Сабақ жоспары №1
|
Аппараттық қамтамасыз ету |
Кентау көпсалалы колледжі |
||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Ботабекова А.Е. |
||||||||||||||||
|
Тобы: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мобильді құрылғылардың сипаттамалары |
||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
1.Аппараттық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру 2.Программалық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру |
||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
1.Аппараттық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайды, мысалдар келтіреді. 2.Программалық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайды, мысалдар келтіреді. Сабақтың мақсаты бойынша саралау Барлық білім алушылар:
Көпшілік білім алушылар:
Кейбір білім алушылар: Аппараттық және программалық жасақтамаларды ажыратып , түсіндіріп,талдай алады, қорытынды жасайды |
||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
• Ұялы құрылғылардың түрлерін ажыратады; • Ұялы құрылғылардың сипаттамаларын атайды; • аппараттық құралдардың даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді; •прогаммалық жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді. Дескриптор:
|
||||||||||||||||
|
Дағдылар |
Сыйластық, ынтымақтастық пен ашықтық құндылықтарын дарыту топтық жұмыс және ұжымдық талқылау арқылы жүзеге асырылады ; бұл қызмет түрлері оқушылардың шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлай алатын мейірімді және коммуникабельді тұлғаның қасиеттерін дамытуға бағытталған. Қазіргі заманғы есептеуіш техника құралдарымен жұмыс істеу кезінде Эргономика талаптарының маңыздылығы, міндеттерді адал орындау, Денсаулық сақтау технологияларына сүйеніп жоғары нәтижелерге қол жеткізуге ұмтылу туралы білім алушылардың берік білімін қалыптастыру. |
||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология Смартфон, планшет, экран өлшемі, жедел жады көлемі, Процессор жиілігі Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер: ... үшін ең жақсысы..., өйткені … Смартфонның/планшеттің негізгі сипаттамаларына … Смартфон/Планшет ... қарағанда … ... .......... пайдалану тиімді болып табылады, өйткені… |
||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Білім алушылар бір – бірінің пікірімен санасып, бір –біріне құрмет көрсетеді |
||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Компьютер құрылғыларының қызметін атағанды білім алушылар – ағылшын пәнінен алған аударма туралы білімдерін қолданады; Аппараттық жасақтамалар құрылымын сипаттағанда компьютер технология негіздері пәнінен алған білімдерін еске түсіреді |
||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Құрылғылардың сипаттамалары – Р.А.Қадырқұлов 9-13 бет, 7 сынып Бағдарламалау тілдерінің ұрпақтары.- Р.А.Қадырқұлов «Информатика» оқулығы 27-30 бет 9 сынып |
||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-5 мин |
Сәлемдесу. Сабаққа оң эмоционалдық көңіл күй Назар аудару жаттығулары. Сабақтың тақырыбы, мақсаты бағалау критерийлері,дискриптормен таныстыру Сабақты алдынғы тарауда,алдынғы сыныптардан таныс апараттық жасақтамаларымен байланыстырып бастаймын |
презентация |
|||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5-35 мин |
Бірге ойлаймыз әдісі. Білім алушыларға мобильді құрылғылардың түрлерін еске түсіріп, суретін дәптерге салу ұсынылады / (немесе дайын суреттен белгілетуге болады) Мобильді құрылғының түрлерінің анықтамасын сұралады.
Жауабы: 1.Мобильді құрылғы - бұл кез-келген ноутбук немесе смартфон үшін жалпы термин. Бұл термин «тасымалданатын», «портативті құрылғы» және «қол компьютері» терминдерімен алмастырмалы түрде қолданылады. Планшеттер, электронды оқу құрылғылары, смартфондар және зияткерлік мүмкіндіктері бар портативті музыка ойнатқыштары - мұның барлығы мобильді құрылғылар. 2. мобильді құрылғылардың түрлері: камера телефондары, смартфондар, ойнатқыш телефондар.
