қызметін түзіп көрсетеді;

    Кейбір білім алушылар:

    Аппараттық және программалық жасақтамаларды ажыратып , түсіндіріп,талдай алады, қорытынды жасайды

    Бағалау критерийлері

    • Ұялы құрылғылардың түрлерін ажыратады;

    • Ұялы құрылғылардың сипаттамаларын атайды;

    • аппараттық құралдардың даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді;

    •прогаммалық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді.

    Дескриптор:

    1. Аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету туралы мағлұмат береді;

    2. Аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етудің даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді.;

    3. Жасақтамалар бойынша талдау жасайды;


    Дағдылар

    Сыйластық, ынтымақтастық пен ашықтық құндылықтарын дарыту топтық жұмыс және ұжымдық талқылау арқылы жүзеге асырылады ; бұл қызмет түрлері оқушылардың шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлай алатын мейірімді және коммуникабельді тұлғаның қасиеттерін дамытуға бағытталған. Қазіргі заманғы есептеуіш техника құралдарымен жұмыс істеу кезінде Эргономика талаптарының маңыздылығы, міндеттерді адал орындау, Денсаулық сақтау технологияларына сүйеніп жоғары нәтижелерге қол жеткізуге ұмтылу туралы білім алушылардың берік білімін қалыптастыру.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Смартфон, планшет, экран өлшемі, жедел жады көлемі, Процессор жиілігі

    Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер:

    ... үшін ең жақсысы..., өйткені …

    Смартфонның/планшеттің негізгі сипаттамаларына …

    Смартфон/Планшет ... қарағанда …

    ... .......... пайдалану тиімді болып табылады, өйткені…

    Құндылықтарға баулу

    Білім алушылар бір – бірінің пікірімен санасып, бір –біріне құрмет көрсетеді

    Пәнаралық байланыс

    Компьютер құрылғыларының қызметін атағанды білім алушылар – ағылшын пәнінен алған аударма туралы білімдерін қолданады; Аппараттық жасақтамалар құрылымын сипаттағанда компьютер технология негіздері пәнінен алған білімдерін еске түсіреді

    Алдыңғы білім

    Құрылғылардың сипаттамалары – Р.А.Қадырқұлов 9-13 бет, 7 сынып

    Бағдарламалау тілдерінің ұрпақтары.- Р.А.Қадырқұлов «Информатика» оқулығы 27-30 бет 9 сынып

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    0-5 мин

    Сәлемдесу. Сабаққа оң эмоционалдық көңіл күй Назар аудару жаттығулары. Сабақтың тақырыбы, мақсаты бағалау критерийлері,дискриптормен таныстыру

    Сабақты алдынғы тарауда,алдынғы сыныптардан таныс апараттық жасақтамаларымен байланыстырып бастаймын

    презентация

    Сабақтың ортасы


    5-35 мин

    Бірге ойлаймыз әдісі. Білім алушыларға мобильді құрылғылардың түрлерін еске түсіріп, суретін дәптерге салу ұсынылады / (немесе дайын суреттен белгілетуге болады)

    Мобильді құрылғының түрлерінің анықтамасын сұралады.

    • Мобильді құрылғы дегеніміз не?

    • Мобильді құрылғылардың қандай түрлері бар?

    Жауабы:

    1.Мобильді құрылғы - бұл кез-келген ноутбук немесе смартфон үшін жалпы термин. Бұл термин «тасымалданатын», «портативті құрылғы» және «қол компьютері» терминдерімен алмастырмалы түрде қолданылады. Планшеттер, электронды оқу құрылғылары, смартфондар және зияткерлік мүмкіндіктері бар портативті музыка ойнатқыштары - мұның барлығы мобильді құрылғылар.

    2. мобильді құрылғылардың түрлері: камера телефондары, смартфондар, ойнатқыш телефондар.

    Мобильді құрылғылар нарығына шағын зерттеу жүргізіп, келесі санатқа арналған смартфондардың өзіндік тізімін жаса:

    а) такси жүргізушісі үшін

    ​ә) құжаттармен жұмыс жасайтын агенттік үшін

    ​в) мектеп оқушыларына арналған, үнемді

    Дескрипторлар:

    1. Оқушы белгілі бір жағдайға сипаттама береді;

    2. Ұялы құрылғыларға мысал келтіреді;

    3. Ұялы құрылғылардың әртүрлі үлгілерін салыстырады.

