М. МӘМЕТОВА
АТЫНДАҒЫ ҚЫЗЫЛОРДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ
КОЛЛЕДЖІ

Moodle бағалау платформасы:
Университет және мектеп білім алушыларына арналған
жүйе
Студент: Тимурова
Жанель
Тобы:
ИИ-21
Қызылорда қаласы, 2025
жыл
ЖОБА
МАЗМҰНЫ
1.
КІРІСПЕ
-
Цифрлық білім беру және оның
маңызы
-
Moodle платформасының жалпы
сипаттамасы
-
Жобаның мақсаты мен міндеттері
2. MOODLE ПЛАТФОРМАСЫНЫҢ ЖАЛПЫ
АҚПАРАТЫ
3. MOODLE ПЛАТФОРМАСЫНА ТІРКЕЛУ ЖӘНЕ ҚОЛДАНУ
ЖОЛДАРЫ
-
Moodle жүйесіне тіркелу
қадамдары
-
Курсқа қосылу жолы
-
Оқу
материалдарын пайдалану
-
Бағалау және кері байланыс алу
4. MOODLE ПЛАТФОРМАСЫНЫҢ ҚОЛДАНУ
АУДИТОРИЯСЫ
-
Мектеп оқушылары үшін
мүмкіндіктері
-
Университет студенттеріне арналған
құралдар
-
Мұғалімдер мен оқытушылар үшін қолдану
жолдары
5. MOODLE ПЛАТФОРМАСЫНЫҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ МЕН
КЕМШІЛІКТЕРІ
6. МОODLE ПЛАТФОРМАСЫН ҚОЛДАНУ БОЙЫНША
ҰСЫНЫСТАР
7. ҚОРЫТЫНДЫ
8. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
ТІЗІМІ
M
oodle
бағалау платформасы
1.
КІРІСПЕ
Білім беру жүйесінде цифрлық технологиялардың
рөлі артып келеді. Университеттер мен мектептер қашықтықтан оқыту,
бағалау жүйелерін жетілдіру үшін түрлі онлайн платформаларды
пайдаланады. Солардың бірі – Moodle, яғни Learning
Management System (LMS) санатына жататын білім беру
платформасы.
Бұл жоба Moodle платформасының мүмкіндіктерін, қолдану
жолдарын, артықшылықтары мен кемшіліктерін талдауға
арналған.
2. MOODLE ПЛАТФОРМАСЫНЫҢ
ЖАЛПЫ АҚПАРАТЫ
Moodle – ашық кодты, тегін қолжетімді оқу басқару жүйесі. Бұл жүйе
оқу процесін ұйымдастыруға, курстар жасауға, тапсырмалар беру мен
бағалау жүргізуге арналған.
Негізгі
мүмкіндіктері:
✅ Курстарды жасау және басқару
✅ Тапсырмалар, тесттер, форумдар құру
✅ Студенттердің үлгерімін бағалау
✅ Онлайн дәрістер өткізу
1.
Moodle жүйесіне
тіркелу
-
Moodle сайтына
өту –
(университет немесе мектептің Moodle жүйесі болуы
мүмкін).
-
"Тіркелу"
немесе "Login" батырмасын
басу.
-
Электрондық
пошта мен құпиясөзді енгізу
немесе университет/мектеп берген логинмен
кіру.
-
Профильді
толтыру –
аты-жөніңізді және байланыс мәліметтеріңізді
енгізу.
-
Тіркелуді
аяқтау және жүйеге кіру.
2.Moodle-да курсқа қосылу
-
Платформаға
кірген соң, "Курстар" бөлімін
таңдау.
-
Курс атауын
іздеу немесе оқытушы берген курс кілтін
енгізу.
-
Курсқа
тіркеліп, оқу материалдарымен
танысу.
3.Moodle-да тапсырма орындау және
бағалау
-
Тапсырмалар
бөлімін ашу.
-
Қажетті
файлдарды жүктеу немесе тест сұрақтарына жауап
беру.
-
Тапсырманы
жіберу және оқытушының бағасын
күту.
-
Бағаны
"Орындалған тапсырмалар" бөлімінен
көру.
4. MOODLE ПЛАТФОРМАСЫН ҚОЛДАНУ
АУДИТОРИЯСЫ
Moodle платформасы әртүрлі білім алушылар мен
оқытушылар үшін тиімді:
?
Мектеп
оқушылары: Қашықтықтан оқу, үй тапсырмаларын
орындау, мұғалімнен кері байланыс алу.
? Университет студенттері:
Дәрістер, курстық жұмыстар, емтихандарды онлайн тапсыру.
?? Мұғалімдер мен оқытушылар:
Курсты басқару, бағалау жүргізу, оқу материалдарын
жүктеу.
5. MOODLE ПЛАТФОРМАСЫНЫҢ
АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ МЕН
КЕМШІЛІКТЕРІ
✅ Артықшылықтары:
✔Тегін және ашық кодты
– кез келген оқу орны бейімдеп қолдана
алады.
