Материалдар / Мұғалім логопедтің жұмыс жоспарына бағыт.

Мұғалім логопедтің жұмыс жоспарына бағыт.

Материал туралы қысқаша түсінік
Логопедиялық жоспар, циклограмма, ата-анамен жұмыс, тәрбиешімен жұмыс, ППҚ, ЖДБ, Мониторинг.Жаңа оқу жылына дайын құжаттар жинағы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Маусым 2024
266
2 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Сартай» бөбекжай-бақшасының логопед маманның түзету жұмысы



Күн тәртібі

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті


















«Ертөстік» ортаңғы тобы 10:00-10:20

Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары.

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету.

Психологиялық дайындық
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын кеңге ашқан.
Тілегіміз тыныштық,
Ашық болсын көк аспан.
Мықты болсын іргеміз,
Бәрімізде біргеміз.

Артикуляциялық гимнастика.

«Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит»

Дыбыстың артикуляциясын анықтау.
* Айнамызды алайық.
* Енді, Ұ дыбысын созып, әндетіп айтайық.
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Балалар, ерніміздің қалпы қандай?
* Ерініміз құбырға ұқсап, алға қарай сүйірленіп шығады екен
* Ал, енді тісіміздің қалпына қарайық.
* Тісіміздің қалпы қандай?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Иә, Үстіңгі және астыңғы тістеріміздің арасы ашық екен.
* Тіліміздің қалпы қандай екен?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз
* Иә, тіліміз ұйықтап жатқан мысыққа ұқсайды.
* Ауа еркін шығады.

Ұ дыбысын буындарда ажырату

Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс

Қарлығаш – киелі құс.

«Керісінше айт» ойыны

Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ

Мен айтамын-дұ сен айтасың-...

Мен айтамын-тұ сен айтасың-...

Мен айтамын-мұ сен айтасың-...

Мен айтамын-шұ сен айтасың-...

Мен айтамын-ұн сен айтасың-...

Фонематикалық қабылдауын дамыту.

Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп.

Саусақты жаттығу

Тырс-тырс жаңбыр жауады,

Тырс-тырс терезе қағады.

Тырс-тырс жылғалар ағады,

Тырс-тырс гүл аузын ашады.

Тіл ұстарту.

Ұлан біздің ұқыпты

Ұстаз сөзін ұғыпты

Ұлар, ұзақ, торғайдың

Ұяларын қорғайды.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды.

Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін.

Қолдана алады: Өз ойын  сөйлем құрау арқылы білдіре алуы.

«Айгөлек» ортаңғы тобы 10:20-10:40

Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары.

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету.

Психологиялық дайындық
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын кеңге ашқан.
Тілегіміз тыныштық,
Ашық болсын көк аспан.
Мықты болсын іргеміз,
Бәрімізде біргеміз.

Артикуляциялық гимнастика.

«Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит»

Дыбыстың артикуляциясын анықтау.
* Айнамызды алайық.
* Енді, Ұ дыбысын созып, әндетіп айтайық.
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Балалар, ерніміздің қалпы қандай?
* Ерініміз құбырға ұқсап, алға қарай сүйірленіп шығады екен
* Ал, енді тісіміздің қалпына қарайық.
* Тісіміздің қалпы қандай?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Иә, Үстіңгі және астыңғы тістеріміздің арасы ашық екен.
* Тіліміздің қалпы қандай екен?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз
* Иә, тіліміз ұйықтап жатқан мысыққа ұқсайды.
* Ауа еркін шығады.

Ұ дыбысын буындарда ажырату

Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс

Қарлығаш – киелі құс.

«Керісінше айт» ойыны

Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ

Мен айтамын-дұ сен айтасың-...

Мен айтамын-тұ сен айтасың-...

Мен айтамын-мұ сен айтасың-...

Мен айтамын-шұ сен айтасың-...

Мен айтамын-ұн сен айтасың-...

Фонематикалық қабылдауын дамыту.

Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп.

Саусақты жаттығу

Тырс-тырс жаңбыр жауады,

Тырс-тырс терезе қағады.

Тырс-тырс жылғалар ағады,

Тырс-тырс гүл аузын ашады.

Тіл ұстарту.

Ұлан біздің ұқыпты

Ұстаз сөзін ұғыпты

Ұлар, ұзақ, торғайдың

Ұяларын қорғайды.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды.

Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін.

Қолдана алады: Өз ойын  сөйлем құрау арқылы білдіре алуы.

«Еркем-ай» ортаңғы тобы 10:40-11:00

Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары.

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету.

Психологиялық дайындық
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын кеңге ашқан.
Тілегіміз тыныштық,
Ашық болсын көк аспан.
Мықты болсын іргеміз,
Бәрімізде біргеміз.

Артикуляциялық гимнастика.

«Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит»

Дыбыстың артикуляциясын анықтау.
* Айнамызды алайық.
* Енді, Ұ дыбысын созып, әндетіп айтайық.
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Балалар, ерніміздің қалпы қандай?
* Ерініміз құбырға ұқсап, алға қарай сүйірленіп шығады екен
* Ал, енді тісіміздің қалпына қарайық.
* Тісіміздің қалпы қандай?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Иә, Үстіңгі және астыңғы тістеріміздің арасы ашық екен.
* Тіліміздің қалпы қандай екен?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз
* Иә, тіліміз ұйықтап жатқан мысыққа ұқсайды.
* Ауа еркін шығады.

Ұ дыбысын буындарда ажырату

Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс

Қарлығаш – киелі құс.

«Керісінше айт» ойыны

Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ

Мен айтамын-дұ сен айтасың-...

Мен айтамын-тұ сен айтасың-...

Мен айтамын-мұ сен айтасың-...

Мен айтамын-шұ сен айтасың-...

Мен айтамын-ұн сен айтасың-...

Фонематикалық қабылдауын дамыту.

Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп.

Саусақты жаттығу

Тырс-тырс жаңбыр жауады,

Тырс-тырс терезе қағады.

Тырс-тырс жылғалар ағады,

Тырс-тырс гүл аузын ашады.

Тіл ұстарту.

Ұлан біздің ұқыпты

Ұстаз сөзін ұғыпты

Ұлар, ұзақ, торғайдың

Ұяларын қорғайды.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды.

Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін.

Қолдана алады: Өз ойын  сөйлем құрау арқылы білдіре алуы.

«Жас зияткер» МАД 16:20-16:40

Тақырыбы: Ғарыш әлемі

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ шешу,тақпақтар,ойын.
Жылулық шеңбері:

Арайлап таң атты

Алтын сәуле таратты

Жарқырайды даламыз

Жайнай түссін қаламыз

Қайырлы таң,балалар!

Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық.

Аспанда нелер бар?

Жұлдыздар , ай, күн.

Күн не үшін керек?

Күн жылу береді, жарық береді.

Ай не үшін керек?

Түнде жарық береді.

Ғарышкер деп кімді айтамыз?

Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер

ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде

« Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет  айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп

келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі-

Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе

жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет

адам ұшты.

Дидактикалық ойын

«Жұлдызды аспан әлемі»

Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б.

Шаттық шеңбері

Қуан шаттан, алақай!
Қуанатын келді күн!
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін.

Артикуляциялық жаттығулар кешені

«Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап».

«В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы.

Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан».

Ва-ва-ва ви-ви-ви

Ве-ве-ве во-во-во

Ву-ву-ву вы-вы-вы

Фа-фа-фа фи-фи-фи

Фе-фе-фе фо-фо-фо

Фу-фу-фу фы-фы-фы

Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?»

Сергіту сәті:
Іш ауырса, тіс ауырса
Мамам дәрі береді,
Барлық бала, барлық ана
Оны жақсы көреді.

Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны».

Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады.

Саусақ жаттығуы

«Сақина,массаж»

Дидактикалық ойын: «Ойлан тап»

Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек

Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді.

Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді.

«Умники и умницы» МАД 16:00-16:30

Тақырыбы: Ғарыш әлемі

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ шешу,тақпақтар,ойын.
Жылулық шеңбері:

Арайлап таң атты

Алтын сәуле таратты

Жарқырайды даламыз

Жайнай түссін қаламыз

Қайырлы таң,балалар!

Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық.

Аспанда нелер бар?

Жұлдыздар , ай, күн.

Күн не үшін керек?

Күн жылу береді, жарық береді.

Ай не үшін керек?

Түнде жарық береді.

Ғарышкер деп кімді айтамыз?

Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер

ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде

« Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет  айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп

келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі-

Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе

жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет

адам ұшты.

Дидактикалық ойын

«Жұлдызды аспан әлемі»

Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б.

Шаттық шеңбері

Қуан шаттан, алақай!
Қуанатын келді күн!
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін.

Артикуляциялық жаттығулар кешені

«Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап».

«В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы.

Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан».

Ва-ва-ва ви-ви-ви

Ве-ве-ве во-во-во

Ву-ву-ву вы-вы-вы

Фа-фа-фа фи-фи-фи

Фе-фе-фе фо-фо-фо

Фу-фу-фу фы-фы-фы

Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?»

Сергіту сәті:
Іш ауырса, тіс ауырса
Мамам дәрі береді,
Барлық бала, барлық ана
Оны жақсы көреді.

Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны».

Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады.

Саусақ жаттығуы

«Сақина,массаж»

Дидактикалық ойын: «Ойлан тап»

Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек

Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді.

Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді.

«Еркем-ай» ортаңғы тобы 10:00-10:20

Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары.

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету.

Психологиялық дайындық
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын кеңге ашқан.
Тілегіміз тыныштық,
Ашық болсын көк аспан.
Мықты болсын іргеміз,
Бәрімізде біргеміз.

Артикуляциялық гимнастика.

«Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит»

Дыбыстың артикуляциясын анықтау.
* Айнамызды алайық.
* Енді, Ұ дыбысын созып, әндетіп айтайық.
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Балалар, ерніміздің қалпы қандай?
* Ерініміз құбырға ұқсап, алға қарай сүйірленіп шығады екен
* Ал, енді тісіміздің қалпына қарайық.
* Тісіміздің қалпы қандай?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Иә, Үстіңгі және астыңғы тістеріміздің арасы ашық екен.
* Тіліміздің қалпы қандай екен?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз
* Иә, тіліміз ұйықтап жатқан мысыққа ұқсайды.
* Ауа еркін шығады.