Мобильді құрылғылар нарығына шағын зерттеу жүргізіп, келесі санатқа арналған смартфондардың өзіндік тізімін жаса: а) такси жүргізушісі үшін ә) құжаттармен жұмыс жасайтын агенттік үшін в) мектеп оқушыларына арналған, үнемді Дескрипторлар:
Бұл кезеңде оқушыларға жана тақырыпты игеру үшін топпен жұмыс беріледі, яғни «баяндама» оқыта үйрету әдісі. (слайд,видео) 3 қатар 3 топ болып саналады. Әр топқа мәтін беріледі. Әр топ өз мәтінін талдап баяндама дайындайды, Топтан бір оқушы баяндаманы оқып береді.Қалған топтың біреуі қарсы сұрақ қояды, біреуі идея айтады, оқытушы бағалайды ( бағалау кезінде міндетті түрде баға қойылмайды, олар тек тапсырманы қалай орындағаны туралы өз ойларын айтады) Сонында 3 топтың баяндасын біріктіріп,тұтас тақырыптың мазмұнын оқытушы жинақтап түсіндіріп шығады. Дескриптор: -Берілген мәтінмен жұмыс жасап,ойын еркін жеткізе алады; -Қарсы топқа сұрақ қойып,идея ұсына алады; -Берілген мәтіннің мағанасын ашады. Формативті сауал әдісі: Кандай? Қалайша? Қалай? 1.Қандай себептерге байланысты АҮФ энергия көзі болып саналады? 2.Қалайша АҮФ ролін аккумулятормен салыстыруға болады? Жауабынды дәлелде 3.Клеткадағы энергия алмасу қалай жүретінін сипаттап бер. Дескриптор: -АҮФ тың энергия көзі екенін дәлелдейді; -АҮФ тың энергия алмасудағы ролін түсіндіре алады; -Энергия алмасу кезеңдерін талдайды Бұл әдіс арқылы айтылған, көрсетілген маліметті білім алушылар қолданып, жинақтап,талдайды. Сабақты қорытындылау: Постер қорғау. Жұппен жұмыс: Мобильді құрылғыларды қолданумен атқарылатын қызметтерді сипаттаңыз (ақпарат, байланыс, интернет, әлеуметтік желілер) Білім алушылар интернет ресурстарды, оқулықты,берілген ақпарттарды пайдаланып постер дайындап қорғайды. Қорғау барысында мына екі сұрақ жауабы айтылуы тиіс 1. Мобильді құрылғылардың ең тиімді қолданыста қолданылатын түрі мен қызметі? 2. Мобильді құрылғылардың жұмыс жасау принциптері мен « Қалыптастырушы бағалау кезінді білім алушы қателесуіне оны түзетуіне құқылы. Соңында білім алушылар бағалау критерийлері бойынша өзара бағалауды жүзеге асырады. Бағалау парағы беріледі. Постер арқылы «Бағалау» денгейі орындалады. |
Презентация http://www.paygid.ru/articles/nalichie-3g-i-4g-v-mobilnom-telefone/?q=726&n=869 |
|||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия "Плюс-Минус-Қызықты" Уақытқа байланысты ауызша немесе жазбаша жүргізуге болады. "Плюс" - оқу мақсаттарына қол жеткізуге ықпал еткен оң эмоциялар тудырған ақпарат пен жұмыс түрлері. "Минус" – өмірлік жағдайларды шешу тұрғысынан түсініксіз, қажетсіз, сабақтың ұнамауы. "Қызықты" - сабақта білген барлық қызықты фактілер және осы мәселе бойынша не білгіміз келеді, мұғалімге қатысты сұрақтар. Үйге тапсырма: 1.Интернеттің іздеу жүйелерін пайдалана отырып, кестені толтыр
Сұрақтарға жауап беріңдер 1.Пайдаланушы мобильді құрылғыны таңдаған кезде қандай сипаттамаларға көңіл аударады? 2.Ұялы құрылғылардың корпусына қойылатын негізгі талаптарды ата. Смартфон корпусын қаптау үшін қандай белгілі материалдар қолданылады? 3.«Дизайн»деген сөзді қалай түсінесің? 4.Болашақ сатыларының ұялы микропроцессорлары қандай талаптарға сай болуы керек? 5.Заманауи құрылғылардағы жады мөлшері немен өлшенеді?
