Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мұғалім логопедтің жұмыс жоспарына бағыт.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Сартай» бөбекжай-бақшасының логопед маманның түзету жұмысы
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
|
«Ертөстік» ортаңғы тобы 10:00-10:20 Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары. Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету. Психологиялық
дайындық Артикуляциялық гимнастика. «Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит» Дыбыстың артикуляциясын
анықтау. Ұ дыбысын буындарда ажырату Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс Қарлығаш – киелі құс. «Керісінше айт» ойыны Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ Мен айтамын-дұ сен айтасың-... Мен айтамын-тұ сен айтасың-... Мен айтамын-мұ сен айтасың-... Мен айтамын-шұ сен айтасың-... Мен айтамын-ұн сен айтасың-... Фонематикалық қабылдауын дамыту. Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп. Саусақты жаттығу Тырс-тырс жаңбыр жауады, Тырс-тырс терезе қағады. Тырс-тырс жылғалар ағады, Тырс-тырс гүл аузын ашады. Тіл ұстарту. Ұлан біздің ұқыпты Ұстаз сөзін ұғыпты Ұлар, ұзақ, торғайдың Ұяларын қорғайды. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды. Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін. Қолдана алады: Өз ойын сөйлем құрау арқылы білдіре алуы. «Айгөлек» ортаңғы тобы 10:20-10:40 Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары. Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету. Психологиялық
дайындық Артикуляциялық гимнастика. «Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит» Дыбыстың артикуляциясын
анықтау. Ұ дыбысын буындарда ажырату Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс Қарлығаш – киелі құс. «Керісінше айт» ойыны Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ Мен айтамын-дұ сен айтасың-... Мен айтамын-тұ сен айтасың-... Мен айтамын-мұ сен айтасың-... Мен айтамын-шұ сен айтасың-... Мен айтамын-ұн сен айтасың-... Фонематикалық қабылдауын дамыту. Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп. Саусақты жаттығу Тырс-тырс жаңбыр жауады, Тырс-тырс терезе қағады. Тырс-тырс жылғалар ағады, Тырс-тырс гүл аузын ашады. Тіл ұстарту. Ұлан біздің ұқыпты Ұстаз сөзін ұғыпты Ұлар, ұзақ, торғайдың Ұяларын қорғайды. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды. Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін. Қолдана алады: Өз ойын сөйлем құрау арқылы білдіре алуы. «Еркем-ай» ортаңғы тобы 10:40-11:00 Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары. Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету. Психологиялық
дайындық Артикуляциялық гимнастика. «Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит» Дыбыстың артикуляциясын
анықтау. Ұ дыбысын буындарда ажырату Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс Қарлығаш – киелі құс. «Керісінше айт» ойыны Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ Мен айтамын-дұ сен айтасың-... Мен айтамын-тұ сен айтасың-... Мен айтамын-мұ сен айтасың-... Мен айтамын-шұ сен айтасың-... Мен айтамын-ұн сен айтасың-... Фонематикалық қабылдауын дамыту. Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп. Саусақты жаттығу Тырс-тырс жаңбыр жауады, Тырс-тырс терезе қағады. Тырс-тырс жылғалар ағады, Тырс-тырс гүл аузын ашады. Тіл ұстарту. Ұлан біздің ұқыпты Ұстаз сөзін ұғыпты Ұлар, ұзақ, торғайдың Ұяларын қорғайды. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды. Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін. Қолдана алады: Өз ойын сөйлем құрау арқылы білдіре алуы. «Жас зияткер» МАД 16:20-16:40 Тақырыбы: Ғарыш әлемі Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету Технологиялар және
әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ
шешу,тақпақтар,ойын. Арайлап таң атты Алтын сәуле таратты Жарқырайды даламыз Жайнай түссін қаламыз Қайырлы таң,балалар! Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық. Аспанда нелер бар? Жұлдыздар , ай, күн. Күн не үшін керек? Күн жылу береді, жарық береді. Ай не үшін керек? Түнде жарық береді. Ғарышкер деп кімді айтамыз? Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде « Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі- Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет адам ұшты. Дидактикалық ойын «Жұлдызды аспан әлемі» Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б. Шаттық шеңбері Қуан шаттан,