Ұ дыбысын буындарда ажырату

Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс

Қарлығаш – киелі құс.

«Керісінше айт» ойыны

Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ

Мен айтамын-дұ сен айтасың-...

Мен айтамын-тұ сен айтасың-...

Мен айтамын-мұ сен айтасың-...

Мен айтамын-шұ сен айтасың-...

Мен айтамын-ұн сен айтасың-...

Фонематикалық қабылдауын дамыту.

Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп.

Саусақты жаттығу

Тырс-тырс жаңбыр жауады,

Тырс-тырс терезе қағады.

Тырс-тырс жылғалар ағады,

Тырс-тырс гүл аузын ашады.

Тіл ұстарту.

Ұлан біздің ұқыпты

Ұстаз сөзін ұғыпты

Ұлар, ұзақ, торғайдың

Ұяларын қорғайды.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды.

Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін.

Қолдана алады: Өз ойын  сөйлем құрау арқылы білдіре алуы.

«Көшбасшы» ортаңғы тобы 10:20-10:40

Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары.

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету.

Психологиялық дайындық
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын кеңге ашқан.
Тілегіміз тыныштық,
Ашық болсын көк аспан.
Мықты болсын іргеміз,
Бәрімізде біргеміз.

Артикуляциялық гимнастика.

«Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит»

Дыбыстың артикуляциясын анықтау.
* Айнамызды алайық.
* Енді, Ұ дыбысын созып, әндетіп айтайық.
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Балалар, ерніміздің қалпы қандай?
* Ерініміз құбырға ұқсап, алға қарай сүйірленіп шығады екен
* Ал, енді тісіміздің қалпына қарайық.
* Тісіміздің қалпы қандай?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Иә, Үстіңгі және астыңғы тістеріміздің арасы ашық екен.
* Тіліміздің қалпы қандай екен?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз
* Иә, тіліміз ұйықтап жатқан мысыққа ұқсайды.
* Ауа еркін шығады.

Ұ дыбысын буындарда ажырату

Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс

Қарлығаш – киелі құс.

«Керісінше айт» ойыны

Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ

Мен айтамын-дұ сен айтасың-...

Мен айтамын-тұ сен айтасың-...

Мен айтамын-мұ сен айтасың-...

Мен айтамын-шұ сен айтасың-...

Мен айтамын-ұн сен айтасың-...

Фонематикалық қабылдауын дамыту.

Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп.

Саусақты жаттығу

Тырс-тырс жаңбыр жауады,

Тырс-тырс терезе қағады.

Тырс-тырс жылғалар ағады,

Тырс-тырс гүл аузын ашады.

Тіл ұстарту.

Ұлан біздің ұқыпты

Ұстаз сөзін ұғыпты

Ұлар, ұзақ, торғайдың

Ұяларын қорғайды.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды.

Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін.

Қолдана алады: Өз ойын  сөйлем құрау арқылы білдіре алуы.

«Алпамыс» ортаңғы тобы 10:40-11:00

Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары.

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету.

Психологиялық дайындық
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын кеңге ашқан.
Тілегіміз тыныштық,
Ашық болсын көк аспан.
Мықты болсын іргеміз,
Бәрімізде біргеміз.

Артикуляциялық гимнастика.

«Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит»

Дыбыстың артикуляциясын анықтау.
* Айнамызды алайық.
* Енді, Ұ дыбысын созып, әндетіп айтайық.
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Балалар, ерніміздің қалпы қандай?
* Ерініміз құбырға ұқсап, алға қарай сүйірленіп шығады екен
* Ал, енді тісіміздің қалпына қарайық.
* Тісіміздің қалпы қандай?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Иә, Үстіңгі және астыңғы тістеріміздің арасы ашық екен.
* Тіліміздің қалпы қандай екен?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз
* Иә, тіліміз ұйықтап жатқан мысыққа ұқсайды.
* Ауа еркін шығады.

Ұ дыбысын буындарда ажырату

Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс

Қарлығаш – киелі құс.

«Керісінше айт» ойыны

Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ

Мен айтамын-дұ сен айтасың-...

Мен айтамын-тұ сен айтасың-...

Мен айтамын-мұ сен айтасың-...

Мен айтамын-шұ сен айтасың-...

Мен айтамын-ұн сен айтасың-...

Фонематикалық қабылдауын дамыту.

Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп.

Саусақты жаттығу

Тырс-тырс жаңбыр жауады,

Тырс-тырс терезе қағады.

Тырс-тырс жылғалар ағады,

Тырс-тырс гүл аузын ашады.

Тіл ұстарту.

Ұлан біздің ұқыпты

Ұстаз сөзін ұғыпты

Ұлар, ұзақ, торғайдың

Ұяларын қорғайды.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды.

Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін.

Қолдана алады: Өз ойын  сөйлем құрау арқылы білдіре алуы.