    Бұл кезеңде оқушыларға жана тақырыпты игеру үшін топпен жұмыс беріледі, яғни

    «баяндама» оқыта үйрету әдісі. (слайд,видео) 3 қатар 3 топ болып саналады. Әр топқа мәтін беріледі. Әр топ өз мәтінін талдап баяндама дайындайды, Топтан бір оқушы баяндаманы оқып береді.Қалған топтың біреуі қарсы сұрақ қояды, біреуі идея айтады, оқытушы бағалайды ( бағалау кезінде міндетті түрде баға қойылмайды, олар тек тапсырманы қалай орындағаны туралы өз ойларын айтады)

    Сонында 3 топтың баяндасын біріктіріп,тұтас тақырыптың мазмұнын оқытушы жинақтап түсіндіріп шығады.

    Дескриптор:

    -Берілген мәтінмен жұмыс жасап,ойын еркін жеткізе алады;

    -Қарсы топқа сұрақ қойып,идея ұсына алады;

    -Берілген мәтіннің мағанасын ашады.

    Формативті сауал әдісі: Кандай? Қалайша? Қалай?

    1.Қандай себептерге байланысты АҮФ энергия көзі болып саналады?

    2.Қалайша АҮФ ролін аккумулятормен салыстыруға болады? Жауабынды дәлелде

    3.Клеткадағы энергия алмасу қалай жүретінін сипаттап бер.

    Дескриптор:

    -АҮФ тың энергия көзі екенін дәлелдейді;

    -АҮФ тың энергия алмасудағы ролін түсіндіре алады;

    -Энергия алмасу кезеңдерін талдайды

    Бұл әдіс арқылы айтылған, көрсетілген маліметті білім алушылар қолданып, жинақтап,талдайды.

    Сабақты қорытындылау: Постер қорғау. Жұппен жұмыс: Мобильді құрылғыларды қолданумен атқарылатын қызметтерді сипаттаңыз (ақпарат, байланыс, интернет, әлеуметтік желілер)

    Білім алушылар интернет ресурстарды, оқулықты,берілген ақпарттарды пайдаланып постер дайындап қорғайды. Қорғау барысында мына екі сұрақ жауабы айтылуы тиіс

    1. Мобильді құрылғылардың ең тиімді қолданыста қолданылатын түрі мен қызметі?

    2. Мобильді құрылғылардың жұмыс жасау принциптері мен

    « Қалыптастырушы бағалау кезінді білім алушы қателесуіне оны түзетуіне құқылы.

    Соңында білім алушылар бағалау критерийлері бойынша өзара бағалауды жүзеге асырады. Бағалау парағы беріледі.

    Постер арқылы «Бағалау» денгейі орындалады.




    Презентация








    http://www.paygid.ru/articles/nalichie-3g-i-4g-v-mobilnom-telefone/?q=726&n=869


    Сабақтың соңы

    Рефлексия "Плюс-Минус-Қызықты"

    Уақытқа байланысты ауызша немесе жазбаша жүргізуге болады.

    "Плюс" - оқу мақсаттарына қол жеткізуге ықпал еткен оң эмоциялар тудырған ақпарат пен жұмыс түрлері.

    "Минус" – өмірлік жағдайларды шешу тұрғысынан түсініксіз, қажетсіз, сабақтың ұнамауы.

    "Қызықты" - сабақта білген барлық қызықты фактілер және осы мәселе бойынша не білгіміз келеді, мұғалімге қатысты сұрақтар.

    Үйге тапсырма:

    1.Интернеттің іздеу жүйелерін пайдалана отырып, кестені толтыр

    Операциялық жүйелер

    Артықшылықтары

    Кемшіліктері

    iOS



    Android



    Windows Phone




    Сұрақтарға жауап беріңдер

    1.Пайдаланушы мобильді құрылғыны таңдаған кезде қандай сипаттамаларға көңіл аударады?

    2.Ұялы құрылғылардың корпусына қойылатын негізгі талаптарды ата.