алақай! Артикуляциялық жаттығулар кешені «Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап». «В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы. Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан». Ва-ва-ва ви-ви-ви Ве-ве-ве во-во-во Ву-ву-ву вы-вы-вы Фа-фа-фа фи-фи-фи Фе-фе-фе фо-фо-фо Фу-фу-фу фы-фы-фы Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?» Сергіту
сәті: Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны». Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады. Саусақ жаттығуы «Сақина,массаж» Дидактикалық ойын: «Ойлан тап» Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді. Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді. «Умники и умницы» МАД 16:00-16:30 Тақырыбы: Ғарыш әлемі Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету Технологиялар және
әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ
шешу,тақпақтар,ойын. Арайлап таң атты Алтын сәуле таратты Жарқырайды даламыз Жайнай түссін қаламыз Қайырлы таң,балалар! Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық. Аспанда нелер бар? Жұлдыздар , ай, күн. Күн не үшін керек? Күн жылу береді, жарық береді. Ай не үшін керек? Түнде жарық береді. Ғарышкер деп кімді айтамыз? Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде « Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі- Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет адам ұшты. Дидактикалық ойын «Жұлдызды аспан әлемі» Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б. Шаттық шеңбері Қуан шаттан,
алақай! Артикуляциялық жаттығулар кешені «Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап». «В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы. Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан». Ва-ва-ва ви-ви-ви Ве-ве-ве во-во-во Ву-ву-ву вы-вы-вы Фа-фа-фа фи-фи-фи Фе-фе-фе фо-фо-фо Фу-фу-фу фы-фы-фы Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?» Сергіту
сәті: Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны». Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады. Саусақ жаттығуы «Сақина,массаж» Дидактикалық ойын: «Ойлан тап» Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді. Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді. |
«Еркем-ай» ортаңғы тобы 10:00-10:20 Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары. Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету. Психологиялық
дайындық Артикуляциялық гимнастика. «Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит» Дыбыстың артикуляциясын
анықтау. Ұ дыбысын буындарда ажырату Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс Қарлығаш – киелі құс. «Керісінше айт» ойыны Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ Мен айтамын-дұ сен айтасың-... Мен айтамын-тұ сен айтасың-... Мен айтамын-мұ сен айтасың-... Мен айтамын-шұ сен айтасың-... Мен айтамын-ұн сен айтасың-... Фонематикалық қабылдауын дамыту. Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп. Саусақты жаттығу Тырс-тырс жаңбыр жауады, Тырс-тырс терезе қағады. Тырс-тырс жылғалар ағады, Тырс-тырс гүл аузын ашады. Тіл ұстарту. Ұлан біздің ұқыпты Ұстаз сөзін ұғыпты Ұлар, ұзақ, торғайдың Ұяларын қорғайды. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды. Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін. Қолдана алады: Өз ойын сөйлем құрау арқылы білдіре алуы. «Көшбасшы» ортаңғы тобы 10:20-10:40 Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары. Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету. Психологиялық
дайындық Артикуляциялық гимнастика. «Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит» Дыбыстың артикуляциясын
анықтау. Ұ дыбысын буындарда ажырату Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс Қарлығаш – киелі құс. «Керісінше айт» ойыны Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ Мен айтамын-дұ сен айтасың-... Мен айтамын-тұ сен айтасың-... Мен айтамын-мұ сен айтасың-... Мен айтамын-шұ сен айтасың-... Мен айтамын-ұн сен айтасың-... Фонематикалық қабылдауын дамыту. Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп. Саусақты жаттығу Тырс-тырс жаңбыр жауады, Тырс-тырс терезе қағады. Тырс-тырс жылғалар ағады, Тырс-тырс гүл аузын ашады. Тіл ұстарту. Ұлан біздің ұқыпты Ұстаз сөзін ұғыпты Ұлар, ұзақ, торғайдың Ұяларын қорғайды. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды. Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін. Қолдана алады: Өз ойын сөйлем құрау арқылы білдіре алуы. «Алпамыс» ортаңғы тобы 10:40-11:00 Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары. Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету. Психологиялық
дайындық Артикуляциялық гимнастика. «Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит» Дыбыстың артикуляциясын