«Қошақан» 11:00-11:20

кіші тобы

Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары.

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету.

Психологиялық дайындық
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын кеңге ашқан.
Тілегіміз тыныштық,
Ашық болсын көк аспан.
Мықты болсын іргеміз,
Бәрімізде біргеміз.

Артикуляциялық гимнастика.

«Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит»

Дыбыстың артикуляциясын анықтау.
* Айнамызды алайық.
* Енді, Ұ дыбысын созып, әндетіп айтайық.
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Балалар, ерніміздің қалпы қандай?
* Ерініміз құбырға ұқсап, алға қарай сүйірленіп шығады екен
* Ал, енді тісіміздің қалпына қарайық.
* Тісіміздің қалпы қандай?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Иә, Үстіңгі және астыңғы тістеріміздің арасы ашық екен.
* Тіліміздің қалпы қандай екен?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз
* Иә, тіліміз ұйықтап жатқан мысыққа ұқсайды.
* Ауа еркін шығады.

Ұ дыбысын буындарда ажырату

Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс

Қарлығаш – киелі құс.

«Керісінше айт» ойыны

Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ

Мен айтамын-дұ сен айтасың-...

Мен айтамын-тұ сен айтасың-...

Мен айтамын-мұ сен айтасың-...

Мен айтамын-шұ сен айтасың-...

Мен айтамын-ұн сен айтасың-...

Фонематикалық қабылдауын дамыту.

Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп.

Саусақты жаттығу

Тырс-тырс жаңбыр жауады,

Тырс-тырс терезе қағады.

Тырс-тырс жылғалар ағады,

Тырс-тырс гүл аузын ашады.

Тіл ұстарту.

Ұлан біздің ұқыпты

Ұстаз сөзін ұғыпты

Ұлар, ұзақ, торғайдың

Ұяларын қорғайды.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды.

Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін.

Қолдана алады: Өз ойын  сөйлем құрау арқылы білдіре алуы.



«Ертөстік» ортаңғы тобы 10:00-10:20

Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары.

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету.

Психологиялық дайындық
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын кеңге ашқан.
Тілегіміз тыныштық,
Ашық болсын көк аспан.
Мықты болсын іргеміз,
Бәрімізде біргеміз.

Артикуляциялық гимнастика.

«Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит»

Дыбыстың артикуляциясын анықтау.
* Айнамызды алайық.
* Енді, Ұ дыбысын созып, әндетіп айтайық.
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Балалар, ерніміздің қалпы қандай?
* Ерініміз құбырға ұқсап, алға қарай сүйірленіп шығады екен
* Ал, енді тісіміздің қалпына қарайық.
* Тісіміздің қалпы қандай?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Иә, Үстіңгі және астыңғы тістеріміздің арасы ашық екен.
* Тіліміздің қалпы қандай екен?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз
* Иә, тіліміз ұйықтап жатқан мысыққа ұқсайды.
* Ауа еркін шығады.

Ұ дыбысын буындарда ажырату

Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс

Қарлығаш – киелі құс.

«Керісінше айт» ойыны

Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ

Мен айтамын-дұ сен айтасың-...

Мен айтамын-тұ сен айтасың-...

Мен айтамын-мұ сен айтасың-...

Мен айтамын-шұ сен айтасың-...

Мен айтамын-ұн сен айтасың-...

Фонематикалық қабылдауын дамыту.

Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп.

Саусақты жаттығу

Тырс-тырс жаңбыр жауады,

Тырс-тырс терезе қағады.

Тырс-тырс жылғалар ағады,

Тырс-тырс гүл аузын ашады.

Тіл ұстарту.

Ұлан біздің ұқыпты

Ұстаз сөзін ұғыпты

Ұлар, ұзақ, торғайдың

Ұяларын қорғайды.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды.

Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін.

Қолдана алады: Өз ойын  сөйлем құрау арқылы білдіре алуы.

«Лидеры» ересек тобы 10:20-10:50

Тақырыбы: Ғарыш әлемі

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ шешу,тақпақтар,ойын.
Жылулық шеңбері:

Арайлап таң атты

Алтын сәуле таратты

Жарқырайды даламыз

Жайнай түссін қаламыз

Қайырлы таң,балалар!

Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық.

Аспанда нелер бар?

Жұлдыздар , ай, күн.

Күн не үшін керек?

Күн жылу береді, жарық береді.

Ай не үшін керек?

Түнде жарық береді.

Ғарышкер деп кімді айтамыз?

Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер

ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде

« Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет  айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп

келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі-

Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе

жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет

адам ұшты.

Дидактикалық ойын

«Жұлдызды аспан әлемі»

Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б.

Шаттық шеңбері

Қуан шаттан, алақай!
Қуанатын келді күн!
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін.

Артикуляциялық жаттығулар кешені

«Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап».

«В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы.

Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан».

Ва-ва-ва ви-ви-ви

Ве-ве-ве во-во-во

Ву-ву-ву вы-вы-вы

Фа-фа-фа фи-фи-фи

Фе-фе-фе фо-фо-фо

Фу-фу-фу фы-фы-фы

Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?»