|
Презентация, слайд 5 Дереккөз №4. Кесте «Плюс-Минус-Қызықты». padlet.com |
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||
Бағалау парағы
|
Топ _______________ Тапсырма 1. Әр түрлі мобильді құрылғылар мен олардың қолданылу аясы неғұрлым көп тізілетін постерді дайындаңыз. (5 мин) Бағалау критерийлері: мобильді құрылғылардың түрлерін атайды |
||
|
Дескрипторлар |
Топ _________________ |
Топ _________________ |
|
Мобильді құрылғылардың кемінде 3 түрі |
|
|
|
Әрбір түр үшін қолдану саласы ұсынылған |
|
|
|
Жабдықтың ұтқырлығы туралы түсінік ашылды |
|
|
|
Топ _______________ Тапсырма 1. Әр түрлі мобильді құрылғылар мен олардың қолданылу аясы неғұрлым көп тізілетін постерді дайындаңыз. (5 мин) Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Сабақ
жоспары №1 Аппараттық қамтамасыз
ету Кентау көпсалалы
колледжі Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Ботабекова А.Е. Тобы: Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың
тақырыбы Мобильді құрылғылардың
сипаттамалары Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
1.Аппараттық
жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар
келтіру 2.Программалық жасақтаманың
даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар
келтіру Сабақ
мақсаттары 1.Аппараттық жасақтаманың даму
заңдылықтарын сипаттайды, мысалдар
келтіреді. 2.Программалық жасақтаманың
даму заңдылықтарын сипаттайды, мысалдар
келтіреді. Сабақтың мақсаты бойынша
саралау Барлық білім
алушылар: Аппараттық және программалық
жасақтаманың жұмыс жасау принциптерін , жалпы қызметін
түсінеді; Жасақтама құрылымын ажыратып
береді Көпшілік білім
алушылар: Аппараттық және программалық
жасақтама құрылымын салыстырып,ерекшелігін
табады; Алгоритмдік жүмыс жасау
қызметін түзіп көрсетеді; Кейбір білім
алушылар: Аппараттық және программалық
жасақтамаларды ажыратып , түсіндіріп,талдай алады, қорытынды
жасайды Бағалау
критерийлері
• Ұялы құрылғылардың
түрлерін ажыратады;
• Ұялы құрылғылардың
сипаттамаларын атайды;
• аппараттық
құралдардың даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар
келтіреді;
•прогаммалық
жасақтаманың даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар
келтіреді.
Дескриптор:
Аппараттық және
бағдарламалық қамтамасыз ету туралы мағлұмат
береді;
Аппараттық және
бағдарламалық қамтамасыз етудің даму заңдылықтарын сипаттайтын
мысалдар келтіреді.;
Жасақтамалар бойынша
талдау жасайды; Дағдылар Сыйластық, ынтымақтастық
пен ашықтық құндылықтарын дарыту топтық
жұмыс және ұжымдық талқылау арқылы жүзеге асырылады ; бұл қызмет
түрлері оқушылардың шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлай алатын
мейірімді және коммуникабельді тұлғаның қасиеттерін дамытуға
бағытталған. Қазіргі заманғы есептеуіш техника құралдарымен жұмыс
істеу кезінде Эргономика талаптарының маңыздылығы, міндеттерді адал
орындау, Денсаулық сақтау технологияларына сүйеніп жоғары
нәтижелерге қол жеткізуге ұмтылу туралы білім алушылардың берік
білімін қалыптастыру. Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты лексика мен
терминология
Смартфон, планшет,
экран өлшемі, жедел жады көлемі, Процессор
жиілігі
Диалог
құруға/жазылымға қажетті
сөздер:
... үшін ең
жақсысы..., өйткені …
Смартфонның/планшеттің негізгі сипаттамаларына
…
Смартфон/Планшет ...