анықтау. Ұ дыбысын буындарда ажырату Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс Қарлығаш – киелі құс. «Керісінше айт» ойыны Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ Мен айтамын-дұ сен айтасың-... Мен айтамын-тұ сен айтасың-... Мен айтамын-мұ сен айтасың-... Мен айтамын-шұ сен айтасың-... Мен айтамын-ұн сен айтасың-... Фонематикалық қабылдауын дамыту. Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп. Саусақты жаттығу Тырс-тырс жаңбыр жауады, Тырс-тырс терезе қағады. Тырс-тырс жылғалар ағады, Тырс-тырс гүл аузын ашады. Тіл ұстарту. Ұлан біздің ұқыпты Ұстаз сөзін ұғыпты Ұлар, ұзақ, торғайдың Ұяларын қорғайды. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды. Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін. Қолдана алады: Өз ойын сөйлем құрау арқылы білдіре алуы. «Қошақан» 11:00-11:20 кіші тобы Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары. Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету. Психологиялық
дайындық Артикуляциялық гимнастика. «Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит» Дыбыстың артикуляциясын
анықтау. Ұ дыбысын буындарда ажырату Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс Қарлығаш – киелі құс. «Керісінше айт» ойыны Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ Мен айтамын-дұ сен айтасың-... Мен айтамын-тұ сен айтасың-... Мен айтамын-мұ сен айтасың-... Мен айтамын-шұ сен айтасың-... Мен айтамын-ұн сен айтасың-... Фонематикалық қабылдауын дамыту. Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп. Саусақты жаттығу Тырс-тырс жаңбыр жауады, Тырс-тырс терезе қағады. Тырс-тырс жылғалар ағады, Тырс-тырс гүл аузын ашады. Тіл ұстарту. Ұлан біздің ұқыпты Ұстаз сөзін ұғыпты Ұлар, ұзақ, торғайдың Ұяларын қорғайды. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды. Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін. Қолдана алады: Өз ойын сөйлем құрау арқылы білдіре алуы.
|
«Ертөстік» ортаңғы тобы 10:00-10:20 Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары. Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету. Психологиялық
дайындық Артикуляциялық гимнастика. «Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит» Дыбыстың артикуляциясын
анықтау. Ұ дыбысын буындарда ажырату Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс Қарлығаш – киелі құс. «Керісінше айт» ойыны Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ Мен айтамын-дұ сен айтасың-... Мен айтамын-тұ сен айтасың-... Мен айтамын-мұ сен айтасың-... Мен айтамын-шұ сен айтасың-... Мен айтамын-ұн сен айтасың-... Фонематикалық қабылдауын дамыту. Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп. Саусақты жаттығу Тырс-тырс жаңбыр жауады, Тырс-тырс терезе қағады. Тырс-тырс жылғалар ағады, Тырс-тырс гүл аузын ашады. Тіл ұстарту. Ұлан біздің ұқыпты Ұстаз сөзін ұғыпты Ұлар, ұзақ, торғайдың Ұяларын қорғайды. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды. Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін. Қолдана алады: Өз ойын сөйлем құрау арқылы білдіре алуы. «Лидеры» ересек тобы 10:20-10:50 Тақырыбы: Ғарыш әлемі Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету Технологиялар және
әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ
шешу,тақпақтар,ойын. Арайлап таң атты Алтын сәуле таратты Жарқырайды даламыз Жайнай түссін қаламыз Қайырлы таң,балалар! Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық. Аспанда нелер бар? Жұлдыздар , ай, күн. Күн не үшін керек? Күн жылу береді, жарық береді. Ай не үшін керек? Түнде жарық береді. Ғарышкер деп кімді айтамыз? Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде « Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі- Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет адам ұшты. Дидактикалық ойын «Жұлдызды аспан әлемі» Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б. Шаттық шеңбері Қуан шаттан,
алақай! Артикуляциялық жаттығулар кешені «Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап». «В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы. Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан». Ва-ва-ва ви-ви-ви Ве-ве-ве во-во-во Ву-ву-ву вы-вы-вы Фа-фа-фа фи-фи-фи Фе-фе-фе фо-фо-фо Фу-фу-фу фы-фы-фы Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?» Сергіту
сәті: Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны». Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады. Саусақ жаттығуы «Сақина,массаж» Дидактикалық ойын: «Ойлан тап» Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді. Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді. «Жас өнертапқыш» ересек тобы 10:50-11:20 Тақырыбы: Ғарыш әлемі Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету Технологиялар және
әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ
шешу,тақпақтар,ойын. Арайлап таң атты Алтын сәуле таратты Жарқырайды даламыз Жайнай түссін қаламыз Қайырлы таң,балалар! Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық. Аспанда нелер бар? Жұлдыздар , ай, күн. Күн не үшін керек? Күн жылу береді, жарық береді. Ай не үшін керек? Түнде жарық береді. Ғарышкер деп кімді айтамыз? Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде « Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі- Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет адам ұшты. Дидактикалық ойын «Жұлдызды аспан әлемі» Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б. Шаттық шеңбері Қуан шаттан,
алақай! Артикуляциялық жаттығулар кешені «Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап». «В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы. Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан». Ва-ва-ва ви-ви-ви Ве-ве-ве во-во-во Ву-ву-ву вы-вы-вы Фа-фа-фа фи-фи-фи Фе-фе-фе фо-фо-фо Фу-фу-фу фы-фы-фы Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?» Сергіту
сәті: Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны». Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады. Саусақ жаттығуы «Сақина,массаж» Дидактикалық ойын: «Ойлан тап» Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді. Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді. «Жас зияткер» МАД 16:20-16:40 Тақырыбы: Ғарыш әлемі Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету Технологиялар және
әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ
шешу,тақпақтар,ойын. Арайлап таң атты Алтын сәуле таратты Жарқырайды даламыз Жайнай түссін қаламыз Қайырлы таң,балалар! Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық. Аспанда нелер бар? Жұлдыздар , ай, күн. Күн не үшін керек? Күн жылу береді, жарық береді. Ай не үшін керек? Түнде жарық береді. Ғарышкер деп кімді айтамыз? Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде « Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі- Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет адам ұшты. Дидактикалық ойын «Жұлдызды аспан әлемі» Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б. Шаттық шеңбері Қуан шаттан,
алақай! Артикуляциялық жаттығулар кешені «Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап». «В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы. Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан». Ва-ва-ва ви-ви-ви Ве-ве-ве во-во-во Ву-ву-ву вы-вы-вы Фа-фа-фа фи-фи-фи Фе-фе-фе фо-фо-фо Фу-фу-фу фы-фы-фы Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?» Сергіту
сәті: Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны». Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады. Саусақ жаттығуы «Сақина,массаж» Дидактикалық ойын: «Ойлан тап» Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді. Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді. «Талантты бүлдіршін» ересек тобы 16:30-17:00 Тақырыбы: Ғарыш әлемі Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету Технологиялар және
әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ
шешу,тақпақтар,ойын. Арайлап таң атты Алтын сәуле таратты Жарқырайды даламыз Жайнай түссін қаламыз Қайырлы таң,балалар! Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық. Аспанда нелер бар? Жұлдыздар , ай, күн. Күн не үшін керек? Күн жылу береді, жарық береді. Ай не үшін керек? Түнде жарық береді. Ғарышкер деп кімді айтамыз? Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде « Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі- Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет адам ұшты. Дидактикалық ойын «Жұлдызды аспан әлемі» Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б. Шаттық шеңбері Қуан шаттан,
алақай! Артикуляциялық жаттығулар кешені «Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап». «В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы. Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан». Ва-ва-ва ви-ви-ви Ве-ве-ве во-во-во Ву-ву-ву вы-вы-вы Фа-фа-фа фи-фи-фи Фе-фе-фе фо-фо-фо Фу-фу-фу фы-фы-фы Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?» Сергіту
сәті: Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны». Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады. Саусақ жаттығуы «Сақина,массаж» Дидактикалық ойын: «Ойлан тап» Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді. Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді. |