Сергіту сәті:
Іш ауырса, тіс ауырса
Мамам дәрі береді,
Барлық бала, барлық ана
Оны жақсы көреді.

Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны».

Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады.

Саусақ жаттығуы

«Сақина,массаж»

Дидактикалық ойын: «Ойлан тап»

Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек

Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді.

Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді.

«Жас өнертапқыш» ересек тобы

10:50-11:20

Тақырыбы: Ғарыш әлемі

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ шешу,тақпақтар,ойын.
Жылулық шеңбері:

Арайлап таң атты

Алтын сәуле таратты

Жарқырайды даламыз

Жайнай түссін қаламыз

Қайырлы таң,балалар!

Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық.

Аспанда нелер бар?

Жұлдыздар , ай, күн.

Күн не үшін керек?

Күн жылу береді, жарық береді.

Ай не үшін керек?

Түнде жарық береді.

Ғарышкер деп кімді айтамыз?

Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер

ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде

« Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет  айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп

келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі-

Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе

жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет

адам ұшты.

Дидактикалық ойын

«Жұлдызды аспан әлемі»

Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б.

Шаттық шеңбері

Қуан шаттан, алақай!
Қуанатын келді күн!
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін.

Артикуляциялық жаттығулар кешені

«Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап».

«В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы.

Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан».

Ва-ва-ва ви-ви-ви

Ве-ве-ве во-во-во

Ву-ву-ву вы-вы-вы

Фа-фа-фа фи-фи-фи

Фе-фе-фе фо-фо-фо

Фу-фу-фу фы-фы-фы

Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?»

Сергіту сәті:
Іш ауырса, тіс ауырса
Мамам дәрі береді,
Барлық бала, барлық ана
Оны жақсы көреді.

Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны».

Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады.

Саусақ жаттығуы

«Сақина,массаж»

Дидактикалық ойын: «Ойлан тап»

Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек

Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді.

Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді.

«Жас зияткер» МАД 16:20-16:40

Тақырыбы: Ғарыш әлемі

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ шешу,тақпақтар,ойын.
Жылулық шеңбері:

Арайлап таң атты

Алтын сәуле таратты

Жарқырайды даламыз

Жайнай түссін қаламыз

Қайырлы таң,балалар!

Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық.

Аспанда нелер бар?

Жұлдыздар , ай, күн.

Күн не үшін керек?

Күн жылу береді, жарық береді.

Ай не үшін керек?

Түнде жарық береді.

Ғарышкер деп кімді айтамыз?

Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер

ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде

« Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет  айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп

келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі-

Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе

жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет

адам ұшты.

Дидактикалық ойын

«Жұлдызды аспан әлемі»

Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б.

Шаттық шеңбері

Қуан шаттан, алақай!
Қуанатын келді күн!
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін.

Артикуляциялық жаттығулар кешені

«Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап».

«В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы.

Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан».

Ва-ва-ва ви-ви-ви

Ве-ве-ве во-во-во

Ву-ву-ву вы-вы-вы

Фа-фа-фа фи-фи-фи

Фе-фе-фе фо-фо-фо

Фу-фу-фу фы-фы-фы

Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?»

Сергіту сәті:
Іш ауырса, тіс ауырса
Мамам дәрі береді,
Барлық бала, барлық ана
Оны жақсы көреді.

Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны».

Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады.

Саусақ жаттығуы

«Сақина,массаж»

Дидактикалық ойын: «Ойлан тап»

Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек

Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді.

Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді.

«Талантты бүлдіршін» ересек тобы 16:30-17:00

Тақырыбы: Ғарыш әлемі

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ шешу,тақпақтар,ойын.
Жылулық шеңбері:

Арайлап таң атты

Алтын сәуле таратты

Жарқырайды даламыз

Жайнай түссін қаламыз

Қайырлы таң,балалар!

Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық.

Аспанда нелер бар?

Жұлдыздар , ай, күн.

Күн не үшін керек?

Күн жылу береді, жарық береді.

Ай не үшін керек?

Түнде жарық береді.

Ғарышкер деп кімді айтамыз?

Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер

ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде

« Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет  айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп

келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі-

Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе

жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет

адам ұшты.

Дидактикалық ойын

«Жұлдызды аспан әлемі»

Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б.

Шаттық шеңбері

Қуан шаттан, алақай!
Қуанатын келді күн!
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін.

Артикуляциялық жаттығулар кешені

«Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап».

«В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы.

Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан».

Ва-ва-ва ви-ви-ви

Ве-ве-ве во-во-во

Ву-ву-ву вы-вы-вы

Фа-фа-фа фи-фи-фи

Фе-фе-фе фо-фо-фо

Фу-фу-фу фы-фы-фы

Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?»

Сергіту сәті:
Іш ауырса, тіс ауырса
Мамам дәрі береді,
Барлық бала, барлық ана
Оны жақсы көреді.

Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны».

Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады.

Саусақ жаттығуы

«Сақина,массаж»

Дидактикалық ойын: «Ойлан тап»

Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек

Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді.

Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді.


«Көшбасшы» ортаңғы тобы 10:00-10:20

Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары.

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету.

Психологиялық дайындық
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын кеңге ашқан.
Тілегіміз тыныштық,
Ашық болсын көк аспан.
Мықты болсын іргеміз,
Бәрімізде біргеміз.

Артикуляциялық гимнастика.

«Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит»

Дыбыстың артикуляциясын анықтау.
* Айнамызды алайық.
* Енді, Ұ дыбысын созып, әндетіп айтайық.
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Балалар, ерніміздің қалпы қандай?
* Ерініміз құбырға ұқсап, алға қарай сүйірленіп шығады екен
* Ал, енді тісіміздің қалпына қарайық.
* Тісіміздің қалпы қандай?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Иә, Үстіңгі және астыңғы тістеріміздің арасы ашық екен.
* Тіліміздің қалпы қандай екен?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз
* Иә, тіліміз ұйықтап жатқан мысыққа ұқсайды.
* Ауа еркін шығады.

Ұ дыбысын буындарда ажырату

Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс

Қарлығаш – киелі құс.

«Керісінше айт» ойыны

Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ

Мен айтамын-дұ сен айтасың-...

Мен айтамын-тұ сен айтасың-...

Мен айтамын-мұ сен айтасың-...

Мен айтамын-шұ сен айтасың-...

Мен айтамын-ұн сен айтасың-...

Фонематикалық қабылдауын дамыту.

Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп.

Саусақты жаттығу

Тырс-тырс жаңбыр жауады,

Тырс-тырс терезе қағады.

Тырс-тырс жылғалар ағады,

Тырс-тырс гүл аузын ашады.

Тіл ұстарту.

Ұлан біздің ұқыпты

Ұстаз сөзін ұғыпты

Ұлар, ұзақ, торғайдың

Ұяларын қорғайды.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды.

Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін.

Қолдана алады: Өз ойын  сөйлем құрау арқылы білдіре алуы.

«Лидеры» ересек тобы 10:30-10:50

Тақырыбы: Ғарыш әлемі

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ шешу,тақпақтар,ойын.
Жылулық шеңбері:

Арайлап таң атты

Алтын сәуле таратты

Жарқырайды даламыз

Жайнай түссін қаламыз

Қайырлы таң,балалар!

Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық.

Аспанда нелер бар?

Жұлдыздар , ай, күн.

Күн не үшін керек?

Күн жылу береді, жарық береді.

Ай не үшін керек?

Түнде жарық береді.

Ғарышкер деп кімді айтамыз?

Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер

ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде

« Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет  айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп

келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі-

Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе

жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет

адам ұшты.

Дидактикалық ойын

«Жұлдызды аспан әлемі»

Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б.

Шаттық шеңбері

Қуан шаттан, алақай!
Қуанатын келді күн!
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін.

Артикуляциялық жаттығулар кешені

«Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап».

«В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы.

Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан».

Ва-ва-ва ви-ви-ви

Ве-ве-ве во-во-во

Ву-ву-ву вы-вы-вы

Фа-фа-фа фи-фи-фи

Фе-фе-фе фо-фо-фо

Фу-фу-фу фы-фы-фы

Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?»

Сергіту сәті:
Іш ауырса, тіс ауырса
Мамам дәрі береді,
Барлық бала, барлық ана
Оны жақсы көреді.

Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны».

Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады.

Саусақ жаттығуы

«Сақина,массаж»

Дидактикалық ойын: «Ойлан тап»

Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек

Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді.

Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді.

«Қошақан» 11:00-11:20

кіші тобы

Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары.

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету.

Психологиялық дайындық
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын кеңге ашқан.
Тілегіміз тыныштық,
Ашық болсын көк аспан.
Мықты болсын іргеміз,
Бәрімізде біргеміз.

Артикуляциялық гимнастика.

«Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит»

Дыбыстың артикуляциясын анықтау.
* Айнамызды алайық.
* Енді, Ұ дыбысын созып, әндетіп айтайық.
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Балалар, ерніміздің қалпы қандай?
* Ерініміз құбырға ұқсап, алға қарай сүйірленіп шығады екен
* Ал, енді тісіміздің қалпына қарайық.
* Тісіміздің қалпы қандай?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Иә, Үстіңгі және астыңғы тістеріміздің арасы ашық екен.
* Тіліміздің қалпы қандай екен?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз
* Иә, тіліміз ұйықтап жатқан мысыққа ұқсайды.
* Ауа еркін шығады.

Ұ дыбысын буындарда ажырату

Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс

Қарлығаш – киелі құс.

«Керісінше айт» ойыны

Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ

Мен айтамын-дұ сен айтасың-...

Мен айтамын-тұ сен айтасың-...

Мен айтамын-мұ сен айтасың-...

Мен айтамын-шұ сен айтасың-...

Мен айтамын-ұн сен айтасың-...

Фонематикалық қабылдауын дамыту.

Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп.

Саусақты жаттығу

Тырс-тырс жаңбыр жауады,

Тырс-тырс терезе қағады.