✔Әртүрлі бағалау әдістері
бар – тесттер, жазбаша
тапсырмалар, форумдар.
✔Оқу процесін тиімді
ұйымдастырады –
мұғалімдер курсты басқара алады.
✔Тапсырмаларды автоматты бағалау мүмкіндігі
бар.
❌ Кемшіліктері:
❌
Күрделі интерфейс
– алғашқыда үйрену қажет.
❌ Интернетсіз жұмыс
істемейді.
❌ Кейбір функцияларын қолдану үшін техникалық
білім қажет.
❌ Мобильді нұсқасы толық
жетілдірілмеген.
6. MOODLE ПЛАТФОРМАСЫН
ҚОЛДАНУ БОЙЫНША ҰСЫНЫСТАР
Moodle платформасын тиімді
пайдалану үшін оқытушылар мен білім алушылар оның барлық
мүмкіндіктерін дұрыс қолдана білуі керек. Бұл
бөлімде білім беру процесін
жетілдіру және
платформаны оңтайландыру
әдістері қарастырылады.
?
Білім беру процесін
жетілдіруде қолдану
✅
Қашықтықтан және аралас
оқытуда тиімді пайдалану
-
Moodle онлайн курстарды
ұйымдастыруға, дәрістерді жүктеуге, студенттерге тапсырма беруге
мүмкіндік береді. Бұл
әсіресе қашықтықтан оқытуда маңызды.
-
Оқытушылар интерактивті контент (бейне,
презентация, викторина) қосып, оқыту процесін қызықты ете
алады.
✅
Студенттердің белсенділігін
арттыру
-
Форумдар, чаттар, кері байланыс құралдарын
белсенді пайдалану студенттердің платформада өзара әрекеттесуін
күшейтеді.
-
Топтық жобалар жасауға және пікірталастар
ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
✅
Бағалау жүйесін
жетілдіру
-
Оқытушылар әртүрлі тесттер мен тапсырмалар
дайындап, автоматтандырылған бағалау жүйесін енгізе
алады.
-
Рубрикалар мен кері байланыс арқылы студенттерге
нақты ұсыныстар беру.
✅
Қолжетімділікті арттыру
?
Платформаны оңтайландыру
әдістері
⚡
Интерфейсті ыңғайлы ету
⚡
Жүйе жүктемесін азайту
-
Сервердің жұмысын жақсарту үшін курстарды дұрыс
құрылымдау.
-
Қажетсіз файлдар мен деректерді тазалау, үлкен
көлемдегі контентті компрессиялау.
⚡
Қауіпсіздікті күшейту
⚡
Мұғалімдер мен студенттерді
оқыту
?
Қорытынды
Moodle платформасын тиімді пайдалану үшін
оны оқу процесіне дұрыс енгізу және оңтайландыру
маңызды. Мұғалімдер мен студенттер үшін түсінікті интерфейс,
интерактивті оқу материалдары, автоматтандырылған бағалау жүйесі
және қауіпсіздік шаралары – платформаның жұмысын жақсартуға
көмектеседі.
Осы ұсыныстарды орындау арқылы Moodle-ды
қолдану сапасын арттыруға болады!
7.
ҚОРЫТЫНДЫ
Moodle – білім беру саласында кең
таралған платформалардың бірі. Оның бағалау жүйесі
мектеп және университет оқушылары үшін ыңғайлы, ал мұғалімдерге
оқыту процесін басқаруға мүмкіндік береді. Дегенмен, оны тиімді
пайдалану үшін алдын ала
үйрену қажет.
Бұл жоба Moodle платформасының мүмкіндіктерін, оның
қолдану жолдарын, артықшылықтары мен кемшіліктерін
қарастырады. Егер оқу орындары бұл платформаны тиімді қолдана
білсе, білім беру сапасы артады.
8. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
ТІЗІМІ
-
Dougiamas, M., & Taylor, P. (2003). Moodle: Using learning
communities to create an open-source course management
system. World Conference on
Educational Multimedia, Hypermedia and
Telecommunications, 2003(1),
171-178.
-
Moodle
Documentation. (2024).
Moodle.org.
https://docs.moodle.org
-
ҚР Білім және ғылым
министрлігі. (2023).
Қашықтықтан оқыту жүйелерін пайдалану туралы әдістемелік нұсқаулар.
Астана:
БҒМ баспасы.
-
Salmon, G.
(2002). E-tivities: The key to active
online learning. Routledge.
-
Рахимжанова Г.Т., & Искакова
А.Б. (2022). Онлайн оқыту платформаларының білім беру процесіне ықпалы.
Қазақстан педагогикалық ғылымдар журналы, 3(5),
45-56.
-
Moodle Usage in Higher
Education. (2023).
Journal of E-Learning and
Knowledge Society, 19(2),
78-92.