«Көшбасшы» ортаңғы тобы 10:00-10:20 Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары. Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету. Психологиялық
дайындық Артикуляциялық гимнастика. «Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит» Дыбыстың артикуляциясын
анықтау. Ұ дыбысын буындарда ажырату Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс Қарлығаш – киелі құс. «Керісінше айт» ойыны Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ Мен айтамын-дұ сен айтасың-... Мен айтамын-тұ сен айтасың-... Мен айтамын-мұ сен айтасың-... Мен айтамын-шұ сен айтасың-... Мен айтамын-ұн сен айтасың-... Фонематикалық қабылдауын дамыту. Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп. Саусақты жаттығу Тырс-тырс жаңбыр жауады, Тырс-тырс терезе қағады. Тырс-тырс жылғалар ағады, Тырс-тырс гүл аузын ашады. Тіл ұстарту. Ұлан біздің ұқыпты Ұстаз сөзін ұғыпты Ұлар, ұзақ, торғайдың Ұяларын қорғайды. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды. Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін. Қолдана алады: Өз ойын сөйлем құрау арқылы білдіре алуы. «Лидеры» ересек тобы 10:30-10:50 Тақырыбы: Ғарыш әлемі Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету Технологиялар және
әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ
шешу,тақпақтар,ойын. Арайлап таң атты Алтын сәуле таратты Жарқырайды даламыз Жайнай түссін қаламыз Қайырлы таң,балалар! Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық. Аспанда нелер бар? Жұлдыздар , ай, күн. Күн не үшін керек? Күн жылу береді, жарық береді. Ай не үшін керек? Түнде жарық береді. Ғарышкер деп кімді айтамыз? Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде « Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі- Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет адам ұшты. Дидактикалық ойын «Жұлдызды аспан әлемі» Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б. Шаттық шеңбері Қуан шаттан,
алақай! Артикуляциялық жаттығулар кешені «Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап». «В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы. Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан». Ва-ва-ва ви-ви-ви Ве-ве-ве во-во-во Ву-ву-ву вы-вы-вы Фа-фа-фа фи-фи-фи Фе-фе-фе фо-фо-фо Фу-фу-фу фы-фы-фы Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?» Сергіту
сәті: Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны». Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады. Саусақ жаттығуы «Сақина,массаж» Дидактикалық ойын: «Ойлан тап» Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді. Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді. «Қошақан» 11:00-11:20 кіші тобы Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары. Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету. Психологиялық
дайындық Артикуляциялық гимнастика. «Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит» Дыбыстың артикуляциясын
анықтау. Ұ дыбысын буындарда ажырату Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс Қарлығаш – киелі құс. «Керісінше айт» ойыны Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ Мен айтамын-дұ сен айтасың-... Мен айтамын-тұ сен айтасың-... Мен айтамын-мұ сен айтасың-... Мен айтамын-шұ сен айтасың-... Мен айтамын-ұн сен айтасың-... Фонематикалық қабылдауын дамыту. Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп. Саусақты жаттығу Тырс-тырс жаңбыр жауады, Тырс-тырс терезе қағады. Тырс-тырс жылғалар ағады, Тырс-тырс гүл аузын ашады. Тіл ұстарту. Ұлан біздің ұқыпты Ұстаз сөзін ұғыпты Ұлар, ұзақ, торғайдың Ұяларын қорғайды. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды. Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін. Қолдана алады: Өз ойын сөйлем құрау арқылы білдіре алуы. |
«Айгөлек» ортаңғы тобы 10:00-10:20 Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары. Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету. Психологиялық
дайындық Артикуляциялық гимнастика. «Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит» Дыбыстың артикуляциясын
анықтау. Ұ дыбысын буындарда ажырату Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс Қарлығаш – киелі құс. «Керісінше айт» ойыны Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ Мен айтамын-дұ сен айтасың-... Мен айтамын-тұ сен айтасың-... Мен айтамын-мұ сен айтасың-... Мен айтамын-шұ сен айтасың-... Мен айтамын-ұн сен айтасың-... Фонематикалық қабылдауын дамыту. Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп. Саусақты жаттығу Тырс-тырс жаңбыр жауады, Тырс-тырс терезе қағады. Тырс-тырс жылғалар ағады, Тырс-тырс гүл аузын ашады. Тіл ұстарту. Ұлан біздің ұқыпты Ұстаз сөзін ұғыпты Ұлар, ұзақ, торғайдың Ұяларын қорғайды. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды. Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін. Қолдана алады: Өз ойын сөйлем құрау арқылы білдіре алуы. «Талантты бүлдіршін» ересек тобы 10:20-10:50 Тақырыбы: Ғарыш әлемі Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету Технологиялар және
әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ
шешу,тақпақтар,ойын. Арайлап таң атты Алтын сәуле таратты Жарқырайды даламыз Жайнай түссін қаламыз Қайырлы таң,балалар! Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық. Аспанда нелер бар? Жұлдыздар , ай, күн. Күн не үшін керек? Күн жылу береді, жарық береді. Ай не үшін керек? Түнде жарық береді. Ғарышкер деп кімді айтамыз? Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде « Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі- Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет адам ұшты. Дидактикалық ойын «Жұлдызды аспан әлемі» Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б. Шаттық шеңбері Қуан шаттан,
алақай! Артикуляциялық жаттығулар кешені «Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап». «В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы. Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан». Ва-ва-ва ви-ви-ви Ве-ве-ве во-во-во Ву-ву-ву вы-вы-вы Фа-фа-фа фи-фи-фи Фе-фе-фе фо-фо-фо Фу-фу-фу фы-фы-фы Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?» Сергіту
сәті: Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны». Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады. Саусақ жаттығуы «Сақина,массаж» Дидактикалық ойын: «Ойлан тап» Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді. Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді. «Жас өнертапқыш» ересек тобы 10:50-11:20 Тақырыбы: Ғарыш әлемі Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету Технологиялар және
әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ
шешу,тақпақтар,ойын. Арайлап таң атты Алтын сәуле таратты Жарқырайды даламыз Жайнай түссін қаламыз Қайырлы таң,балалар! Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық. Аспанда нелер бар? Жұлдыздар , ай, күн. Күн не үшін керек? Күн жылу береді, жарық береді. Ай не үшін керек? Түнде жарық береді. Ғарышкер деп кімді айтамыз? Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде « Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі- Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет адам ұшты. Дидактикалық ойын «Жұлдызды аспан әлемі» Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б. Шаттық шеңбері Қуан шаттан,
алақай! Артикуляциялық жаттығулар кешені «Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап». «В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы. Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан». Ва-ва-ва ви-ви-ви Ве-ве-ве во-во-во Ву-ву-ву вы-вы-вы Фа-фа-фа фи-фи-фи Фе-фе-фе фо-фо-фо Фу-фу-фу фы-фы-фы Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?» Сергіту
сәті: Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны». Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады. Саусақ жаттығуы «Сақина,массаж» Дидактикалық ойын: «Ойлан тап» Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді. Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді. «Алпамыс» ортаңғы тобы 16:00-16:20 Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру Мақсаты: Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары. Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету. Психологиялық
дайындық Артикуляциялық гимнастика. «Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит» Дыбыстың артикуляциясын
анықтау. Ұ дыбысын буындарда ажырату Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс Қарлығаш – киелі құс. «Керісінше айт» ойыны Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ Мен айтамын-дұ сен айтасың-... Мен айтамын-тұ сен айтасың-... Мен айтамын-мұ сен айтасың-... Мен айтамын-шұ сен айтасың-... Мен айтамын-ұн сен айтасың-... Фонематикалық қабылдауын дамыту. Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп. Саусақты жаттығу Тырс-тырс жаңбыр жауады, Тырс-тырс терезе қағады. Тырс-тырс жылғалар ағады, Тырс-тырс гүл аузын ашады. Тіл ұстарту. Ұлан біздің ұқыпты Ұстаз сөзін ұғыпты Ұлар, ұзақ, торғайдың Ұяларын қорғайды. Күтілетін нәтиже. Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды. Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін. Қолдана алады: Өз ойын сөйлем құрау арқылы білдіре алуы. |
Тексерілді:
Әдіскер Жарымбетова Г. Логопед: Тәжіғұлова Н.