Тырс-тырс жылғалар ағады,

Тырс-тырс гүл аузын ашады.

Тіл ұстарту.

Ұлан біздің ұқыпты

Ұстаз сөзін ұғыпты

Ұлар, ұзақ, торғайдың

Ұяларын қорғайды.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды.

Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін.

Қолдана алады: Өз ойын  сөйлем құрау арқылы білдіре алуы.


«Айгөлек» ортаңғы тобы 10:00-10:20

Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары.

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету.

Психологиялық дайындық
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын кеңге ашқан.
Тілегіміз тыныштық,
Ашық болсын көк аспан.
Мықты болсын іргеміз,
Бәрімізде біргеміз.

Артикуляциялық гимнастика.

«Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит»

Дыбыстың артикуляциясын анықтау.
* Айнамызды алайық.
* Енді, Ұ дыбысын созып, әндетіп айтайық.
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Балалар, ерніміздің қалпы қандай?
* Ерініміз құбырға ұқсап, алға қарай сүйірленіп шығады екен
* Ал, енді тісіміздің қалпына қарайық.
* Тісіміздің қалпы қандай?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Иә, Үстіңгі және астыңғы тістеріміздің арасы ашық екен.
* Тіліміздің қалпы қандай екен?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз
* Иә, тіліміз ұйықтап жатқан мысыққа ұқсайды.
* Ауа еркін шығады.

Ұ дыбысын буындарда ажырату

Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс

Қарлығаш – киелі құс.

«Керісінше айт» ойыны

Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ

Мен айтамын-дұ сен айтасың-...

Мен айтамын-тұ сен айтасың-...

Мен айтамын-мұ сен айтасың-...

Мен айтамын-шұ сен айтасың-...

Мен айтамын-ұн сен айтасың-...

Фонематикалық қабылдауын дамыту.

Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп.

Саусақты жаттығу

Тырс-тырс жаңбыр жауады,

Тырс-тырс терезе қағады.

Тырс-тырс жылғалар ағады,

Тырс-тырс гүл аузын ашады.

Тіл ұстарту.

Ұлан біздің ұқыпты

Ұстаз сөзін ұғыпты

Ұлар, ұзақ, торғайдың

Ұяларын қорғайды.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды.

Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін.

Қолдана алады: Өз ойын  сөйлем құрау арқылы білдіре алуы.

«Талантты бүлдіршін» ересек тобы

10:20-10:50

Тақырыбы: Ғарыш әлемі

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ шешу,тақпақтар,ойын.
Жылулық шеңбері:

Арайлап таң атты

Алтын сәуле таратты

Жарқырайды даламыз

Жайнай түссін қаламыз

Қайырлы таң,балалар!

Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық.

Аспанда нелер бар?

Жұлдыздар , ай, күн.

Күн не үшін керек?

Күн жылу береді, жарық береді.

Ай не үшін керек?

Түнде жарық береді.

Ғарышкер деп кімді айтамыз?

Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер

ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде

« Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет  айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп

келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі-

Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе

жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет

адам ұшты.

Дидактикалық ойын

«Жұлдызды аспан әлемі»

Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б.

Шаттық шеңбері

Қуан шаттан, алақай!
Қуанатын келді күн!
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін.

Артикуляциялық жаттығулар кешені

«Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап».

«В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы.

Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан».

Ва-ва-ва ви-ви-ви

Ве-ве-ве во-во-во

Ву-ву-ву вы-вы-вы

Фа-фа-фа фи-фи-фи

Фе-фе-фе фо-фо-фо

Фу-фу-фу фы-фы-фы

Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?»

Сергіту сәті:
Іш ауырса, тіс ауырса
Мамам дәрі береді,
Барлық бала, барлық ана
Оны жақсы көреді.

Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны».

Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады.

Саусақ жаттығуы

«Сақина,массаж»

Дидактикалық ойын: «Ойлан тап»

Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек

Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді.

Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді.

«Жас өнертапқыш» ересек тобы

10:50-11:20

Тақырыбы: Ғарыш әлемі

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: «В» , «Ф» дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, таныстыру, сұрақ – жауап,жұмбақ шешу,тақпақтар,ойын.
Жылулық шеңбері:

Арайлап таң атты

Алтын сәуле таратты

Жарқырайды даламыз

Жайнай түссін қаламыз

Қайырлы таң,балалар!

Аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Өзіміз аспанда ұшып жүргендей болайық.

Аспанда нелер бар?

Жұлдыздар , ай, күн.

Күн не үшін керек?

Күн жылу береді, жарық береді.

Ай не үшін керек?

Түнде жарық береді.

Ғарышкер деп кімді айтамыз?

Осы жұлдыздарды, ай мен күнді зерттеу үшін ғарышқа ғарышкерлер

ұшады. Әлемдегі тұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 1961 жылы 12 сәірде

« Восток » ғарыш кемесімен , Жер шарын 1 рет  айналып шықты. Содан бері 12 – сәуір Ғарышкерлер күні мерекесі болып есептеліп

келеді. Қазіргі таңда әлемде 17 ірі ғарыш айлақтары бар, соның бірі-

Байқоңыр ең үлкен ғарыш айлағы. Ең алғаш иттерді ұшырып тәжірибе

жасаған, Лайка және Белка. Осы иттер аман- сау оралған соң, алғаш рет

адам ұшты.