қарағанда … ... .......... пайдалану
тиімді болып табылады, өйткені… Құндылықтарға
баулу Білім алушылар бір – бірінің
пікірімен санасып, бір –біріне құрмет
көрсетеді Пәнаралық
байланыс Компьютер
құрылғыларының қызметін атағанды білім алушылар – ағылшын пәнінен
алған аударма туралы білімдерін қолданады; Аппараттық жасақтамалар
құрылымын сипаттағанда компьютер технология негіздері пәнінен алған
білімдерін еске түсіреді Алдыңғы білім
Құрылғылардың
сипаттамалары – Р.А.Қадырқұлов 9-13 бет, 7
сынып
Бағдарламалау
тілдерінің ұрпақтары.- Р.А.Қадырқұлов «Информатика» оқулығы 27-30
бет 9 сынып Сабақ
барысы Сабақтың
жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы 0-5
мин
Сәлемдесу. Сабаққа оң
эмоционалдық көңіл күй Назар аудару жаттығулары. Сабақтың тақырыбы,
мақсаты бағалау критерийлері,дискриптормен
таныстыру Сабақты алдынғы
тарауда,алдынғы сыныптардан таныс апараттық жасақтамаларымен
байланыстырып
бастаймын презентация
Сабақтың
ортасы 5-35
мин Бірге ойлаймыз
әдісі. Білім алушыларға мобильді
құрылғылардың түрлерін еске түсіріп, суретін дәптерге салу
ұсынылады / (немесе дайын суреттен белгілетуге
болады) Мобильді құрылғының түрлерінің
анықтамасын сұралады.
Мобильді
құрылғы дегеніміз
не?
Мобильді
құрылғылардың қандай түрлері
бар?
Жауабы:
1.Мобильді құрылғы -
бұл кез-келген ноутбук немесе смартфон үшін жалпы термин. Бұл
термин «тасымалданатын», «портативті құрылғы» және «қол компьютері»
терминдерімен алмастырмалы түрде қолданылады. Планшеттер,
электронды оқу құрылғылары, смартфондар және зияткерлік
мүмкіндіктері бар портативті музыка ойнатқыштары - мұның барлығы
мобильді құрылғылар. 2. мобильді құрылғылардың
түрлері: камера телефондары, смартфондар, ойнатқыш
телефондар.
Мобильді
құрылғылар нарығына шағын зерттеу жүргізіп, келесі санатқа арналған
смартфондардың өзіндік тізімін
жаса: а) такси жүргізушісі
үшін ә) құжаттармен жұмыс жасайтын
агенттік үшін в) мектеп оқушыларына
арналған, үнемді
Дескрипторлар: Оқушы белгілі бір жағдайға
сипаттама береді; Ұялы құрылғыларға мысал
келтіреді; Ұялы құрылғылардың әртүрлі үлгілерін
салыстырады.
Бұл кезеңде оқушыларға жана
тақырыпты игеру үшін топпен жұмыс беріледі,
яғни
«баяндама» оқыта үйрету
әдісі. (слайд,видео) 3 қатар 3 топ
болып саналады. Әр топқа мәтін беріледі. Әр топ өз мәтінін талдап
баяндама дайындайды, Топтан бір оқушы баяндаманы оқып береді.Қалған
топтың біреуі қарсы сұрақ қояды, біреуі идея айтады, оқытушы
бағалайды ( бағалау кезінде міндетті түрде баға қойылмайды, олар
тек тапсырманы қалай орындағаны туралы өз ойларын
айтады)
Сонында 3 топтың баяндасын
біріктіріп,тұтас тақырыптың мазмұнын оқытушы жинақтап түсіндіріп
шығады.
Дескриптор:
-Берілген мәтінмен жұмыс
жасап,ойын еркін жеткізе
алады;
-Қарсы топқа сұрақ қойып,идея
ұсына алады;
-Берілген мәтіннің мағанасын
ашады. Формативті
сауал әдісі: Кандай? Қалайша?
Қалай? 1.Қандай себептерге байланысты
АҮФ энергия көзі болып
саналады? 2.Қалайша АҮФ ролін
аккумулятормен салыстыруға болады? Жауабынды
дәлелде 3.Клеткадағы энергия алмасу
қалай жүретінін сипаттап
бер. Дескриптор: -АҮФ тың энергия көзі екенін
дәлелдейді; -АҮФ тың энергия алмасудағы
ролін түсіндіре алады; -Энергия алмасу кезеңдерін
талдайды Бұл әдіс арқылы айтылған,
көрсетілген маліметті білім алушылар қолданып,
жинақтап,талдайды.
Сабақты
қорытындылау:
Постер
қорғау.
Жұппен
жұмыс: Мобильді құрылғыларды
қолданумен атқарылатын қызметтерді сипаттаңыз (ақпарат, байланыс,
интернет, әлеуметтік
желілер)
Білім алушылар интернет
ресурстарды, оқулықты,берілген ақпарттарды пайдаланып постер
дайындап қорғайды. Қорғау барысында мына екі
сұрақ жауабы айтылуы тиіс
1. Мобильді
құрылғылардың ең тиімді қолданыста қолданылатын түрі мен
қызметі?
2. Мобильді
құрылғылардың жұмыс жасау принциптері
мен
« Қалыптастырушы
бағалау кезінді білім алушы қателесуіне оны түзетуіне
құқылы.
Соңында білім алушылар бағалау
критерийлері бойынша өзара бағалауды жүзеге асырады. Бағалау парағы
беріледі. Постер арқылы «Бағалау»
денгейі орындалады. Презентация
http://www.paygid.ru/articles/nalichie-3g-i-4g-v-mobilnom-telefone/?q=726&n=869 Сабақтың
соңы Рефлексия
"Плюс-Минус-Қызықты" Уақытқа байланысты ауызша немесе жазбаша
жүргізуге
болады. "Плюс"
- оқу мақсаттарына қол жеткізуге ықпал еткен
оң эмоциялар тудырған ақпарат пен жұмыс
түрлері. "Минус"
– өмірлік жағдайларды шешу тұрғысынан
түсініксіз, қажетсіз, сабақтың
ұнамауы. "Қызықты"
- сабақта білген барлық қызықты фактілер және
осы мәселе бойынша не білгіміз келеді, мұғалімге қатысты
сұрақтар.
Үйге
тапсырма: 1.Интернеттің іздеу жүйелерін
пайдалана отырып, кестені
толтыр Операциялық
жүйелер Артықшылықтары Кемшіліктері iOS Android Windows
Phone
Сұрақтарға жауап
беріңдер
1.Пайдаланушы мобильді
құрылғыны таңдаған кезде қандай сипаттамаларға көңіл
аударады?
2.Ұялы құрылғылардың корпусына
қойылатын негізгі талаптарды ата.
Смартфон корпусын қаптау үшін
қандай белгілі материалдар
қолданылады?
3.«Дизайн»деген сөзді қалай
түсінесің?
4.Болашақ сатыларының ұялы
микропроцессорлары қандай талаптарға сай болуы
керек?
5.Заманауи құрылғылардағы жады
мөлшері немен өлшенеді?
Презентация, слайд
5
Дереккөз №4. Кесте
«Плюс-Минус-Қызықты».
padlet.com
Бағалау
парағы
Топ
_______________
Тапсырма 1. Әр түрлі мобильді құрылғылар мен олардың қолданылу аясы
неғұрлым көп тізілетін постерді дайындаңыз. (5
мин) Бағалау критерийлері: мобильді құрылғылардың
түрлерін атайды Дескрипторлар Топ
_________________ Топ
_________________ Мобильді құрылғылардың кемінде 3
түрі
Әрбір түр үшін қолдану саласы
ұсынылған Жабдықтың ұтқырлығы туралы түсінік
ашылды
Топ
_______________
Тапсырма 1. Әр түрлі
мобильді құрылғылар мен олардың қолданылу аясы неғұрлым көп
тізілетін постерді дайындаңыз. (5 мин) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