    Смартфон корпусын қаптау үшін қандай белгілі материалдар қолданылады?

    3.«Дизайн»деген сөзді қалай түсінесің?

    4.Болашақ сатыларының ұялы микропроцессорлары қандай талаптарға сай болуы керек?

    5.Заманауи құрылғылардағы жады мөлшері немен өлшенеді?


    Презентация, слайд 5

    Дереккөз №4. Кесте «Плюс-Минус-Қызықты».

    padlet.com


    Бағалау парағы

    Топ _______________

    Тапсырма 1. Әр түрлі мобильді құрылғылар мен олардың қолданылу аясы неғұрлым көп тізілетін постерді дайындаңыз. (5 мин)

    Бағалау критерийлері: мобильді құрылғылардың түрлерін атайды

    Дескрипторлар

    Топ _________________

    Топ _________________

    Мобильді құрылғылардың кемінде 3 түрі



    Әрбір түр үшін қолдану саласы ұсынылған




    Жабдықтың ұтқырлығы туралы түсінік ашылды




    Топ _______________

    Тапсырма 1. Әр түрлі мобильді құрылғылар мен олардың қолданылу аясы неғұрлым көп тізілетін постерді дайындаңыз. (5 мин)

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ботабекова Асия Ердебековна
    23 Қазан 2022
    937
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мобильді құрылғылардың сипаттамалары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мобильді құрылғылардың сипаттамалары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1.Аппараттық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайды, мысалдар келтіреді. 2.Программалық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайды, мысалдар келтіреді. Сабақтың мақсаты бойынша саралау Барлық білім алушылар: - Аппараттық және программалық жасақтаманың жұмыс жасау принциптерін , жалпы қызметін түсінеді; - Жасақтама құрылымын ажыратып береді Көпшілік білім алушылар: - Аппараттық және программалық жасақтама құрылымын салыстырып,ерекшелігін табады; - Алгоритмдік жүмыс жасау қызметін түзіп көрсетеді; Кейбір білім алушылар: Аппараттық және программалық жасақтамаларды ажыратып , түсіндіріп,талдай алады, қорытынды жасайды
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары №1


    Аппараттық қамтамасыз ету

    Кентау көпсалалы колледжі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Ботабекова А.Е.

    Тобы:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Мобильді құрылғылардың сипаттамалары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    1.Аппараттық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру

    2.Программалық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру

    Сабақ мақсаттары

    1.Аппараттық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайды, мысалдар келтіреді.

    2.Программалық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайды, мысалдар келтіреді.

    Сабақтың мақсаты бойынша саралау

    Барлық білім алушылар:

    • Аппараттық және программалық жасақтаманың жұмыс жасау принциптерін , жалпы қызметін түсінеді;

    • Жасақтама құрылымын ажыратып береді

    Көпшілік білім алушылар:

    • Аппараттық және программалық жасақтама құрылымын салыстырып,ерекшелігін табады;

    • Алгоритмдік жүмыс жасау қызметін түзіп көрсетеді;

    Кейбір білім алушылар:

    Аппараттық және программалық жасақтамаларды ажыратып , түсіндіріп,талдай алады, қорытынды жасайды

    Бағалау критерийлері

    • Ұялы құрылғылардың түрлерін ажыратады;

    • Ұялы құрылғылардың сипаттамаларын атайды;

    • аппараттық құралдардың даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді;

    •прогаммалық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді.

    Дескриптор:

    1. Аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету туралы мағлұмат береді;

    2. Аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етудің даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді.;

    3. Жасақтамалар бойынша талдау жасайды;


    Дағдылар

    Сыйластық, ынтымақтастық пен ашықтық құндылықтарын дарыту топтық жұмыс және ұжымдық талқылау арқылы жүзеге асырылады ; бұл қызмет түрлері оқушылардың шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлай алатын мейірімді және коммуникабельді тұлғаның қасиеттерін дамытуға бағытталған. Қазіргі заманғы есептеуіш техника құралдарымен жұмыс істеу кезінде Эргономика талаптарының маңыздылығы, міндеттерді адал орындау, Денсаулық сақтау технологияларына сүйеніп жоғары нәтижелерге қол жеткізуге ұмтылу туралы білім алушылардың берік білімін қалыптастыру.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Смартфон, планшет, экран өлшемі, жедел жады көлемі, Процессор жиілігі

    Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер:

    ... үшін ең жақсысы..., өйткені …

    Смартфонның/планшеттің негізгі сипаттамаларына …

    Смартфон/Планшет ... қарағанда …

    ... .......... пайдалану тиімді болып табылады, өйткені…

    Құндылықтарға баулу

    Білім алушылар бір – бірінің пікірімен санасып, бір –біріне құрмет көрсетеді

    Пәнаралық байланыс

    Компьютер құрылғыларының қызметін атағанды білім алушылар – ағылшын пәнінен алған аударма туралы білімдерін қолданады; Аппараттық жасақтамалар құрылымын сипаттағанда компьютер технология негіздері пәнінен алған білімдерін еске түсіреді

    Алдыңғы білім

    Құрылғылардың сипаттамалары – Р.А.Қадырқұлов 9-13 бет, 7 сынып

    Бағдарламалау тілдерінің ұрпақтары.- Р.А.Қадырқұлов «Информатика» оқулығы 27-30 бет 9 сынып

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    0-5 мин

    Сәлемдесу. Сабаққа оң эмоционалдық көңіл күй Назар аудару жаттығулары. Сабақтың тақырыбы, мақсаты бағалау критерийлері,дискриптормен таныстыру

    Сабақты алдынғы тарауда,алдынғы сыныптардан таныс апараттық жасақтамаларымен байланыстырып бастаймын

    презентация

    Сабақтың ортасы


    5-35 мин

    Бірге ойлаймыз әдісі. Білім алушыларға мобильді құрылғылардың түрлерін еске түсіріп, суретін дәптерге салу ұсынылады / (немесе дайын суреттен белгілетуге болады)

    Мобильді құрылғының түрлерінің анықтамасын сұралады.

    • Мобильді құрылғы дегеніміз не?

    • Мобильді құрылғылардың қандай түрлері бар?

    Жауабы:

    1.Мобильді құрылғы - бұл кез-келген ноутбук немесе смартфон үшін жалпы термин. Бұл термин «тасымалданатын», «портативті құрылғы» және «қол компьютері» терминдерімен алмастырмалы түрде қолданылады. Планшеттер, электронды оқу құрылғылары, смартфондар және зияткерлік мүмкіндіктері бар портативті музыка ойнатқыштары - мұның барлығы мобильді құрылғылар.

    2. мобильді құрылғылардың түрлері: камера телефондары, смартфондар, ойнатқыш телефондар.

    Мобильді құрылғылар нарығына шағын зерттеу жүргізіп, келесі санатқа арналған смартфондардың өзіндік тізімін жаса:

    а) такси жүргізушісі үшін

    ​ә) құжаттармен жұмыс жасайтын агенттік үшін

    ​в) мектеп оқушыларына арналған, үнемді

    Дескрипторлар:

    1. Оқушы белгілі бір жағдайға сипаттама береді;

    2. Ұялы құрылғыларға мысал келтіреді;

    3. Ұялы құрылғылардың әртүрлі үлгілерін салыстырады.

    Бұл кезеңде оқушыларға жана тақырыпты игеру үшін топпен жұмыс беріледі, яғни

    «баяндама» оқыта үйрету әдісі. (слайд,видео) 3 қатар 3 топ болып саналады. Әр топқа мәтін беріледі. Әр топ өз мәтінін талдап баяндама дайындайды, Топтан бір оқушы баяндаманы оқып береді.Қалған топтың біреуі қарсы сұрақ қояды, біреуі идея айтады, оқытушы бағалайды ( бағалау кезінде міндетті түрде баға қойылмайды, олар тек тапсырманы қалай орындағаны туралы өз ойларын айтады)

    Сонында 3 топтың баяндасын біріктіріп,тұтас тақырыптың мазмұнын оқытушы жинақтап түсіндіріп шығады.

    Дескриптор:

    -Берілген мәтінмен жұмыс жасап,ойын еркін жеткізе алады;

    -Қарсы топқа сұрақ қойып,идея ұсына алады;

    -Берілген мәтіннің мағанасын ашады.

    Формативті сауал әдісі: Кандай? Қалайша? Қалай?