Дидактикалық ойын

«Жұлдызды аспан әлемі»

Ойын шарты: балалардың алдына аспанда болатын және жерде болатын денелердің арасынан тек аспанда болатын денелерді табу. Мысалы: гүл жерде, ай аспанда т.б.

Шаттық шеңбері

Қуан шаттан, алақай!
Қуанатын келді күн!
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін.

Артикуляциялық жаттығулар кешені

«Күрекше», «Инеше», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Тәтті тосап».

«В-Ф» дыбыстарының артикуляциялық қалпы.

Артикуляциялық жаттығу«Тәтті тосап», «Түтікше», «Жылан».

Ва-ва-ва ви-ви-ви

Ве-ве-ве во-во-во

Ву-ву-ву вы-вы-вы

Фа-фа-фа фи-фи-фи

Фе-фе-фе фо-фо-фо

Фу-фу-фу фы-фы-фы

Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?»

Сергіту сәті:
Іш ауырса, тіс ауырса
Мамам дәрі береді,
Барлық бала, барлық ана
Оны жақсы көреді.

Сергіту сәті: «Шаңсорғыш ойыны».

Балалардың біреуі шаңсорғыш қалғандары шаң боп жан жаққа жүгіріп жерге қонады. Шаңсорғыш оларды жинап шығарады. Оның қолы кимге тиеді. Олар жайлап орнынан тұрады.

Саусақ жаттығуы

«Сақина,массаж»

Дидактикалық ойын: «Ойлан тап»

Тақтаға маман иелерінің суреттері ілінеді. Ойын шарты әр мамандықтың қызметіне сай анықтау.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «В»-«Ф» дыбыстары бар буындарды. Ғарышкерлердің өмірін,аспан әлемі туралы білуі керек

Түсінеді: артикуляциялық жаттығуларды жаттығуларды еркін орындауды меңгерді.

Қолдана алады: ойының шартын орындай алатын дағдыларды игерді.

«Алпамыс» ортаңғы тобы 16:00-16:20

Тақырыбы: «Ұ» дыбысымен таныстыру

Мақсаты:

Түзетушілік-дамытушылық жұмыс: Дыбысты сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету. Ұсақ моторикасын дамытатын саусақ ойындары.

Технологиялар және әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету.

Психологиялық дайындық
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын кеңге ашқан.
Тілегіміз тыныштық,
Ашық болсын көк аспан.
Мықты болсын іргеміз,
Бәрімізде біргеміз.

Артикуляциялық гимнастика.

«Күрекше», «Сылақшы», «Алтыбақан», «Кесе», «Ат шауып келеді», «Кәмпит»

Дыбыстың артикуляциясын анықтау.
* Айнамызды алайық.
* Енді, Ұ дыбысын созып, әндетіп айтайық.
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Балалар, ерніміздің қалпы қандай?
* Ерініміз құбырға ұқсап, алға қарай сүйірленіп шығады екен
* Ал, енді тісіміздің қалпына қарайық.
* Тісіміздің қалпы қандай?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз.
* Иә, Үстіңгі және астыңғы тістеріміздің арасы ашық екен.
* Тіліміздің қалпы қандай екен?
* Аузымызбен айтамыз, көзімізбен көреміз, құлағымызбен естиміз, басымызбен ойлаймыз
* Иә, тіліміз ұйықтап жатқан мысыққа ұқсайды.
* Ауа еркін шығады.

Ұ дыбысын буындарда ажырату

Тіл ұстарту жаттығуы: Ұс-ұс-ұс

Қарлығаш – киелі құс.

«Керісінше айт» ойыны

Мен айтамын-сұ сен айтасың-сұ

Мен айтамын-дұ сен айтасың-...

Мен айтамын-тұ сен айтасың-...

Мен айтамын-мұ сен айтасың-...

Мен айтамын-шұ сен айтасың-...

Мен айтамын-ұн сен айтасың-...

Фонематикалық қабылдауын дамыту.

Ұ-дыбысын естісең, шапалақ соқ:бұ, тү, су, сұ, ес, аш, ұш, ұп.

Саусақты жаттығу

Тырс-тырс жаңбыр жауады,

Тырс-тырс терезе қағады.

Тырс-тырс жылғалар ағады,

Тырс-тырс гүл аузын ашады.

Тіл ұстарту.

Ұлан біздің ұқыпты

Ұстаз сөзін ұғыпты

Ұлар, ұзақ, торғайдың

Ұяларын қорғайды.

Күтілетін нәтиже.

Қайталай алады: «Ұ» дыбысы бар буындарды қайталайды.

Түсінеді: Буын, сөз, сөйлем ерекшеліктерін.

Қолдана алады: Өз ойын  сөйлем құрау арқылы білдіре алуы.




Тексерілді:

Әдіскер Жарымбетова Г. Логопед: Тәжіғұлова Н.







Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!