    1.Қандай себептерге байланысты АҮФ энергия көзі болып саналады?

    2.Қалайша АҮФ ролін аккумулятормен салыстыруға болады? Жауабынды дәлелде

    3.Клеткадағы энергия алмасу қалай жүретінін сипаттап бер.

    Дескриптор:

    -АҮФ тың энергия көзі екенін дәлелдейді;

    -АҮФ тың энергия алмасудағы ролін түсіндіре алады;

    -Энергия алмасу кезеңдерін талдайды

    Бұл әдіс арқылы айтылған, көрсетілген маліметті білім алушылар қолданып, жинақтап,талдайды.

    Сабақты қорытындылау: Постер қорғау. Жұппен жұмыс: Мобильді құрылғыларды қолданумен атқарылатын қызметтерді сипаттаңыз (ақпарат, байланыс, интернет, әлеуметтік желілер)

    Білім алушылар интернет ресурстарды, оқулықты,берілген ақпарттарды пайдаланып постер дайындап қорғайды. Қорғау барысында мына екі сұрақ жауабы айтылуы тиіс

    1. Мобильді құрылғылардың ең тиімді қолданыста қолданылатын түрі мен қызметі?

    2. Мобильді құрылғылардың жұмыс жасау принциптері мен

    « Қалыптастырушы бағалау кезінді білім алушы қателесуіне оны түзетуіне құқылы.

    Соңында білім алушылар бағалау критерийлері бойынша өзара бағалауды жүзеге асырады. Бағалау парағы беріледі.

    Постер арқылы «Бағалау» денгейі орындалады.




    Презентация








    http://www.paygid.ru/articles/nalichie-3g-i-4g-v-mobilnom-telefone/?q=726&n=869


    Сабақтың соңы

    Рефлексия "Плюс-Минус-Қызықты"

    Уақытқа байланысты ауызша немесе жазбаша жүргізуге болады.

    "Плюс" - оқу мақсаттарына қол жеткізуге ықпал еткен оң эмоциялар тудырған ақпарат пен жұмыс түрлері.

    "Минус" – өмірлік жағдайларды шешу тұрғысынан түсініксіз, қажетсіз, сабақтың ұнамауы.

    "Қызықты" - сабақта білген барлық қызықты фактілер және осы мәселе бойынша не білгіміз келеді, мұғалімге қатысты сұрақтар.

    Үйге тапсырма:

    1.Интернеттің іздеу жүйелерін пайдалана отырып, кестені толтыр

    Операциялық жүйелер

    Артықшылықтары

    Кемшіліктері

    iOS



    Android



    Windows Phone




    Сұрақтарға жауап беріңдер

    1.Пайдаланушы мобильді құрылғыны таңдаған кезде қандай сипаттамаларға көңіл аударады?

    2.Ұялы құрылғылардың корпусына қойылатын негізгі талаптарды ата.

    Смартфон корпусын қаптау үшін қандай белгілі материалдар қолданылады?

    3.«Дизайн»деген сөзді қалай түсінесің?

    4.Болашақ сатыларының ұялы микропроцессорлары қандай талаптарға сай болуы керек?

    5.Заманауи құрылғылардағы жады мөлшері немен өлшенеді?


    Презентация, слайд 5

    Дереккөз №4. Кесте «Плюс-Минус-Қызықты».

    padlet.com


    Бағалау парағы

    Топ _______________

    Тапсырма 1. Әр түрлі мобильді құрылғылар мен олардың қолданылу аясы неғұрлым көп тізілетін постерді дайындаңыз. (5 мин)

    Бағалау критерийлері: мобильді құрылғылардың түрлерін атайды

    Дескрипторлар

    Топ _________________

    Топ _________________

    Мобильді құрылғылардың кемінде 3 түрі



    Әрбір түр үшін қолдану саласы ұсынылған




    Жабдықтың ұтқырлығы туралы түсінік ашылды




    Топ _______________

    Тапсырма 1. Әр түрлі мобильді құрылғылар мен олардың қолданылу аясы неғұрлым көп тізілетін постерді дайындаңыз. (5 мин)

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Басқа Басқа
    23.10.2022
    937
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ботабекова Асия Ердебековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации